Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақ жоспары. Сабақ мақсаты

Сабақ жоспары

Бекітілді: ӘБ жетекшісі
Сабақ: Денсаулықты сақтау өз қолыңда
Уақыты:
Мұғалімнің аты-жөні:

Сыныбы 7
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Оқу мақсаты
7ӘТН2 Орфоэпиялық норма
Сабақ мақсаты
Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану.
Ресурстар
Флипчарт,маркер
Бағалау критерийі
1.Мәтінге негіз болып тұрған тірек сөздерді таба алады.
2.Мәтін мазмұны бойынша оқушылар бір сұрақтан әзірлей алады.
3.Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдана алады.
Тілдік мақсаттар
Оқушылар түсінеді және сипаттайды...
Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:
Менің байқағаным,...
Менің ойымша,...
... деп ойлаймын...
Менің дәйегім...
Осыған дейінгі меңгерілген білім
Денсаулық сақтау
Жоспар
Сабақ кезеңдері
Жоспарланған іс - әрекеттер
Ресурстар
Сабақтың басы
6 минут
Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Сабақтың мақсатымен және күтілетін нәтижелермен таныстыру. Алдыңғы сабақта өткендерді еске түсіру.

Сабақтың ортасы

5 минут

15 минут

6 минут

3 минут

3 минут
Сергіту сәті
Оқушылар топқа саналу арқылы бөлінеді.

Мәтіналды тапсырма. <<Денсаулық>> сөзіне кластер жасау.

Мәтінмен жұмыс
1.Мәтін мазмұнын меңгеру керек.
2.Мәтінге негіз болып тұрған тірек сөздерді жаздыру.
3.Мәтін мазмұны бойынша оқушылар бір сұрақтан әзірлеп, мазмұн бойынша алған білімдерін тексереді.
4. Айтылу кезінде өзгеріске ұшырап тұрған сөздерді тауып, ненің салдарынан бұлай болғанын анықтайды.

А мәтін

Денсаулық - баға жетпейтін жалғыз ғана асыл дүние. Ол жақсы болу үшін не уақытты, не күш - жігерді, не еңбекті, тіпті барлық дүниені аямай жұмсау керек. Денсаулық үшін өмірдің бір бөлімінде қиюға болады. Денсаулық - адам өміріндегі ең жоғары бағалы дүние болғандықтан, әр адам баласы өз денсаулығына көңіл бөле қарау қажет, оны орынсыз ысырап етпеу керек, үнемі денсаулықтың қорын көбейтіп отыру керек. Біз денсаулығымызға немқұрайлы қарап, оған үлкен зиян келтіреміз. Әркім өзінің денсаулығының нашарлануына өзі кінәлі. Ауруды ағзаларға жолатпау, адамдардың өз қолында. Сол себепті, әр адам салауатты өмір салтын қалыптастыру керек. Салауатты өмір салтын ынталандыру әрқайсысымыздың дене тәрбиесімен айналысуымызға, дұрыс тамақтануымызға, зиянды әрекеттерден аулақ болып, тазалық пен санитария шараларын сақтауымыз қажет.

Ә мәтін
Денсаулық сақтаудың алдын алуға болады. Ол үшін дұрыс тамақтануға, уақытында демалуға, дене қимылымен айналысуға көп көңіл бөлу қажет. Әсіресе жасы ұлғайған адамдарға майлы тамақтарды көп жеуге болмайды. Оның орнына сүт, көкөніс тамақтарын пайдаланған дүрыс. Денсаулық сақтауда дұрыс тамақтаудың маңызы зор. Ал спортпен айналысу -- денсаулықты жақсартады. Спорттың ең қарапайым түрі -- жүгіру. Күн сайын таңертең үйдің маңайында, саябақта жарты сағатгай жүгіруе болады. Егер жүгіруге дәрігер рұқсат етпесе, таңғы таза ауада серуендеуге болады. Әр түрлі жаттығулар жасауға болады.
Денсаулық зор байлық
Адамзат өмірге келген соң өмірін қалай болса солай өткізбеуі тиіс. Яғни адам саналы да жарқын өмір сүруі қажет.
Ал сол денсаулықты сақтау - өз қолымызда, яғни өз еншімізде.

Мәтінмен жұмыстан кейінгі тапсырма. Мәтіннің мазмұнына сай мақал-мәтелдер мен нақыл сөздер жазу.

Бағалау

Сергіту сәті
<<Сантики-пантики-лимпапо>>

Бейнематериал
<<Біз тамақтану үшін өмір сүрмейміз>>

Сабақтың соңы
7 минут
Рефлексия
Екі жұлдыз, бір тілек

Ү/т: қосымша әдебиеттерді қарау

Қосымша ақпарат
Дифференциация - Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс

Тапсырмалар жеңілден күрделіге қарай негізделіп құрастырылған.

Сабақта бағдаршам әдісі, сыни тұрғыда пікір айту арқылы топтық бағалау әдісі қолданылады.
Тарих, қазақ әдебиеті пәні
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

Ұқсас жұмыстар
Формулаларды еңгізу
Орта мерзімді жоспар 5-сынып қазақ тілі
Қазақ тілі сабағында
Күнделікті сабақ жоспары
Сабақ жоспарлары
Д.ж. мұхит
Химиялық реакция бағыты
Ән Желтоқсан желі Хорда жаттығу
Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады
Компьютердің құрамына кіретін негізгі құрылғылар
Пәндер