Химия сабағының үлгі-жоспары: Галогендер (9-сынып)

Қосымша 6. 1

Пән бойынша сабақтың ҮЛГІ -ЖОСПАРЫ

Сабақ :Химия Тақырыбы: Галогендер

Мектеп: №30 мектеп гимназиясы

Сабақ:ХимияТақырыбы:Галогендер:

Күні: 14. 03. 23

Мектеп:№30 мектеп гимназиясы:

Мұғалім:Жансая Өмірғалиева

Сабақ:ХимияТақырыбы:Галогендер:

СЫНЫП: 9 В

Мектеп:№30 мектеп гимназиясы:

Қатысқандар саны:30

Қатыспағандар саны:0

Сабақ:ХимияТақырыбы:Галогендер:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Мектеп:№30 мектеп гимназиясы:

галоген молекулаларының электрондық

формулаларын құрастыру және кристалдық тор түрі мен байланыс типін анықтайды.

-топта галогендер қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын болжайды

Сабақ:ХимияТақырыбы:Галогендер:

Сабақтың мақсаты

Мектеп:№30 мектеп гимназиясы:

Барлық оқушылар: Жұмыстың қорытындысы бойынша кері байланыс беру

Сабақ:ХимияТақырыбы:Галогендер:
Сабақ:ХимияТақырыбы:Галогендер:

Оқушылардың басым бөлігі: Жұптық жұмыс. Галогендердің атомдық

Сабақ:ХимияТақырыбы:Галогендер:
Сабақ:ХимияТақырыбы:Галогендер:

Кейбір оқушылар:

Бағалау критерийі

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады

Бағалау критерийі:

Тілдік мақсат

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады: Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады
Бағалау критерийі:

Алдыңғыбілім

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады:

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді

Бағалау критерийі:
Бағалау критерийі:

Жоспарланған уақыт

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады:

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, Ескерпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Бағалау критерийі:
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады:
Бағалау критерийі:

Сабақтыңортасы

24-минут

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады:

Жаңасабақ

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру

Формула жазылған плакат

дәптер, қаламсап, слайд2

Бағалау критерийі:

Сабақтыңсоңы

6-минут

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады:

1. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың

«Қорытынды» тәсілі көрінеді

І. Төменде берілген заттармен тұз қышқылының әрекеттесу реакция теңдеулерін жазыңыз

A металл мырышпен

B магний оксидімен

C натрий гидроксидімен

D күміс нитратымен

http://smk. edu. kz/Attach/FileDownload

Бағалау критерийі:

Қосымшаақпарат.

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады: http://smk. edu. kz/Attach/FileDownload/6adb1e30-1cc0-4d4f-b65a-0e60bb7345dc
Бағалау критерийі:

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары

оқушыларға

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді

Ұқсас жұмыстар
9-сынып қазақ тілі пәні жылдық қайталау үлгі сабақ жоспары
Силикат өнеркәсібі: 9-сынып химия пәнінің сабақ жоспары
9-сынып химия: Темір туралы сабақ жоспары мен әдістемесі
Галогендер және олардың қосылыстары: қорытынды сабақтың жоспары мен бағалау критерийлері
2-сынып математикасы: Қосудың қасиеттері - сабақтың үлгі жоспары
Органикалық заттардың ерекшеліктері: орта мектептегі химия сабағының жоспары
Галогендер: атомдық құрылысы, химиялық қасиеттері және қолданылуы
9-сыныпқа арналған химия сабақ жоспары: Азоттың табиғаттағы айналымы
9-сынып химия: Кальций қосылыстарының химиялық айналымы мен практикалық қолданылуы
7-сынып: Химиялық элементтердің табиғи топтары - сілтілік металдар, галогендер, инертті газдар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz