Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

ҒТР үдерісінің Қазақстандағы даму болашағына ментальді карта құр

Білім беру ұйымының атауы
Қарағанды қаласы, №53 мектеп - лицейі
Пәні:
География
Бөлім:
5. Экономикалық география
Педагогтің аты-жөні:
Каузова Аяулым Сериккалиевна
Күні:

Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Ғылыми-техникалық революция үдерісі, бағыттары
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
9.5.2.1 ғылыми-техникалық революция үдерісін, даму бағыттарын талдайды;

Сабақтың мақсаты:

Бағалау критерийлері:
-адам өміріндегі ғылыми- техникалық революцияның рөлін анықтайды;
-ғылыми - техникалық революцияның басты даму бағыттарына талдау жасайды;
-Қазақстандағы ғылыми - техникалық революцияның жетістіктерін қолданып отырған шаруашылық салаларына баға береді;
* Ескерту - ЕББҚ бар оқушыны қоса алғанда (есту қабілетінде бұзылыстары бар)

-адам өміріндегі ғылыми- техникалық революцияның рөлін анықтай алады;
-ғылыми - техникалық революцияның басты даму бағыттарына талдау жасай алады;
-Қазақстандағы ғылыми - техникалық революцияның жетістіктерін қолданып отырған шаруашылық салаларына баға бере алады;
* Ескерту - ЕББҚ бар оқушыны қоса алғанда (есту қабілетінде бұзылыстары бар)

Жоғары ойлау дағдылары

Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурс
Ұйымдастыру
2 минут

Өткен білімді еске түсіру

3 минут

Жаңа білім
35 минут

Бекіту
3 минут

Кері байланыс
2 минут

Үй иапсырмасы
1.Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу

<<Ой қозғау>> әдісі. Алдыңғы білімді бекіту
Тапсырма
Блиц сұрақтар
1) Табиғатты пайдалану түрлері (өндірістік, кеңістікті байланыстырушы, коммуналды, ортаны қорғау)
2) Табиғатты тиімді пайдалану (табиғат ресурстарын тиімді пайдалану режимі қамтамасыз етіледі)
3)Табиғатты тиімсіз пайдалану (табиғат заңын бұзатын,ресурстар кешенінің сақталуыниқамтамасыз етпей пайдалану)
4) Тұрақты даму ( табиғат ресурстарын өзімізге де болашақ ұрпаққа да жететіндей етіп пайдалану)
5) Табиғатты арнайы пайдалану ( табиғат ресурстарды пайдалануды немесе қоршаған ортаға шығаруды ақылы түрде жүзеге асырушы жеке және заңды тұлғаның іс-әрекеті)

Сурет арқылы жаңа сабақтың тақырыбы мен мазмұнын ашып, өмірмен байланыстыр.

1-тапсырма Жеке жұмыс Тұжырымдамалық карта әдісі
Оқулықта берілген мәтінді талдай отырып, тапсырманы орындайды
(Өрмек карта)
Тапсырма: learning apps платформасында ҒТР құраушы бөліктері мен басты бағыттарын өрмек карта құру арқылы талда.

* Ескерту - ЕББҚ бар оқушыны қоса алғанда (есту қабілетінде бұзылыстары бар)
<<Географиялық пошта>> әдісі таратпалармен жұмыс. (жазбаша орындайды)
1-таратпа
Қазақстандағы ғылыми - техникалық революцияның даму болашағы?
2-таратпа
Қазақстандағы технопарктер?
3-таратпа
ҒТР басты бағыттары?
Саралау: үдеріс арқылы

2 - тапсырма
Жұптық жұмыс
<> әдісі
Тапсырма: Постер құрастыру арқылы Қазақстанның шаруашылық салаларында ғылыми техникалық революцияның жетістіктерін енгізудегі рөлін көрсет.(жұптық жұмыс)

* Ескерту - ЕББҚ бар оқушыны қоса алғанда (есту қабілетінде бұзылыстары бар)
Тапсырма: <<Модельдеу әдісі>> арқылы
ҒТР үдерісінің Қазақстандағы даму болашағына ментальді карта құр

Саралау: нәтиже арқылы

3 тапсырма
Жеке жұмыс
Жаратылыстану - ғылыми және оқу сауаттылығын дамытуға арналған тапсырма
Құзыреттілік - феноменді ғылыми көзқарас тұрғысынан түсіндіру
Мәнмәтін - жаһандық
Мазмұны - Табиғи ресурстар
Деңгей - 2
Күтілетін нәтиже: - өткен жылдардағы халықаралық зерттеу тапсырмаларының мысалдары арқылы функционалдық сауаттылық пен креативті ойлауды қалыптастыру;
Тапсырма
Автомобиль көлігінің ауаны ластауын тоқтату үшін қандай шаралар тиімді
болар еді? Өз ойыңды, ұсынысыңды жаз.

* Ескерту - ЕББҚ бар оқушыны қоса алғанда (есту қабілетінде бұзылыстары бар)
Тұжырымдамалық карта әдісі
Берілген қосымша ресурсты пайдалана отырып, баламалы энергия көздерінің түрлері мен қолданылу аясын блок схема арқылы топтастыр

Саралау : дереккөздер арқылы

<<Еркін микрафон>> әдісі
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушының сабаққа деген көзқарасын, рефлекциясын тыңдайды.

Жазбаша кері байланыс
Интервью әдісі

Дүниежүзілік шаруашылықтағы ғылыми - техникалық революцияның жетістіктеріне баяндама әзірле.

Сұрақтарға ауызша жауап береді, бір - бірінің жауабын толықтырады.

Сурет арқылы тақырыптың мазмұнын ашып, ҒТР үдерісінің жетістіктерін өмірмен байланыстырады.
Сөйлеу, көру, тану қабілеттері дамиды.

Мәтінді оқып, платформада тапсырма орындайды
Идеялар мен ойларды графикалық түрде ұсынады

-терминдерге анықтама береді;
- жаңа технологиялардың мүмкіншіліктерін түсінеді;
-қолдану аясын талдайды.

Постер құрастырады.
Оқығанды, көргенді сипаттауға, саралауға, талдауға, болжам мен қорытынды жасауға дағдыланады.

- Ғылыми - техникалық революцияның жетістіктерін талдайды;
- Қазақстандағы ғылыми - техникалық революцияның жетістіктеріне баға береді.

- Ғылыми - техникалық революцияның жетістіктерін талдайды;
- Қазақстандағы ғылыми - техникалық революцияның жетістіктеріне баға береді.

Тапсырманы дербес орындайды

Баламалы энергия көздерін топтастырады

Оқушы бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы қорытынды жасайды

Оқушылар таратпадағы сұрақтарға жауап бере отырып, жеткен жетістіктері мен кездескен қиындықтарын жазады

ҚБ.
Қолпаштау, өзара мотивация беру

ҚБ, мадақтау

Интербелсенді тақта арқылы кері байланыс жасалады
Дайын жауаптар арқылы оқушылар өз өзін бағалайды.
Жалпы балл: 3

Жалпы балл: 3

Жалпы балл: 2
Өзара бағалау

<<Ашық микрофон>> әдісі
арқылы көмек көрсету
Жалпы балл: 2

Жауап: Сумен, сутегімен, этил спиртімен ,күн батареясымен жүретін таза экологиялық автомобильдерді көптеп шығарып қолдану.
Жанар-жағармаймен жүретін көліктерден бас тарту.
Велокөлікпен жүруді өмір салтына айналдыру.
Жалпы балл: 5

Жалпы балл: 5

<<Дұрыс, келісемін>>, <<Толықтырамын>> деген сөздермен оқушыны бағалайды.

Оқушылардың түсінбеушіліктерімен кездескен қиыншылықтарын біледі

Оқулық, жұмыс дәптері

Интербелсенді тақта

Интербелсенді тақта

https://learningapps.org/watch?v=p717ve1y523

Плакат, маркер

https://www.tarbie.kz/25224
Интербелсенді тақта

Таратпа

Қосымша
1-тапсырма Жеке жұмыс Тұжырымдамалық карта әдісі
Оқулықта берілген мәтінді талдай отырып, тапсырманы орындайды
(Өрмек карта)
Тапсырма: learning apps платформасында ҒТР құраушы бөліктері мен басты бағыттарын өрмек карта құру арқылы талда.
* Ескерту - ЕББҚ бар оқушыны қоса алғанда (есту қабілетінің бұзылыстары бар)
<<Географиялық пошта>> таратпалармен жұмыс. (жазбаша жауап береді)
1-таратпа
Қазақстандағы ғылыми - техникалық революцияның даму болашағы?
2-таратпа
Қазақстандағы технопарктер?
3-таратпа
ҒТР басты бағыттары?
2 тапсырма
Жұптық жұмыс
<> әдісі
Тапсырма: Постер құрастыру арқылы Қазақстанның шаруашылық салаларында ғылыми техникалық революцияның жетістіктерін енгізудегі рөлін көрсет.(жұптық жұмыс)

* Ескерту - ЕББҚ бар оқушыны қоса алғанда (есту қабілетінің бұзылыстары бар)
Тапсырма: <<Модельдеу әдісі>> арқылы
ҒТР үдерісінің Қазақстандағы даму болашағына ментальді карта құр

3 тапсырма
Жеке жұмыс
Жаратылыстану - ғылыми және оқу сауаттылығын дамытуға арналған тапсырма
Тапсырма
Автомобиль көлігінің ауаны ластауын тоқтату үшін қандай шаралар тиімді
болар еді? Өз ойыңды, ұсынысыңды жаз.
* Ескерту - ЕББҚ бар оқушыны қоса алғанда (есту қабілетінің бұзылыстары бар)
Тұжырымдамалық карта әдісі
Берілген қосымша ресурсты пайдалана отырып, баламалы энергия көздерінің түрлері мен қолданылу аясын блок схема арқылы топтастыр

Ұқсас жұмыстар
Урбандалу үдерісі
Ұлулар типі
Республикасының экономикалық және саяси дамуы
География ғылымының негізгі ерекшеліктері
The names of continents and courtiers. nationalities and languages. (mемлекеттер мен континеттер және тілі, астанасы)
Адамзаттың экологиялық мәселелерді шешу жолдары
Кімге қарыздармыз
Сұрақ - жауап, түсіндіру
Оқушылар сабақ минут
Жие экономикасы
Пәндер