Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тапсырма тапсырмалары

| Бөлім: | Тотығу және тотықсыздану |
|Педагогтің аты-жөні: | |
|Күн: |Сыныбы : 9 | Қатысушылар саны: |
| | |Қатыспағандар саны: |
| Тақырыбы: | 2 (ІІ)-топ металдары және олардың қосылыстары. № 8 зертханалық |
| |тәжірибе "Кальцийдің сумен және қышқыл ерітіндісімен әрекеттесуі" |
|Оқу бағдарламасына | 9.2.1.3-1 (І)(ші және 2 (ІІ)-топ металдарының жалпы қасиеттерін |
|сәйкес оқу мақсаты |салыстыру және реакция теңдеулерін құрастыру |
| |9.2.1.4-кальций оксиді мен гидроксидінің негіздік қасиеттерін |
| |түсіндіру және қолданылуын сипаттау |
| Сабақтың мақсаты: | 1 (І)(ші және 2 (ІІ)-топ металдарының жалпы қасиеттерін |
| |салыстыру және реакция теңдеулерін құрастырады; |
| |кальций оксиді мен гидроксидінің негіздік қасиеттерін түсіндіру |
| |және қолданылуын сипаттайды; |
|Құндылықтар |Озық ойлы ұлт:еңбекқорлық және кәсіби біліктілік |
| |Адал азамат: Әділдік және жауапкершілік |
|Сабақ | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті |Бағалау |Ресурстар|
|кезеңі/ | | | | |
|уақыты | | | | |
|Сабақтың|Ұйымдастыру кезеңі: | « Элементтер шеңбері» әдісі |Кері |Қағаз |
|басы |Оқушыларды түгелдеу. |бойынша жағымды психологиялық |байланыс: |қиындылар|
| |«Элементтер шеңбері» |ахуал орнатады |Мадақтау |ы Окулык |
| |әдісі бойынша жағымды| |арқылы |Химия |
|8 мин |психологиялық ахуал | |бағаланады. |9-сынып |
| |орнатады | | | |
| |« Фигура пішіні» |«Фигура пішіні » бойынша топқа| | |
| |бойынша топқа |бірігеді | | |
| |бірігуді ұсынады | | | |
| |«Бинго» әдісі арқылы үй|«Бинго» әдісі арқылы | | |
| |тапсырмасын сұралады |кестені толтырады, өткен тақырып| | |
| | |бойынша білімдерін | | |
| | |өзектендіреді. | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа| | |
| | |сабақтың тақырыбын, мақсатын | | |
| | |анықтайды. | | |
| |«Миға шабуыл» әдісі | | | |
| |арқылы жаңа сабақтың | | | |
| |тақырыбын, мақсатын | | | |
| |анықтайды. | | | |
|Сабақ |Жаңа сабақ. | Оқушылар мұғалімнің | Кері | Экран |
|ортасы |Тақырып бойынша қысқаша|түсіндіруін тыңдайды. |байланыс: | |
|15 мин |ақпарат береді. | |Мадақтау |Окулык |
| |Оқулықтан талдайтын |Топтық жұмыс орындайды. |арқылы |Химия |
| |тапсырманы бөліп |1-топ «Жалпы сипаттамасы, |бағаланады |9-сынып |
| |береді, топтық жұмыс |табиғатта таралуы» | | |
| |ұйымдастырады |2-топ «Химиялық қасиеті, | |А4 |
| |1-топ «Жалпы |физикалық қасиеті» | |парағы |
| |сипаттамасы, табиғатта |3-топ «Қолданылуы Алынуы» | | |
| |таралуы» |туралы ақпаратты оқып, танысады,| |Маркер |
| |2-топ «Химиялық |топта талдайды, өздері қалаған | |флипчарт |
| |қасиеті, физикалық |форматта қорғайды. | | |
| |қасиеті» | | | |
| |3-топ «Қолданылуы | | | |
| |Алынуы» |№ 8 зертханалық тәжірибе | | |
| |оқулықтағы ақпаратты |"Кальцийдің сумен және қышқыл | | |
| |оқып, танысып, топта |ерітіндісімен әрекеттесуі" | | |
| |талдап, өздері қалаған |Болжам жасау: | | |
| |форматта қорғауды |................................| | |
| |ұсынады |................................| | |
| | |Кальцийдің ауада жануы.: | | |
| | |https://www.youtube.com/watch?v=| | |
| | |DV6ZChrx3f8 | | |
| | | | | |
| | |А) Кальцийдің сумен | | |
| | |әрекеттесуі: | | |
| | |https://www.youtube.com/watch?v=| | |
| | |nq3a27d-YMc | | |
| | | | | |
| | |А) Сынауыққа ¼ бөлігіндей | | |
| | |дистилленген суды құйып | | |
| | |оғанкальциді салыңыз. Сынауыққа | | |
| | |2-3 тамшы фенолфталеин тамызып | | |
| | |бақылау жүргізіңіз. Реакция | | |
| | |теңдеуін молекулярлы және ионды | | |
| | |түрде құрастыру, тотығу | | |
| | |тотықсыздану үдерістерін бөлу. | | |
| | |................................| | |
| | |................................| | |
| | |Сынауықтың сыртқы қабырғасының | | |
| | |қызуы ненің белгісі? | | |
| | |................................| | |
| | |................................| | |
| | |Фенолефталин ерітіндісін | | |
| | |тамызғанда қандай өзгеріс | | |
| | |байқалды? Не үшін? | | |
| | |................................| | |
| | |................................| | |
| | |Кальцийдің су бетінде айналып | | |
| | |қозғалу себебі неде? | | |
| | |................................| | |
| | |................................| | |
| | | | | |
|15 |Сабақты бекіту |1-тапсырма |Дескриптор: |Тапсырма |
| |тапсырмалары |Келесі өзгерісті жүзеге асыратын| . |жазылған |
| | |реакция теңдеулерін жазыңдар. |Берілген |парақтар |
| |«Ойлан тап!» әдісі | |өзгерістерді| |
| |тәсілі арқылы жұптық | |жүзеге | |
| |жұмыс ұйымдастырады, | |асырады; | |
| |бақылау жасайды, ЕБҚ | |Жалпы балл-2| |
| |оқушыға қолдау |2-тапсырма | | |
| |көрсетеді |Массасы 60 г екі валентті |Дескриптор: | |
| | |белгісіз металл 33.6 л (қж) |Белгісіз | |
| | |фтормен әрекеттесті. |металды | |
| | |Реакцияға қатысқан металды |анықтайды; | |
| | |анықтаңдар. | | |
| | |3-тапсырма . Реакция теңдеулерін|Жалпы балл-2| |
| | |жазыңдар | | |
| | |Са+ ....→CaCl2 |Дескриптор: | |
| | |Be + HCl→…+H2 |Реакция | |
| | |Sr + H2O→ |теңдеулерін | |
| | |CaO + …→Ca(OH)2 |толықтырып | |
| | | |жазып, | |
| | |4-тапсырма |теңестіреді.| |
| | |2(ІІА) топ металдарының |Жалпы балл-2| |
| | |химиялық таңбаларын атомдық |Дескриптор: | |
| | |массаларының өсу ретімен |Салыстырады | |
| | |жазыңдар |мына | |
| | | |белгілер | |
| | | |бойынша | |
| | |2.Кальций нитридінің түзілу |анықтайды. | |
| | |реакция теңдеуін жазыңдар |Жалпы балл-2| |
| | | | | |
| | | | | |
| | |3.Периодтық жүйенің ІІ тобының | | |
| | |негізгі топшасының қай элементі | | |
| | |сумен реакцияласпайды? |Дескриптор: | |
| | | |Реакцияларды| |
| | | |мына | |
| | |4.Пирометаллургияда қолданылатын|белгілер | |
| | |сілтілік жер металдарын |бойынша | |
| | |жазыңдар. |анықтайды. | |
| | | |Жалпы балл-2| |
| |«Спинер сұрақ» әдісі | | | |
| |арқылы жаңа сабақты |5.Сілтілік жер металдарының | | |
| |қортындылау |қайсысы сумен өте белсенді | | |
| | |әрекеттеседі? | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |5-тапсырма | | |
| | |Мына өзгерістерді жүзеге асыруға| | |
| | |болатын реакция теңдеулерін | | |
| | |жазыңдар | | |
| | |Ca CaO Ca | | |
| | |(OH)2 CaCL2 | | |
| | |CaSO4 ; | | |
| | |Mg MgO Mg | | |
| | |(OH)2 MgSO4 | | |
| | |Mg3(PO4)2 ; | | |
| | | | | |
| | |Оқушылар спинерді айналдыра | | |
| | |отырып сұрақтарға жауап береді. | | |
| | | | | |
|Сабактың|Кері байланыс |Қатысушылар «Киіз үй» әдісі |Кері | Кесте |
|соңы |« Киіз үй» әдісі арқылы|арқылы кері байланыс жасайды |байланыс: | |
|6 минут |кері байланыс жасауды | |«Киіз үй» | |
| |ұсынады | |әдісі арқылы| |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|1мин |Үй тапсырмасы: | | | |
| |(IІ) - топ элементтері | | | |
| |және олардың | | | |
| |қосылыстары. | | | |
|Педагогтің аты-жөні: | |
|Күн: |Сыныбы : 9 | Қатысушылар саны: |
| | |Қатыспағандар саны: |
| Тақырыбы: | 2 (ІІ)-топ металдары және олардың қосылыстары. № 8 зертханалық |
| |тәжірибе "Кальцийдің сумен және қышқыл ерітіндісімен әрекеттесуі" |
|Оқу бағдарламасына | 9.2.1.3-1 (І)(ші және 2 (ІІ)-топ металдарының жалпы қасиеттерін |
|сәйкес оқу мақсаты |салыстыру және реакция теңдеулерін құрастыру |
| |9.2.1.4-кальций оксиді мен гидроксидінің негіздік қасиеттерін |
| |түсіндіру және қолданылуын сипаттау |
| Сабақтың мақсаты: | 1 (І)(ші және 2 (ІІ)-топ металдарының жалпы қасиеттерін |
| |салыстыру және реакция теңдеулерін құрастырады; |
| |кальций оксиді мен гидроксидінің негіздік қасиеттерін түсіндіру |
| |және қолданылуын сипаттайды; |
|Құндылықтар |Озық ойлы ұлт:еңбекқорлық және кәсіби біліктілік |
| |Адал азамат: Әділдік және жауапкершілік |
|Сабақ | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті |Бағалау |Ресурстар|
|кезеңі/ | | | | |
|уақыты | | | | |
|Сабақтың|Ұйымдастыру кезеңі: | « Элементтер шеңбері» әдісі |Кері |Қағаз |
|басы |Оқушыларды түгелдеу. |бойынша жағымды психологиялық |байланыс: |қиындылар|
| |«Элементтер шеңбері» |ахуал орнатады |Мадақтау |ы Окулык |
| |әдісі бойынша жағымды| |арқылы |Химия |
|8 мин |психологиялық ахуал | |бағаланады. |9-сынып |
| |орнатады | | | |
| |« Фигура пішіні» |«Фигура пішіні » бойынша топқа| | |
| |бойынша топқа |бірігеді | | |
| |бірігуді ұсынады | | | |
| |«Бинго» әдісі арқылы үй|«Бинго» әдісі арқылы | | |
| |тапсырмасын сұралады |кестені толтырады, өткен тақырып| | |
| | |бойынша білімдерін | | |
| | |өзектендіреді. | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа| | |
| | |сабақтың тақырыбын, мақсатын | | |
| | |анықтайды. | | |
| |«Миға шабуыл» әдісі | | | |
| |арқылы жаңа сабақтың | | | |
| |тақырыбын, мақсатын | | | |
| |анықтайды. | | | |
|Сабақ |Жаңа сабақ. | Оқушылар мұғалімнің | Кері | Экран |
|ортасы |Тақырып бойынша қысқаша|түсіндіруін тыңдайды. |байланыс: | |
|15 мин |ақпарат береді. | |Мадақтау |Окулык |
| |Оқулықтан талдайтын |Топтық жұмыс орындайды. |арқылы |Химия |
| |тапсырманы бөліп |1-топ «Жалпы сипаттамасы, |бағаланады |9-сынып |
| |береді, топтық жұмыс |табиғатта таралуы» | | |
| |ұйымдастырады |2-топ «Химиялық қасиеті, | |А4 |
| |1-топ «Жалпы |физикалық қасиеті» | |парағы |
| |сипаттамасы, табиғатта |3-топ «Қолданылуы Алынуы» | | |
| |таралуы» |туралы ақпаратты оқып, танысады,| |Маркер |
| |2-топ «Химиялық |топта талдайды, өздері қалаған | |флипчарт |
| |қасиеті, физикалық |форматта қорғайды. | | |
| |қасиеті» | | | |
| |3-топ «Қолданылуы | | | |
| |Алынуы» |№ 8 зертханалық тәжірибе | | |
| |оқулықтағы ақпаратты |"Кальцийдің сумен және қышқыл | | |
| |оқып, танысып, топта |ерітіндісімен әрекеттесуі" | | |
| |талдап, өздері қалаған |Болжам жасау: | | |
| |форматта қорғауды |................................| | |
| |ұсынады |................................| | |
| | |Кальцийдің ауада жануы.: | | |
| | |https://www.youtube.com/watch?v=| | |
| | |DV6ZChrx3f8 | | |
| | | | | |
| | |А) Кальцийдің сумен | | |
| | |әрекеттесуі: | | |
| | |https://www.youtube.com/watch?v=| | |
| | |nq3a27d-YMc | | |
| | | | | |
| | |А) Сынауыққа ¼ бөлігіндей | | |
| | |дистилленген суды құйып | | |
| | |оғанкальциді салыңыз. Сынауыққа | | |
| | |2-3 тамшы фенолфталеин тамызып | | |
| | |бақылау жүргізіңіз. Реакция | | |
| | |теңдеуін молекулярлы және ионды | | |
| | |түрде құрастыру, тотығу | | |
| | |тотықсыздану үдерістерін бөлу. | | |
| | |................................| | |
| | |................................| | |
| | |Сынауықтың сыртқы қабырғасының | | |
| | |қызуы ненің белгісі? | | |
| | |................................| | |
| | |................................| | |
| | |Фенолефталин ерітіндісін | | |
| | |тамызғанда қандай өзгеріс | | |
| | |байқалды? Не үшін? | | |
| | |................................| | |
| | |................................| | |
| | |Кальцийдің су бетінде айналып | | |
| | |қозғалу себебі неде? | | |
| | |................................| | |
| | |................................| | |
| | | | | |
|15 |Сабақты бекіту |1-тапсырма |Дескриптор: |Тапсырма |
| |тапсырмалары |Келесі өзгерісті жүзеге асыратын| . |жазылған |
| | |реакция теңдеулерін жазыңдар. |Берілген |парақтар |
| |«Ойлан тап!» әдісі | |өзгерістерді| |
| |тәсілі арқылы жұптық | |жүзеге | |
| |жұмыс ұйымдастырады, | |асырады; | |
| |бақылау жасайды, ЕБҚ | |Жалпы балл-2| |
| |оқушыға қолдау |2-тапсырма | | |
| |көрсетеді |Массасы 60 г екі валентті |Дескриптор: | |
| | |белгісіз металл 33.6 л (қж) |Белгісіз | |
| | |фтормен әрекеттесті. |металды | |
| | |Реакцияға қатысқан металды |анықтайды; | |
| | |анықтаңдар. | | |
| | |3-тапсырма . Реакция теңдеулерін|Жалпы балл-2| |
| | |жазыңдар | | |
| | |Са+ ....→CaCl2 |Дескриптор: | |
| | |Be + HCl→…+H2 |Реакция | |
| | |Sr + H2O→ |теңдеулерін | |
| | |CaO + …→Ca(OH)2 |толықтырып | |
| | | |жазып, | |
| | |4-тапсырма |теңестіреді.| |
| | |2(ІІА) топ металдарының |Жалпы балл-2| |
| | |химиялық таңбаларын атомдық |Дескриптор: | |
| | |массаларының өсу ретімен |Салыстырады | |
| | |жазыңдар |мына | |
| | | |белгілер | |
| | | |бойынша | |
| | |2.Кальций нитридінің түзілу |анықтайды. | |
| | |реакция теңдеуін жазыңдар |Жалпы балл-2| |
| | | | | |
| | | | | |
| | |3.Периодтық жүйенің ІІ тобының | | |
| | |негізгі топшасының қай элементі | | |
| | |сумен реакцияласпайды? |Дескриптор: | |
| | | |Реакцияларды| |
| | | |мына | |
| | |4.Пирометаллургияда қолданылатын|белгілер | |
| | |сілтілік жер металдарын |бойынша | |
| | |жазыңдар. |анықтайды. | |
| | | |Жалпы балл-2| |
| |«Спинер сұрақ» әдісі | | | |
| |арқылы жаңа сабақты |5.Сілтілік жер металдарының | | |
| |қортындылау |қайсысы сумен өте белсенді | | |
| | |әрекеттеседі? | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |5-тапсырма | | |
| | |Мына өзгерістерді жүзеге асыруға| | |
| | |болатын реакция теңдеулерін | | |
| | |жазыңдар | | |
| | |Ca CaO Ca | | |
| | |(OH)2 CaCL2 | | |
| | |CaSO4 ; | | |
| | |Mg MgO Mg | | |
| | |(OH)2 MgSO4 | | |
| | |Mg3(PO4)2 ; | | |
| | | | | |
| | |Оқушылар спинерді айналдыра | | |
| | |отырып сұрақтарға жауап береді. | | |
| | | | | |
|Сабактың|Кері байланыс |Қатысушылар «Киіз үй» әдісі |Кері | Кесте |
|соңы |« Киіз үй» әдісі арқылы|арқылы кері байланыс жасайды |байланыс: | |
|6 минут |кері байланыс жасауды | |«Киіз үй» | |
| |ұсынады | |әдісі арқылы| |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|1мин |Үй тапсырмасы: | | | |
| |(IІ) - топ элементтері | | | |
| |және олардың | | | |
| |қосылыстары. | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz