Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушының әрекеті. Жапырақтың ішкі құрылысы
Білім беру ұйымының атауы
№68 С.Датұлы ЖОМ
Бөлім:
Қоректену
Педагогтің Т.А.Ә.
Кулумбетова С
Күні:
Сынып: 7
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Жапырақтың құрылысы мен қызметі. Жапырақтың ішкі құрылысы. Лептесік. Жапырақ фотосинтездеуші негізгі арнайы мүше. Судың булануы мен газдардың алмасуы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
7.1.2.1 жапырақтың ішкі құрылысын сипаттау, құрылысы мен қызметі арасындағы өзара байланысты түсіндіру
Сабақтың мақсаты
* Жапырақтың ішкі құрылысын сипаттайды
* Жапырақтың ішкі құрылысы мен қызметі арасындағы өзара байланысты түсіндіреді
Құндылықтарға баулу:
<<Мәңгілік ел>> жалпыұлттық идеясы бойынша <<Жалпыға бірдей еңбек қоғамы>> құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу
Ой шақыру:
<<Қалай ойлайсыздар неге көптеген өсімдіктер жапырақсыз тіршілік ете алмайды>>
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашады.
Ынталандырушы <<Жарайсың>>, <<Керемет>>
7-сынып оқулығы
Интерактивті тақта
Сабақтың ортасы
(М) Мұғалімнің шағын түсіндіруі.
Топтық жұмыс. Кестмен жұмыс.
1топ. Қоректену түрлерін ажыратады.
2-топ. Жапырақтың қызметін түсіндіреді.
3-топ. Жапырақтыңішкі құрлысын сипаттайды.
Жұптық жұмыс <<Суреттер сөйлейді>> әдісі.
Суретке қарай отырып оқушылар берілген тапсырманы орындайды.
1. Жапырақтың ішкі құрылысын анықтайтын құрылымдарды атаңыз
2. Жапырақтың түрөзгерістеріне қарай топтастырыңыз
Жанаспалы жасушалар
Тыныс саңылауы
Бағаналы жасушалар
Қабығы
1. Өсімдіктер мен қоршаған орта арасындағы газ алмасуды жүргізеді.
2. Жапырақтағы жоғары және төменгі жағынан жауып тұрады.
3. Бұл жерде ауаға толған жасушааралық қуыс орналасқан
4. Жапырақтың үстіңгі өңінің астына орналасқан жасушалар.
5. Жарты ай немесе бүйрек пішінді бір-бірімен жанасқан жасушалар.
6. Бозғылт сұр түсті жасушалар.
7. Бұл жасушалар жапырақтың жұмсағын құрайды.
8. Бұл жерде жасыл бағаналы жасушалар орналасқан.
9. Біртұтас бағаналарды елестететін жасушалар.
10. Жасушалар жапырақты бүлінуден сақтайды.
Жеке жұмыс. Қосымша-2 берілген тапсырмаларды орындайды.
Мұғалім түсіндірмесін мұқият тыңдайды.
Оқушылар суретті пайдалана отырып, тапсырма дескрипторына сай жұмыс жасайды.
Оқушылар санақ әдісін пайдаланып топтарға бөлінеді.
Дескриптор:
-Қоректену түрлерін ажыратады.
-Жапырақтың қызметін түсіндіреді.
-Жапырақтыңішкі құрлысын сипаттайды.
Дескриптор:
- жапырақтың ішкі құрылысын сипаттайды;
-жапырақтың сыртқы құрылысын сипаттайды;
-жапырақтардың құрылысының ерекшеліктерін ажырата алады;
Қосымша-1
Сабақтың соңы
<<3-2=1>> әдісі арқылы кері байланыс жасалады.
Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат, бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 нәрсе, бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет.
Тексерілді:_____________________
№68 С.Датұлы ЖОМ
Бөлім:
Қоректену
Педагогтің Т.А.Ә.
Кулумбетова С
Күні:
Сынып: 7
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Жапырақтың құрылысы мен қызметі. Жапырақтың ішкі құрылысы. Лептесік. Жапырақ фотосинтездеуші негізгі арнайы мүше. Судың булануы мен газдардың алмасуы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
7.1.2.1 жапырақтың ішкі құрылысын сипаттау, құрылысы мен қызметі арасындағы өзара байланысты түсіндіру
Сабақтың мақсаты
* Жапырақтың ішкі құрылысын сипаттайды
* Жапырақтың ішкі құрылысы мен қызметі арасындағы өзара байланысты түсіндіреді
Құндылықтарға баулу:
<<Мәңгілік ел>> жалпыұлттық идеясы бойынша <<Жалпыға бірдей еңбек қоғамы>> құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу
Ой шақыру:
<<Қалай ойлайсыздар неге көптеген өсімдіктер жапырақсыз тіршілік ете алмайды>>
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашады.
Ынталандырушы <<Жарайсың>>, <<Керемет>>
7-сынып оқулығы
Интерактивті тақта
Сабақтың ортасы
(М) Мұғалімнің шағын түсіндіруі.
Топтық жұмыс. Кестмен жұмыс.
1топ. Қоректену түрлерін ажыратады.
2-топ. Жапырақтың қызметін түсіндіреді.
3-топ. Жапырақтыңішкі құрлысын сипаттайды.
Жұптық жұмыс <<Суреттер сөйлейді>> әдісі.
Суретке қарай отырып оқушылар берілген тапсырманы орындайды.
1. Жапырақтың ішкі құрылысын анықтайтын құрылымдарды атаңыз
2. Жапырақтың түрөзгерістеріне қарай топтастырыңыз
Жанаспалы жасушалар
Тыныс саңылауы
Бағаналы жасушалар
Қабығы
1. Өсімдіктер мен қоршаған орта арасындағы газ алмасуды жүргізеді.
2. Жапырақтағы жоғары және төменгі жағынан жауып тұрады.
3. Бұл жерде ауаға толған жасушааралық қуыс орналасқан
4. Жапырақтың үстіңгі өңінің астына орналасқан жасушалар.
5. Жарты ай немесе бүйрек пішінді бір-бірімен жанасқан жасушалар.
6. Бозғылт сұр түсті жасушалар.
7. Бұл жасушалар жапырақтың жұмсағын құрайды.
8. Бұл жерде жасыл бағаналы жасушалар орналасқан.
9. Біртұтас бағаналарды елестететін жасушалар.
10. Жасушалар жапырақты бүлінуден сақтайды.
Жеке жұмыс. Қосымша-2 берілген тапсырмаларды орындайды.
Мұғалім түсіндірмесін мұқият тыңдайды.
Оқушылар суретті пайдалана отырып, тапсырма дескрипторына сай жұмыс жасайды.
Оқушылар санақ әдісін пайдаланып топтарға бөлінеді.
Дескриптор:
-Қоректену түрлерін ажыратады.
-Жапырақтың қызметін түсіндіреді.
-Жапырақтыңішкі құрлысын сипаттайды.
Дескриптор:
- жапырақтың ішкі құрылысын сипаттайды;
-жапырақтың сыртқы құрылысын сипаттайды;
-жапырақтардың құрылысының ерекшеліктерін ажырата алады;
Қосымша-1
Сабақтың соңы
<<3-2=1>> әдісі арқылы кері байланыс жасалады.
Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат, бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 нәрсе, бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет.
Тексерілді:_____________________
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz