Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары
Мақсаты: Үлгерімі төмен оқушылармен жыл бойы жұмыс жүргізе отырып, жеке тұрлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу, пәнге деген қызығушылығын арттыру, мемлекеттік стандартты меңгерту.
Міндеттері:
1.Үлгерімі нашар оқушылармен жеке-бағыттық жұмысын ұйымдастыру үшін жағдайлар жасау.
2.Оқушылардың жеке жетістіктерін анықтау жүйесін жасау.
3.Мұғалімдер білімі мен кәсіби сапасын арттыру.
4.Оқушының жеке даму диагностикасы.
5.Мониторинг арқылы үлгерімі нашар оқушылардың дамуы мен оқуын
қадағалау.
Үлгерімі төмен оқушылардың үш тобы бар:
1 - топ: Ақыл - ой қызметі төмен. (танымдық процестердің төмендегі ойлау, қабылдау, зейін, есте сақтау)
2 - топ: Ақыл - ой қызметі жоғары, бірақ оқуды игеру деңгейі төмен
3 - топ: Ақыл - ой қызметі төмен,оқуды игеру деңгейі орта ауытқылардың
жүйке жүйесінің бұзылуынын себептерін анықтау ата -аналармен, мұғалімдермен, дәрігерлермен жұмыс бірлесіп жүргізу. Әр бір оқушымен жеке жұмыс жүргізу мақсатында олардың қабілеттерін ерте анықтау үшін психологиялық зерттеулер жүргізу
оқушылардың психологиялық ауытқушылықтарын анықтау.
Үлгермейтін оқушыларға арналған ереже
1.Үлгермейтінге бірден жағдаятты сұрақ қойып, тез жауабын талап етуге болмайды.
2. Оқушының ойлану мен дайындалуына жеткілікті уақыт беру
3.Міндетті түрде жауап жазбаша болғаны жақсы
4.Аз уақыт ішінде үлкен материалды меңгеріп алулары мүмкін емес, сондықтан қиын материалды шама шарқынша бөлімдерге бөліп беру керек.
5.Жаңа өтілген тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап берулерін талап етпеу керек, одан да келесі сабаққа қалдыру керек.
6.Оқу қызметінің жетістігін қамтамасыз ету үшін мұғалім жұмыс жүйесін ойластыру керек.
7. Мұндай оқушылардың өзіне деген, біліміне, күшіне деген сенімділігін қалыптастыру.
Үлгерімі нашар оқушылардың мықты жақтары да болады:
- үйде олар оқшауланбай жұмыс жүргізе береді;
- олардың белсенділігі кеш пайда болады, әрі көпке дейін сақталады;
- олар бірізділік жұмысқа бейімделуі байқалады;
- Олар өздері жеке өз жұмысын ұсынуға мүмкіндігі бар, тапсырмаларды орындау қабілеттері бар.
<<Бекітемін>>
мектеп директоры
____________________________
<<_____>> _______ 2019 жыл
Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспар
№
Іс -шара
Мерзім
1
Сынып оқушыларының психо - физиологиялық даму деңгейін диагностикалау
қыркүйек
2
Оқушының үлгере алмау себептерін ата-анамен кездесу арқылы, мектеп мамандарымен әңгімелесу: психологпен,
дәрігермен, логопедпен және оқушының өзімен бірге анықтау.
қыркүйек
3
Үлгерімі төмен оқушының білімдегі ақаулықты жою бойынша жеке жұмыс жоспары
бір тоқсанға құрылады.
қыркүйек
4
Сабақ барысында өзіндік жұмыстарды жасауда жеке қатынас ұйымдастыру. Оқушының қабілеті жететін жұмыстар құрастыру, оны бірізді күрделендіру арқылы қабілеттілігін арттыру.
Жыл бойы
5
Оқушының білімінің тақырыптық есебін жүргізу.
Жыл бойы
6
Әр пән бойынша жеке жұмысын ұйымдастыру.
Жыл бойы
Жеке даму картасы
1
Оқушы аты-жөні
2
Сынып
3
Қай пән бойынша үлгерімі төмен?
4
Оқушының тәртібі
5
Үлгермеу себебі
6
Оқушымен жұмыста қандай құралдар пайдаланылады?
7
Оқушының үлгере алмауын жоюда кімдермен бірлесе жұмыс жасалады?
8
Қанша уақыт жұмыс атқарылуда
9
Өзгерістер байқалды ма?
10
Жұмыс нәтижесі қандай?
Үлгерімі төмен оқушылардың тізімі
№
Оқушының аты жөні
Сыныбы
Келу уақыты
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Пән мұғалімі:______________________________________________________
Үлгерімі төмен оқушылардың білім деңгейінің өсу дәрежесін бағалау параметрлері
Пәні:_____________________________________
Пән мұғалімі:_____________________________
Оқушының аты-жөні:_____________________
I-тоқсан
II-тоқсан
III-тоқсан
IV-тоқсан
№
Тақырыбы
2
3
4
5
2
3
4
5
2
3
4
5
2
3
4
5
Қорытынды
1
Оқу материалын меңгеруі, теориялық білімі
2
Мәнерлеп оқуы
3
Дұрыс жазуы, дәптермен жасалған жұмыстары
4
Түсінік айтуы
5
Сөздік қоры
6
Оқулықпен жұмыс істеу икемділігі, мәтінді өз бетімен меңгеруі
7
Терминдік қоры жеткіліксіз, пікірін толық дәлелдемеді
8
Мұғалім тарапынан берілген шығармашылық
жұмыстарды орындау
9
Сыныптағы белсенділігі
10
Білімінің көтерілу деңгейі
Мақсаты: Үлгерімі төмен оқушылармен жыл бойы жұмыс жүргізе отырып, жеке тұрлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу, пәнге деген қызығушылығын арттыру, мемлекеттік стандартты меңгерту.
Міндеттері:
1.Үлгерімі нашар оқушылармен жеке-бағыттық жұмысын ұйымдастыру үшін жағдайлар жасау.
2.Оқушылардың жеке жетістіктерін анықтау жүйесін жасау.
3.Мұғалімдер білімі мен кәсіби сапасын арттыру.
4.Оқушының жеке даму диагностикасы.
5.Мониторинг арқылы үлгерімі нашар оқушылардың дамуы мен оқуын
қадағалау.
Үлгерімі төмен оқушылардың үш тобы бар:
1 - топ: Ақыл - ой қызметі төмен. (танымдық процестердің төмендегі ойлау, қабылдау, зейін, есте сақтау)
2 - топ: Ақыл - ой қызметі жоғары, бірақ оқуды игеру деңгейі төмен
3 - топ: Ақыл - ой қызметі төмен,оқуды игеру деңгейі орта ауытқылардың
жүйке жүйесінің бұзылуынын себептерін анықтау ата -аналармен, мұғалімдермен, дәрігерлермен жұмыс бірлесіп жүргізу. Әр бір оқушымен жеке жұмыс жүргізу мақсатында олардың қабілеттерін ерте анықтау үшін психологиялық зерттеулер жүргізу
оқушылардың психологиялық ауытқушылықтарын анықтау.
Үлгермейтін оқушыларға арналған ереже
1.Үлгермейтінге бірден жағдаятты сұрақ қойып, тез жауабын талап етуге болмайды.
2. Оқушының ойлану мен дайындалуына жеткілікті уақыт беру
3.Міндетті түрде жауап жазбаша болғаны жақсы
4.Аз уақыт ішінде үлкен материалды меңгеріп алулары мүмкін емес, сондықтан қиын материалды шама шарқынша бөлімдерге бөліп беру керек.
5.Жаңа өтілген тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап берулерін талап етпеу керек, одан да келесі сабаққа қалдыру керек.
6.Оқу қызметінің жетістігін қамтамасыз ету үшін мұғалім жұмыс жүйесін ойластыру керек.
7. Мұндай оқушылардың өзіне деген, біліміне, күшіне деген сенімділігін қалыптастыру.
Үлгерімі нашар оқушылардың мықты жақтары да болады:
- үйде олар оқшауланбай жұмыс жүргізе береді;
- олардың белсенділігі кеш пайда болады, әрі көпке дейін сақталады;
- олар бірізділік жұмысқа бейімделуі байқалады;
- Олар өздері жеке өз жұмысын ұсынуға мүмкіндігі бар, тапсырмаларды орындау қабілеттері бар.
<<Бекітемін>>
мектеп директоры
____________________________
<<_____>> _______ 2019 жыл
Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспар
№
Іс -шара
Мерзім
1
Сынып оқушыларының психо - физиологиялық даму деңгейін диагностикалау
қыркүйек
2
Оқушының үлгере алмау себептерін ата-анамен кездесу арқылы, мектеп мамандарымен әңгімелесу: психологпен,
дәрігермен, логопедпен және оқушының өзімен бірге анықтау.
қыркүйек
3
Үлгерімі төмен оқушының білімдегі ақаулықты жою бойынша жеке жұмыс жоспары
бір тоқсанға құрылады.
қыркүйек
4
Сабақ барысында өзіндік жұмыстарды жасауда жеке қатынас ұйымдастыру. Оқушының қабілеті жететін жұмыстар құрастыру, оны бірізді күрделендіру арқылы қабілеттілігін арттыру.
Жыл бойы
5
Оқушының білімінің тақырыптық есебін жүргізу.
Жыл бойы
6
Әр пән бойынша жеке жұмысын ұйымдастыру.
Жыл бойы
Жеке даму картасы
1
Оқушы аты-жөні
2
Сынып
3
Қай пән бойынша үлгерімі төмен?
4
Оқушының тәртібі
5
Үлгермеу себебі
6
Оқушымен жұмыста қандай құралдар пайдаланылады?
7
Оқушының үлгере алмауын жоюда кімдермен бірлесе жұмыс жасалады?
8
Қанша уақыт жұмыс атқарылуда
9
Өзгерістер байқалды ма?
10
Жұмыс нәтижесі қандай?
Үлгерімі төмен оқушылардың тізімі
№
Оқушының аты жөні
Сыныбы
Келу уақыты
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Пән мұғалімі:______________________________________________________
Үлгерімі төмен оқушылардың білім деңгейінің өсу дәрежесін бағалау параметрлері
Пәні:_____________________________________
Пән мұғалімі:_____________________________
Оқушының аты-жөні:_____________________
I-тоқсан
II-тоқсан
III-тоқсан
IV-тоқсан
№
Тақырыбы
2
3
4
5
2
3
4
5
2
3
4
5
2
3
4
5
Қорытынды
1
Оқу материалын меңгеруі, теориялық білімі
2
Мәнерлеп оқуы
3
Дұрыс жазуы, дәптермен жасалған жұмыстары
4
Түсінік айтуы
5
Сөздік қоры
6
Оқулықпен жұмыс істеу икемділігі, мәтінді өз бетімен меңгеруі
7
Терминдік қоры жеткіліксіз, пікірін толық дәлелдемеді
8
Мұғалім тарапынан берілген шығармашылық
жұмыстарды орындау
9
Сыныптағы белсенділігі
10
Білімінің көтерілу деңгейі
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz