Сабақтың соңы. Сабақ тақырыбы

Ақмола облысының білім басқармасының жанындағы
«Бурабай ауданы, Щучинск қаласы, Жоғары техникалық колледжі» МККҚ
ГККП «Высший технический колледж, город Щучинск, Бурабайский район»
при управлении образования Акмолинской области
Оқу сабағының жоспары/План учебного занятия
Модуль /пән атауы:
Наименование модуля/дисциплины:
Сабақ тақырыбы:
Тема занятия:
Дайындаған педагог:
Подготовил педагог:
Күні:
Дата:
1. Жалпы мәліметтер:
1. Общие сведения:
1. 1 Курс, оқу жылы, топ:
1. 1 Курс, группы
1. 2 Сабақ түрі:
1. 2 Тип занятия:
2. Мақсаты, міндеттері:
Цели и задачи:
3. Күтілетін нәтижелер
Ожидаемые результаты:
Чек парағы:
Чек-лист:
4. Қажетті ресурстар/
Необходимые ресурсы
5. Сабақтың барысы
Ход занятия
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Запланированные этапы урока
Сабақтың жоспарланған әрекеті
Запланированная деятельность на уроке
Бағалау/
Оценивание
Ресурстар/
Ресурсы
Сабақтың басталуы
Начало урока
15 минут
5 минут
Психологиялық ахуал тудыру.
«Менің көңіл күйім, саған сәттілік тілеймін» әдісі арқылы ынтымақтастық атмосферасын құру. Оқушылар өздерінің көңіл-күйін және бір-біріне сәттілік тілейді.
Үй жұмысын тексеру: Сәкен Сейфуллиннің өленің жаттау
Ауа-райын, жыл мезгілін, апта күндері бойынша сұрақтарға жауап береді
Арал экологиясы туралы бейнеролик. Берілген табиғат суреті белгіленген сурет бойынша ойларын айту және жаңа сабақтың тақырыбын ашу
Дескриптор:
- бейне ролик туралы ойын айта алады.
-жаңа тақырыптың негізін аша алады.
Кері байланыс. «Бағалау» әдісі арқылы
Бағалайды

Интерактивті тақта
бейнеролик
Сабақтың ортасы
5 минут
15 минут
10 минут
10 минут
10 минут
10 минут
Жаңа сөздер
Хал-ахуалды жақсарту- Улучшение самочувствия
Жерасты суы - Подземная вода
Бөгеттер құрылысы - Строительство плотин
өркениет - цивилизация
1-тапсырма. Мәтінді оқып, аудару және сұрақтарға жауап беру
Сұрақтармен жұмыс
- Арал экологиясын жақсартуға байланысты қандай шаралар жоспарланған?
- Кіші теңіз суының молаюы қандай оң өзгерістер алып келеді?
- Мәтіндегі соңғы сөйлемді қалай түсінесіздер?
Дескриптор:
-мәтінді мәнерлеп оқып, аудару;
- мәтін негізінде сұрақтарға жауап бере алады
Кері байланыс. «Бағалау» әдісі арқылы
2 тапсырма Төмендегі сан есімдерді болжалдық сан есімдерге айналдырып, сөйлем құраңыздар
18 пайыз, 1 ай, 3000 көл, 85 су қоры, 10 су құбыры, 2 бөгет.
Дескриптор:
-сан есім ережесін еске түсіреді.
- сан есімді болжамдық сан есімге айналдыра алады
Кері байланыс. «өзін-өзі
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz