Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушының әрекеті. Оқушылармен сәлемдесу

Білім беру ұйымының атауы

Пәні:
Қазақстан тарихы
Бөлім:
5.3 Сақтар
Педагогтің аты-жөні:

Күні:

Сынып: 5
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Сақ патшайымы Томирис.
Зерттеу сұрағы: Тарихи деректерде Томиристің бейнесі қалай сипатталған?
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
5.3.2.1 Қазақстан аумағындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау
Сабақтың мақсаты
Томиристің тәуелсіздікті қорғаудағы рөлін сипаттаймыз.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру

Оқушылармен сәлемдесу
Үй жұмысын ақиқат/жалған әдісі арқылы топпер көтеру арқылы сұралады.

1. Алғаш Тасмола ескерткіші Павлодар облысы, Екібастұз ауданы Тасмола жерінен табылды. А
2. Тасмола ескерткішінде жолбарыс, таутеке ағаш мүсіндері кездеседі. Ж
3. Мұртшалар айға апаратын дәліз болған. Ж
4. Ғалым Мариковскийдің пікірінше мұртты қорғандар обсерваторий қызметін атқарған. А
5. Мир Қадырбаев Тасмола мәдениетін алғаш зерттеуші. А
<<Шатасқан әріптер>>
Сабақ тақырыбын оқушылар осы әдіс арқылы анықтайды.
Оқушылардың ойларын тыңдағаннан кейін сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары айтылады.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Тақырып
тық суреттер
https://www.youtube.com/watch?v=DML1MwqeH0E

Жаңа білім

Бейнеролик көрсету
<<Диктоглосс әдісі>>
Оқушыларға бейнематериал ұсынып, төмендегі сұрақтарды қойыңыз.
Бейнематериалдағы негізгі кейіпкерлерді атаңыз.
Қандай оқиға желісі баяндалған?
Сақ патшайымы Томиристің Кирге берген жауабын түсіндіріңіз.
Бейнематериалда қандай маңызды идея қарастырылған?

Топтық жұмыс.
1 - тапсырма.
1 - топ. Класстер толтырады.
Томирис патшайым кім деген сұраққа жауап береді?

2 - топ. Мәтінмен жұмыс. Томирис туралы 5 сұрақ құрастырады.

3 - топ. Деректерді талдайды.
- Деректер не туралы?
- Тарихшылар Томирис патшайымға қандай мінездеме береді?

4 - топ. Мәтінді пайдаланып, Кир туралы сұрақ құрастырады.

5 - топ.
Деректерді пайдаланып, кестені толтырады.
Дерек
Авторы
Мәліметтер

6 - топ. Деректерді пайдаланып сұрақтарға жауап береді. Тарихшылар Томирис патшайымға қандай мінездеме берді? Томирис пен Кир соғысының сылтауы мен себебі қандай? Кирдің көздеген түпкі мақсаты қандай?

Парсы патшасы Кир Томириске үйленгісі келген болып,құда түсуге елшілер жіберді. Үйленуді емес, массагеттер патшалығын билеуді көздеп отырғанын түсінген Томирис келісім бермеді.Осыны сылтау еткен Кир массагеттерге қарсы ашық соғысқа шықты,жауынгерлерін шығысқа қарай қапттатты. <<Тарих>> Геродот.Б.з.д Ү ғ орт жазылған.

<<Томирис әйел болса да жауынан корықпайтын,батыл болған>>. Рим тарихшысы Помпей Трог

Жеке жұмыс.
2 - тапсырма. Оқушылар өз деңгейлеріне қарай өзіне ұнаған тапсырманы таңдап, орындайды.

Оқушылар бейнероликті көріп болғаннан кейін оқушылар жұмыс жасайды.

Дескриптор:
- Томирис патшайымды сипаттайды;
- Томирис патшайымның кім екендігін анықтайды.

Дескриптор:
-Мәтінді талдайды;
- Томирис патшайым туралы 5 сұрақ құрастырады.

Дескриптор:
- Дерек не туралы екендігін анықтайды;
- Тарихшылар Томирис патшайымға қандай мінездеме бергендігі туралы сипаттайды.

Дескриптор:
-Мәтінді талдайды;
- Кир туралы
5 сұрақ құрастырады.

Дескриптор:
- Дерек пен авторын анықтайды;
- Мәліметті сипаттайды.

Дескриптор:
-Тарихшылардың Томирис патшайымға қандай мінездеме бергенің анықтайды;
- Томирис пен Кир соғысының сылтауын, Кирдің көздеген түпкі мақсатын анықтайды.

Дескриптор:

- Томиристің жауға деген өшпенділігі қандай сөздерден көрінетіндігін анықтайды;
- Томирис не себепті ашуланғаның анықтайды;

Дескриптор:
- Томиристі әйгілі еткен қасиетін сипаттайды;
- Фильмнің негізгі идеясын көрсетеді.
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

<<Ең үздік жауап>>

<<Алақан-жұдырық>>

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

<<Жұлдызшалар>>

<<Өзін-өзі бағалау

https://www.youtube.com/watch?v=2kmPE0sz-gc
0:58-07-12

https://www.youtube.com/watch?v=DML1MwqeH0E

ҚБ парағы

<<Ақиқат және Жалған>> кестесі

Бекіту

Сабақты қорытындылау
Оқушылар қалай қазіргі таңда Томирис секілді тәуелсіздік жолында, елін қорғаған қандай батырларды білесіз?
<<Синквейн әдісі>>

Үйге тапсырма
Сақ патшайымы Томириске мінездеме беру.
Сабақтың тақырыбын қорытындылау

Дескриптор:
Бірінші жолда - тақырып бір сөзбен жазады (зат есім)
Екінші жолда - тақырып екі сөзбен сипаттайды (сын есім)
Үшінші жолда - тақырыпқа қатысты қимыл атауынан үш сөз жазады. (етістік)
Төртінші жолда - 4 сөзден тұратын бір сөйлем жазады
Бесінші жолда - тақырып мәнін ашатын бір синоним сөз айтады
<<Ең үздік жауап>>
Ақпараттық карточка

Кері байланыс
<<Сұрақ қорытынды>> стратегиясы
1. Бүгінгі сабақтағы басты оқиға?
2. Не қызықты болды?
3. Бүгінгі сабақтан не үйрендіңіздер, қандай жаңалық алдыңыздар?

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды

Ұқсас жұмыстар
Табиғатты сүйе білуге тәрбиелеу
1917 – 1956 жылдардағы қазақ әдебиеті
Кестені баспаға дайындау
Ақпараттың қасиеттері
Тұсаукесер туралы жалпы мәліметтер. 6 сынып
Сабақ қорытындысы
Ақпаратты өңдеу тәсілдер
Роботтың қолын қозғалту Орташа Мотордың блогы
Жасушаның құрылымы
Блум түймедағын жасату
Пәндер