Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Галогендердің атомдық
Қосымша 6.1
Сабақ:Химия Тақырыбы:Галогендер
Мектеп: №30 мектеп гимназиясы
Күні: 14.03.23
Мұғалім:Жансая Өмірғалиева
СЫНЫП: 9 В
Қатысқандар саны:30
Қатыспағандар саны:0
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
галоген молекулаларының электрондық
формулаларын құрастыру және кристалдық тор түрі мен байланыс типін анықтайды.
-топта галогендер қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын болжайды
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: Жұмыстың қорытындысы бойынша кері байланыс беру
Оқушылардың басым бөлігі: Жұптық жұмыс.Галогендердің атомдық
Кейбір оқушылар:
Сабақ:Химия Тақырыбы:Галогендер
Мектеп: №30 мектеп гимназиясы
Күні: 14.03.23
Мұғалім:Жансая Өмірғалиева
СЫНЫП: 9 В
Қатысқандар саны:30
Қатыспағандар саны:0
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
галоген молекулаларының электрондық
формулаларын құрастыру және кристалдық тор түрі мен байланыс типін анықтайды.
-топта галогендер қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын болжайды
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: Жұмыстың қорытындысы бойынша кері байланыс беру
Оқушылардың басым бөлігі: Жұптық жұмыс.Галогендердің атомдық
Кейбір оқушылар:
Пән бойынша сабақтың ҮЛГІ -ЖОСПАРЫ
Бағалау критерийі
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады
Тілдік мақсат
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады
Алдыңғыбілім
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, Ескерпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Сабақтыңортасы
24-минут
Жаңасабақ
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру
Формула жазылған плакат
дәптер, қаламсап, слайд2
Сабақтыңсоңы
6-минут
1. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың
<<Қорытынды>> тәсілі көрінеді
І. Төменде берілген заттармен тұз қышқылының әрекеттесу реакция теңдеулерін жазыңыз
A металл мырышпен
B магний оксидімен
C натрий гидроксидімен
D күміс нитратымен
http://smk.edu.kz/Attach/FileDownload
Қосымшаақпарат.
http://smk.edu.kz/Attach/FileDownload/6adb1e30-1cc0-4d4f-b65a-0e60bb7345dc
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары
оқушыларға
Бағалау:Оқушыл ардың үйренгенін тексеруді
Қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік
және
еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Тапсырма, диалог және
қолдау көрсету тәсілдері арқылы
--------------------------------------------------------------------------------
1. Сабақ барысында барлық заманауи тәсілдер қолданылды
Диолог тапсырмалары арқылы бала өз ойын ашық жеткізе алды
Рефлексия
Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Сабақ туралы өз пікіріңізді БІЛДІРІҢІЗ:
1. 1 Сабақ барысында бала ашық сөйлеп өз ойын еркін білдірді
2 Сыныптағы ахуал жақсы балалар сабаққа белсенді араласты
3Мен жоспарлаған саралау тиімді болды
4 Балалар Мұғаліммен тығыз араласып білмегендерін сұрауға ұмтылды
Сабақ:Химия Тақырыбы:Галогендер
Мектеп: №30 мектеп гимназиясы
Күні: 14.03.23
Мұғалім:Жансая Өмірғалиева
СЫНЫП: 9 В
Қатысқандар саны:30
Қатыспағандар саны:0
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
галоген молекулаларының электрондық
формулаларын құрастыру және кристалдық тор түрі мен байланыс типін анықтайды.
-топта галогендер қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын болжайды
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: Жұмыстың қорытындысы бойынша кері байланыс беру
Оқушылардың басым бөлігі: Жұптық жұмыс.Галогендердің атомдық
Кейбір оқушылар:
Сабақ:Химия Тақырыбы:Галогендер
Мектеп: №30 мектеп гимназиясы
Күні: 14.03.23
Мұғалім:Жансая Өмірғалиева
СЫНЫП: 9 В
Қатысқандар саны:30
Қатыспағандар саны:0
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
галоген молекулаларының электрондық
формулаларын құрастыру және кристалдық тор түрі мен байланыс типін анықтайды.
-топта галогендер қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын болжайды
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: Жұмыстың қорытындысы бойынша кері байланыс беру
Оқушылардың басым бөлігі: Жұптық жұмыс.Галогендердің атомдық
Кейбір оқушылар:
Пән бойынша сабақтың ҮЛГІ -ЖОСПАРЫ
Бағалау критерийі
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады
Тілдік мақсат
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады
Алдыңғыбілім
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, Ескерпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Сабақтыңортасы
24-минут
Жаңасабақ
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру
Формула жазылған плакат
дәптер, қаламсап, слайд2
Сабақтыңсоңы
6-минут
1. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың
<<Қорытынды>> тәсілі көрінеді
І. Төменде берілген заттармен тұз қышқылының әрекеттесу реакция теңдеулерін жазыңыз
A металл мырышпен
B магний оксидімен
C натрий гидроксидімен
D күміс нитратымен
http://smk.edu.kz/Attach/FileDownload
Қосымшаақпарат.
http://smk.edu.kz/Attach/FileDownload/6adb1e30-1cc0-4d4f-b65a-0e60bb7345dc
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары
оқушыларға
Бағалау:Оқушыл ардың үйренгенін тексеруді
Қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік
және
еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Тапсырма, диалог және
қолдау көрсету тәсілдері арқылы
--------------------------------------------------------------------------------
1. Сабақ барысында барлық заманауи тәсілдер қолданылды
Диолог тапсырмалары арқылы бала өз ойын ашық жеткізе алды
Рефлексия
Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Сабақ туралы өз пікіріңізді БІЛДІРІҢІЗ:
1. 1 Сабақ барысында бала ашық сөйлеп өз ойын еркін білдірді
2 Сыныптағы ахуал жақсы балалар сабаққа белсенді араласты
3Мен жоспарлаған саралау тиімді болды
4 Балалар Мұғаліммен тығыз араласып білмегендерін сұрауға ұмтылды
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz