Сабақтың тақырыбы. Сабақ нәтижесі

Қысқа мерзімді жоспарлау
Қатыспағандар саны:
2. 2. 3. 4 - денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін анықтау;
2. 2. 3. 5 - тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы маңызын анықтау
2. 1. 2. 4 - бақылау жүргізудің жоспарын құру;
Тіске күтім жасауды түсінеді.
Тіс не үшн қажет екенін түсінеді.
Тіске күтім жасаудың маңыздылығын түсіндіре алады.
Денсаулыққа тигізетін әсерін атай алады.
Денсаулықты сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін анықтайды.
Тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы маңызын анықтайды.
Тазалық, тіс, тісжегі
Тіс, күрек тістер, ит тістер, азу тістер.
Талқылауға арналған сұрақтар:
- Жеке гигиена дегеніміз не?
-Денеге қалай күтім жасау керек?
- Адам өз денесіне тағы қандай күтім жасайды?
Сабақтың жоспарлан
ған кезеңдері
Сабақ басы
0-5 минут
Ұйымдастыру кезеңі
-Қайырлы таң, көздерім, сендер ояндыңдар ма? (қабақтарын сипалайды)
-Қайырлы таң, құлақтарым, сендер ояндыңдар ма? (құлақтарын сипалайды)
-Қайырлы таң, бетім, сендер ояндыңдар ма? (беттерін сипалайды)
-Қайырлы таң, қолдарым, сендер ояндыңдар ма? (қолдарын сипалайды)
-Қайырлы таң, аяқтарым, сендер ояндыңдар ма? (аяқтарын сипалайды)
-Қайырлы таң, алтын күн! Біз ояндық және күлімдедік!
(қолдарын жоғары созып, күлімдейді)
Алдыңғы меңгерілген білім.
- Дене сымбаты деп нені айтамыз?
- Қаңқа дегеніміз не?
- Қаңқадағы негізгі сүйектерді ата.
- Ересек адамның қаңқасы шамамен қанша сүйектен құралады?
- Ал балалардың қаңқасы ше?
- Бұлшық еттер не үшін керек?
- Бұлшық еттер қалай жұмыс істейді?
- Адам денесінде қанша бұлшық ет болады?
(МК, Ұ) Сабақтың тақырыбын ашу
-Балалар, сабағымыздың тақырыбын анықтау үшін сендерге мына бір аудиоматериады/дыбысты тыңдауды ұсынамын.
/оқушылар дыбысты тыңдайды және өз пікірлерін айтады/
-Балалар, сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ?
-Бүгінгі сабақта не үйренесіңдер, не білесіңдер, қалай ойлайсыңдар?
/оқушылардың жауаптарын тыңдау/
Сабақтың ортасы
5-10 минут
10-20 минут
20-25 минут
25-30 минут
(О, Қ) Тісті зерттеу
Мақсаты:Ресурстарды пайдалану арқылы тістерді зерттеу.
Оқушыларға кішкентай айнаны алып, өз тістерін қарап, санап шығу ұсынылады.
-Балалар, әр адамның ауызында қанша тіс бар?
-Сендердің ауыздарыңда қанша тіс бар екен?
Оқушылар өз ауыздарындағы тістердің санын анықтайды.
-Балалар, не байқадыңдар?
-Ауыз қуысымызда неше тіс бар екен?
-Тістердің барлығы бірдей ме?
/оқушылардың жауаптарын тыңдау және толықтыру/
Адамда барлығы 28 негізгі тісі болады. Кейбір адамдарда 4 ақыл тіс өседі. Сонымен барлығы 32.
Тістердің 3 түрі бар:азу тістер, ит тістер, күрек тістер.
(Ө, Ұ, ОТәж, Қ) Тәжірибе жасау
Мақсаты:Тәжірибе жасау арқылы тістердің қызметін анықтау.
-Балалар, қай тіс қандай қызмет атқаратынын білгілерің келе ме? Ендеше мен сендерге тәжірибе жасап көруді ұсынамын.
Оқушыларға алмаұсынылады. Оқушылар алманы жеп, әр тістің қандай қызмет атқаратынын анықтайды.
- Ең бірінші не істедіңдер?
-Содан кейін ше?
-Қай тістермен тағамды шайнадыңдар?
Оқушылар қорытынды шығарады:
Күрек тістермен -тағамды тістейміз.
Ит тістермен -тағамды жұламыз, жыртамыз.
Азу тістермен - тағамды шайнап, ұсатамыз.
Стоматологпен кездесу
Стоматолог келіп текше арқылы ойын ойнатады. Оқушылар текшені айналдырады, үстіңгі қырында шыққан сұрақты оқиды және сұраққа жауап береді. Стоматолог оқушылардың жауаптарын толықтырады.
1/Тісті күніне неше рет тазалау керек?
2/Тістің бұзылуына не әсер етеді?
3/Тістердің қандай түрлері бар?
4/ Тіске арналған қандай пасталарды білесіз?
5/Қандай тағамдар тіске пайдалы?
6/Қандай тағамдар тіске зиян?
(МК) «Тісті қалай тазалау керек?» бейнематериалын тамашалау
Мақсаты:Тісті тазалау жолдарымен таныстыру. Дұрыс тазалауға үйрету.
(Ө, Қ) Өздік жұмыс
Мақсаты:Тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы маңызын анықтау.
1-тапсырма:Тісті тазалау әрекетінің ретін анықтап, цифрлармен белгіле.
2-тапсырма:Тіс күтіміне қатысты дұрыс тұжырымды белгіле(+/-) .
Дескриптор Білім алушы
−тісті тазалау әрекеттерінің ретін анықтайды
−тіс күтіміне қатысты дұрыс тұжырымдарды белгілейді
Тапсырманы орындап болған соң оқушылар дайын нұсқа бойынша тексереді және дескриптор бойынша бағалайды.
Инерактивті тақта
Оқушылар санына сәйкес айналар
Үлестірмелі парақтар
Табақшаның үстінде алмалар, сүлгі
Текше, сұрақтар
Видео
Ошибка! Ошибка внедренного объекта.
Сабақтың соңы
5 мин
(Ө) Рефлексия «Сөйлемді жалғастыр»
-Мен . . . . . . . білдім.
-Мен . . . . . . . . . . . . . . . . үйрендім.
-Мен . . . . . . . . . . . . . . . . білгім келеді.
(Ө) «Өзін
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz