Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сөйлем мүшелерінің байланысы. Сабақтың тақырыбы
Қазақстан Республикасының Оқу ағарту министрлігі
<<------------------------- орта мектебі>> КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім:
Сәулет өнері
Мұғалімнің аты-жөні
Күні:
Сынып: 3
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Сөйлем мүшелерінің байланысы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
3.1.2.1 мəтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/фото/диаграмма бойынша мəтіннің мазмұнын болжау;
3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру
3.3.2.1 өзіндік іс-әрекеті баяндалған күнделік, өмірбаян, хабарландыру жазу
3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық жəне стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету.
3.4.2.7 сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) жəне тұрлаусыз мүшелерін ажырату;
Сабақтың мақсаты
Өлең мазмұнын болжайсың ,пікір білдіресің ,сөйлем мүшелерін табасың
құндылық
сәулетті ғмараттар
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
сабақтың басы 2мин
I.Ұйымдастыру.
Сәлемдесу.
Психологиялық дайындық
Ән саламыз күнде біз,
Шаттық толы іргеміз.
Біз мәңгіге достармыз.
Біз мәңгіге біргеміз
1.Мұғаліммен сәлемдеседі.
2.Өлең шумағын мәнерлеп айтады
.
Жарайсыңдар!
ҮТ 3мин
Үй тапсырмасын тексеру :
: Сызба бойынша тиісті сөйлем мүшелерін тауып жазады .
: Сызба бойынша тиісті сөйлем мүшелерін тауып жазады .
Дескриптор :
Сызба бойынша тиісті сөйлем мүшелерін тауып жазады .
ҚБ: Жарайсың!
Тамаша !
Керемет!
Жаңа білім
15 мин
10мин
10 мин
Оқушылар оқу мақсаты және бағалау критерийімен танысады
III. Жаңа тақырып.
Білу және түсіну
1- тапсырма 32-жаттығу.
Тақырыбы бойынша өлең мазмұнын болжайды . Сонан соң өлеңді оқиды .
- Ал сен өз қалаңа қандай сәулетті ғимараттар салар едің?
2-тапсырма .33-жаттығу.
Көңіл қойып оқысаң, екі жолдан тұратын мақал шығады.
Сол мақалды тауып жазады .
Ақыл жастан шығады,
Асыл тастан шығады.
-Сөйлем мүшелерінің астын тиісті сызықтармен сызады .
-Сөйлем мүшелерінің байланысын сызып көрсетеді
ЕБҚ оқушы :Көшіріп жазады .
Ақыл жастан шығады,
Асыл тастан шығады.
3-тапсырмада 34-жаттығу. Суреттегі зат атауларының алғашқы әріптерінен сөз құрап оқы.
Шыққан сөз туралы не білетініңді айт
Пирамида
Пирамида - Мысыр жерінде оранласқан кешен.Бұл зор тас құрылыстар Ежелгі Египет перғауындарының сағанасы болып саналады.Ол осыдан 5 мың жыл бұрын салынған .
4-тапсырма .35-жаттығу .Сөйлемдерді мағыналық байланысына қарай мәтін шығатындай етіп жаз. Мәтінге ат қой.
Медеу мұз айдыны
Балалар мұзайдынға келді. Жандос пен Гүлназ коньки теуіп жүр. Айжан мұнда бірінші рет келген еді. Ол әлі өздігінен коньки тебе алмайды. Оған достары көмектесті.
- Медеу мұзайдыны сәулет өнеріне жата ма? Ойыңмен бөліс.
Оқушылар оқу мақсаты және бағалау критерийімен танысады
III. Жаңа тақырып.
Білу және түсіну
Өлең мазмұнын болжайды.
Сұрақтарға жауап береді.
Тапсырманы орындайды.
Сөйлем мүшелерінің астын тиісті сызықтармен сызады .
-Сөйлем мүшелерінің байланысын сызып көрсетеді
Суреттегі зат атауларының алғашқы әріптерінен сөз құрап оқып
Шыққан сөз туралы не білетініңді айтады
Сөйлемдерді мағыналық байланысына қарай мәтін шығатындай етіп жазады Мәтінге ат қояды .
бағалау критерийі:
1.өлең мазмұнын болжайды ;
сөйлем мүшелерінің байланысын ,сқйлем мүшелерін табады;
Дескриптор:
1.Өлең мазмұнын болжайды-1б.
Сұрақтарға жауап береді-1б
Дескриптор :
1.Мақал құрастырып жазады 1б
2.Сөйлем мүшелерінің астын тиісті сызықтармен сызады-1б
3.Сөйлем мүшелерінің байланысын сызып көрсетеді-1 Б
дескриптор :
1.Зат атауларынан сөз құрап жазады 1б
2. Пирамида туралы біледі 1б
Дескриптор:
1.Сөйлемдерден мағыналық байланысына қарай мәтін құрап жазады -1б
2.Мәтінге ат қояды.Медеу мұзайдыны туралы ой бөліседі-1б
3.Қатесіз жазады 1б
ҚБ. 1-10 б мадақтау
Оқулық, дәптер
слайд түсіндірме
тапсырма
Оқулық, дәптер
слайд түсіндірме
Сабақтың соңы рефлекция
5 мин
Сабақты қорытындылау.
Бүгінгі оқу мақсаты қандай болды?
-Бүгін қандай ұғыммен таныстың?
-Сабақтың мақсатына жеттің бе ?
- Не қиын болды ?
Үйге тапсырма : Медеу мұз айдлыны туралы ақпараттардан іздеп жаз.
Рефлексия.
Бүгінгі сабақтағы өзінің әрекеті туралы, жаңа білімді меңгерудегі өзінің жетістіктері мен қиыншылығы туралы ой бөліседі. өзін бағалайды
Қолдарындағы гүлдерін себетке салу арқылы сабақтан алған әсерлерін бөліседі
Кері байланыс :
Бүгінгі сабақтың оқу мақсатына жеттік пе ?
Бүгінгі сабақта не үйрендің ?
Қорытынды бағалау .
ҚБ : 1-10 б жүйе Мадақтау сөздер
Жарайсың дар
<<------------------------- орта мектебі>> КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім:
Сәулет өнері
Мұғалімнің аты-жөні
Күні:
Сынып: 3
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Сөйлем мүшелерінің байланысы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
3.1.2.1 мəтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/фото/диаграмма бойынша мəтіннің мазмұнын болжау;
3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру
3.3.2.1 өзіндік іс-әрекеті баяндалған күнделік, өмірбаян, хабарландыру жазу
3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық жəне стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету.
3.4.2.7 сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) жəне тұрлаусыз мүшелерін ажырату;
Сабақтың мақсаты
Өлең мазмұнын болжайсың ,пікір білдіресің ,сөйлем мүшелерін табасың
құндылық
сәулетті ғмараттар
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
сабақтың басы 2мин
I.Ұйымдастыру.
Сәлемдесу.
Психологиялық дайындық
Ән саламыз күнде біз,
Шаттық толы іргеміз.
Біз мәңгіге достармыз.
Біз мәңгіге біргеміз
1.Мұғаліммен сәлемдеседі.
2.Өлең шумағын мәнерлеп айтады
.
Жарайсыңдар!
ҮТ 3мин
Үй тапсырмасын тексеру :
: Сызба бойынша тиісті сөйлем мүшелерін тауып жазады .
: Сызба бойынша тиісті сөйлем мүшелерін тауып жазады .
Дескриптор :
Сызба бойынша тиісті сөйлем мүшелерін тауып жазады .
ҚБ: Жарайсың!
Тамаша !
Керемет!
Жаңа білім
15 мин
10мин
10 мин
Оқушылар оқу мақсаты және бағалау критерийімен танысады
III. Жаңа тақырып.
Білу және түсіну
1- тапсырма 32-жаттығу.
Тақырыбы бойынша өлең мазмұнын болжайды . Сонан соң өлеңді оқиды .
- Ал сен өз қалаңа қандай сәулетті ғимараттар салар едің?
2-тапсырма .33-жаттығу.
Көңіл қойып оқысаң, екі жолдан тұратын мақал шығады.
Сол мақалды тауып жазады .
Ақыл жастан шығады,
Асыл тастан шығады.
-Сөйлем мүшелерінің астын тиісті сызықтармен сызады .
-Сөйлем мүшелерінің байланысын сызып көрсетеді
ЕБҚ оқушы :Көшіріп жазады .
Ақыл жастан шығады,
Асыл тастан шығады.
3-тапсырмада 34-жаттығу. Суреттегі зат атауларының алғашқы әріптерінен сөз құрап оқы.
Шыққан сөз туралы не білетініңді айт
Пирамида
Пирамида - Мысыр жерінде оранласқан кешен.Бұл зор тас құрылыстар Ежелгі Египет перғауындарының сағанасы болып саналады.Ол осыдан 5 мың жыл бұрын салынған .
4-тапсырма .35-жаттығу .Сөйлемдерді мағыналық байланысына қарай мәтін шығатындай етіп жаз. Мәтінге ат қой.
Медеу мұз айдыны
Балалар мұзайдынға келді. Жандос пен Гүлназ коньки теуіп жүр. Айжан мұнда бірінші рет келген еді. Ол әлі өздігінен коньки тебе алмайды. Оған достары көмектесті.
- Медеу мұзайдыны сәулет өнеріне жата ма? Ойыңмен бөліс.
Оқушылар оқу мақсаты және бағалау критерийімен танысады
III. Жаңа тақырып.
Білу және түсіну
Өлең мазмұнын болжайды.
Сұрақтарға жауап береді.
Тапсырманы орындайды.
Сөйлем мүшелерінің астын тиісті сызықтармен сызады .
-Сөйлем мүшелерінің байланысын сызып көрсетеді
Суреттегі зат атауларының алғашқы әріптерінен сөз құрап оқып
Шыққан сөз туралы не білетініңді айтады
Сөйлемдерді мағыналық байланысына қарай мәтін шығатындай етіп жазады Мәтінге ат қояды .
бағалау критерийі:
1.өлең мазмұнын болжайды ;
сөйлем мүшелерінің байланысын ,сқйлем мүшелерін табады;
Дескриптор:
1.Өлең мазмұнын болжайды-1б.
Сұрақтарға жауап береді-1б
Дескриптор :
1.Мақал құрастырып жазады 1б
2.Сөйлем мүшелерінің астын тиісті сызықтармен сызады-1б
3.Сөйлем мүшелерінің байланысын сызып көрсетеді-1 Б
дескриптор :
1.Зат атауларынан сөз құрап жазады 1б
2. Пирамида туралы біледі 1б
Дескриптор:
1.Сөйлемдерден мағыналық байланысына қарай мәтін құрап жазады -1б
2.Мәтінге ат қояды.Медеу мұзайдыны туралы ой бөліседі-1б
3.Қатесіз жазады 1б
ҚБ. 1-10 б мадақтау
Оқулық, дәптер
слайд түсіндірме
тапсырма
Оқулық, дәптер
слайд түсіндірме
Сабақтың соңы рефлекция
5 мин
Сабақты қорытындылау.
Бүгінгі оқу мақсаты қандай болды?
-Бүгін қандай ұғыммен таныстың?
-Сабақтың мақсатына жеттің бе ?
- Не қиын болды ?
Үйге тапсырма : Медеу мұз айдлыны туралы ақпараттардан іздеп жаз.
Рефлексия.
Бүгінгі сабақтағы өзінің әрекеті туралы, жаңа білімді меңгерудегі өзінің жетістіктері мен қиыншылығы туралы ой бөліседі. өзін бағалайды
Қолдарындағы гүлдерін себетке салу арқылы сабақтан алған әсерлерін бөліседі
Кері байланыс :
Бүгінгі сабақтың оқу мақсатына жеттік пе ?
Бүгінгі сабақта не үйрендің ?
Қорытынды бағалау .
ҚБ : 1-10 б жүйе Мадақтау сөздер
Жарайсың дар
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz