Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Еңбексүйгіштік баспалдағы

Сынып сағаты
3 << Д>> сыныбы
Уақыты:
Кабинет:218
Мұғалім: Джандаралова Ж.А.
Сабақтың атауы
<<Мен34>>
Мақсаты
Білім алушылармен бірге білімге ұмтылу,отаншылдық, еңбексүйгіштік құндылықтарының адам өміріндегі ролін талқылау.
Міндеттері:
oo Білім алушыларға құндылықтар жөнінде ақпарат беру;
oo Білім алушылармен бірге құндылықтардың адам өміріндегі ролін талқылау;
oo Отаншылдық , құрмет және азаматтық сана құндылықтарын дарыту;
Сыныптың жағымды микроклиматын және жаңа оқу жылына жағымды көңіл-күй қалыптастыру
1.Ұйымдас-тыру кезеңі
Қайырлы күн құрметті оқушылар!
1 қыркүйек білім сабағына қош келдіңіздер!
Бүгінгі сабағымызда білімпаздар , еңбексүйгіштер,отаншылдар еліне саяхат жасаймыз.
Психологиялық ахуал
- Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
<<Амандасу>>тренингін ұйымдастырамын.
<<Күн>>бейнеленсе, жақсы ықыласпен тілек айтамыз.
<<Жүрек>> бейнеленсе, бір-бірімізбен құшақтасамыз.
<<Қол>> бейнеленсе, қолымызды қысып амандасамыз.
<<Күлкі>> бейнеленсе, бір-бірімізге күлімдей қараймыз.
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу
Стикерлер түсі арқылы топқа бөлу
1 -топ: Талап
2-топ: еңбек
3-топ: рақым
4-топ: терең ой
5-топ: қанағат
Шарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Жаңа сабақ
Бүгін балалар біз сендермен білім кемесіне отырып, ең бірінші білім еліне саяхатқа келеміз.
-1ші аялдама <<Білімпаздар>> елі.Бұл елге кіру үшін мына тапсырмаларды орындауымыз керек екен.
oo Білім күні сен үшін несімен ерекше?
oo Білімді сөзі мағынасы қалай ойлайсыңдар?
oo Білім туралы мақалдар айтып жіберіңіздер.
oo Білімді сөзін орысша ,ағылшын тілінде айтыңыздар
Оқушыларға <<білім күніне>> арналған суреттер көрсетіледі.
-2-ші аялдама <<Еңбексүйгіштер>> елі.Бұл елге кіру үшін мына бейнетаспаны. тамашалайық.
-Бейнежазбадан нені байқадыңдар?
-Адал еңбек деген не?
Еңбек туралы қандай мақалдар білесіңдер?
-. Еңбек адамға не үшін қажет деп ойлайсыңдар?
-Қандай адамды еңбекқор дейміз?
- Сендердің қазіргі негізгі еңбектерің қандай?
- Адам бойында қандай қасиеттер болғанда жетістіктерге жетуге болады?
Мұғалім: Еңбек адамның өзінің өмірлік қажетін қамтамасыз ету жолында жұмсаған күш-жігері, байлықты жасаушы. Ұлы ақын Абай атамыз: <<Тамағы тоқтық, жұмысы жоқтық, аздырар адам баласын>> деп, еңбектің адамның табиғи қажеті екенін асқан көрегенділікпен тамаша тұжырымдап берді және <<Еңбек - қуаныш, жалқаулық - айырылмас азап>> - деп, шегелей түседі. Демек, адамның адам болуында еңбек шешуші рөл атқарады.
3-ші аялдама <<Отаншылдар>> елі.Бұл елге кіру үшін мына тапсырманы орындайық
Мұғалім: Қазақстан республикасы - біздің туып өскен жеріміз, біздің Отанымыз. Бұл жерде қазақ халқы ертеден тұрып келеді.
Қазақтар мал өсіріп, жер игеріп, өз Отанын жаудан қорғаған, жерін болашақ ұрпағына мұра етіп қалдырған, яғни біз үшін. 1991 жылы
16 желтоқсанда Қазақстан Республикасы тәуелсіздігін жариялады. Егемен ел атанды. Әлем таныды.
Сергіту сәті
Топтық жұмыс:
1 -топ: Талап <<Отаншылдық>> постерін құрастыру
2-топ: еңбек <<Еңбексүйгіштік>> баспалдағы
3-топ: рақым <<Білім>> баспалдағы
4-топ: терең ой <<Отаншылдық>>, <<Еңбексүйгіштік>>, <<Білім>> диаграммасын құру
5-топ: қанағат <<Рухани құндылықтар>> картасы
Ой толғаныс
Сабақты қорытындылау
Сонымен балалар, еңбек етпеген адам еш нәрсеге де қол жеткізе алмайды екен, сондықтан да ерінбей, жалқау болмай еңбек етсек міне сол еңбегіміздің жемісін жейміз. Біздің ең бірінші еңбегіміз ол біліміміз. Көп оқып, тәртіпті болып, сабақты жақсы оқысақ болашақта жақсы оқу орындарына түсіп, сол оқудың, білгеннің арқасында еңбегіміздің жемісін жейміз екен. Сондықтан тек білімді болып денсаулығымызды күтіп, алға қойған мақсатымызға жетуге тырысуымыз керек. Еліміздің болашағы білімді ұрпақ деп бекер айтылмаған.
Кері байланыс:
<<Ақылдың алты қалпағы>>
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады
Рефлекция
<<Күн шуағы>> әдісі
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады
Оқу ісінің меңгерушісі:
3 << Д>> сыныбы
Уақыты:
Кабинет:218
Мұғалім: Джандаралова Ж.А.
Сабақтың атауы
<<Мен34>>
Мақсаты
Білім алушылармен бірге білімге ұмтылу,отаншылдық, еңбексүйгіштік құндылықтарының адам өміріндегі ролін талқылау.
Міндеттері:
oo Білім алушыларға құндылықтар жөнінде ақпарат беру;
oo Білім алушылармен бірге құндылықтардың адам өміріндегі ролін талқылау;
oo Отаншылдық , құрмет және азаматтық сана құндылықтарын дарыту;
Сыныптың жағымды микроклиматын және жаңа оқу жылына жағымды көңіл-күй қалыптастыру
1.Ұйымдас-тыру кезеңі
Қайырлы күн құрметті оқушылар!
1 қыркүйек білім сабағына қош келдіңіздер!
Бүгінгі сабағымызда білімпаздар , еңбексүйгіштер,отаншылдар еліне саяхат жасаймыз.
Психологиялық ахуал
- Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
<<Амандасу>>тренингін ұйымдастырамын.
<<Күн>>бейнеленсе, жақсы ықыласпен тілек айтамыз.
<<Жүрек>> бейнеленсе, бір-бірімізбен құшақтасамыз.
<<Қол>> бейнеленсе, қолымызды қысып амандасамыз.
<<Күлкі>> бейнеленсе, бір-бірімізге күлімдей қараймыз.
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу
Стикерлер түсі арқылы топқа бөлу
1 -топ: Талап
2-топ: еңбек
3-топ: рақым
4-топ: терең ой
5-топ: қанағат
Шарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Жаңа сабақ
Бүгін балалар біз сендермен білім кемесіне отырып, ең бірінші білім еліне саяхатқа келеміз.
-1ші аялдама <<Білімпаздар>> елі.Бұл елге кіру үшін мына тапсырмаларды орындауымыз керек екен.
oo Білім күні сен үшін несімен ерекше?
oo Білімді сөзі мағынасы қалай ойлайсыңдар?
oo Білім туралы мақалдар айтып жіберіңіздер.
oo Білімді сөзін орысша ,ағылшын тілінде айтыңыздар
Оқушыларға <<білім күніне>> арналған суреттер көрсетіледі.
-2-ші аялдама <<Еңбексүйгіштер>> елі.Бұл елге кіру үшін мына бейнетаспаны. тамашалайық.
-Бейнежазбадан нені байқадыңдар?
-Адал еңбек деген не?
Еңбек туралы қандай мақалдар білесіңдер?
-. Еңбек адамға не үшін қажет деп ойлайсыңдар?
-Қандай адамды еңбекқор дейміз?
- Сендердің қазіргі негізгі еңбектерің қандай?
- Адам бойында қандай қасиеттер болғанда жетістіктерге жетуге болады?
Мұғалім: Еңбек адамның өзінің өмірлік қажетін қамтамасыз ету жолында жұмсаған күш-жігері, байлықты жасаушы. Ұлы ақын Абай атамыз: <<Тамағы тоқтық, жұмысы жоқтық, аздырар адам баласын>> деп, еңбектің адамның табиғи қажеті екенін асқан көрегенділікпен тамаша тұжырымдап берді және <<Еңбек - қуаныш, жалқаулық - айырылмас азап>> - деп, шегелей түседі. Демек, адамның адам болуында еңбек шешуші рөл атқарады.
3-ші аялдама <<Отаншылдар>> елі.Бұл елге кіру үшін мына тапсырманы орындайық
Мұғалім: Қазақстан республикасы - біздің туып өскен жеріміз, біздің Отанымыз. Бұл жерде қазақ халқы ертеден тұрып келеді.
Қазақтар мал өсіріп, жер игеріп, өз Отанын жаудан қорғаған, жерін болашақ ұрпағына мұра етіп қалдырған, яғни біз үшін. 1991 жылы
16 желтоқсанда Қазақстан Республикасы тәуелсіздігін жариялады. Егемен ел атанды. Әлем таныды.
Сергіту сәті
Топтық жұмыс:
1 -топ: Талап <<Отаншылдық>> постерін құрастыру
2-топ: еңбек <<Еңбексүйгіштік>> баспалдағы
3-топ: рақым <<Білім>> баспалдағы
4-топ: терең ой <<Отаншылдық>>, <<Еңбексүйгіштік>>, <<Білім>> диаграммасын құру
5-топ: қанағат <<Рухани құндылықтар>> картасы
Ой толғаныс
Сабақты қорытындылау
Сонымен балалар, еңбек етпеген адам еш нәрсеге де қол жеткізе алмайды екен, сондықтан да ерінбей, жалқау болмай еңбек етсек міне сол еңбегіміздің жемісін жейміз. Біздің ең бірінші еңбегіміз ол біліміміз. Көп оқып, тәртіпті болып, сабақты жақсы оқысақ болашақта жақсы оқу орындарына түсіп, сол оқудың, білгеннің арқасында еңбегіміздің жемісін жейміз екен. Сондықтан тек білімді болып денсаулығымызды күтіп, алға қойған мақсатымызға жетуге тырысуымыз керек. Еліміздің болашағы білімді ұрпақ деп бекер айтылмаған.
Кері байланыс:
<<Ақылдың алты қалпағы>>
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады
Рефлекция
<<Күн шуағы>> әдісі
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады
Оқу ісінің меңгерушісі:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz