Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақ мақсаттары. Кері байланыс
Тақырыбы : Антивирустық қауіпсіздік
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің есімі:
Сынып: 7
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)
7.2.2.2-Электронды кесте элементтерін пішімдеу.
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар:
Антивирус програмасымен танысады .
Оқушылардың басым бөлігі:
Компьтердің жұмысын төмендететін не нәрсе екенін біледі.
Кейбір оқушылар:
Компьютерлік вирустар не екенін біледі.
Жоспар
Сабақтың кезені
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
Ұйымдастыру кезең
1.Сәлемдесу,
2.Оқушыларды түгендеу
3. Психологиялық ахуал
Шаттық шеңберін құру.
4.Топқа бөлу <<Геометриялық фигуралар>> әдісі бойынша топқа бөлу
I-топ: Антивирус
ІІ-топ:Вирус
Өткен сабақты пысықтау: Сaбақты пысықтау мақсатында <<Музыкалық қорапша>> əдiсiн қoлдaну. Музыкa oйнaтылады,сосын қорапта сұрақтар болады, балалар шеңбер болып тұрады ,музыка тоқтаған кезде кімнің қолында қорапша қалады сол қораптан бір сұрақты таңдап сол сұраққа жауап береді.
(Өткен тақырып бойынша қойылатын сұрақтар)
1. Сымсыз желі дегеніміз не?
2. Кабельдік арналар дегеніміз не?
3. Деректерді тасымалдау жылдамдығына қарай нешеге бөлінеді?
4. Аумактық таралуына қарай нешеге бөлінеді?
5. Жергілікті желі дегенміз не?
6. Желілер топологиясы дегенміз не?
Психологиялық ахуал орнатады
<<Геометриялық фигуралар>> әдісі арқылы тоқа бөлінеді
Сұрақтарға жауап бере алады .
Фигуралар
Музыка
Сабақтың ортасы
Жаңа сабақ: Презентация арқылы жаңа сабақты түсіндіру
1-тапсырма Жеке жұмыс
2- тапсырма Топтық тапсырма
3-тапсырма
Вирус жұққан компьтердегі ауытқулар схемасын сызыңдар.
Сергіту сәті:
.
Оқушылар сергіту сәтін орындайды
Интерактивті тақта
Компьютер
А4 беті
Аяқталуы
Кері байланыс: "Синквeйн" әдiсi,
Рефлексия (кері байланыс)
Үйге тапсырма:Мазмұндау
Оқушылар кері байланыс орнатады.
Бүгінгі сабаққа байланысты оқушылар рефлексия орнатады
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің есімі:
Сынып: 7
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)
7.2.2.2-Электронды кесте элементтерін пішімдеу.
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар:
Антивирус програмасымен танысады .
Оқушылардың басым бөлігі:
Компьтердің жұмысын төмендететін не нәрсе екенін біледі.
Кейбір оқушылар:
Компьютерлік вирустар не екенін біледі.
Жоспар
Сабақтың кезені
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
Ұйымдастыру кезең
1.Сәлемдесу,
2.Оқушыларды түгендеу
3. Психологиялық ахуал
Шаттық шеңберін құру.
4.Топқа бөлу <<Геометриялық фигуралар>> әдісі бойынша топқа бөлу
I-топ: Антивирус
ІІ-топ:Вирус
Өткен сабақты пысықтау: Сaбақты пысықтау мақсатында <<Музыкалық қорапша>> əдiсiн қoлдaну. Музыкa oйнaтылады,сосын қорапта сұрақтар болады, балалар шеңбер болып тұрады ,музыка тоқтаған кезде кімнің қолында қорапша қалады сол қораптан бір сұрақты таңдап сол сұраққа жауап береді.
(Өткен тақырып бойынша қойылатын сұрақтар)
1. Сымсыз желі дегеніміз не?
2. Кабельдік арналар дегеніміз не?
3. Деректерді тасымалдау жылдамдығына қарай нешеге бөлінеді?
4. Аумактық таралуына қарай нешеге бөлінеді?
5. Жергілікті желі дегенміз не?
6. Желілер топологиясы дегенміз не?
Психологиялық ахуал орнатады
<<Геометриялық фигуралар>> әдісі арқылы тоқа бөлінеді
Сұрақтарға жауап бере алады .
Фигуралар
Музыка
Сабақтың ортасы
Жаңа сабақ: Презентация арқылы жаңа сабақты түсіндіру
1-тапсырма Жеке жұмыс
2- тапсырма Топтық тапсырма
3-тапсырма
Вирус жұққан компьтердегі ауытқулар схемасын сызыңдар.
Сергіту сәті:
.
Оқушылар сергіту сәтін орындайды
Интерактивті тақта
Компьютер
А4 беті
Аяқталуы
Кері байланыс: "Синквeйн" әдiсi,
Рефлексия (кері байланыс)
Үйге тапсырма:Мазмұндау
Оқушылар кері байланыс орнатады.
Бүгінгі сабаққа байланысты оқушылар рефлексия орнатады
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz