Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Психологиялық ахуал
Педагогтің аты-жөні
Күні:
Сынып:4
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Пропорционал бөлуге берілген есептер
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
4.5.1.2 есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс, өнімділік/ егіннің түсімділігі, ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақыт/ биіктік, ені, ұзындық, көлемі шамаларырының өзара тәуелділігін пайдалану
Сабақтың барысы.
Сабақтың кезең
уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Сенбе жұртқа, тұрса да қанша мақтап,
Әуре етеді ішіне қулық сақтап.
Өзіңе сен, өзіңді алып шығар,
Еңбегің мен ақылың екі жақтап.
Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
Уақытты үнемдейміз!
Нақты,дәл жауап береміз!
Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
Үй тапсырмасын тексеру. <<Қарлы кесек>> арқылы тексеру
9 есеп
50 800 : 20 = 2 540 теледидар - бір күнде.
2 540 + 10 = 2 550 теледидар - бір күнде жаңа жоспар
бойынша.
2 550·30 = 76 500 теледидар - қараша айында шығарады
Дескриптор:
Есептің мазмұнын оқиды.
Шешу жолдарын түсіндіреді.
Өрнегін оқиды.
қ/б. Басбармақ
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)
Суретке қарап әңгіме құру. <<Қала мен ауылдағы мамандық түрлері>>
Бірлескен жұмысқа берілген есептер
1 тапсырма 8 балл
Кесте бойынша есептер құрастыр және шығар.
v
t
А
1-тігінші
5 бұйым/сағ
Бірдей
3 сағат
Барлығы
бұйым
2-тігінші
8 бұйым/сағ
3-тігінші
12 бұйым/сағ
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.
Психологиялық ахуал.
Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары.
Ортасы
5 + 8 + 12 = 25 (бұйым) - үш тігінші жасайтын бұйым.
25 ∙ 3 = 75 (бұйым) - 3 сағатта жасайды.
Дескриптор:
Кесте бойынша бірлескен жұмысқа есеп құрастырады.
Бірлескен жұмысты табады.
Жұмысты табады.
қ/б. Басбармақ
2 тапсырма <<Мен - сен - біз>> 8 балл
Екі шалғышы бірлесіп 360 м2 жердің шөбін шапты. Олардың біреуі - 1 сағат, ал екіншісі 2 сағат жұмыс істеді. Егер жұмыс өнімділіктері бірдей болса, әрқайсысы қандай ауданның шөбін шапты?
Шешуі:
1) 1+2=3 (с) - жұмысқа кеткен жалпы уақыт.
2) 360 : 3 = 120 (м2 /с) - өнімділік.
3) 120 х 1 = 120(м2) - біріншісінің шапқаны.
4) 120х2=240 (м2 ) - екіншісінің шапқаны.
Дескриптор:
Берілгенін оқиды.
Есептің шығарылу жолдарын қарастырады.
Өрнегін құрады.
қ/б. Басбармақ
Мәтінді есеп
Өзіндік жұмыс
4 тапсырма 9балл
Ұзындығы 900 км жолдың жөндеу жұмыстарын бір бригада 30 күнде, ал екіншісі дәл осы жұмысты 45 күнде аяқтайды. Екі бригада жолдың екі жақ шетінен бір уақытта бастап, осындай еңбек өнімділігімен жұмыс істейтін болса, бұл жұмысты қанша уақытта аяқтайды? Шешуі:
1) 900 : 30 = 30 (м\күн) - 1-бригада.
2) 900 : 45 = 2 0(м/күн) - 2-бригада.
3) 2 0+ 30 = 50 (м\күн) - бірлескен өнімділік.
4) 900 : 50 = 18 (к.) - уақыт.
Дескрипторы:
шамаларды және олардың бірліктерін атай алады;
шамалар арасындағы тәуелділікті түсіндіре алады;
есептерді талдап, шығара алады.
қ/б. Басбармақ
№ 5 тапсырма 9 балл
52 416 : 52 + 11∙ 451 = 5 969
80 012 + 28 054 - 987 = 107 079
73 650 + 850 : 50 = 73 667
Дескриптор:
Кесте бойынша өрнек құрастырады.
Өрнекті жазады, мәнін табады.
қ/б . смайликтер
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау
<<Қар кесегі>>
Бір оқушы тақырып бойынша бір тұжырым айтады.
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.
Оқылым, жазылым тапсырмалары.
Соңы
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.
Ой толғаныс кезеңі.
Математика күнделікті өмірде
6 тапсырма 10 балл
Есеп шығару алгоритмі:
1) Бірлескен өнімділікті қалай білеміз?
2) Екі сауыншы бірігіп, 4 сағатта неше сиыр сауады?
15 + 22 = 37 сиыр - екі сауыншы 1 сағатта сауады.
37 ∙ 4 = 148 сиыр - екі сауыншы 4 сағатта сауады.
№7 тапсырма 5-ке және 10-ға бөлінгіштік белгілерін
анықтай алатын оқушыларға ұсынылған.
5-ке де, 10-ға да бөлінетін сандарды бос ұяшыққа қойып, жауабын тексер.
32 150 340 700 800 87 603 650
8-тапсырма (а).
1) 1) 1800 : 18 = 100 кәстөм/күн - 1-цех шығарады.
2) 1800 : 9 = 200 кәстөм/күн - 2-цех шығарады.
3) 100 + 200 = 300 кәстөм - екі цех орындайды.
4) 1800 : 300 = 6 күн - екі цех өнім шығару үшін қажет.
9-тапсырма.
а) Есепті сәйкестендіру тәсілімен шығарады.
24 кг 12 кг-нан 2 есе артық.
Демек оларға 5 күннен 2 есе артық күнге жетеді.
5∙2=10(күн)
ә) Бұл есеп те сәйкестендіру тәсілімен шығады.
70 кг 140 кг-нан 2 есе кем. Демек 6 күнге қарағанда 2 есе кем күнге жетеді.
6:2=3
Өрнек: 6:(140:70)
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау..
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
Топтық тапсырмалар.
Кері байланыс
Рефлексия
Сөйлемді толықтырыңдар:
- Бүгін мен ... білдім.
- Маған ... қызық болды.
- Маған ... қиын болды.
- Мен тапсырманы ... орындадым.
Үй тапсырмасы: 10-тапсырма
Кері байланыс парағы.
Күні:
Сынып:4
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Пропорционал бөлуге берілген есептер
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
4.5.1.2 есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс, өнімділік/ егіннің түсімділігі, ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақыт/ биіктік, ені, ұзындық, көлемі шамаларырының өзара тәуелділігін пайдалану
Сабақтың барысы.
Сабақтың кезең
уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Сенбе жұртқа, тұрса да қанша мақтап,
Әуре етеді ішіне қулық сақтап.
Өзіңе сен, өзіңді алып шығар,
Еңбегің мен ақылың екі жақтап.
Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
Уақытты үнемдейміз!
Нақты,дәл жауап береміз!
Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
Үй тапсырмасын тексеру. <<Қарлы кесек>> арқылы тексеру
9 есеп
50 800 : 20 = 2 540 теледидар - бір күнде.
2 540 + 10 = 2 550 теледидар - бір күнде жаңа жоспар
бойынша.
2 550·30 = 76 500 теледидар - қараша айында шығарады
Дескриптор:
Есептің мазмұнын оқиды.
Шешу жолдарын түсіндіреді.
Өрнегін оқиды.
қ/б. Басбармақ
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)
Суретке қарап әңгіме құру. <<Қала мен ауылдағы мамандық түрлері>>
Бірлескен жұмысқа берілген есептер
1 тапсырма 8 балл
Кесте бойынша есептер құрастыр және шығар.
v
t
А
1-тігінші
5 бұйым/сағ
Бірдей
3 сағат
Барлығы
бұйым
2-тігінші
8 бұйым/сағ
3-тігінші
12 бұйым/сағ
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.
Психологиялық ахуал.
Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары.
Ортасы
5 + 8 + 12 = 25 (бұйым) - үш тігінші жасайтын бұйым.
25 ∙ 3 = 75 (бұйым) - 3 сағатта жасайды.
Дескриптор:
Кесте бойынша бірлескен жұмысқа есеп құрастырады.
Бірлескен жұмысты табады.
Жұмысты табады.
қ/б. Басбармақ
2 тапсырма <<Мен - сен - біз>> 8 балл
Екі шалғышы бірлесіп 360 м2 жердің шөбін шапты. Олардың біреуі - 1 сағат, ал екіншісі 2 сағат жұмыс істеді. Егер жұмыс өнімділіктері бірдей болса, әрқайсысы қандай ауданның шөбін шапты?
Шешуі:
1) 1+2=3 (с) - жұмысқа кеткен жалпы уақыт.
2) 360 : 3 = 120 (м2 /с) - өнімділік.
3) 120 х 1 = 120(м2) - біріншісінің шапқаны.
4) 120х2=240 (м2 ) - екіншісінің шапқаны.
Дескриптор:
Берілгенін оқиды.
Есептің шығарылу жолдарын қарастырады.
Өрнегін құрады.
қ/б. Басбармақ
Мәтінді есеп
Өзіндік жұмыс
4 тапсырма 9балл
Ұзындығы 900 км жолдың жөндеу жұмыстарын бір бригада 30 күнде, ал екіншісі дәл осы жұмысты 45 күнде аяқтайды. Екі бригада жолдың екі жақ шетінен бір уақытта бастап, осындай еңбек өнімділігімен жұмыс істейтін болса, бұл жұмысты қанша уақытта аяқтайды? Шешуі:
1) 900 : 30 = 30 (м\күн) - 1-бригада.
2) 900 : 45 = 2 0(м/күн) - 2-бригада.
3) 2 0+ 30 = 50 (м\күн) - бірлескен өнімділік.
4) 900 : 50 = 18 (к.) - уақыт.
Дескрипторы:
шамаларды және олардың бірліктерін атай алады;
шамалар арасындағы тәуелділікті түсіндіре алады;
есептерді талдап, шығара алады.
қ/б. Басбармақ
№ 5 тапсырма 9 балл
52 416 : 52 + 11∙ 451 = 5 969
80 012 + 28 054 - 987 = 107 079
73 650 + 850 : 50 = 73 667
Дескриптор:
Кесте бойынша өрнек құрастырады.
Өрнекті жазады, мәнін табады.
қ/б . смайликтер
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау
<<Қар кесегі>>
Бір оқушы тақырып бойынша бір тұжырым айтады.
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.
Оқылым, жазылым тапсырмалары.
Соңы
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.
Ой толғаныс кезеңі.
Математика күнделікті өмірде
6 тапсырма 10 балл
Есеп шығару алгоритмі:
1) Бірлескен өнімділікті қалай білеміз?
2) Екі сауыншы бірігіп, 4 сағатта неше сиыр сауады?
15 + 22 = 37 сиыр - екі сауыншы 1 сағатта сауады.
37 ∙ 4 = 148 сиыр - екі сауыншы 4 сағатта сауады.
№7 тапсырма 5-ке және 10-ға бөлінгіштік белгілерін
анықтай алатын оқушыларға ұсынылған.
5-ке де, 10-ға да бөлінетін сандарды бос ұяшыққа қойып, жауабын тексер.
32 150 340 700 800 87 603 650
8-тапсырма (а).
1) 1) 1800 : 18 = 100 кәстөм/күн - 1-цех шығарады.
2) 1800 : 9 = 200 кәстөм/күн - 2-цех шығарады.
3) 100 + 200 = 300 кәстөм - екі цех орындайды.
4) 1800 : 300 = 6 күн - екі цех өнім шығару үшін қажет.
9-тапсырма.
а) Есепті сәйкестендіру тәсілімен шығарады.
24 кг 12 кг-нан 2 есе артық.
Демек оларға 5 күннен 2 есе артық күнге жетеді.
5∙2=10(күн)
ә) Бұл есеп те сәйкестендіру тәсілімен шығады.
70 кг 140 кг-нан 2 есе кем. Демек 6 күнге қарағанда 2 есе кем күнге жетеді.
6:2=3
Өрнек: 6:(140:70)
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау..
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
Топтық тапсырмалар.
Кері байланыс
Рефлексия
Сөйлемді толықтырыңдар:
- Бүгін мен ... білдім.
- Маған ... қызық болды.
- Маған ... қиын болды.
- Мен тапсырманы ... орындадым.
Үй тапсырмасы: 10-тапсырма
Кері байланыс парағы.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz