Сабақтың тақырыбы. Сабақ нәтижесі

Қысқа мерзімді жоспарлау

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім: Тірі табиғат. Адам.
Мектеп: "Капитоновка орта мектебі" КММ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім: Тірі табиғат. Адам.: Күні:
Мектеп:"Капитоновка орта мектебі" КММ: Мұғалімнің аты-жөні : Курмахан М.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім: Тірі табиғат. Адам.: Сынып: 2 А
Мектеп:"Капитоновка орта мектебі" КММ: Қатысқандар:

Қатыспағандар саны:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім: Тірі табиғат. Адам.: Сабақтың тақырыбы
Мектеп:"Капитоновка орта мектебі" КММ: Денеге қалай күтім жасаймыз?
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім: Тірі табиғат. Адам.: Оқу мақсаттары
Мектеп:"Капитоновка орта мектебі" КММ:

2. 2. 3. 4 - денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін анықтау;

2. 2. 3. 5 - тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы маңызын анықтау

2. 1. 2. 4 - бақылау жүргізудің жоспарын құру;

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім: Тірі табиғат. Адам.: Сабақ нәтижесі
Мектеп:"Капитоновка орта мектебі" КММ:

Тіске күтім жасауды түсінеді.

Тіс не үшн қажет екенін түсінеді.

Тіске күтім жасаудың маңыздылығын түсіндіре алады.

Денсаулыққа тигізетін әсерін атай алады.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім: Тірі табиғат. Адам.: Жетістік критерийлері
Мектеп:"Капитоновка орта мектебі" КММ:

Денсаулықты сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін анықтайды.

Тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы маңызын анықтайды.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім: Тірі табиғат. Адам.: Сөздік қор
Мектеп:"Капитоновка орта мектебі" КММ:

Тазалық, тіс, тісжегі

Тіс, күрек тістер, ит тістер, азу тістер.

Талқылауға арналған сұрақтар:

- Жеке гигиена дегеніміз не?

-Денеге қалай күтім жасау керек?

- Адам өз денесіне тағы қандай күтім жасайды?

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім: Тірі табиғат. Адам.: Құндылықтарды дарыту
Мектеп:"Капитоновка орта мектебі" КММ: Досының сөзін тыңдау, жауапкершілік, сыйластық пікір алмаса білуге үйрету.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім: Тірі табиғат. Адам.: Пәнаралық байланыстар
Мектеп:"Капитоновка орта мектебі" КММ: Математика, дүниетану, биология.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім: Тірі табиғат. Адам.: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп:"Капитоновка орта мектебі" КММ: Интербелсенді тақта, суреттер, слайдттар, бейнеролик
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім: Тірі табиғат. Адам.: Алдыңғы меңгерілген білім
Мектеп:"Капитоновка орта мектебі" КММ: Адамның қаңқасы мен бұлшық еттері
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім: Тірі табиғат. Адам.: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім: Тірі табиғат. Адам.:

Сабақтың жоспарлан

ған кезеңдері

Мектеп:"Капитоновка орта мектебі" КММ: Сабақта жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім: Тірі табиғат. Адам.:

Сабақ басы

0-5 минут

Мектеп:"Капитоновка орта мектебі" КММ:

Ұйымдастыру кезеңі

-Қайырлы таң, көздерім, сендер ояндыңдар ма? (қабақтарын сипалайды)

-Қайырлы таң, құлақтарым, сендер ояндыңдар ма? (құлақтарын сипалайды)

-Қайырлы таң, бетім, сендер ояндыңдар ма? (беттерін сипалайды)

-Қайырлы таң, қолдарым, сендер ояндыңдар ма? (қолдарын сипалайды)

-Қайырлы таң, аяқтарым, сендер ояндыңдар ма? (аяқтарын сипалайды)

-Қайырлы таң, алтын күн! Біз ояндық және күлімдедік!

(қолдарын жоғары созып, күлімдейді)

Алдыңғы меңгерілген білім.

- Дене сымбаты деп нені айтамыз?

- Қаңқа дегеніміз не?

- Қаңқадағы негізгі сүйектерді ата.

- Ересек адамның қаңқасы шамамен қанша сүйектен құралады?

- Ал балалардың қаңқасы ше?

- Бұлшық еттер не үшін керек?

- Бұлшық еттер қалай жұмыс істейді?

- Адам денесінде қанша бұлшық ет болады?

(МК, Ұ) Сабақтың тақырыбын ашу

-Балалар, сабағымыздың тақырыбын анықтау үшін сендерге мына бір аудиоматериады/дыбысты тыңдауды ұсынамын.

/оқушылар дыбысты тыңдайды және өз пікірлерін айтады/

-Балалар, сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ?

-Бүгінгі сабақта не үйренесіңдер, не білесіңдер, қалай ойлайсыңдар?

/оқушылардың жауаптарын тыңдау/

музыка
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім: Тірі табиғат. Адам.:

Сабақтың ортасы

5-10 минут

10-20 минут

20-25 минут

25-30 минут

Мектеп:"Капитоновка орта мектебі" КММ:

(О, Қ) Тісті зерттеу

Мақсаты:Ресурстарды пайдалану арқылы тістерді зерттеу.

Оқушыларға кішкентай айнаны алып, өз тістерін қарап, санап шығу ұсынылады.

-Балалар, әр адамның ауызында қанша тіс бар?

-Сендердің ауыздарыңда қанша тіс бар екен?

Оқушылар өз ауыздарындағы тістердің санын анықтайды.

-Балалар, не байқадыңдар?

-Ауыз қуысымызда неше тіс бар екен?

-Тістердің барлығы бірдей ме?

/оқушылардың жауаптарын тыңдау және толықтыру/

Адамда барлығы 28 негізгі тісі болады. Кейбір адамдарда 4 ақыл тіс өседі. Сонымен барлығы 32.

Тістердің 3 түрі бар:азу тістер, ит тістер, күрек тістер.

(Ө, Ұ, ОТәж, Қ) Тәжірибе жасау

Мақсаты:Тәжірибе жасау арқылы тістердің қызметін анықтау.

-Балалар, қай тіс қандай қызмет атқаратынын білгілерің келе ме? Ендеше мен сендерге тәжірибе жасап көруді ұсынамын.

Оқушыларға алмаұсынылады. Оқушылар алманы жеп, әр тістің қандай қызмет атқаратынын анықтайды.

- Ең бірінші не істедіңдер?

-Содан кейін ше?

-Қай тістермен тағамды шайнадыңдар?

Оқушылар қорытынды шығарады:

Күрек тістермен -тағамды тістейміз.

Ит тістермен -тағамды жұламыз, жыртамыз.

Азу тістермен - тағамды шайнап, ұсатамыз.

Стоматологпен кездесу

Стоматолог келіп текше арқылы ойын ойнатады. Оқушылар текшені айналдырады, үстіңгі қырында шыққан сұрақты оқиды және сұраққа жауап береді. Стоматолог оқушылардың жауаптарын толықтырады.

1/Тісті күніне неше рет тазалау керек?

2/Тістің бұзылуына не әсер етеді?

3/Тістердің қандай түрлері бар?

4/ Тіске арналған қандай пасталарды білесіз?

5/Қандай тағамдар тіске пайдалы?

6/Қандай тағамдар тіске зиян?

(МК) «Тісті қалай тазалау керек?» бейнематериалын тамашалау

Мақсаты:Тісті тазалау жолдарымен таныстыру. Дұрыс тазалауға үйрету.

http://cdn01.ru/files/users/images/a0/ee/a0ee48d5492ee50dad832922203e157d.jpg

(Ө, Қ) Өздік жұмыс

Мақсаты:Тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы маңызын анықтау.

1-тапсырма:Тісті тазалау әрекетінің ретін анықтап, цифрлармен белгіле.

2-тапсырма:Тіс күтіміне қатысты дұрыс тұжырымды белгіле(+/-) .

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Дескриптор Білім алушы

−тісті тазалау әрекеттерінің ретін анықтайды

−тіс күтіміне қатысты дұрыс тұжырымдарды белгілейді

Тапсырманы орындап болған соң оқушылар дайын нұсқа бойынша тексереді және дескриптор бойынша бағалайды.

1
Тісті тазаламаса, ауыздан жағымсыз иіс шығады.
+ / -
2
Тісті күту міндетті емес, ауру тістің орнына жаңа тістер өседі.
3
Тіскүлкігесәнбереді.
4
Тістегімикробтар ауру туғызады.
5
Тіске күтім жасалса, денсаулық та жақсы болады.

Инерактивті тақта

Оқушылар санына сәйкес айналар

Үлестірмелі парақтар

Табақшаның үстінде алмалар, сүлгі

Текше, сұрақтар

Видео

Ошибка! Ошибка внедренного объекта.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім: Тірі табиғат. Адам.:
Мектеп:"Капитоновка орта мектебі" КММ:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім: Тірі табиғат. Адам.:
Мектеп:"Капитоновка орта мектебі" КММ:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім: Тірі табиғат. Адам.:
Мектеп:"Капитоновка орта мектебі" КММ:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім: Тірі табиғат. Адам.:
Мектеп:"Капитоновка орта мектебі" КММ:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім: Тірі табиғат. Адам.:
Мектеп:"Капитоновка орта мектебі" КММ:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім: Тірі табиғат. Адам.:

Сабақтың соңы

5 мин

Мектеп:"Капитоновка орта мектебі" КММ:

(Ө) Рефлексия «Сөйлемді жалғастыр»

-Мен . . . . . . . білдім.

-Мен . . . . . . . . . . . . . . . . үйрендім.

-Мен . . . . . . . . . . . . . . . . білгім келеді.

(Ө) «Өзін


Ұқсас жұмыстар
Үйге тапсырма
Фетр матасынан жасалатын бұйымдар
"мінез-құлық мәдениеті" көмекші мектеп бағдарламасы бойынша сабақтар
Программалау құрылымы, тармақтау, таңдау операторлын қайталау
Белсенді тақта
Абайдың мұражай -үйі Мақсат және қимыл- сын
Сабақ бойынша өзгертулер
Қазақстан-егемен ел
Тіс пастасының тістің беріктігіне әсерін зерттеу
Оқушылар топта
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz