Оқушының әрекеті. Оқушылармен сәлемдесу

Білім беру ұйымының атауы
Білім беру ұйымының атауы: Пәні:
: Қазақстан тарихы
Білім беру ұйымының атауы: Бөлім:
: 5. 3 Сақтар
Білім беру ұйымының атауы: Педагогтің аты-жөні:
:
Білім беру ұйымының атауы: Күні:
:
Білім беру ұйымының атауы: Сынып: 5
: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың тақырыбы:
:

Сақ патшайымы Томирис.

Зерттеу сұрағы: Тарихи деректерде Томиристің бейнесі қалай сипатталған?

Білім беру ұйымының атауы: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
: 5. 3. 2. 1 Қазақстан аумағындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың мақсаты
: Томиристің тәуелсіздікті қорғаудағы рөлін сипаттаймыз.
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың барысы
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың кезеңі//уақыты
: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Білім беру ұйымының атауы:

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру

Өткен білімді еске түсіру

:

Оқушылармен сәлемдесу

Үй жұмысын ақиқат/жалған әдісі арқылы топпер көтеру арқылы сұралады.

1. Алғаш Тасмола ескерткіші Павлодар облысы, Екібастұз ауданы Тасмола жерінен табылды. А

2. Тасмола ескерткішінде жолбарыс, таутеке ағаш мүсіндері кездеседі. Ж

3. Мұртшалар айға апаратын дәліз болған. Ж

4. Ғалым Мариковскийдің пікірінше мұртты қорғандар обсерваторий қызметін атқарған. А

5. Мир Қадырбаев Тасмола мәдениетін алғаш зерттеуші. А

«Шатасқан әріптер»

Сабақ тақырыбын оқушылар осы әдіс арқылы анықтайды.

Оқушылардың ойларын тыңдағаннан кейін сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары айтылады.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Тақырып

тық суреттер

https://www. youtube. com/watch?v=DML1MwqeH0E

Білім беру ұйымының атауы: Жаңа білім
:

Бейнеролик көрсету

«Диктоглосс әдісі»

Оқушыларға бейнематериал ұсынып, төмендегі сұрақтарды қойыңыз.

  1. Бейнематериалдағы негізгі кейіпкерлерді атаңыз.
  2. Қандай оқиға желісі баяндалған?
  3. Сақ патшайымы Томиристің Кирге берген жауабын түсіндіріңіз.

Бейнематериалда қандай маңызды идея қарастырылған?

Картинки по запросу тұмар патша

Топтық жұмыс.

1 - тапсырма.

1 - топ. Класстер толтырады.

Томирис патшайым кім деген сұраққа жауап береді?

C:\Users\znazg\AppData\Local\Packages\5319275A.WhatsAppDesktop_cv1g1gvanyjgm\TempState\9F1B497836BFA48A8F4E25EB55C566E5\Изображение WhatsApp 2024-01-28 в 16.18.39_4e47198e.jpg

2 - топ. Мәтінмен жұмыс. Томирис туралы 5 сұрақ құрастырады.

C:\Users\znazg\AppData\Local\Packages\5319275A.WhatsAppDesktop_cv1g1gvanyjgm\TempState\47E56BCE481C77B639996723E3890689\Изображение WhatsApp 2024-01-28 в 16.18.40_1b3a021b.jpg

3 - топ. Деректерді талдайды.

- Деректер не туралы?

- Тарихшылар Томирис патшайымға қандай мінездеме береді?

C:\Users\znazg\AppData\Local\Packages\5319275A.WhatsAppDesktop_cv1g1gvanyjgm\TempState\275A5602CD91A468A0E10C226A03A39C\Изображение WhatsApp 2024-01-28 в 20.11.43_50aa68d3.jpg

4 - топ. Мәтінді пайдаланып, Кир туралы сұрақ құрастырады.

C:\Users\znazg\AppData\Local\Packages\5319275A.WhatsAppDesktop_cv1g1gvanyjgm\TempState\D94101AD400CBAF86B951C78F8172039\Изображение WhatsApp 2024-01-28 в 16.18.40_5da6d024.jpg

5 - топ.

Деректерді пайдаланып, кестені толтырады.

:
:
:
:
:
:

6 - топ. Деректерді пайдаланып сұрақтарға жауап береді. Тарихшылар Томирис патшайымға қандай мінездеме берді? Томирис пен Кир соғысының сылтауы мен себебі қандай? Кирдің көздеген түпкі мақсаты қандай?

Парсы патшасы Кир Томириске үйленгісі келген болып, құда түсуге елшілер жіберді. Үйленуді емес, массагеттер патшалығын билеуді көздеп отырғанын түсінген Томирис келісім бермеді. Осыны сылтау еткен Кир массагеттерге қарсы ашық соғысқа шықты, жауынгерлерін шығысқа қарай қапттатты. «Тарих» Геродот. Б. з. д Ү ғ орт жазылған.

«Томирис әйел болса да жауынан корықпайтын, батыл болған». Рим тарихшысы Помпей Трог

Жеке жұмыс.

2 - тапсырма. Оқушылар өз деңгейлеріне қарай өзіне ұнаған тапсырманы таңдап, орындайды.

C:\Users\znazg\AppData\Local\Packages\5319275A.WhatsAppDesktop_cv1g1gvanyjgm\TempState\576FE2A764389AE05931DD1F11AB6566\Изображение WhatsApp 2024-01-28 в 20.55.07_1e5e942c.jpg

C:\Users\znazg\AppData\Local\Packages\5319275A.WhatsAppDesktop_cv1g1gvanyjgm\TempState\BD47DC58209BC820D555F935BF055E40\Изображение WhatsApp 2024-01-28 в 20.55.07_0d886a76.jpg

Дерек
Авторы
Мәліметтер

Оқушылар бейнероликті көріп болғаннан кейін оқушылар жұмыс жасайды.

Дескриптор:

- Томирис патшайымды сипаттайды;

- Томирис патшайымның кім екендігін анықтайды.

Дескриптор:

-Мәтінді талдайды;

- Томирис патшайым туралы 5 сұрақ құрастырады.

Дескриптор:

- Дерек не туралы екендігін анықтайды;

- Тарихшылар Томирис патшайымға қандай мінездеме бергендігі туралы сипаттайды.

Дескриптор:

-Мәтінді талдайды;

- Кир туралы

5 сұрақ құрастырады.

Дескриптор:

- Дерек пен авторын анықтайды;

- Мәліметті сипаттайды.

Дескриптор:

-Тарихшылардың Томирис патшайымға қандай мінездеме бергенің анықтайды;

- Томирис пен Кир соғысының сылтауын, Кирдің көздеген түпкі мақсатын анықтайды.

Дескриптор:

- Томиристің жауға деген өшпенділігі қандай сөздерден көрінетіндігін анықтайды;

- Томирис не себепті ашуланғаның анықтайды;

Дескриптор:

- Томиристі әйгілі еткен қасиетін сипаттайды;

- Фильмнің негізгі идеясын көрсетеді.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

«Ең үздік жауап»

«Алақан-жұдырық»

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

«Жұлдызшалар»

«Өзін-өзі бағалау

https://www. youtube. com/watch?v=2kmPE0sz-gc

0:58-07-12

https://www. youtube. com/watch?v=DML1MwqeH0E

ҚБ парағы


Ұқсас жұмыстар
Табиғатты сүйе білуге тәрбиелеу
1917 – 1956 жылдардағы қазақ әдебиеті
Кестені баспаға дайындау
Ақпараттың қасиеттері
Тұсаукесер туралы жалпы мәліметтер. 6 сынып
Сабақ қорытындысы
Ақпаратты өңдеу тәсілдер
Роботтың қолын қозғалту Орташа Мотордың блогы
Жасушаның құрылымы
Блум түймедағын жасату
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz