Галогендердің атомдық

Қосымша 6. 1

Пән бойынша сабақтың ҮЛГІ -ЖОСПАРЫ

Сабақ :Химия Тақырыбы: Галогендер

Мектеп: №30 мектеп гимназиясы

Сабақ:ХимияТақырыбы:Галогендер:

Күні: 14. 03. 23

Мектеп:№30 мектеп гимназиясы:

Мұғалім:Жансая Өмірғалиева

Сабақ:ХимияТақырыбы:Галогендер:

СЫНЫП: 9 В

Мектеп:№30 мектеп гимназиясы:

Қатысқандар саны:30

Қатыспағандар саны:0

Сабақ:ХимияТақырыбы:Галогендер:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Мектеп:№30 мектеп гимназиясы:

галоген молекулаларының электрондық

формулаларын құрастыру және кристалдық тор түрі мен байланыс типін анықтайды.

-топта галогендер қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын болжайды

Сабақ:ХимияТақырыбы:Галогендер:

Сабақтың мақсаты

Мектеп:№30 мектеп гимназиясы:

Барлық оқушылар: Жұмыстың қорытындысы бойынша кері байланыс беру

Сабақ:ХимияТақырыбы:Галогендер:
Сабақ:ХимияТақырыбы:Галогендер:

Оқушылардың басым бөлігі: Жұптық жұмыс. Галогендердің атомдық

Сабақ:ХимияТақырыбы:Галогендер:
Сабақ:ХимияТақырыбы:Галогендер:

Кейбір оқушылар:

Бағалау критерийі

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады

Бағалау критерийі:

Тілдік мақсат

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады: Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады
Бағалау критерийі:

Алдыңғыбілім

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады:

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді

Бағалау критерийі:
Бағалау критерийі:

Жоспарланған уақыт

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады:

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, Ескерпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Бағалау критерийі:
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады:
Бағалау критерийі:

Сабақтыңортасы

24-минут

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады:

Жаңасабақ

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру

Формула жазылған плакат

дәптер, қаламсап, слайд2

Бағалау критерийі:

Сабақтыңсоңы

6-минут

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады:

1. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың

«Қорытынды» тәсілі көрінеді

І. Төменде берілген заттармен тұз қышқылының әрекеттесу реакция теңдеулерін жазыңыз

A металл мырышпен

B магний оксидімен

C натрий гидроксидімен

D күміс нитратымен

http://smk. edu. kz/Attach/FileDownload

Бағалау критерийі:

Қосымшаақпарат.

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады: http://smk. edu. kz/Attach/FileDownload/6adb1e30-1cc0-4d4f-b65a-0e60bb7345dc
Бағалау критерийі:

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары

оқушыларға

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді

Ұқсас жұмыстар
Галогендерді физикалық қасиеттері
Сілтілік жер металдар
Галогендер. хлор
Галогендер және олардың қосылыстары
Галогендер
Атом құрылысы
Галогендердің физикалық қасиеттері
Химиялық реакциялар белгілері
Оксидтердің жіктелуі. Сабақтың тақырыбы
Оқушыларға химиялық элементтердің салыстырмалы атомдық, молекулалық массаларын есептеуге және салыстыруды үйрету
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz