Бекіре балығының адамға

Бөлім:: Бөлім:
Қысым. Жұмыс және қуат: Қысым. Жұмыс және қуат
Бөлім::

Педагогтің аты-жөні

Қысым. Жұмыс және қуат:
Бөлім::

Күні:

Қысым. Жұмыс және қуат:
Бөлім::

Сынып: 7

Қысым. Жұмыс және қуат:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім::

Сабақтың тақырыбы:

Қысым. Жұмыс және қуат: Сұйықтар мен газдардағы қысым, Паскаль заңы
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
Қысым. Жұмыс және қуат: 7. 3. 1. 4 - газ қысымын молекулалық құрылым негізінде түсіндіру;
7. 3. 1. 5 - сұйықтардағы гидростатикалық қысымның формуласын шығару және оны есептер шығаруда қолдану
Бөлім::

Сабақтың мақсаты :

Қысым. Жұмыс және қуат:
  • Сұйықтардағы гидростатикалық қысымның формуласын шығарады және оны есептер шығаруда қолданады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті:

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті:

Оқушының әрекеті

Бағалау:

Бағалау

Ресурстар:

Ресурстар

Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Ұйымдастыру

2 мин

Педагогтің әрекеті:

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабақты бастамас бұрын, оқушыларды топқа бөлу. Заттың екі күйіне байланысты (сұйық және газ)

Оқушының әрекеті:

Берілген кортачкалар арқылы екі топқа бөлініп, отырады

Бағалау:
Ресурстар:

карточкалар

Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Сабақтың басы

5 минут

Педагогтің әрекеті:

1. «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру

Бірнеше суреттер беріледі. Сурет бойынша физикалық құбылысты түсіндіреді

Оқушының әрекеті:

Оқушылар өткен тақырыпты сурет бойынша жауап береді.

Бағалау:

Дескриптор

- Қысымның анықтамасын біледі

-Қатты дененің қысымының формуласын және өлшем бірліктерін біледі.

Жалпы -2 балл

Ресурстар:

ДК экран

слайд

Оқулық

Сабақтың кезеңі/ уақыт: Үй тапсырмасын тәжірибе арқылы қортындылау
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті: Шеге, құм, жүк
Сабақтың кезеңі/ уақыт: 15 минут
Педагогтің әрекеті:

Жаңа тақырыпты бейнеролик арқылы түсіндіру

Ой қозғау арқылы жаңа сабақты ашу

Тапсырма№1

«Физикалық диктант» арқылы берілген көп нүктелерді толтырады

ЕБҚ : газ қысымын молекулалық құрылым негізінде Паскаль заңын түсіндіреді

Оқушының әрекеті:

Бейнеролик көріп, жаңа сабақ мазмұнымен танысады

Оқушылар жеке-жеке берілген тапсырмаларды орындайды

Бағалау:

Дескриптор:

  1. Сұйықтар мен газдардағы қысым, Паскаль заңының ұғымдарының теориялық негізгі мағынасын біледі

Жалпы -1 балл

Ресурстар:

https://youtu. be/1SI7vM-qqQk?si=1JSopWzTfjlHKI-O

Оқулық

Таратпа материал

Қосымша №1

Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Сабақтың

ортасы

20 минут

Педагогтің әрекеті:

Тапсырма№2

Жұптық жұмыс

БК : Сұйықтардағы гидростатикалық қысымның формуласын шығарады және оны есептер шығаруда қолданады

Оқушының әрекеті: Оқушылар жұптасып кестені толтырады
Бағалау:

Дескриптор:

Екі түрлі сұйыққа түсірілетін қысымды анықтайды

Жалпы -1 балл

Ресурстар:

Қосымша №2

Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Тапсырма№3

Топтық жұмыс

«Проблемалық» әдісі арқылы құрылымдалған тапсырманы орындайды

Педагогтің әрекеті: Оқушылар топтасып құрылымдалған тапсырманы шешеді
Оқушының әрекеті:

Дескриптор:

  1. Бекіре балығының адамға пайдасын жазады(кем дегенде 4 пайдасы)
  2. Бекіренің өзге балықтардан ерекшелігін атайды
  3. Бекіре балығына түсіріліп тұрған қысымды есептейді
  4. Екі балыққа түсірілетін қысымдар(гидростатикалық қысым) бірдей боладыма соны анықтайды
  5. Бекіре балығының жойылып кету қауіпін алды алу шараларын ұсынады

Жалпы -4 балл

Бағалау:

Қосымша №3

Сабақтың кезеңі/ уақыт: 4мин
Педагогтің әрекеті: «Wordwall» бағдарламасы арқылы ұялы телефоннан тест тапсырмалары
Оқушының әрекеті: «Wordwall» бағдарламасы арқылы ұялы телефоннан тест тапсырмаларын орындайды
Бағалау:

Дескриптор: 2 балл

1-5 жауапқа - 1 балл

6-10жауапқа - 1 балл

Ресурстар:

Ұялы телефон

https://wordwall. net/ru/resource/37384373

Сабақтың соңы:3 мин:

Сабақтың соңы:

3 мин

Кері байланыс«Бас бармақ» әдісі арқылы кері байланыс бередіҮй тапсырмасыСұйықтар мен газдардағы қысым, Паскаль заңы:

Кері байланыс

« Бас бармақ » әдісі арқылы кері байланыс береді

Үй тапсырмасы

Сұйықтар мен газдардағы қысым, Паскаль заңы

Ауызша кері байланыс береді: Ауызша кері байланыс береді
:
Оқулық: Оқулық

Ресурстар

Қосымша №1

Физикалық диктантты орындаңыз

1. Дененің бір өлшем бетінің ауданына перпендикуляр бағытта түсетін күш . . . деп аталады.

2. Сұйыққа немесе газға түсiрiлген қысым барлық бағыт бойынша өзгерiссiз берiледi. Бұл қағида . . . деп аталады.

3. Бір заттың молекулаларының екінші бір зат молекулаларына еніп кету құбылысы . . . деп аталады.

4 . . . тұрақты көлемі мен нақты пішіні болмайды, ол берілген көлемді түгел қамтиды.

5. Сұйықтар мен газдар қысымды, қатты дене сияқты бір бағытта ғана емес, . . . бірдей таратады.

6 . . . - тек қана сұйық бағанының биiктiгiне және оның тығыздығына тәуелдi.

7. Қатты денелердің, сұйықтардың және газдардың барлық қасиеттері олардың . . . байланысты болады.

Қосымша №2

Тапсырма №2(Практикалық тапсырма)

Биіктіктері бірдей 50 см ыдысқа құйылған су мен сұйық май берілген. Сұйықтықтарға түсірілетін қысымды анықтап, кестені толтыр. Сұйықтарға түсірілген қысым бірдей ме? (еркін түсу үдеуі g=9, 8м/с², сұйық майдың тығыздығы ρ=900кг/ м³)

Сұйық атауы: Сұйық атауы
h (м): h (м)
g (м/с²): g (м/с²)
ρ (кг/м³): ρ (кг/м³)
P (Па): P (Па)
Сұйық атауы: Су
h (м):
g (м/с²):
ρ (кг/м³):
P (Па):
Сұйық атауы: Сұйық май
h (м):
g (м/с²):
ρ (кг/м³):
P (Па):

Қосымша №3

Тапсырма №3 Бекіре

Бекіре тәрізділер отрядына жататын ірі балық.
Оның дене тұрқы 2 метрден басталып, 200м-ге дейін жетеді. Салмағы 10 кг - нан бастап 1 тоннаға дейін жететін алыптарын да кездестіруге болады. Бекіренің тұмсығы қысқа, доғал не сүйрік, мұртшалары тұмсығының ұшына жақын, жотасында 5 - 19, бүйірінде 24 - 30, ал бауырында 6 - 14 қырлы сүйектері бар. 50 - 100 жылға дейін тіршілік етеді. Олар наурыз айының аяғы мен сәуір айының басында ағысы қатты, тасты, қиыршық құмды жерлерде 250 мыңнан - 1 млн - ға дейін уылдырық шашады. Шабақтың ұзындығы 15 - 20см-ге жеткенде теңізге шығады. Бекіренің шабақтары дернәсіл кезінде тұщы өзенде мекен етіп, 1 жылдан соң теңізде тіршілік етеді. Шабақтары шаянтәрізділермен, құрттармен, ал ересектері моллюскалармен, балықтармен қоректенеді. Бекіре балығы өзге балықтардан етінің дәмділігі мен уылдырығының құндылығымен ерекшеленеді. Бекіре балығының асқазаны мен омыртқа жотасының аралығындағы
мүшесінен желім майы алынады. Сол балықтан алынған желім майын тұрмыста ағашты желімдеуге пайдаланылады. Сонымен қатар қазіргі таңда Арал ауданы өкпе ауруынан алдыңғы қатарлар санында тұрғаны бәрімізге белгілі. Сол аурудың емі осы бекіре балығының майы екендігі медицинада дәлелденген. Сондықтан бекіре осындай құндылықтары мен ерекшеліктерінен Қазақстанда ІІ орындағы бағалы балық саналған. Бекіре балығының уылдырығының көлемі мылтықтың оғының бытырасында болса, ал оның іші аппақ сүтке толы болады. Қазіргі таңда бекіре балығы қызыл кітапқа енген, жойылу қауіпі бар балықтардың бірі.


Ұқсас жұмыстар
Сүйекті балықтардың құрылысы және тіршілік әрекеті. 7 сынып
Балықтар
Каспий теңізінің балықтары
Табиғатымыз - адамға баға жетпес байлық
Гг әрпі мен дыбысы
7- сынып биологы. сайыс сабақ
Тірі табиғат экожүйесі
Тақырып Балықтар
БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІ
Балықтардың кәсіптік маңызы. кәсіптік балықтардың негізгі топтары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz