Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мақсаттарға жетелеуші
Баудинова Нәзипа Батырбекқызы
МНО-23-115(2)-10
Аралық бақылау 1
1.1 Тапсырма: глоссарийін құрастыру. Келесі ұғымдарға анықтама беріңіз:
Тақырып-Суреттеу пәні, сурет, зерттеу, әңгімелесу және т.б.
Мәселе (проблема)-Зерттеуді және шешуді қажет ететін күрделі теориялық немесе практикалық мәселе
Зерттеу мақсаты-зерттеуші өз жұмысын аяқтаған кезде қол жеткізгісі келетін түпкілікті күтілетін нәтиже. Ол қысқа және өте дәл тұжырымдалады, содан кейін есептерде нақтыланады және дамиды.
Зерттеу міндеттері -алға қойылған гипотезаға сәйкес мақсатқа жетудің жолдары мен құралдарын таңдау, сондай-ақ мақсатқа жетуге бағытталған аралық нәтижелерге қол жеткізу әрекеттері
Зерттеу нысаны (объект исследования)-бұл зерттеу объектісі орналасқан ғылым мен практика саласы. Зерттеу объектісі ретінде белгілі бір процесс немесе шындық құбылысы, проблемалық жағдайды тудыратын кез келген нәрсе болуы мүмкін.
Зерттеу пәні (предмет исследования)-бұл іздеу жүргізілетін объектінің белгілі бір бөлігі. Зерттеу пәні онымен байланысты гипотезаны сыни тұрғыдан бағалауға мүмкіндік беретін белгілі бір тәуелсіздікпен сипатталуы керек. Әр нысанда бірнеше зерттеу пәндерін бөлуге болады.
Болжам (Гипотеза)-Айта кету керек, кейбір жағдайларда, әсіресе мәдениеттану, әдебиеттану, Тарихи бағытты зерттеу кезінде, оқу зерттеулерінде гипотеза ұсынылмауы мүмкін. Дегенмен, сапалы тұжырымдалған гипотезаның болуы жақсы оқу зерттеулерінің белгісі болып табылады.
Зерттеу қызметі-бұл ғылыми іс-әрекеттің логикасында құрылған оқушылардың шығармашылық танымдық қызметі. Оны жүзеге асыру нәтижесінде студенттер жаңа білім мен іс-әрекет әдістерін игереді, қабылдау деңгейінде алынбайтын ақпаратты алады. Бұл жағдайда алынған білім субъективті жаңалыққа ие.
1.2 Тапсырма:
1. Әр түрлі пәндік салалардағы бастауыш сынып оқушыларының зерттеу жұмыстарының тақырыбын тұжырымдаңыз, сонымен қатар пәнаралық тақырыптарды қосыңыз.
Математикадан бастауыш сыныптардың ғылыми жұмыстарының тақырыптары:
Араб цифрлары
Қалған арифметика
Арифметика - сандар туралы ғылым.
Сандар әлемінде - алыптар
Керемет сандар
күлкілі басқатырғыштар
Көңілді математикалық пойыз
Көңілді тапсырмалар <<Орман математикасы>>.
Жас балықшыларға арналған қызықты басқатырғыштар.
Уақыт, жас, күнтізбе
Уақыт. Уақытты өлшеу. Сағат.
Барлығы 13 саны туралы
Қалдықпен бөлу
Натурал сандардың бөлінгіштігі
Әртүрлі елдерде және әртүрлі уақытта ұзындық өлшем бірліктері.
Бастауыш сыныптардың музыка пәні бойынша зерттеу жұмыстарының тақырыптары: Баю-баюшки-байу (орыс және якут халықтарының бесік жырлары). Сурет арқылы музыканы көру. Музыканың аквариум балықтарына әсері. Біздің отбасымыздағы гармоника. Балалардың музыкалық аспаптары Балаларға арналған соқпалы аспаптар Ксилофонның қызықты тарихы. Бір аспаптың тарихы. Балалайканың шығу тарихы. Музыкадағы оқиға. Сандар туралы әңгімелер
2. Зерттеу тақырыбын таңдау үшін мұғалім мен оқушының бірлескен іс-әрекетінің нұсқасын жасаңыз.
Мұғалім
Оқушы
Жеке тұлғаға қарай бағытталған ұсынушы
Бағыт-бағдар беруші, кеңесші
Оқушының жетістігін құптаушы
Ынталандырушы,мақсат қоюшы
Мақсаттарға жетелеуші
Оқыту субъектісі
Мақсатқа дербес өз іс-әрекетімен жетуші белсенді субъект
Өзін-өзі және бір-бірін оқытушы
Өнерпаз,жасампаз еңбектің иесі
Өз ізденісімен табысқа жетуші шығармашылық тұлға
3. Кіші оқушы таңдай алатын тақырыптардың бірінің әдіснамалық аппаратын жасаңыз.
Пәні: Ана тілі Сыныбы: 1 - сынып Тақырыбы: <<Малдың төлін сүюі>> Мақсаты: 1.Жануарлардың төлдеріне деген махаббатын оқушыға ұғындыру. Адам мен баласының арасындағы сүйіспеншілікті салыстыра білу. 2. Мәнерлеп оқу дағдыларын жетілдіре отырып, сөйлеу қорларын кеңейту. Зерттеу, жобалау жұмыстарына бағыт беру. 3.Ата-ананы сыйлауға, құрметтеуге баулу. Көрнекілігі: төрт түлік пен төлдерінің суреттері, техникалық құралдар, буклетер,рефераттар. Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру ІІ.Үй тапсырмасы <<Төрт түлік малдың қасиеттері мен ерекшеліктері>> Зерттеу сұрақтары: 1. Түйе, бота, нар туралы білгім келеді? 2. Жылқылар туралы білгім келеді? 3. Сиыр мен бұзау туралы не білесіңдер? 4. Қой мен ешкіні неге бірге қосады?
1 - топ: <<Түйе>> 2 - топ: <<Жылқы>> 3 - топ: <<Сиыр>> 4 - топ: <<Қой>> ІІІ. Берілген тапсырмалар бойынша презентациялар шеруі 1 - топ Тақырыбы: <<Түйе>> Ақпарат жинақтау: Топ мүшелері Өнімі: А4 форматты буклет Қорғау: Арман Бекнұр 2 - топ Тақырыбы: <<Жылқы>> Ақпарат жинақтау: Топ мүшелері Өнімі: А4 форматты буклет Қорғау: Ермек Медина
3 - топ Тақырыбы: <<Сиыр>> Ақпарат жинақтау: Топ мүшелері Өнімі: Реферат Қорғау: Серік Сұлтан
4 - топ Тақырыбы: <<Қой>> Ақпарат жинақтау: Топ мүшелері Өнімі: А4 форматты буклет Қорғау: Азаматова Фариза
ІV. <<Әдеби мәтін>> кезеңі -- <<Малдың төлін сүюі>> өлеңін оқып, түсіндіру. -- Өлеңді оқушыларға тізбектей оқыту, талдау.
V. Не үйрендік? Не білдік? (Оқушылар пікірін тыңдау)
VІ. Үйге тапсырма: 1.<<Малдың төлін сүюі>> өлеңің мәнерлеп оқу, 2. Кесте толтыру (үлгі бойынша аяқтау)
Малдар
Төлдері
Қалай еркелетеді?
Қой
Қозы
Қоңырым
VІІ. Қорытындылау. Бағалау.
МНО-23-115(2)-10
Аралық бақылау 1
1.1 Тапсырма: глоссарийін құрастыру. Келесі ұғымдарға анықтама беріңіз:
Тақырып-Суреттеу пәні, сурет, зерттеу, әңгімелесу және т.б.
Мәселе (проблема)-Зерттеуді және шешуді қажет ететін күрделі теориялық немесе практикалық мәселе
Зерттеу мақсаты-зерттеуші өз жұмысын аяқтаған кезде қол жеткізгісі келетін түпкілікті күтілетін нәтиже. Ол қысқа және өте дәл тұжырымдалады, содан кейін есептерде нақтыланады және дамиды.
Зерттеу міндеттері -алға қойылған гипотезаға сәйкес мақсатқа жетудің жолдары мен құралдарын таңдау, сондай-ақ мақсатқа жетуге бағытталған аралық нәтижелерге қол жеткізу әрекеттері
Зерттеу нысаны (объект исследования)-бұл зерттеу объектісі орналасқан ғылым мен практика саласы. Зерттеу объектісі ретінде белгілі бір процесс немесе шындық құбылысы, проблемалық жағдайды тудыратын кез келген нәрсе болуы мүмкін.
Зерттеу пәні (предмет исследования)-бұл іздеу жүргізілетін объектінің белгілі бір бөлігі. Зерттеу пәні онымен байланысты гипотезаны сыни тұрғыдан бағалауға мүмкіндік беретін белгілі бір тәуелсіздікпен сипатталуы керек. Әр нысанда бірнеше зерттеу пәндерін бөлуге болады.
Болжам (Гипотеза)-Айта кету керек, кейбір жағдайларда, әсіресе мәдениеттану, әдебиеттану, Тарихи бағытты зерттеу кезінде, оқу зерттеулерінде гипотеза ұсынылмауы мүмкін. Дегенмен, сапалы тұжырымдалған гипотезаның болуы жақсы оқу зерттеулерінің белгісі болып табылады.
Зерттеу қызметі-бұл ғылыми іс-әрекеттің логикасында құрылған оқушылардың шығармашылық танымдық қызметі. Оны жүзеге асыру нәтижесінде студенттер жаңа білім мен іс-әрекет әдістерін игереді, қабылдау деңгейінде алынбайтын ақпаратты алады. Бұл жағдайда алынған білім субъективті жаңалыққа ие.
1.2 Тапсырма:
1. Әр түрлі пәндік салалардағы бастауыш сынып оқушыларының зерттеу жұмыстарының тақырыбын тұжырымдаңыз, сонымен қатар пәнаралық тақырыптарды қосыңыз.
Математикадан бастауыш сыныптардың ғылыми жұмыстарының тақырыптары:
Араб цифрлары
Қалған арифметика
Арифметика - сандар туралы ғылым.
Сандар әлемінде - алыптар
Керемет сандар
күлкілі басқатырғыштар
Көңілді математикалық пойыз
Көңілді тапсырмалар <<Орман математикасы>>.
Жас балықшыларға арналған қызықты басқатырғыштар.
Уақыт, жас, күнтізбе
Уақыт. Уақытты өлшеу. Сағат.
Барлығы 13 саны туралы
Қалдықпен бөлу
Натурал сандардың бөлінгіштігі
Әртүрлі елдерде және әртүрлі уақытта ұзындық өлшем бірліктері.
Бастауыш сыныптардың музыка пәні бойынша зерттеу жұмыстарының тақырыптары: Баю-баюшки-байу (орыс және якут халықтарының бесік жырлары). Сурет арқылы музыканы көру. Музыканың аквариум балықтарына әсері. Біздің отбасымыздағы гармоника. Балалардың музыкалық аспаптары Балаларға арналған соқпалы аспаптар Ксилофонның қызықты тарихы. Бір аспаптың тарихы. Балалайканың шығу тарихы. Музыкадағы оқиға. Сандар туралы әңгімелер
2. Зерттеу тақырыбын таңдау үшін мұғалім мен оқушының бірлескен іс-әрекетінің нұсқасын жасаңыз.
Мұғалім
Оқушы
Жеке тұлғаға қарай бағытталған ұсынушы
Бағыт-бағдар беруші, кеңесші
Оқушының жетістігін құптаушы
Ынталандырушы,мақсат қоюшы
Мақсаттарға жетелеуші
Оқыту субъектісі
Мақсатқа дербес өз іс-әрекетімен жетуші белсенді субъект
Өзін-өзі және бір-бірін оқытушы
Өнерпаз,жасампаз еңбектің иесі
Өз ізденісімен табысқа жетуші шығармашылық тұлға
3. Кіші оқушы таңдай алатын тақырыптардың бірінің әдіснамалық аппаратын жасаңыз.
Пәні: Ана тілі Сыныбы: 1 - сынып Тақырыбы: <<Малдың төлін сүюі>> Мақсаты: 1.Жануарлардың төлдеріне деген махаббатын оқушыға ұғындыру. Адам мен баласының арасындағы сүйіспеншілікті салыстыра білу. 2. Мәнерлеп оқу дағдыларын жетілдіре отырып, сөйлеу қорларын кеңейту. Зерттеу, жобалау жұмыстарына бағыт беру. 3.Ата-ананы сыйлауға, құрметтеуге баулу. Көрнекілігі: төрт түлік пен төлдерінің суреттері, техникалық құралдар, буклетер,рефераттар. Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру ІІ.Үй тапсырмасы <<Төрт түлік малдың қасиеттері мен ерекшеліктері>> Зерттеу сұрақтары: 1. Түйе, бота, нар туралы білгім келеді? 2. Жылқылар туралы білгім келеді? 3. Сиыр мен бұзау туралы не білесіңдер? 4. Қой мен ешкіні неге бірге қосады?
1 - топ: <<Түйе>> 2 - топ: <<Жылқы>> 3 - топ: <<Сиыр>> 4 - топ: <<Қой>> ІІІ. Берілген тапсырмалар бойынша презентациялар шеруі 1 - топ Тақырыбы: <<Түйе>> Ақпарат жинақтау: Топ мүшелері Өнімі: А4 форматты буклет Қорғау: Арман Бекнұр 2 - топ Тақырыбы: <<Жылқы>> Ақпарат жинақтау: Топ мүшелері Өнімі: А4 форматты буклет Қорғау: Ермек Медина
3 - топ Тақырыбы: <<Сиыр>> Ақпарат жинақтау: Топ мүшелері Өнімі: Реферат Қорғау: Серік Сұлтан
4 - топ Тақырыбы: <<Қой>> Ақпарат жинақтау: Топ мүшелері Өнімі: А4 форматты буклет Қорғау: Азаматова Фариза
ІV. <<Әдеби мәтін>> кезеңі -- <<Малдың төлін сүюі>> өлеңін оқып, түсіндіру. -- Өлеңді оқушыларға тізбектей оқыту, талдау.
V. Не үйрендік? Не білдік? (Оқушылар пікірін тыңдау)
VІ. Үйге тапсырма: 1.<<Малдың төлін сүюі>> өлеңің мәнерлеп оқу, 2. Кесте толтыру (үлгі бойынша аяқтау)
Малдар
Төлдері
Қалай еркелетеді?
Қой
Қозы
Қоңырым
VІІ. Қорытындылау. Бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz