Монета және қағаз ақша

3В бөлімі. Көбейту және бөлу. Салт-дәстүр және фольклер
3В бөлімі. Көбейту және бөлу. Салт-дәстүр және фольклер: Сабақтың тақырыбы:
3В бөлімі. Көбейту және бөлу. Салт-дәстүр және фольклер:

2 «А» сынып

Математика

Тақырыбы: 84- ші сабақ. Теңге. Монета және қағаз ақша. Қазақтың ұлттық ойындары. «Теңге ілу » ойыны

4 «А» сынып

Еңбекке баулу

Гүл жасау
«Шал ақын ауданының Семиполка орта мектебі» КММ
3В бөлімі. Көбейту және бөлу. Салт-дәстүр және фольклер: Күні: 14. 02. 2019 ж.
Мұғалімнің аты-жөні: Сыздыкова А. А
3В бөлімі. Көбейту және бөлу. Салт-дәстүр және фольклер: Оқыту мақсаттары
3В бөлімі. Көбейту және бөлу. Салт-дәстүр және фольклер: Оқудың мақсаты

2. 1. 3. 6 - 50 теңгелік, 100 теңгелік монеталарды, 200

теңгелік, 500 теңгелік купюраларды ажырату және

түрліше төлем жасау

Мақсаты:
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, әртүрлі материалдарды танып біледі, гүл жасап үйренеді, жасалу жолын түсіндіре алады, ойын тиянақтай білуге дағдыланады.
3В бөлімі. Көбейту және бөлу. Салт-дәстүр және фольклер: Сабақтың мақсаттары
Барлық оқушылар:
Күтілетін нәтиже
Тақырыпты түсінеді, гүл жасай алады, жасалу жолын түсінеді, әртүрлі заттарды қолдана аоады, ойын тиянақты жеткізеді.
3В бөлімі. Көбейту және бөлу. Салт-дәстүр және фольклер: •теңге, монеталар, қағаз ақшаларды біледі, ажырата алады, есепте қолданады; .
3В бөлімі. Көбейту және бөлу. Салт-дәстүр және фольклер: Көптеген оқушылар:
3В бөлімі. Көбейту және бөлу. Салт-дәстүр және фольклер:

•теңге және монеталармен берілген есептерді шығарады, салыстыруға берілген өрнектерді

құрастырады.

3В бөлімі. Көбейту және бөлу. Салт-дәстүр және фольклер: Кейбір оқушылар:
3В бөлімі. Көбейту және бөлу. Салт-дәстүр және фольклер: •көбейту және бөлуге берілген есептерді өз бетінше құрастырады және шығарылу жолын дәлелдеп бере алады.
3В бөлімі. Көбейту және бөлу. Салт-дәстүр және фольклер:
3В бөлімі. Көбейту және бөлу. Салт-дәстүр және фольклер: Тілдік мақсаттар

Оқушылар: Монеталардың қалай құрылғанын, ірі монеталарды қсақтауды түсіндіреді, ақшаға байланысты к өбейту және бөлуге берілген есептерді шығаруда амалдар таңдауды түсінеді.

Пәндік лексика және терминология:

Монета, купюр, теңге, валюта, криптаволюта, рубль, көбейту мен бөлудің байланысы, көбейту мен бөлуге берілген есептер.

Модульдер

Қауіпсіздік ереджесі

Құрал-жабдықтар:

Сыни тұрғысынан ойлау,

Диалогтік оқыту

Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту

Бағалау. Бірін-бірі бағалау,

АКТ

Белсене оқыту,

Бірлесе оқыту

Қайшы, жұмсақ ысқыш(губка), мақта оралған сіріңке шиі, фломастердің сыртқы түтікшесі, тне, жіп.

3В бөлімі. Көбейту және бөлу. Салт-дәстүр және фольклер:

Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

Талқылау:

3В бөлімі. Көбейту және бөлу. Салт-дәстүр және фольклер:

Монеталарды, қағаз ақшаларды ажырата аласың ба?

Қағаз ақшаларды монеталардан құрастыра білесің бе?

Ақшаны зат сатып алуда, сөзді есептерде қолдана аласың ба?

Теңгемен берілген есептердің шығарылуын түсіндіріп бере аласың ба?

3В бөлімі. Көбейту және бөлу. Салт-дәстүр және фольклер: Жазу:
3В бөлімі. Көбейту және бөлу. Салт-дәстүр және фольклер: Монеталарды, салыстыру өрнектерін, есептердің шешуін жазу.
3В бөлімі. Көбейту және бөлу. Салт-дәстүр және фольклер: Тірек білім, білік, дағдылар
Көбейту мен бөлу амалдарының мағынасы, 2 -5 сандарына көбейту және бөлу кестесі.
Көрнекіліктер
3В бөлімі. Көбейту және бөлу. Салт-дәстүр және фольклер: Үш тілділік

Монета-монета-coin

Теңге-тенге-tenge

Ақша-деньги-money

Купюра-купюра-bill

Криптоволюта-криптоволюта-cryptavolut

Монеталар, кеспе әріптер, слайдттар
3В бөлімі. Көбейту және бөлу. Салт-дәстүр және фольклер: Ұлттық ойын сабақ
Той сабақ
3В бөлімі. Көбейту және бөлу. Салт-дәстүр және фольклер: Жоспар
3В бөлімі. Көбейту және бөлу. Салт-дәстүр және фольклер: Жоспарланған уақыт (минут)
Жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Психологиялық ахуал
3В бөлімі. Көбейту және бөлу. Салт-дәстүр және фольклер: 0-3

Топқа бөлу түсі қағаздар арқылы арқылы

Әр түсті қағазда тапсырма болады.

Сабақтың ережесі:

1. Бірін-бірі тыңдау;

2. Біріне-бірі кедергі жасамау;

3. Топта достық қарым-қатынасты сақтау;

4. Орнынан айқайлап жауап бермеу;

5. Бірінің сөзін бірі бөлмеу;

6. Әр сынып өз тапсырмаларын орындау.

2 санына көбейту және бөлу бағалау патағы таратылады

- Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
3В бөлімі. Көбейту және бөлу. Салт-дәстүр және фольклер: 4-6

Үй тапсырмасы

Көбейту кестесі толтырып келу

Шашу. Кәмиттерде 2-5 сандарының көбейту кестесіне байланысты есептер болады. Оқушылар сол есептерді орындайды.

C:\Users\User\Desktop\2 сын ҚМЖ\Новая папка\IMG-20190122-WA0082.jpg

Той сабақ болғандықтан «Абай» ауылы өз киіз үйін тігеді. Киіз үй 3 санынын көбейту кестесіне құрастырылады.

2-5 сандарына көбейту
4 сынып оқушылары ою-өрнектермен берілген мозайкадан «Мұхтар» ауылының киіз үйін құрастырады. Үй тапсырмасына байланысты ұлттық ою-өрекерді, қолөнер туындыларын қайталауда оюдың түстері мен формаларын, симметриялық жағын келтіріп құрастырулары керек.
3В бөлімі. Көбейту және бөлу. Салт-дәстүр және фольклер: Жаңа сабақ
3В бөлімі. Көбейту және бөлу. Салт-дәстүр және фольклер: 7-11

Мақсат қою.

-Бүгін біз сабағымызды қазақ халқының салт-дәстүрін ұстана отырып бастаймыз. Сабақ ұлттық ойындар арқылы жүреді. Қандай ұлттық ойындарды білесіңдер?

1. « Асық» ойыны

Киіз үй сандықшасында теңге, монета жапсырылған асықтар болады. Балалар асықтарды алып, ондағы монеталарды атайды. Оқушылар сабақтың тақырыбы монеталар, теңге, ақша туралы екенін түсінеді. Сабақтың мақсаты көрсетіледі.

1993жылы 15 қарашада төл теңгеміз шықты

C:\Users\User\Pictures\img060.jpg

(Ж. Ж. ) әртүрлі қағаз ақша таратып, әр жұпқа практикалыө тапсырма беріледі. Әр жұп берілген қағаз ақшаларды ұсақтау тапсырылады.

Кім бұрын ұсақтап шықса жеңімпаз атанады. Қасында тұрған сары қалташықтан өз әмиянына монета алады.

C:\Users\SHCOOL\Documents\Panasonic\MFS\Scan\20190214_210514.jpg

1 слайд.

Монеталар. Теңге және ақша.

2 слайд. Сабақтың мақсаты.

3. слайд. Мақсат критерийлері

4-ші сынып оқушыларына тапсырма:

  1. Топ: гүл атауларын жазып шығу
  2. Топ:

Гүл сөзіне ассоциация құрастыру.

Слайдттан гүл түрлері көрсетіледі.
3В бөлімі. Көбейту және бөлу. Салт-дәстүр және фольклер:

12-20

21-30

2- тапсырма. «Ж. Ж) «Теңге ілу ойыны»

Тақтада көбейту кестесі жазылған теңгедер ілулі тұрады. Оқушылар көбейткіштерге берілген өрнектерді шығара отырып теңге алады. Екә жұптан бі-бір оқушы шығады. Алған монеталарын атап шығады және алынған монеталардың санын көбейткіштермен алмастырып есептейді.

Тапсырманы орындап шыққан оқушылар көк қалташықтан монеталар алады.

C:\Users\SHCOOL\Documents\Panasonic\MFS\Scan\20190214_210649.jpg

3-тапсырма. (Т. Ж. ) Құрақ құрау.

Есептерді шығар. Неше кері есеп құрастыруға болады?

А) Әмиянда 100 теңге және 50теңгеліктен 4 монета болды. Барлығы неше теңге болды?

Ә) Санжар а) есепте әмияннан 50 теңгеліктен2 монета және бір 100 теңгелік алды. Әмиянда неше теңге қалды?

Есепті дәптерге жазып алып, моделін сызып көрсетеді.

Топ бірін-бірі бағалау арқылы іртүрлі қораптан монета алады.

C:\Users\SHCOOL\Documents\Panasonic\MFS\Scan\20190214_210514.jpg

Кім бұрын орындаса, қол ұстасып алтыбақан тебеді.

Оқулық және дәптер

Слайдпен жұмыс.

Оқушыларға гүлді беріп, ол гүлдің неден жасалғанын оқушылардың өздеріне тапқызу. Гүл жасау ретімен таныстыру. Оқушыларға гүл ұсынылады.

C:\Users\SHCOOL\Documents\Panasonic\MFS\Scan\20190214_210758.jpg

Оқулықпен жұмысжұмыс . Оқушылар оқулықтан гүлдің жасалу жолын, қажет қүұрал-жабдықтарды анықтап алады.

Содан кейін гүлдің жасалу ретін жазады. Содан соң гүлді жасай бастайды.

C:\Users\SHCOOL\Documents\Panasonic\MFS\Scan\20190214_210758.jpg

C:\Users\SHCOOL\Documents\Panasonic\MFS\Scan\20190214_210758.jpg

C:\Users\SHCOOL\Documents\Panasonic\MFS\Scan\20190214_210758.jpg
Тренинг: «Мен гүлмін»
Әр топтың бір мүшесі өзін гүлге теңеп, гүлдің қасиетін ашып айтсын. Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

Лалагүл туралы мәлімет.
Лалагүл (Lіlіum) - лалагүл тұқымдасына жататын көп жылдық, жуашықты өсімдіктер. Қазақстанда кездесетін жалғыз түрі - бұйра Лалагул (L. maztadon) - Алтай, Тарбағатай, Жетісу (Жоңғар) Алатауында кездеседі. Орманды, таулы, шалғынды жерлерде өседі. Биіктігі 60 - 100 см, сабағы түкті. Жапырағы таспа, немесе қандауыр пішінді, ұзындығы 8 - 10 см, ені 1, 5 - 2 см. Гүлдері ірі, жеке немесе шашақ гүл шоғырына топталған. Ашық қызыл, қызыл сары түсті қара дақтары бар, түкті, олар түтік немесе қоңырау пішінді, ұзындығы 13 - 15 см, хош иісті. Жемісі - қауашақ, көп тұқымды. Маусым - шілдеде гүлдейді. Лалагүл әсемдік үшін ерте заманнан бері қолдан өсіріледі. Одан медицинада дәрі жасалады, бояу алады, жуашығы тағамға жарамды, гүлінен ара бал жинайды, эфир майы алынады. Гүлшоқтары үшін жаппай жинау және пиязшықтарын ұдайы қазу лалагүлдің азайып кетуіне жол ашты. Сондықтан ол Қазақстанның Қызыл кітабына енген.
Картинки по запросу цветы своими руками
3В бөлімі. Көбейту және бөлу. Салт-дәстүр және фольклер: 30-33
Сергіту сәті: «Қара жорға»

Оқулық.

Құрастырмалы жинақ.

Оқушылар қара жорға

Ұқсас жұмыстар
Көп таңбалы санды екі таңбалы санға көбейту және бөлу
Мемлекет бюджеті және отбасы бюджеті
Теңге - тәуелсіздік символы
Ақша дегеніміз не?
Қағаз ақша
Хүііі ғасырдағы сауданың дамуы
Ұйымбастыру кезеңі
Қазына көтерген бала
Темір монеталары айналымға енді
Ақшаның шығу тарихы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz