Тапсырма тапсырмалары

Бөлім:: Бөлім:
Тотығу және тотықсыздану: Тотығу және тотықсыздану
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні:
Тотығу және тотықсыздану:
Бөлім:: Күн:
Тотығу және тотықсыздану: Сыныбы : 9
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Тақырыбы:
Тотығу және тотықсыздану: 2 (ІІ) -топ металдары және олардың қосылыстары. № 8 зертханалық тәжірибе "Кальцийдің сумен және қышқыл ерітіндісімен әрекеттесуі"
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
Тотығу және тотықсыздану:

9. 2. 1. 3-1 (І) −ші және 2 (ІІ) -топ металдарының жалпы қасиеттерін салыстыру және реакция теңдеулерін құрастыру

9. 2. 1. 4-кальций оксиді мен гидроксидінің негіздік қасиеттерін түсіндіру және қолданылуын сипаттау

Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
Тотығу және тотықсыздану:

1 (І) −ші және 2 (ІІ) -топ металдарының жалпы қасиеттерін салыстыру және реакция теңдеулерін құрастырады;

кальций оксиді мен гидроксидінің негіздік қасиеттерін түсіндіру және қолданылуын сипаттайды;

Құндылықтар: Құндылықтар
Озық ойлы ұлт:еңбекқорлық және кәсіби біліктілікАдал азамат: Әділдік және жауапкершілік:
  • Озық ойлы ұлт:еңбекқорлық және кәсіби біліктілік
  • Адал азамат: Әділдік және жауапкершілік
Сабақ кезеңі/уақыты:

Сабақ кезеңі/

уақыты

Мұғалімнің әрекеті: Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті: Оқушының әрекеті
Бағалау: Бағалау
Ресурстар: Ресурстар
Сабақ кезеңі/уақыты:

Сабақтың басы

8 мин

Мұғалімнің әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгелдеу.

« Элементтер шеңбері» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады

« Фигура пішіні» бойынша топқа бірігуді ұсынады

«Бинго» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұралады

«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды.

Оқушының әрекеті:

« Элементтер шеңбері» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады

«Фигура пішіні » бойынша топқа бірігеді

«Бинго» әдісі арқылы

кестені толтырады, өткен тақырып бойынша білімдерін өзектендіреді.

«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды.

Бағалау:

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

Ресурстар:

Қағаз қиындылары Окулык

Химия

9-сынып

Сабақ кезеңі/уақыты:

Сабақ ортасы

15 мин

Мұғалімнің әрекеті:

Жаңа сабақ.

Тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді.

Оқулықтан талдайтын тапсырманы бөліп береді, топтық жұмыс ұйымдастырады

1-топ «Жалпы сипаттамасы, табиғатта таралуы»

2-топ «Химиялық қасиеті, физикалық қасиеті»

3-топ «Қолданылуы Алынуы»

оқулықтағы ақпаратты оқып, танысып, топта талдап, өздері қалаған форматта қорғауды ұсынады

Оқушының әрекеті:

Оқушылар мұғалімнің түсіндіруін тыңдайды.

Топтық жұмыс орындайды .

1-топ «Жалпы сипаттамасы, табиғатта таралуы»

2-топ «Химиялық қасиеті, физикалық қасиеті»

3-топ «Қолданылуы Алынуы»

туралы ақпаратты оқып, танысады, топта талдайды, өздері қалаған форматта қорғайды.

№ 8 зертханалық тәжірибе "Кальцийдің сумен және қышқыл ерітіндісімен әрекеттесуі"

Болжам жасау:

. . .

Кальцийдің ауада жануы. : https://www. youtube. com/watch?v=DV6ZChrx3f8

А) Кальцийдің сумен әрекеттесуі: https://www. youtube. com/watch?v=nq3a27d-YMc

А) Сынауыққа ¼ бөлігіндей дистилленген суды құйып оғанкальциді салыңыз. Сынауыққа 2-3 тамшы фенолфталеин тамызып бақылау жүргізіңіз. Реакция теңдеуін молекулярлы және ионды түрде құрастыру, тотығу тотықсыздану үдерістерін бөлу.

. . .

Сынауықтың сыртқы қабырғасының қызуы ненің белгісі?

. . .

Фенолефталин ерітіндісін тамызғанда қандай өзгеріс байқалды? Не үшін?

. . .

Кальцийдің су бетінде айналып қозғалу себебі неде?

. . .

Бағалау:

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады

Ресурстар:

Экран

Окулык

Химия

9-сынып

А4 парағы

Маркер

флипчарт

Сабақ кезеңі/уақыты: 15
Мұғалімнің әрекеті:

Сабақты бекіту тапсырмалары

«Ойлан тап!» әдісі

тәсілі арқылы жұптық жұмыс ұйымдастырады, бақылау жасайды, ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді

«Спинер сұрақ» әдісі арқылы жаңа сабақты қортындылау

Оқушының әрекеті:

1-тапсырма

Келесі өзгерісті жүзеге асыратын реакция теңдеулерін жазыңдар.

2-тапсырма

Массасы 60 г екі валентті белгісіз металл 33. 6 л (қж) фтормен әрекеттесті.

Реакцияға қатысқан металды анықтаңдар.

3-тапсырма . Реакция теңдеулерін жазыңдар

Са+ . . . →CaCl 2

Be + HCl→…+H 2

Sr + H 2 O→

CaO + …→Ca(OH) 2

4-т апсырма

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

5-тапсырма

Мына өзгерістерді жүзеге асыруға болатын реакция теңдеулерін жазыңдар

Ca CaO Ca (OH) 2 CaCL 2 CaSO 4 ;

Mg MgO Mg (OH) 2 MgSO 4 Mg 3 (PO 4 ) 2 ;

Оқушылар спинерді айналдыра отырып сұрақтарға жауап береді.

Бағалау: 2(ІІА) топ металдарының химиялық таңбаларын атомдық массаларының өсу ретімен жазыңдар
Ресурстар:
2. Кальций нитридінің түзілу реакция теңдеуін жазыңдар
3. Периодтық жүйенің ІІ тобының негізгі топшасының қай элементі сумен

Ұқсас жұмыстар
Көпір тапсырмалары
"елім менің" танымдық сайысы
Санның арифметикалық ортасын табу
Алтын қақпаның тапсырмалары
Бағдарламасы тапсырмалары
Ондық бөлшектерді қосу. 5-сынып
Квадраттық теңдеулерді түбірлерінің формуласын пайдаланып шешу
Тапсырма түрлері
Үшбұрыштар тақырыбын қайталау
Тригонометриялық теңсіздіктерді шешу, 10 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz