Сабақтың ортасы Мағынаны ашу

Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім:
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сыныбы:11
Қатысушыларсаны: Қатыспағандарсаны:
Сабақтың тақырыбы:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары
11. 3. 4. 1 - ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер (дәріс) бойынша салыстырмалы (құрылымы, қызметі, мақсатты аудиториясы, оқырманға әсері) талдау жасау;
11. 3. 6. 1 - мәтіндегі негізгі ойды анықтап, көтерілген мәселеге баға беру, өзіндік көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізу.
Сабақтыңмақсаты:
Барлық оқушылар орындай алады: мәтін үзінділері бойынша болжам жасай алады, тиісті ақпаратты анықтай біледі;
Басым көпшілігі орындай алады: тиісті ақпаратты анықтай білу;
тиісті ақпаратты анықтай алады;
Кейбір білім алушылар орындай алады: оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында және мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсінеді.
Құндылықтарға баулу:
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдейеңбекқоғамы»құндылығынабаулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігіартады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбек етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.
Сабақтың барысы:
Сабақ
кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-
әрекеті
Оқушының іс-
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту
7 мин.
Үй тапсырмасын пысықтау.
Ұйымдастырукезеңі:
(Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.
Мақсаты:
оқушылар
бойында идея
немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын
дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру
арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы
жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларғатаңдау еркіндігі
беріледі.
Оқулық, жұмыс дәптерлері
ДК экраны
Жаңа сабаққа кіріспе
![]()
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткент ақырыппен жаңа сабақты
ой
Қозғау сұрақтарын
ұжымдық
- Тәуелсіздік- баға жетпес байлық.
- Тәуелсіз, дербес мемлекет құру қазақ халқының ғасырлар бойы аңсаған арманы еді.
- Тәуелсіздігіміз мәңгілік болуы үшін, ең алдымен, бірілігімізге бекем болып, бабалардан қалған аманатты естен шығармауымыз керек.
4. Тәуелсіздігіміз тұғырлы, мәңгілік болсын!
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға
Сабақтың өмірмен
ҚБ: Өз ойын дұрыс
Мағынада білдіріп, талқылауға белсенділік пен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!»
талқылау. Бір-біріне сұрақтарқояды.
.
Өз ойыменбөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
Байланысын көрсетеді және сабақтың
тақырыбымен
мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау
мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
деген
мадақтау сөзімен
ынталандыру.
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу.
26мин.
1-тапсырма 107-б
Суретпен жұмыс.
![]()

Дескриптор:Жалпы
- 3 балл.
- пікір білдіреді
-анықталған сөзгесипаттамабереді.
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК
Айтылым.
2-тапсырма
Берілген сөздер мен сөз тіркестерінен сөйлемдер құрап айту.
Тыңдалым. Жазылым.
4-тапсырма
Тыңдалған ақпарат бойынша сөйлемдерді аяқтап жазыңдар.
Тыңдалым.
2-тапсырма. Мәтінді тыңдап, термин сөздерді табу.
Берілген тапсырма бойынша жеке жұмыс жасайды
Бір ата, бір ананың түлегіміз,
Бір болсын қайда жүрсек тілегіміз.
«Бірлік барда тірлік бар» деген бабам,
Бірлік деп бірге соқсын жүрегіміз !
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым-айтылым дағдысы қалыптасады.
Дескриптор:Жалпы-4балл.
-Тыңдалған 1сөйлемменжазады.
-Өз .
- 1сөйлеммен мысалкелтіреді.
-Тақырып бойыншақорытынды шешімшығарады.
Интерактивті тақта
Оқулық, жұмысдәптерлері, ДК.

Жазылым
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz