Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Монета және қағаз ақша
3В бөлімі. Көбейту және бөлу. Салт-дәстүр және фольклер
Сабақтың тақырыбы:
2 <<А>> сынып
Математика
Тақырыбы: 84- ші сабақ. Теңге. Монета және қағаз ақша. Қазақтың ұлттық ойындары. <<Теңге ілу >> ойыны
4 <<А>> сынып
Еңбекке баулу
Гүл жасау
<<Шал ақын ауданының Семиполка орта мектебі>> КММ
Күні: 14.02.2019 ж.
Мұғалімнің аты-жөні: Сыздыкова А.А
Оқыту мақсаттары
Оқудың мақсаты
2.1.3.6 - 50 теңгелік, 100 теңгелік монеталарды, 200
теңгелік, 500 теңгелік купюраларды ажырату және
түрліше төлем жасау
Мақсаты:
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, әртүрлі материалдарды танып біледі, гүл жасап үйренеді,жасалу жолын түсіндіре алады, ойын тиянақтай білуге дағдыланады.
Сабақтың мақсаттары
Барлық оқушылар:
Күтілетін нәтиже
Тақырыпты түсінеді, гүл жасай алады, жасалу жолын түсінеді, әртүрлі заттарды қолдана аоады, ойын тиянақты жеткізеді.
::теңге, монеталар, қағаз ақшаларды біледі, ажырата алады, есепте қолданады;.
Көптеген оқушылар:
::теңге және монеталармен берілген есептерді шығарады, салыстыруға берілген өрнектерді
құрастырады.
Кейбір оқушылар:
::көбейту және бөлуге берілген есептерді өз бетінше құрастырады және шығарылу жолын дәлелдеп бере алады.
Тілдік мақсаттар
Оқушылар: Монеталардың қалай құрылғанын, ірі монеталарды қсақтауды түсіндіреді, ақшаға байланысты көбейту және бөлуге берілген есептерді шығаруда амалдар таңдауды түсінеді.
Пәндік лексика және терминология:
Монета,купюр, теңге, валюта, криптаволюта, рубль, көбейту мен бөлудің байланысы, көбейту мен бөлуге берілген есептер.
Модульдер
Қауіпсіздік ереджесі
Құрал-жабдықтар:
Сыни тұрғысынан ойлау,
Диалогтік оқыту
Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту
Бағалау.Бірін-бірі бағалау,
АКТ
Белсене оқыту,
Бірлесе оқыту
Қайшы, жұмсақ ысқыш(губка),мақта оралған сіріңке шиі, фломастердің сыртқы түтікшесі, тне, жіп.
Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы
Талқылау:
Монеталарды, қағаз ақшаларды ажырата аласың ба?
Қағаз ақшаларды монеталардан құрастыра білесің бе?
Ақшаны зат сатып алуда, сөзді есептерде қолдана аласың ба?
Теңгемен берілген есептердің шығарылуын түсіндіріп бере аласың ба?
Жазу:
Монеталарды, салыстыру өрнектерін, есептердің шешуін жазу.
Тірек білім, білік, дағдылар
Көбейту мен бөлу амалдарының мағынасы, 2 -5 сандарына көбейту және бөлу кестесі.
Көрнекіліктер
Үш тілділік
Монета-монета-coin
Теңге-тенге-tenge
Ақша-деньги-money
Купюра-купюра-bill
Криптоволюта-криптоволюта-cryptavolut
Монеталар, кеспе әріптер, слайдттар
Ұлттық ойын сабақ
Той сабақ
Жоспар
Жоспарланған уақыт (минут)
Жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Психологиялық ахуал
0 - 3
Топқа бөлу түсі қағаздар арқылы арқылы
Әр түсті қағазда тапсырма болады.
Сабақтың ережесі:
1.Бірін-бірі тыңдау;
2.Біріне-бірі кедергі жасамау;
3.Топта достық қарым-қатынасты сақтау;
4.Орнынан айқайлап жауап бермеу;
5.Бірінің сөзін бірі бөлмеу;
6.Әр сынып өз тапсырмаларын орындау.
2 санына көбейту және бөлу бағалау патағы таратылады
- Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік!
Күлкіменен түлейік!
Күлкі- көңіл ажары !
Күліп өмір сүрейік!
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
4 - 6
Үй тапсырмасы
Көбейту кестесі толтырып келу
Шашу. Кәмиттерде 2-5 сандарының көбейту кестесіне байланысты есептер болады. Оқушылар сол есептерді орындайды.
Той сабақ болғандықтан <<Абай>> ауылы өз киіз үйін тігеді. Киіз үй 3 санынын көбейту кестесіне құрастырылады.
2-5 сандарына көбейту
4 сынып оқушылары ою-өрнектермен берілген мозайкадан <<Мұхтар>> ауылының киіз үйін құрастырады. Үй тапсырмасына байланысты ұлттық ою-өрекерді, қолөнер туындыларын қайталауда оюдың түстері мен формаларын, симметриялық жағын келтіріп құрастырулары керек.
Жаңа сабақ
7 - 11
Мақсат қою.
-Бүгін біз сабағымызды қазақ халқының салт-дәстүрін ұстана отырып бастаймыз. Сабақ ұлттық ойындар арқылы жүреді. Қандай ұлттық ойындарды білесіңдер?
1. << Асық>> ойыны
Киіз үй сандықшасында теңге, монета жапсырылған асықтар болады. Балалар асықтарды алып, ондағы монеталарды атайды. Оқушылар сабақтың тақырыбы монеталар, теңге, ақша туралы екенін түсінеді.Сабақтың мақсаты көрсетіледі.
1993жылы 15 қарашада төл теңгеміз шықты
(Ж.Ж.) әртүрлі қағаз ақша таратып, әр жұпқа практикалыө тапсырма беріледі. Әр жұп берілген қағаз ақшаларды ұсақтау тапсырылады.
Кім бұрын ұсақтап шықса жеңімпаз атанады. Қасында тұрған сары қалташықтан өз әмиянына монета алады.
1 слайд.
Монеталар.Теңге және ақша.
2 слайд.Сабақтың мақсаты.
3.слайд. Мақсат критерийлері
4-ші сынып оқушыларына тапсырма:
1- Топ: гүл атауларын жазып шығу
2- Топ:
Гүл сөзіне ассоциация құрастыру.
Слайдттан гүл түрлері көрсетіледі.
12 - 20
21-30
2- тапсырма. <<Ж.Ж)<<Теңге ілу ойыны>>
Тақтада көбейту кестесі жазылған теңгедер ілулі тұрады. Оқушылар көбейткіштерге берілген өрнектерді шығара отырып теңге алады. Екә жұптан бі-бір оқушы шығады. Алған монеталарын атап шығады және алынған монеталардың санын көбейткіштермен алмастырып есептейді.
Тапсырманы орындап шыққан оқушылар көк қалташықтан монеталар алады.
3-тапсырма. (Т.Ж.) Құрақ құрау.
Есептерді шығар. Неше кері есеп құрастыруға болады?
А) Әмиянда 100 теңге және 50теңгеліктен 4 монета болды. Барлығы неше теңге болды?
Ә) Санжар а) есепте әмияннан 50 теңгеліктен2 монета және бір 100 теңгелік алды. Әмиянда неше теңге қалды?
Есепті дәптерге жазып алып, моделін сызып көрсетеді.
Топ бірін-бірі бағалау арқылы іртүрлі қораптан монета алады.
Кім бұрын орындаса, қол ұстасып алтыбақан тебеді.
Оқулық және дәптер
Слайдпен жұмыс.
Оқушыларға гүлді беріп, ол гүлдің неден жасалғанын оқушылардың өздеріне тапқызу.Гүл жасау ретімен таныстыру. Оқушыларға гүл ұсынылады.
Оқулықпен жұмысжұмыс. Оқушылар оқулықтан гүлдің жасалу жолын, қажет қүұрал-жабдықтарды анықтап алады.
Содан кейін гүлдің жасалу ретін жазады. Содан соң гүлді жасай бастайды.
Тренинг: <<Мен гүлмін>>
Әр топтың бір мүшесі өзін гүлге теңеп, гүлдің қасиетін ашып айтсын. Оқулықтағы тапсырмаларды орындау
Лалагүл туралы мәлімет.
Лалагүл (Lіlіum) -- лалагүл тұқымдасына жататын көп жылдық, жуашықты өсімдіктер. Қазақстанда кездесетін жалғыз түрі -- бұйра Лалагул (L. maztadon) -- Алтай, Тарбағатай, Жетісу (Жоңғар) Алатауында кездеседі. Орманды, таулы, шалғынды жерлерде өседі. Биіктігі 60 - 100 см, сабағы түкті. Жапырағы таспа, немесе қандауыр пішінді, ұзындығы 8 - 10 см, ені 1, 5 - 2 см. Гүлдері ірі, жеке немесе шашақ гүл шоғырына топталған. Ашық қызыл, қызыл сары түсті қара дақтары бар, түкті, олар түтік немесе қоңырау пішінді, ұзындығы 13 - 15 см, хош иісті. Жемісі -- қауашақ, көп тұқымды. Маусым -- шілдеде гүлдейді. Лалагүл әсемдік үшін ерте заманнан бері қолдан өсіріледі. Одан медицинада дәрі жасалады, бояу алады, жуашығы тағамға жарамды, гүлінен ара бал жинайды, эфир майы алынады. Гүлшоқтары үшін жаппай жинау және пиязшықтарын ұдайы қазу лалагүлдің азайып кетуіне жол ашты. Сондықтан ол Қазақстанның Қызыл кітабына енген.
30 - 33
Сергіту сәті: <<Қара жорға>>
Оқулық.
Құрастырмалы жинақ.
Оқушылар қара жорға биін билейді.
Аудиожазба
33-38
№4-тапсырма. Қыз қуу ойыны
Тура теңдік және теңсіздіктер құрастыру.
Екі оқушы тақтада, қалған оқушылар орындарында берілген монеталармен тура теңдіктер және тура теңсіздіктер құрастырады.
Оқулықпен, дәптермен жұмыс жасау.
Оқушылар осы уақыт аралығында гүлдің қандай бөліктерін және кім қалай жасағаны туралы айтып береді.
Ине мен жіп қауіпсіздік ережелерін айтады.
38-40
Рефлексия.
Жетістік деңгейін бағалайды.
Оқушылар:
::теңге, монета, қағаз ақшаларды ажырата алады,біледі және қолдана алады.
::монеталармен берілген есептерді шығаруда амалдарды таңдауды дұрыс жүзеге асыра алады.
::монеталармен берілген есептерді өз бетінше құрастырады және шығарады.
* Тура теңдіктер мен теңсіздіктер құрастыра алады.
Сабақтың соңында өз пікірлерін білдіріп, күн көзіне шуақтарын жапсырады. Сары түстер-сабақта маған бәрі түсінікті болды, мен еш қиналмастан жетістікке жеттім; қызы- маған кей есептер қиынға соқты, сондықтан әлі де кей есептерді түсіне алмадым; қоңыр түс- мен есептерді шығара алмадым, себебі монеталармен есептей алмадым; дегендей өз сәулелерін күн көзіне жапсырады.
Жетістік сызғышы.
Екі жақты күнделік стратегиясы
Кітаптағы жазбалар
Менің жаңалығым
Бағалау парағы
Үйге тапсырма
Монеталармен есептер құрастыру
Гүл туралышағын ертегі жазу
Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату
<<ШАЛ АҚЫН АУДАНЫНЫҢ СЕМИПОЛКА ОРТА МЕКТЕБІ>> КММ
Бастауыш сынып мұғалімдерінің аудандық семинар отырысы
Шағын жинақталған 2 <<А>>- 4 <<А>> бастауыш сыныптарындағы ашық сабақ
2 <<А>> Математика
Тақырыбы: 84- ші сабақ. <<Теңге. Монета және қағаз ақша.>>
Қазақтың ұлттық ойындары. <<Теңге ілу >> ойыны
4 <<А >>Еңбекке баулу
Тақырыбы: <<Гүл жасау>>
Сыздыкова Асем Аукешовна
Бастауыш сынып мұғалімі
Педагог-зерттеуші
2019 ж.
Сабақтың тақырыбы:
2 <<А>> сынып
Математика
Тақырыбы: 84- ші сабақ. Теңге. Монета және қағаз ақша. Қазақтың ұлттық ойындары. <<Теңге ілу >> ойыны
4 <<А>> сынып
Еңбекке баулу
Гүл жасау
<<Шал ақын ауданының Семиполка орта мектебі>> КММ
Күні: 14.02.2019 ж.
Мұғалімнің аты-жөні: Сыздыкова А.А
Оқыту мақсаттары
Оқудың мақсаты
2.1.3.6 - 50 теңгелік, 100 теңгелік монеталарды, 200
теңгелік, 500 теңгелік купюраларды ажырату және
түрліше төлем жасау
Мақсаты:
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, әртүрлі материалдарды танып біледі, гүл жасап үйренеді,жасалу жолын түсіндіре алады, ойын тиянақтай білуге дағдыланады.
Сабақтың мақсаттары
Барлық оқушылар:
Күтілетін нәтиже
Тақырыпты түсінеді, гүл жасай алады, жасалу жолын түсінеді, әртүрлі заттарды қолдана аоады, ойын тиянақты жеткізеді.
::теңге, монеталар, қағаз ақшаларды біледі, ажырата алады, есепте қолданады;.
Көптеген оқушылар:
::теңге және монеталармен берілген есептерді шығарады, салыстыруға берілген өрнектерді
құрастырады.
Кейбір оқушылар:
::көбейту және бөлуге берілген есептерді өз бетінше құрастырады және шығарылу жолын дәлелдеп бере алады.
Тілдік мақсаттар
Оқушылар: Монеталардың қалай құрылғанын, ірі монеталарды қсақтауды түсіндіреді, ақшаға байланысты көбейту және бөлуге берілген есептерді шығаруда амалдар таңдауды түсінеді.
Пәндік лексика және терминология:
Монета,купюр, теңге, валюта, криптаволюта, рубль, көбейту мен бөлудің байланысы, көбейту мен бөлуге берілген есептер.
Модульдер
Қауіпсіздік ереджесі
Құрал-жабдықтар:
Сыни тұрғысынан ойлау,
Диалогтік оқыту
Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту
Бағалау.Бірін-бірі бағалау,
АКТ
Белсене оқыту,
Бірлесе оқыту
Қайшы, жұмсақ ысқыш(губка),мақта оралған сіріңке шиі, фломастердің сыртқы түтікшесі, тне, жіп.
Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы
Талқылау:
Монеталарды, қағаз ақшаларды ажырата аласың ба?
Қағаз ақшаларды монеталардан құрастыра білесің бе?
Ақшаны зат сатып алуда, сөзді есептерде қолдана аласың ба?
Теңгемен берілген есептердің шығарылуын түсіндіріп бере аласың ба?
Жазу:
Монеталарды, салыстыру өрнектерін, есептердің шешуін жазу.
Тірек білім, білік, дағдылар
Көбейту мен бөлу амалдарының мағынасы, 2 -5 сандарына көбейту және бөлу кестесі.
Көрнекіліктер
Үш тілділік
Монета-монета-coin
Теңге-тенге-tenge
Ақша-деньги-money
Купюра-купюра-bill
Криптоволюта-криптоволюта-cryptavolut
Монеталар, кеспе әріптер, слайдттар
Ұлттық ойын сабақ
Той сабақ
Жоспар
Жоспарланған уақыт (минут)
Жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Психологиялық ахуал
0 - 3
Топқа бөлу түсі қағаздар арқылы арқылы
Әр түсті қағазда тапсырма болады.
Сабақтың ережесі:
1.Бірін-бірі тыңдау;
2.Біріне-бірі кедергі жасамау;
3.Топта достық қарым-қатынасты сақтау;
4.Орнынан айқайлап жауап бермеу;
5.Бірінің сөзін бірі бөлмеу;
6.Әр сынып өз тапсырмаларын орындау.
2 санына көбейту және бөлу бағалау патағы таратылады
- Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік!
Күлкіменен түлейік!
Күлкі- көңіл ажары !
Күліп өмір сүрейік!
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
4 - 6
Үй тапсырмасы
Көбейту кестесі толтырып келу
Шашу. Кәмиттерде 2-5 сандарының көбейту кестесіне байланысты есептер болады. Оқушылар сол есептерді орындайды.
Той сабақ болғандықтан <<Абай>> ауылы өз киіз үйін тігеді. Киіз үй 3 санынын көбейту кестесіне құрастырылады.
2-5 сандарына көбейту
4 сынып оқушылары ою-өрнектермен берілген мозайкадан <<Мұхтар>> ауылының киіз үйін құрастырады. Үй тапсырмасына байланысты ұлттық ою-өрекерді, қолөнер туындыларын қайталауда оюдың түстері мен формаларын, симметриялық жағын келтіріп құрастырулары керек.
Жаңа сабақ
7 - 11
Мақсат қою.
-Бүгін біз сабағымызды қазақ халқының салт-дәстүрін ұстана отырып бастаймыз. Сабақ ұлттық ойындар арқылы жүреді. Қандай ұлттық ойындарды білесіңдер?
1. << Асық>> ойыны
Киіз үй сандықшасында теңге, монета жапсырылған асықтар болады. Балалар асықтарды алып, ондағы монеталарды атайды. Оқушылар сабақтың тақырыбы монеталар, теңге, ақша туралы екенін түсінеді.Сабақтың мақсаты көрсетіледі.
1993жылы 15 қарашада төл теңгеміз шықты
(Ж.Ж.) әртүрлі қағаз ақша таратып, әр жұпқа практикалыө тапсырма беріледі. Әр жұп берілген қағаз ақшаларды ұсақтау тапсырылады.
Кім бұрын ұсақтап шықса жеңімпаз атанады. Қасында тұрған сары қалташықтан өз әмиянына монета алады.
1 слайд.
Монеталар.Теңге және ақша.
2 слайд.Сабақтың мақсаты.
3.слайд. Мақсат критерийлері
4-ші сынып оқушыларына тапсырма:
1- Топ: гүл атауларын жазып шығу
2- Топ:
Гүл сөзіне ассоциация құрастыру.
Слайдттан гүл түрлері көрсетіледі.
12 - 20
21-30
2- тапсырма. <<Ж.Ж)<<Теңге ілу ойыны>>
Тақтада көбейту кестесі жазылған теңгедер ілулі тұрады. Оқушылар көбейткіштерге берілген өрнектерді шығара отырып теңге алады. Екә жұптан бі-бір оқушы шығады. Алған монеталарын атап шығады және алынған монеталардың санын көбейткіштермен алмастырып есептейді.
Тапсырманы орындап шыққан оқушылар көк қалташықтан монеталар алады.
3-тапсырма. (Т.Ж.) Құрақ құрау.
Есептерді шығар. Неше кері есеп құрастыруға болады?
А) Әмиянда 100 теңге және 50теңгеліктен 4 монета болды. Барлығы неше теңге болды?
Ә) Санжар а) есепте әмияннан 50 теңгеліктен2 монета және бір 100 теңгелік алды. Әмиянда неше теңге қалды?
Есепті дәптерге жазып алып, моделін сызып көрсетеді.
Топ бірін-бірі бағалау арқылы іртүрлі қораптан монета алады.
Кім бұрын орындаса, қол ұстасып алтыбақан тебеді.
Оқулық және дәптер
Слайдпен жұмыс.
Оқушыларға гүлді беріп, ол гүлдің неден жасалғанын оқушылардың өздеріне тапқызу.Гүл жасау ретімен таныстыру. Оқушыларға гүл ұсынылады.
Оқулықпен жұмысжұмыс. Оқушылар оқулықтан гүлдің жасалу жолын, қажет қүұрал-жабдықтарды анықтап алады.
Содан кейін гүлдің жасалу ретін жазады. Содан соң гүлді жасай бастайды.
Тренинг: <<Мен гүлмін>>
Әр топтың бір мүшесі өзін гүлге теңеп, гүлдің қасиетін ашып айтсын. Оқулықтағы тапсырмаларды орындау
Лалагүл туралы мәлімет.
Лалагүл (Lіlіum) -- лалагүл тұқымдасына жататын көп жылдық, жуашықты өсімдіктер. Қазақстанда кездесетін жалғыз түрі -- бұйра Лалагул (L. maztadon) -- Алтай, Тарбағатай, Жетісу (Жоңғар) Алатауында кездеседі. Орманды, таулы, шалғынды жерлерде өседі. Биіктігі 60 - 100 см, сабағы түкті. Жапырағы таспа, немесе қандауыр пішінді, ұзындығы 8 - 10 см, ені 1, 5 - 2 см. Гүлдері ірі, жеке немесе шашақ гүл шоғырына топталған. Ашық қызыл, қызыл сары түсті қара дақтары бар, түкті, олар түтік немесе қоңырау пішінді, ұзындығы 13 - 15 см, хош иісті. Жемісі -- қауашақ, көп тұқымды. Маусым -- шілдеде гүлдейді. Лалагүл әсемдік үшін ерте заманнан бері қолдан өсіріледі. Одан медицинада дәрі жасалады, бояу алады, жуашығы тағамға жарамды, гүлінен ара бал жинайды, эфир майы алынады. Гүлшоқтары үшін жаппай жинау және пиязшықтарын ұдайы қазу лалагүлдің азайып кетуіне жол ашты. Сондықтан ол Қазақстанның Қызыл кітабына енген.
30 - 33
Сергіту сәті: <<Қара жорға>>
Оқулық.
Құрастырмалы жинақ.
Оқушылар қара жорға биін билейді.
Аудиожазба
33-38
№4-тапсырма. Қыз қуу ойыны
Тура теңдік және теңсіздіктер құрастыру.
Екі оқушы тақтада, қалған оқушылар орындарында берілген монеталармен тура теңдіктер және тура теңсіздіктер құрастырады.
Оқулықпен, дәптермен жұмыс жасау.
Оқушылар осы уақыт аралығында гүлдің қандай бөліктерін және кім қалай жасағаны туралы айтып береді.
Ине мен жіп қауіпсіздік ережелерін айтады.
38-40
Рефлексия.
Жетістік деңгейін бағалайды.
Оқушылар:
::теңге, монета, қағаз ақшаларды ажырата алады,біледі және қолдана алады.
::монеталармен берілген есептерді шығаруда амалдарды таңдауды дұрыс жүзеге асыра алады.
::монеталармен берілген есептерді өз бетінше құрастырады және шығарады.
* Тура теңдіктер мен теңсіздіктер құрастыра алады.
Сабақтың соңында өз пікірлерін білдіріп, күн көзіне шуақтарын жапсырады. Сары түстер-сабақта маған бәрі түсінікті болды, мен еш қиналмастан жетістікке жеттім; қызы- маған кей есептер қиынға соқты, сондықтан әлі де кей есептерді түсіне алмадым; қоңыр түс- мен есептерді шығара алмадым, себебі монеталармен есептей алмадым; дегендей өз сәулелерін күн көзіне жапсырады.
Жетістік сызғышы.
Екі жақты күнделік стратегиясы
Кітаптағы жазбалар
Менің жаңалығым
Бағалау парағы
Үйге тапсырма
Монеталармен есептер құрастыру
Гүл туралышағын ертегі жазу
Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату
<<ШАЛ АҚЫН АУДАНЫНЫҢ СЕМИПОЛКА ОРТА МЕКТЕБІ>> КММ
Бастауыш сынып мұғалімдерінің аудандық семинар отырысы
Шағын жинақталған 2 <<А>>- 4 <<А>> бастауыш сыныптарындағы ашық сабақ
2 <<А>> Математика
Тақырыбы: 84- ші сабақ. <<Теңге. Монета және қағаз ақша.>>
Қазақтың ұлттық ойындары. <<Теңге ілу >> ойыны
4 <<А >>Еңбекке баулу
Тақырыбы: <<Гүл жасау>>
Сыздыкова Асем Аукешовна
Бастауыш сынып мұғалімі
Педагог-зерттеуші
2019 ж.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz