Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Көңіл күйді анықтау тренингі
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ ЖОҒАРҒЫ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ
Тәрбие сағаты
Тақырыбы: Алматы-біздің қала
Өндірістік іс-тәжірибеден өтуші: Абдрим И. С
Жетекшісі: Айдосқызы А.
М. Базарбаев атындағы №138 гимназия
Алматы, 2024
Қысқамерзімді жоспар
Педагогтің аты-жөні:
Абдрим Ипархан
Күні:
16.04.2024
Сыныбы: 8 а
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Тәрбие сағатының тақырыбы:
Алматы-біздің қала
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
Оқушыларға Алматы қаласының тарихы жайында түсінік беру.
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
Оқушылардың танымын, ойын, тілін дамыту. Өз пікірлерін ашық айтып, өзгелердің пікірімен санаса білуге дағдыландыру. Сөйлеу шеберлігін, мәдениетін, сөздік қорын байыту.
Құндылықтарға баулу:
Өз елін, жерін сүйетін, өз елінің қалаларының өркендеуіне үлес қосатын азамат етіп тәрбиелеу.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту (7минут)
Ұйымдастыру кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу. <<Көңіл күйді анықтау>> тренингі.
Шарты: Оқушылар стикерге өз көңіл күйлерін білдіру мақсатында смайликтер салады да, іледі.
- Бүгінгі көңіл күйлерің қандай?
- Неліктен?
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу (25 минут)
Білу және түсіну. -Берілген суреттерден қай қаланы көріп тұрмыз? -Алматы қаласының қай жерлерін тамашалап отырмыз?
-Оқушылар өз ойымен бөліседі.
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенді қатысқан оқушыға <<Жарайсың>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру
Интерактивті тақта
<<Постер қорғау>> әдісі
Топтық жұмыс арқылы Алматы қаласының экологиясын, табиғатын, көрікті жерлерін ұжымдық талқылау. 3 топқа арнайы постер қорғауға арналған қағаздар таратылады.
Оқушылар топ болып, ұйымшылдықпен постерде берілген мәліметтерді толтырады.
Бас бармақ әдісі
Арнайы постер қорғауға арналған қағаздар
<<Мәнерлеп оқу>> әдісі. Ортаға шығып, оқушылар берілген өлеңдерді мәнерлеп оқуы қажет.
Оқушылар тақтаға бір-бірлеп шығып, өлең оқиды.
-Оқушылардың сауаттылығы арта түседі.
Интерактивті тақта
<<Мақал-мәтелдерді сәйкестендір>>
Мақсаты: жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
<<3шапалақ әдісі>>
Орташа жауап-1 шапалақ; Толықтыруды қажет етеді-2 шапалақ; Толық жауап-3 шапалақ.
Қиынды қағаздар
Сабақты бекіту (3 минут)
<<Пицца>> әдісі
Пицца қорапшасында белгілі бір сұрақтар берілген. Оқушылар кез-келген сұрақтарды таңдап, жауап беруі керек.
Оқушылар қалаған сұрақтарын таңдап, жауап береді.
-Оқушының сыни ойлау дағдысы арта түседі.
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия (7 минут)
<<Бір ауыз сөз>> әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Жеке жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды.
Кері байланыс (3 минут)
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мұғалім оқушыларға бағалау парағын таратады.
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. Және көңіл-күйлерін бағалау парағына белгілейді.
<<3шапалақ әдісі>>
Орташа жауап-1 шапалақ; Толықтыруды қажет етеді-2 шапалақ; Толық жауап-3 шапалақ
Арнайы қағаздар
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Тәрбие сағаты
Тақырыбы: Алматы-біздің қала
Өндірістік іс-тәжірибеден өтуші: Абдрим И. С
Жетекшісі: Айдосқызы А.
М. Базарбаев атындағы №138 гимназия
Алматы, 2024
Қысқамерзімді жоспар
Педагогтің аты-жөні:
Абдрим Ипархан
Күні:
16.04.2024
Сыныбы: 8 а
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Тәрбие сағатының тақырыбы:
Алматы-біздің қала
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
Оқушыларға Алматы қаласының тарихы жайында түсінік беру.
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
Оқушылардың танымын, ойын, тілін дамыту. Өз пікірлерін ашық айтып, өзгелердің пікірімен санаса білуге дағдыландыру. Сөйлеу шеберлігін, мәдениетін, сөздік қорын байыту.
Құндылықтарға баулу:
Өз елін, жерін сүйетін, өз елінің қалаларының өркендеуіне үлес қосатын азамат етіп тәрбиелеу.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту (7минут)
Ұйымдастыру кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу. <<Көңіл күйді анықтау>> тренингі.
Шарты: Оқушылар стикерге өз көңіл күйлерін білдіру мақсатында смайликтер салады да, іледі.
- Бүгінгі көңіл күйлерің қандай?
- Неліктен?
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу (25 минут)
Білу және түсіну. -Берілген суреттерден қай қаланы көріп тұрмыз? -Алматы қаласының қай жерлерін тамашалап отырмыз?
-Оқушылар өз ойымен бөліседі.
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенді қатысқан оқушыға <<Жарайсың>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру
Интерактивті тақта
<<Постер қорғау>> әдісі
Топтық жұмыс арқылы Алматы қаласының экологиясын, табиғатын, көрікті жерлерін ұжымдық талқылау. 3 топқа арнайы постер қорғауға арналған қағаздар таратылады.
Оқушылар топ болып, ұйымшылдықпен постерде берілген мәліметтерді толтырады.
Бас бармақ әдісі
Арнайы постер қорғауға арналған қағаздар
<<Мәнерлеп оқу>> әдісі. Ортаға шығып, оқушылар берілген өлеңдерді мәнерлеп оқуы қажет.
Оқушылар тақтаға бір-бірлеп шығып, өлең оқиды.
-Оқушылардың сауаттылығы арта түседі.
Интерактивті тақта
<<Мақал-мәтелдерді сәйкестендір>>
Мақсаты: жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
<<3шапалақ әдісі>>
Орташа жауап-1 шапалақ; Толықтыруды қажет етеді-2 шапалақ; Толық жауап-3 шапалақ.
Қиынды қағаздар
Сабақты бекіту (3 минут)
<<Пицца>> әдісі
Пицца қорапшасында белгілі бір сұрақтар берілген. Оқушылар кез-келген сұрақтарды таңдап, жауап беруі керек.
Оқушылар қалаған сұрақтарын таңдап, жауап береді.
-Оқушының сыни ойлау дағдысы арта түседі.
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия (7 минут)
<<Бір ауыз сөз>> әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Жеке жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды.
Кері байланыс (3 минут)
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мұғалім оқушыларға бағалау парағын таратады.
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. Және көңіл-күйлерін бағалау парағына белгілейді.
<<3шапалақ әдісі>>
Орташа жауап-1 шапалақ; Толықтыруды қажет етеді-2 шапалақ; Толық жауап-3 шапалақ
Арнайы қағаздар
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz