Сабақтың ортасы Мағынаны ашу

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

5. Тәуелсіздік еліміздің өткені мен келешегі. Дүкенбай Досжан «Төрт патшаны көрген кейуана» хикаяты
Бөлім::

Педагогтің аты-жөні:

5. Тәуелсіздік еліміздің өткені мен келешегі. Дүкенбай Досжан «Төрт патшаны көрген кейуана» хикаяты: Сатмолдаева А. С.
Бөлім::

Күні:

5. Тәуелсіздік еліміздің өткені мен келешегі. Дүкенбай Досжан «Төрт патшаны көрген кейуана» хикаяты: 28. 11. 2023.
Бөлім::

Сыныбы:11

5. Тәуелсіздік еліміздің өткені мен келешегі. Дүкенбай Досжан «Төрт патшаны көрген кейуана» хикаяты:

Қатысушыларсаны: Қатыспағандарсаны:

Бөлім::

Сабақтың тақырыбы:

5. Тәуелсіздік еліміздің өткені мен келешегі. Дүкенбай Досжан «Төрт патшаны көрген кейуана» хикаяты: Уақыт сынан өткен ел құндылықтары
Бөлім::

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

5. Тәуелсіздік еліміздің өткені мен келешегі. Дүкенбай Досжан «Төрт патшаны көрген кейуана» хикаяты:

11. 3. 4. 1 - ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер (дәріс) бойынша салыстырмалы (құрылымы, қызметі, мақсатты аудиториясы, оқырманға әсері) талдау жасау;

11. 3. 6. 1 - мәтіндегі негізгі ойды анықтап, көтерілген мәселеге баға беру, өзіндік көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізу.

Бөлім::

Сабақтыңмақсаты:

5. Тәуелсіздік еліміздің өткені мен келешегі. Дүкенбай Досжан «Төрт патшаны көрген кейуана» хикаяты:

Барлық оқушылар орындай алады: мәтін үзінділері бойынша болжам жасай алады, тиісті ақпаратты анықтай біледі;

Басым көпшілігі орындай алады: тиісті ақпаратты анықтай білу;

тиісті ақпаратты анықтай алады;

Кейбір білім алушылар орындай алады: оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында және мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсінеді.

Бөлім::

Құндылықтарға баулу:

5. Тәуелсіздік еліміздің өткені мен келешегі. Дүкенбай Досжан «Төрт патшаны көрген кейуана» хикаяты:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдейеңбекқоғамы»құндылығынабаулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігіартады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбек етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ

кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-

әрекеті

Оқушының іс-

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақкезеңі/Уақыты:

Сабақтың басы Қызығушылықты ояту

7 мин.

Үй тапсырмасын пысықтау.

Педагогтің іс-әрекеті:

Ұйымдастырукезеңі:

(Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Оқушының іс-әрекеті:

Мақсаты:

оқушылар

бойында идея

немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын

дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру

арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Бағалау:

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы

жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларғатаңдау еркіндігі

беріледі.

Ресурстар:

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Сабақкезеңі/Уақыты:

Жаңа сабаққа кіріспе

Педагогтің іс-әрекеті:

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткент ақырыппен жаңа сабақты

ой

Қозғау сұрақтарын

ұжымдық

Оқушының іс-әрекеті:
  1. Тәуелсіздік- баға жетпес байлық.
  2. Тәуелсіз, дербес мемлекет құру қазақ халқының ғасырлар бойы аңсаған арманы еді.
  3. Тәуелсіздігіміз мәңгілік болуы үшін, ең алдымен, бірілігімізге бекем болып, бабалардан қалған аманатты естен шығармауымыз керек.

4. Тәуелсіздігіміз тұғырлы, мәңгілік болсын!

Бағалау:

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға

Сабақтың өмірмен

Ресурстар:

ҚБ: Өз ойын дұрыс

Мағынада білдіріп, талқылауға белсенділік пен қатысқан оқушыға

«Жарайсың!»

Сабақкезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:

талқылау. Бір-біріне сұрақтарқояды.

.

Өз ойыменбөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен

таныстырады.

Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау:

Байланысын көрсетеді және сабақтың

тақырыбымен

мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау

мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Ресурстар:

деген

мадақтау сөзімен

ынталандыру.

Сабақкезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы Мағынаны ашу.

26мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

1-тапсырма 107-б

Суретпен жұмыс.

Оқушының іс-әрекеті: Сурет бойынша өз ойларын ортаға салады. Маңыздылығын көрсетеді.
Бағалау:

Дескриптор:Жалпы

- 3 балл.

- пікір білдіреді

-анықталған сөзгесипаттамабереді.

Ресурстар:

Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК

Сабақкезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:

Айтылым.

2-тапсырма

Берілген сөздер мен сөз тіркестерінен сөйлемдер құрап айту.

Тыңдалым. Жазылым.

4-тапсырма

Тыңдалған ақпарат бойынша сөйлемдерді аяқтап жазыңдар.

Тыңдалым.

2-тапсырма. Мәтінді тыңдап, термин сөздерді табу.

Оқушының іс-әрекеті:

Берілген тапсырма бойынша жеке жұмыс жасайды

Бір ата, бір ананың түлегіміз,

Бір болсын қайда жүрсек тілегіміз.

«Бірлік барда тірлік бар» деген бабам,

Бірлік деп бірге соқсын жүрегіміз !

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым-айтылым дағдысы қалыптасады.

Бағалау:

Дескриптор:Жалпы-4балл.

-Тыңдалған 1сөйлемменжазады.

-Өз .

- 1сөйлеммен мысалкелтіреді.

-Тақырып бойыншақорытынды шешімшығарады.

Ресурстар:

Интерактивті тақта

Оқулық, жұмысдәптерлері, ДК.

Сабақкезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:

Жазылым


Ұқсас жұмыстар
Сабақтың ортасы мағынаны талдау
Анаэробты және аэробты тыныс алу
Мақсат үстеулері
Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам
Сабақтың ортасы мағынаны бағалау
Кейіпкерлер бейнесі
Қимақ қағанаты. 7 сынып
Қаңлылардың қоғамдық құрылысы
Антропогендік факторлар
Сабақтың мақсаттары. Сабақтың ортасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz