Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың соңы. Сабақ тақырыбы
|Ақмола облысының білім басқармасының жанындағы |
|«Бурабай ауданы, Щучинск қаласы, Жоғары техникалық колледжі» МККҚ |
| |
|ГККП «Высший технический колледж, город Щучинск, Бурабайский район» |
|при управлении образования Акмолинской области |
| |
|Оқу сабағының жоспары/План учебного занятия |
|Модуль /пән атауы: |Қазақ тілі мен әдебиеті |
|Наименование | |
|модуля/дисциплины: | |
|Сабақ тақырыбы: |«Жасыл белдеу» бағдарламасы және экология.Арал экологиясын |
|Тема занятия: |жақсарту. |
|Дайындаған педагог: |Кенжетаева Құралай Алибекқызы |
|Подготовил педагог: | |
|Күні: |15.11.2023ж. |
|Дата: | |
|1.Жалпы мәліметтер: |
|1. Общие сведения: |
|1.1 Курс, оқу жылы, |1 курс, ЭМ-11 |
|топ: | |
|1.1 Курс, группы | |
|1.2 Сабақ түрі: | Аралас сабақ |
|1.2 Тип занятия: | |
|2. Мақсаты, |Экологияны жақсарту үшін, қандай мәселерді шешу керектігі |
|міндеттері: |туралы оқушылардлың ой пікірлерін білу және Сан есімнің жасалу|
|Цели и задачи: |жолдарын білу, мәтін құрауда орынды қолдану. |
|3. Күтілетін нәтижелер|Мәтін бойынша мәселені тауып, сұрақ құрастыра алады. |
|Ожидаемые результаты: | |
|Чек парағы: | |
|Чек-лист: | |
|4. Қажетті |Сөздіктер, оқулық, интерактивті тақта |
|ресурстар/ | |
|Необходимые ресурсы | |
5. Сабақтың барысы
Ход занятия
|Сабақтың |Сабақтың жоспарланған әрекеті | |Ресурстар/ |
|жоспарланған |Запланированная деятельность на уроке |Бағалау/ |Ресурсы |
|кезеңдері | |Оценивани| |
|Запланированн| |е | |
|ые этапы | | | |
|урока | | | |
|Сабақтың |Психологиялық ахуал тудыру. | | |
|басталуы |«Менің көңіл күйім, саған сәттілік тілеймін» әдісі| | |
|Начало урока |арқылы ынтымақтастық атмосферасын құру.Оқушылар | | |
| |өздерінің көңіл-күйін және бір-біріне сәттілік | |Интерактивт|
|15 минут |тілейді. | |і тақта |
| | | | |
| |Үй жұмысын тексеру:Сәкен Сейфуллиннің өленің | | |
| |жаттау | | |
| |Ауа-райын, жыл мезгілін,апта күндері бойынша | | |
| |сұрақтарға жауап береді | | |
| | | | |
|5 минут |Арал экологиясы туралы бейнеролик. Берілген | | |
| |табиғат суреті белгіленген сурет бойынша ойларын | |бейнеролик |
| |айту және жаңа сабақтың тақырыбын ашу | | |
| | | | |
| | | | |
| |Дескриптор: | | |
| |- бейне ролик туралы ойын айта алады. | | |
| |-жаңа тақырыптың негізін аша алады. | | |
| |Кері байланыс. «Бағалау» әдісі арқылы | | |
| |Бағалайды | | |
|Сабақтың |Жаңа сөздер | |Сөздік |
|ортасы |Хал-ахуалды жақсарту– Улучшение самочувствия | |дәптер |
|5 минут |Жерасты суы – Подземная вода | | |
| |Бөгеттер құрылысы – Строительство плотин | | |
| |өркениет – цивилизация | | |
| | | | |
| |1-тапсырма. Мәтінді оқып, аудару және сұрақтарға | | |
|15 минут |жауап беру | | |
| |Сұрақтармен жұмыс | |Мәтін |
| |Арал экологиясын жақсартуға байланысты қандай | |қағазы |
| |шаралар жоспарланған? | | |
| |Кіші теңіз суының молаюы қандай оң өзгерістер алып| | |
| |келеді? | | |
| |Мәтіндегі соңғы сөйлемді қалай түсінесіздер? | | |
| | | | |
| |Дескриптор: | | |
| |-мәтінді мәнерлеп оқып, аудару; | | |
| |- мәтін негізінде сұрақтарға жауап бере алады | |Интерактивт|
| |Кері байланыс. «Бағалау» әдісі арқылы | |і тақта |
| | | | |
|10 минут |2 тапсырмаТөмендегі сан есімдерді болжалдық сан | | |
| |есімдерге айналдырып, сөйлем құраңыздар | | |
| |18 пайыз, 1 ай, 3000 көл, 85 су қоры, 10 су | | |
| |құбыры, 2 бөгет. | | |
| | | | |
| |Дескриптор: | | |
| |-сан есім ережесін еске түсіреді. | |Дәптер |
| |- сан есімді болжамдық сан есімге айналдыра алады | | |
| |Кері байланыс. «өзін-өзі бағалау» әдісі арқылы | | |
|10 минут | | | |
| |Сергіту сәті. Сандарды сөзге айналдырып сөз шығару| | |
| | | | |
| |Тү+1 түбір | | |
| |К+2+Л кекіл | | |
| |К+3+ІК күшік | |Дәптер |
| |Дер+5 дербес | |Интерактивт|
| |7+СТІК жетістік | |і тақта |
| |9+ҚҰМАЛАҚ тоғызқұмалақ | | |
| |С+10+ЫМЕН сонымен | | |
| |ЖЕЛ+90 желтоқсан | | |
| |40+ТЫҚ қырықтық | | |
| |6+БАҚАН алтыбақан | | |
| | | | |
|10 минут |3-тапсырма. Мәтінді оқып, мәтін бойынша 3-сұрақ | | |
| |құрастыру | | |
| |Дескриптор: | |Оқулық, |
| |-Мәтінді мәнерлеп оқып, негізін түсінеді. | |дәптер |
| |- мәтін бойынша 3 сұрақ құрастыра алады. | | |
| | | | |
| |Кері байланыс. «өзін-өзі бағалау» әдісі арқылы | | |
| | | | |
| | | | |
| |4-тапсырма. Сұрақтарға жауап беріңіз | | |
| |Бір жылда неше ай бар? | | |
| |Бір айда неше апта бар? | | |
|10 минут |Бір аптада неше күн бар? | | |
| |Бір тәулікте неше сағат бар? | |\ |
| |Бір сағатта неше минут бар? | | |
| |Бір минутта неше секунд бар? | | |
| |Институтта сабақ қашан басталады? | |Интерактивт|
| |Бүгін қазақ тілі сабағы нешінші сабақ? | |і тақта, |
| |Сен үйге қашан келесің? | |дптер |
| |Сен жұмысқа қашан барасың? | | |
| | | | |
| | | | |
| |Дескриптор: | | |
| |-сұрақтарға жауап бере алады. | | |
| |Кері байланыс. «Бағалау» әдісі арқылы | | |
| |Бағалайды | | |
|Сабақтың соңы|ҮІІ. Рефлексия | | |
|10 минут |«Менің баспалдағым» | | |
| |Оқушылар сабақтан алған дағдыларының қай сатыда | | |
| |екенін стикерге аты-жөнін жазып, өзім жеттім деген| | |
| |баспалдағының тұсына жапсырады. | | |
| |Бағалау | | |
| |Үйге тапсырма: «Табиғат пен адам-бірлікте»эссе | | |
|«Бурабай ауданы, Щучинск қаласы, Жоғары техникалық колледжі» МККҚ |
| |
|ГККП «Высший технический колледж, город Щучинск, Бурабайский район» |
|при управлении образования Акмолинской области |
| |
|Оқу сабағының жоспары/План учебного занятия |
|Модуль /пән атауы: |Қазақ тілі мен әдебиеті |
|Наименование | |
|модуля/дисциплины: | |
|Сабақ тақырыбы: |«Жасыл белдеу» бағдарламасы және экология.Арал экологиясын |
|Тема занятия: |жақсарту. |
|Дайындаған педагог: |Кенжетаева Құралай Алибекқызы |
|Подготовил педагог: | |
|Күні: |15.11.2023ж. |
|Дата: | |
|1.Жалпы мәліметтер: |
|1. Общие сведения: |
|1.1 Курс, оқу жылы, |1 курс, ЭМ-11 |
|топ: | |
|1.1 Курс, группы | |
|1.2 Сабақ түрі: | Аралас сабақ |
|1.2 Тип занятия: | |
|2. Мақсаты, |Экологияны жақсарту үшін, қандай мәселерді шешу керектігі |
|міндеттері: |туралы оқушылардлың ой пікірлерін білу және Сан есімнің жасалу|
|Цели и задачи: |жолдарын білу, мәтін құрауда орынды қолдану. |
|3. Күтілетін нәтижелер|Мәтін бойынша мәселені тауып, сұрақ құрастыра алады. |
|Ожидаемые результаты: | |
|Чек парағы: | |
|Чек-лист: | |
|4. Қажетті |Сөздіктер, оқулық, интерактивті тақта |
|ресурстар/ | |
|Необходимые ресурсы | |
5. Сабақтың барысы
Ход занятия
|Сабақтың |Сабақтың жоспарланған әрекеті | |Ресурстар/ |
|жоспарланған |Запланированная деятельность на уроке |Бағалау/ |Ресурсы |
|кезеңдері | |Оценивани| |
|Запланированн| |е | |
|ые этапы | | | |
|урока | | | |
|Сабақтың |Психологиялық ахуал тудыру. | | |
|басталуы |«Менің көңіл күйім, саған сәттілік тілеймін» әдісі| | |
|Начало урока |арқылы ынтымақтастық атмосферасын құру.Оқушылар | | |
| |өздерінің көңіл-күйін және бір-біріне сәттілік | |Интерактивт|
|15 минут |тілейді. | |і тақта |
| | | | |
| |Үй жұмысын тексеру:Сәкен Сейфуллиннің өленің | | |
| |жаттау | | |
| |Ауа-райын, жыл мезгілін,апта күндері бойынша | | |
| |сұрақтарға жауап береді | | |
| | | | |
|5 минут |Арал экологиясы туралы бейнеролик. Берілген | | |
| |табиғат суреті белгіленген сурет бойынша ойларын | |бейнеролик |
| |айту және жаңа сабақтың тақырыбын ашу | | |
| | | | |
| | | | |
| |Дескриптор: | | |
| |- бейне ролик туралы ойын айта алады. | | |
| |-жаңа тақырыптың негізін аша алады. | | |
| |Кері байланыс. «Бағалау» әдісі арқылы | | |
| |Бағалайды | | |
|Сабақтың |Жаңа сөздер | |Сөздік |
|ортасы |Хал-ахуалды жақсарту– Улучшение самочувствия | |дәптер |
|5 минут |Жерасты суы – Подземная вода | | |
| |Бөгеттер құрылысы – Строительство плотин | | |
| |өркениет – цивилизация | | |
| | | | |
| |1-тапсырма. Мәтінді оқып, аудару және сұрақтарға | | |
|15 минут |жауап беру | | |
| |Сұрақтармен жұмыс | |Мәтін |
| |Арал экологиясын жақсартуға байланысты қандай | |қағазы |
| |шаралар жоспарланған? | | |
| |Кіші теңіз суының молаюы қандай оң өзгерістер алып| | |
| |келеді? | | |
| |Мәтіндегі соңғы сөйлемді қалай түсінесіздер? | | |
| | | | |
| |Дескриптор: | | |
| |-мәтінді мәнерлеп оқып, аудару; | | |
| |- мәтін негізінде сұрақтарға жауап бере алады | |Интерактивт|
| |Кері байланыс. «Бағалау» әдісі арқылы | |і тақта |
| | | | |
|10 минут |2 тапсырмаТөмендегі сан есімдерді болжалдық сан | | |
| |есімдерге айналдырып, сөйлем құраңыздар | | |
| |18 пайыз, 1 ай, 3000 көл, 85 су қоры, 10 су | | |
| |құбыры, 2 бөгет. | | |
| | | | |
| |Дескриптор: | | |
| |-сан есім ережесін еске түсіреді. | |Дәптер |
| |- сан есімді болжамдық сан есімге айналдыра алады | | |
| |Кері байланыс. «өзін-өзі бағалау» әдісі арқылы | | |
|10 минут | | | |
| |Сергіту сәті. Сандарды сөзге айналдырып сөз шығару| | |
| | | | |
| |Тү+1 түбір | | |
| |К+2+Л кекіл | | |
| |К+3+ІК күшік | |Дәптер |
| |Дер+5 дербес | |Интерактивт|
| |7+СТІК жетістік | |і тақта |
| |9+ҚҰМАЛАҚ тоғызқұмалақ | | |
| |С+10+ЫМЕН сонымен | | |
| |ЖЕЛ+90 желтоқсан | | |
| |40+ТЫҚ қырықтық | | |
| |6+БАҚАН алтыбақан | | |
| | | | |
|10 минут |3-тапсырма. Мәтінді оқып, мәтін бойынша 3-сұрақ | | |
| |құрастыру | | |
| |Дескриптор: | |Оқулық, |
| |-Мәтінді мәнерлеп оқып, негізін түсінеді. | |дәптер |
| |- мәтін бойынша 3 сұрақ құрастыра алады. | | |
| | | | |
| |Кері байланыс. «өзін-өзі бағалау» әдісі арқылы | | |
| | | | |
| | | | |
| |4-тапсырма. Сұрақтарға жауап беріңіз | | |
| |Бір жылда неше ай бар? | | |
| |Бір айда неше апта бар? | | |
|10 минут |Бір аптада неше күн бар? | | |
| |Бір тәулікте неше сағат бар? | |\ |
| |Бір сағатта неше минут бар? | | |
| |Бір минутта неше секунд бар? | | |
| |Институтта сабақ қашан басталады? | |Интерактивт|
| |Бүгін қазақ тілі сабағы нешінші сабақ? | |і тақта, |
| |Сен үйге қашан келесің? | |дптер |
| |Сен жұмысқа қашан барасың? | | |
| | | | |
| | | | |
| |Дескриптор: | | |
| |-сұрақтарға жауап бере алады. | | |
| |Кері байланыс. «Бағалау» әдісі арқылы | | |
| |Бағалайды | | |
|Сабақтың соңы|ҮІІ. Рефлексия | | |
|10 минут |«Менің баспалдағым» | | |
| |Оқушылар сабақтан алған дағдыларының қай сатыда | | |
| |екенін стикерге аты-жөнін жазып, өзім жеттім деген| | |
| |баспалдағының тұсына жапсырады. | | |
| |Бағалау | | |
| |Үйге тапсырма: «Табиғат пен адам-бірлікте»эссе | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz