Инклюзивті оқытудың үрдісін ұйымдастыру

Күні:

17. 12. 2023ж

Өткізген: Әбдібаев Кәдірхан Батырханұлы информатика пәнінің мұғалімі педагог-зерттеуші
Өткізілетін орны: №8 биология кабинеті
Күні:17. 12. 2023ж: Тақырыбы
Өткізген: Әбдібаев Кәдірхан Батырханұлы информатика пәнінің мұғалімі педагог-зерттеуші: «Инклюзивті оқытудың үрдісін ұйымдастыру»
Күні:17. 12. 2023ж: Мақсаты
Өткізген: Әбдібаев Кәдірхан Батырханұлы информатика пәнінің мұғалімі педагог-зерттеуші:

Мұғалімдерге ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларды оқытуға

бағытталған білім беру процесін тиімді ұйымдастыру жолдарын түсіндіру.

Күні:17. 12. 2023ж: Оқыту нәтижесі
Өткізген: Әбдібаев Кәдірхан Батырханұлы информатика пәнінің мұғалімі педагог-зерттеуші: Сапалы білімнің барлығы үшін қолжетімді болуы керектігін түсінеді.
Күні:17. 12. 2023ж: Түйінді идеялар
Өткізген: Әбдібаев Кәдірхан Батырханұлы информатика пәнінің мұғалімі педагог-зерттеуші:
  • ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларды жалпы білім беру кеңістігіне енгізу;
  • оларға сапалы білім берудегі кедергілерді жою;
  • әлеуметтік ортаға бейімдеу және білім сапасының артуына ықпалдасу.
Күні:17. 12. 2023ж: Жүру барысы
Өткізген: Әбдібаев Кәдірхан Батырханұлы информатика пәнінің мұғалімі педагог-зерттеуші: Мұғалімнің іс-әрекеті
Өткізілетін орны: №8 биология кабинеті: Қатысушылардың іс-әрекеті
Ресурстар
Күні:17. 12. 2023ж:

Сергіту сәті

( 5 мин)

Топ құруға арналған жаттығу

(3 мин)

«Ой тастау»

(2 мин)

Шеберлік сынып тақырыбымен таныстыру

(1 мин)

Теориялық білім беру

(3 мин)

Сабақты жоспарлау жолдарын түсіндіру

(10 мин)

Топтық жұмыс

(10 мин)

Қорытындылау

(2 мин)

Кері байланыс

(4 мин)

Өткізген: Әбдібаев Кәдірхан Батырханұлы информатика пәнінің мұғалімі педагог-зерттеуші:

«Қай топ шапшаң?»

Мақсаты: әр адамның мүмкіндігі әртүрлі екендігін түсіну.

Өткізілетін орны: №8 биология кабинеті: Мұғалімдер екі топқа бөлінеді. Тізбектеліп, бірінің артына бірі тұрады. Екі топқа да бірдей тапсырма беріледі: кедергілерден тізбектеліп бірге өтіп шығу. Бірақ бір топ мүшелерінің аяқтары бір-біріне жіппен байланады.
Жіптер
Күні:17. 12. 2023ж:

Түйінді сұрақ: ортақ тапсырма болды, бірақ неге ол бірдей уақытта орындалмады?

Socrative платформасы арқылы 3 топқа бөлу.

Слайдтан сурет көрсетіледі.

-Не көріп тұрмыз? Не түсіндік?

- Бүгінгі тақырыбымыз «Инклюзивті оқытудың үрдісін ұйымдастыру».

Мұғалімнің түсіндірмесі:

-Бүгінгі таңда еліміздегі мем-лекеттік саясаттың маңызды басымдықтарының бірі білім беру жүйесінің дамуы болып табылады.

Сапалы білімнің барлығы үшін қолжетімді болу шартын қалыптастыруға бағытталған білім беру жүйесін түрлендіру процестерінің бірі инклюзивті білім беру болып табылады.

Инклюзивті білім беру дене бітіміне, психикалық, интел-лектуалдық, мәдени, этника-лық, тілдік және өзге ерекше-ліктеріне қарамастан ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларды жалпы білім беру кеңістігіне енгізуді, олардың сапалы білім беруде кедергі-лерді жоюды және әлеуметтік ортада бейімделуін және ықпалдасуын көздейді.

ПДТ оқушылары-Психикалық дамуы тежелген балалар (бұдан әрі ПДТ ) -оқыту бағдарламасын меңгеруде қиындықтарға кездесетін үлгермеуші оқушылар . ПДТ оқушылар қалыпты дамушы құрбыларынан шаршағыштығымен, жұмысқа қабілетінің төмендігімен ерекшеленеді. ПДТ оқушылардың қоршаған орта туралы түсініктері фрагментарлық, зейіндері тұрақсыз, тұтас қабылдау мүмкіндігі бұзылған, қимыл-қозғалыс координацияларының жалпы психикалық үрдістерінің дамуында бұзылыстар байқалуда

Слайдтар арқылы сабақты жоспарлау жолдары түсіндіріледі.

Әр топқа жеке жұмыс беріледі:

1-топ: Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауды құру.

2-топ: Күнделікті сабақ жоспарын құру.

3-топ: Оқушының даму динамикасының мониторингі (жүргізілген жұмыстардың сараптамасы, оқушыны бақылау күнделігі)

Бейнеролик көрсетіледі

«Бәріміз біргеміз - кемсітуді білмейміз» тақырыбында.

Answergarden платформасымен орындайды. Бүгінгі тақырыпқа бір сөйлеммен кері береді.

Түйінді ой: жеке жұмысқа қарағандаі, бірлесіп жасаған жұмыс нәтижелі болатыны анықталды.

Өткізген: Әбдібаев Кәдірхан Батырханұлы информатика пәнінің мұғалімі педагог-зерттеуші:

Қай топ мәреге бірінші жететіндігі анықталады.

Қойылған сұраққа жауап беріп, ортақ шешімге келеді:

Әр адамның мүмкіндігі әртүрлі болады.

Ұялы телефондарын қолданып үш топқа бөлінеді.

Слайдта көрсетілген сурет бойынша өз ойларын айтады.

Тақырыппен танысады.

Ерекше білім беруге қажеттілігі бар оқушылар бар сыныптардағы сабақты жоспарлау жолдарын түсінеді.

Ерекше білім беруге қажеттілігі бар оқушылар бар сыныптардағы сабақты жоспарлау жолдарын түсінеді. (қосымша сұрақтары болса қояды)

Әр топ берілген топтық жұмысты орындайды, өз жұмыстарын қорғайды.

Күнтізбелік-тақырыптық жоспарды құрады.

Сабақ жоспарын құру барысында ЕБҚ(Ерекше білім беруді қажет) әрекеті бағанға қосады.

Ерекше білімді қажет ететін оқушы үшін, арнайы оқушы деңгеңіне сәйкес тапсырма дайындайды. Әр тапсырмаға дескриптор


Ұқсас жұмыстар
Мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім берудің мазмұны мен инновациялық жолдарын жүзеге асыру
Инклюзивті оқытудың негізгі принциптері
Инклюзивті білім берудің мақсаты
Инклюзивті сыныптардағы білім беруді ұйымдастыру
Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік ортаға енгізудің негізгі бір факторы, ортаны мүмкіндігі шектеулі баланы қабылдауға дайындау
Инклюзивті оқыту-заман талабы
Әлеуметтік педагогтың даму мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмысы
Даму мүмкіндігі шектеулі балаларды оқытудағы дидактикалық тапсырмаларды сабақта қолдану
Инклюзивті оқыту
Орта мектептегі арнайы және көмекші (түзету-коррекциялық) сыныптарда оқушыларды жаңа ақпараттық технологиялар пайдалану
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz