Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақ соңы

Пәні
Математика
Күні

Сынып: 2
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Мұғалімнің аты-жөні

Сабақтың тақырыбы
<<Екі немесе үш амалдан тұратын әріпті өрнектерді салыстыру>>
Сабақ мақсаты
Бастауыш сыныптарда математиканы оқытуда көрнекі құралдарды қолданудың маңызын ашады.
Көрнекілік құралдарымен әріпті өрнектерді салыстыра отыра білімге деген қызығушылықты арттырады.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
2.2.1.5 екі амалдан артық жақшалы және жақшасыз әріпті, санды өрнектерді салыстыру;

Сабақ кезеңі/
уақыты
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ
басы
8 - минут

Сабақ ортасы
15 мин

Сабақ соңы
8 мин

Рефлексия
Ұйымдастыру кезеңі.
1. Амандасу
2. Түгендеу
Психологиялық ахуал.
Менің көңіл-күйім әдісі
Мұғалім оқушыларға ақ парақ таратып,адамның суретін салдырады.Сурет салып болған соң қалаған түспен бояуы керек.Түстер арықылы баланың көңіл күйін анықтайды.
Топқа бөлу. Білім қуаттағышы әдісі
1-топ. Ақылды математиктер тобы
2-топ. Білімділер тобы
3-топ. Зейінділер тобы
Өткенді қайталау.
Мен ақылдымын әдісі арқылы өткенді қайталайды.
Мұғалім бір оқушының есімін атап үйге берілген тапсырманы сұрайды.Дұрыс жауап берген оқушы келесі сыныптасының есімін атап,сұрақ қояды.
Жаңа сабақ
Екі немесе үш амалдан тұратын әріпті өрнектерді салыстыру
Жаңа сабақты түсіну үшін бейнероликті көрсету

1-тапсырма. Жеке жұмыс
Теңдік тура болатындай етіп әріптің орнына сан қояды .
5*3+4*2= 3*5+4*2
4*(6-1):5 = 4*(2+с):3
2-тапсырма. Жұптық жұмыс
<<Су ли фа>> әдісі арқылы тапсырманы бөліп алады Кестеде берілген сандарды 5-ке арттыру, 3 есе кеміту үшін өрнек құрады.

5*2=10 18:3=6
5*4=20 21:3=7
5*5=25 27:3=9
Сергіту сәті.
Шеңбер құрады.
Бейнероликтегі қимыл-қозғалыстарды қайталайды.
Мақсаты - икемділікті, шапшаңдықты үйретеді.
3-тапсырма. Топтық жұмыс
1 топ .Салыстыр .
Әріпті өрнекті санды өрнекке айналдырады .
2*8+2 = 2*9
9*4<9*5-8
12:3 -1 < 12:4+2
2 -топ.
Берілген өрнектерден бір тура теңдік және бір тура теңсіздік құр.
а*4+12:4=4*а+12:4
3 топ .Өрнектердегі әріптің мәнін тап .
6*4=6*3+12:2
7*3=7*4-14:2
5*5=5*2+5*3
8*2=8*5-8*3
Функционалдық сауаттылық
Жеке жұмыс .
Есептің шешуін әріпті өрнек түрінде жазады .
Әр кітап - а тг-ден
3 кітап -? тг
Шешуі :а *3 (тг) - құны

Ойлан ,тап .
3 метрлік бөренені 2 рет кесеміз .20 б-? К
20*2=40 рет кеседі.

Кері байланыс
Білім поштасы әдісі
арқылы бүгінгі сабақтан алған білімдерін бекіту.

Үй жұмысы
№7 есеп . 89-бет.Салыстыр .
-Оқушылар ұстазбен амандасады.

-Оқушылар ақ параққа адамның суретін салады.
-Қалаған түске бояп психологиялық ахуал жасайды.

-Оқушылар үйге берілген тапсырманы сұрақтар қою
арқылы өткен сабақты қайталайды.

-Бейнероликті мұқият қарайды.
-Дәптерге бүгінгі күннің уақытын,
Тақырыпты жазады.

-Оқушылар
теңдік тура
болатындай етіп
әріптің орнына
сан қояды .
-Тез ойланып
есепті дұрыс
шығарады

-Өрнек құрастырады.
-Есепті дұрыс шығарады.

-Оқушылар бейнероликті мұқият қарайды
-Сергіту сәтін
Қызықты етіп орындайды.

-Әріпті өрнекті санды өрнекке айналдырады .

Берілген өрнектерден бір тура теңдік және бір тура теңсіздік құрастырады .

Өрнектердегі әріптің мәнін тап .

Есептің шешуін әріпті өрнек түрінде жазады .

20 бөренені неше рет кесетінін анықтайды

- Білім поштасы әдісі
арқылы бүгінгі сабақтан алған білімдерін бекітеді.

Үйге берілген
тапсырманы жазып алады.
Бағалау тронспортері әдісімен жеке және топтық бағалау.
1-10 баллға дейін.

Жарайсыңдар!

Мен дайынмын!

Өте жақсы!
1 ұпай

2 ұпай!
Мен дайынмын!

Жарайсың
Ақылды оқушым!
5 ұпай

Топ атаулара4
Түрлі түсті қарындаштар

Дәптер
Қалам

https://youtu.be/6n205F3MHqc?si=ZzFCak-WnMiRhmKZ

Сызғыш
Қарындаш
Көбейту кестесі

https://youtu.be/tZgdO3VRt18

Дәптер

Оқулық

Қалам

Дәптер
Оқулық
Қалам

90-48=

90-48=

Ұқсас жұмыстар
Алгоритмнің жай командалары
Қазақстандағы халық ағарту ісі. 8 сынып
Атқарушы ұғымы, атқарушы командалар жүйесі. Алгоритм типтері
Алгоритм түрлері. 9-сынып
Алгоритмнің бұйрығы
Циклдік алгоритм
Cызықтық алгоритм,блок-схема. 7 сынып
Алгоритм түрлері
Тармақталу алгоритмдері
Алгоритмдік тіл, жалпы ережелері. Алогритм командалары
Пәндер