Оқушылардың міндеті

Қазақстанның ХХ ғасырдың басындағы әлеуметтік-экономикалық жағдайы
Зерттеу сұрағы: Не себепті А. Байтұрсынов: «Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды», - деп санады?
8. 3. 1. 1 - қазақ зиялыларының Ресей империясының Мемлекеттік Думасындағы қызметіне баға беру;
8. 3. 1. 2 - XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру
Барлық оқушылар:
Оқушылардың басым бөлігі:
Кейбір оқушылар:
Ұйымдастыру
кезеңі
(Ұ) . Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.
Миға шабуыл
- Не себепті А. Байтұрсынов: «Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды», - деп санады?
Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу
Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді
Мәтінмен жұмыс
Ой-шақыру. Мұғалім ой шақыру үшін оқушыларға «Отаршылдық» ұғымын қалай түсінесіздер? және XX ғ. басында отаршылдық қандай сипат алғандығы туралы проблемалық сұрақ қойып, топтық талқылауға ұсынады. Оқушылардың болжамдары тыңдалады.
Сол кездегі саяси ахуалды жеткізу үшін суреттер топтамасы беріледі.
Мәтінмен жұмыс. Мұғалім оқушыларға туралы мәтінді таратады. Оқушылар мәтінді оқып, түсінгендігін тексеру үшін мына кестені толтырады:
. Суретпен жұмыс. (Интерактивті тақта)
Цитаталарды авторлармен сәйкестендіріңіз және талдаңыз.
IDEA әдісі бойынша А. Байтұрсыновтың «Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды» деген цитатасы қандай оқиғаға байланысты айтылғанына талдау жасап, отарлық саясаттың салдарына кем дегенде 4-5 дәлел келтіріңіздер.
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылардың міндеті:
1. Суреттерді мазмұнына қарай ретімен орналастыру (бірінші дүниежүзілік соғыс) ;
2. Берілген суреттер негізінде үш сөйлем құрастыру (қоныстандыру саясаты) ;
3. Негізгі ойды білдіретін үш сөзді анықтау (ереуілдер) ;
4. Осы оқиғалардың Қазақстанға әсерін көрсететін суреттерді жіктеу.
Талқылаудан кейін бүгінгі жаңа сабақпен сабақтастырады.
Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
ҚБ «ҚАҚ» әдісі
ҚБ «Мен саған, сен маған»
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
Ақпараттық мәтін
http://www. youtube. com/
Алаш Орда туралы деректі фильм.
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
Карта
ҚБ парағы
Кері байланыс
Табыс сатысы» әдісі: кәдімгі сатының суреті, сатының
1 - баспалдағы Мен . . . БІЛЕМІН
2 - баспалдағы Мен . . . ТҮСІНЕМІН*,
3 - баспалдағы Мен . . . ЖАСАЙ АЛАМЫН
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz