Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың ортасы. Сабақтың барысы
Талғар агробизнес және менеджмент колледжі
Оқу сабағының жоспары
Жоспардың бөлімі: 13 бөлім.Кеңістіктегі тікбұрышты координаталар жүйесі және векторлар
Оқытушының аты-жөні: Қали Гүлдана Нұрғайыпқызы
Күні: <<17 >> 05 2024 жыл
Курс: - - - - 1 Топ: 1 Вет <<А>>
Модуль/пән атауы:
Математика
Сабақтың тақырыбы:
Кеңістіктегі векторлар және оларға амалдар қолдану
Сабақтың түрі:
Жаңа сабақты меңгеру
Сабақтың мақсаты:
Векторларға амалдар қолдануды үйрету.
Оқу-жаттығу процесінде білім алушылар меңгеретін күтілетін нәтижелер
Білім алушылар вектордың анықтамасын және кеңістіктегі векторларға амалдар қолдануды меңгереді.
Қажетті ресурстар
Презентация,интерактивті тақта
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Бағалау критерийі
Қажетті ресурстар
Сабақтың басы
(5 минут)
I.Ұйымдастыру.
Сәлемдесу.
Психологиялық ахуал: <<Көңіл күйіңіз қандай?>> (смайликтер арқылы көрсету:
Серпілген сұрақтар
Сабақ тақырыбына шығу, сабақтың мақсаттары мен өлшемдерімен танысу.
тапсырма
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
( 5 минут)
Кері байланыс әдісін қолдана отырып, огарифмдік теңдеулер тақырыбына кері байланыс беріңіз
Студенттер
себеп-салдар талдауын жасаңыз
Сабақ бойынша рефлексия
<<Үш М>> Студенттерге сабақ барысында жақсы орындаған үш нәрсені атауға және келесі сабақта үлгерімін жақсартатын бір әрекетті ұсынуға ұсыныс беріледі.
Колледж әдіскері Дүйсеқожа А.К.
Оқытушы Қали Г.Н.
Сабақ бойынша рефлексия
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
1.Сабақты өткізу барысында оқушы
ынтасын арттырруға үлес қоса
алдымба.
2.Сабақтың мақсат - оқу мақсаттары
дұрыс жоспарланды ма..
3.Сабақты өткізу барысында
тақырыптан ауытқушылық болдыма.
4.Қабілетті оқушыларға қосымша
тапсырма беремін.
5.Сабаққа берілген уақытты тиімді
пайдалана алдымба.
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге
назар аудару қажет?
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оқу сабағының жоспары
Жоспардың бөлімі: 13 бөлім.Кеңістіктегі тікбұрышты координаталар жүйесі және векторлар
Оқытушының аты-жөні: Қали Гүлдана Нұрғайыпқызы
Күні: <<17 >> 05 2024 жыл
Курс: - - - - 1 Топ: 1 Вет <<А>>
Модуль/пән атауы:
Математика
Сабақтың тақырыбы:
Кеңістіктегі векторлар және оларға амалдар қолдану
Сабақтың түрі:
Жаңа сабақты меңгеру
Сабақтың мақсаты:
Векторларға амалдар қолдануды үйрету.
Оқу-жаттығу процесінде білім алушылар меңгеретін күтілетін нәтижелер
Білім алушылар вектордың анықтамасын және кеңістіктегі векторларға амалдар қолдануды меңгереді.
Қажетті ресурстар
Презентация,интерактивті тақта
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Бағалау критерийі
Қажетті ресурстар
Сабақтың басы
(5 минут)
I.Ұйымдастыру.
Сәлемдесу.
Психологиялық ахуал: <<Көңіл күйіңіз қандай?>> (смайликтер арқылы көрсету:
Серпілген сұрақтар
Сабақ тақырыбына шығу, сабақтың мақсаттары мен өлшемдерімен танысу.
тапсырма
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
( 5 минут)
Кері байланыс әдісін қолдана отырып, огарифмдік теңдеулер тақырыбына кері байланыс беріңіз
Студенттер
себеп-салдар талдауын жасаңыз
Сабақ бойынша рефлексия
<<Үш М>> Студенттерге сабақ барысында жақсы орындаған үш нәрсені атауға және келесі сабақта үлгерімін жақсартатын бір әрекетті ұсынуға ұсыныс беріледі.
Колледж әдіскері Дүйсеқожа А.К.
Оқытушы Қали Г.Н.
Сабақ бойынша рефлексия
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
1.Сабақты өткізу барысында оқушы
ынтасын арттырруға үлес қоса
алдымба.
2.Сабақтың мақсат - оқу мақсаттары
дұрыс жоспарланды ма..
3.Сабақты өткізу барысында
тақырыптан ауытқушылық болдыма.
4.Қабілетті оқушыларға қосымша
тапсырма беремін.
5.Сабаққа берілген уақытты тиімді
пайдалана алдымба.
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге
назар аудару қажет?
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz