9-сынып: 2 (ІІ)-топ металдары мен олардың қосылыстары - №8 зертханалық тәжірибе: кальцийдің сумен және қышқыл ерітіндісімен әрекеттесуі

Бөлім:: Бөлім:
Тотығу және тотықсыздану: Тотығу және тотықсыздану
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні:
Тотығу және тотықсыздану:
Бөлім:: Күн:
Тотығу және тотықсыздану: Сыныбы : 9
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Тақырыбы:
Тотығу және тотықсыздану: 2 (ІІ) -топ металдары және олардың қосылыстары. № 8 зертханалық тәжірибе "Кальцийдің сумен және қышқыл ерітіндісімен әрекеттесуі"
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
Тотығу және тотықсыздану:

9. 2. 1. 3-1 (І) −ші және 2 (ІІ) -топ металдарының жалпы қасиеттерін салыстыру және реакция теңдеулерін құрастыру

9. 2. 1. 4-кальций оксиді мен гидроксидінің негіздік қасиеттерін түсіндіру және қолданылуын сипаттау

Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
Тотығу және тотықсыздану:

1 (І) −ші және 2 (ІІ) -топ металдарының жалпы қасиеттерін салыстыру және реакция теңдеулерін құрастырады;

кальций оксиді мен гидроксидінің негіздік қасиеттерін түсіндіру және қолданылуын сипаттайды;

Құндылықтар: Құндылықтар
Озық ойлы ұлт:еңбекқорлық және кәсіби біліктілікАдал азамат: Әділдік және жауапкершілік:
  • Озық ойлы ұлт:еңбекқорлық және кәсіби біліктілік
  • Адал азамат: Әділдік және жауапкершілік
Сабақ кезеңі/уақыты:

Сабақ кезеңі/

уақыты

Мұғалімнің әрекеті: Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті: Оқушының әрекеті
Бағалау: Бағалау
Ресурстар: Ресурстар
Сабақ кезеңі/уақыты:

Сабақтың басы

8 мин

Мұғалімнің әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгелдеу.

« Элементтер шеңбері» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады

« Фигура пішіні» бойынша топқа бірігуді ұсынады

«Бинго» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұралады

«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды.

Оқушының әрекеті:

« Элементтер шеңбері» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады

«Фигура пішіні » бойынша топқа бірігеді

«Бинго» әдісі арқылы

кестені толтырады, өткен тақырып бойынша білімдерін өзектендіреді.

«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды.

Бағалау:

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

Ресурстар:

Қағаз қиындылары Окулык

Химия

9-сынып

Сабақ кезеңі/уақыты:

Сабақ ортасы

15 мин

Мұғалімнің әрекеті:

Жаңа сабақ.

Тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді.

Оқулықтан талдайтын тапсырманы бөліп береді, топтық жұмыс ұйымдастырады

1-топ «Жалпы сипаттамасы, табиғатта таралуы»

2-топ «Химиялық қасиеті, физикалық қасиеті»

3-топ «Қолданылуы Алынуы»

оқулықтағы ақпаратты оқып, танысып, топта талдап, өздері қалаған форматта қорғауды ұсынады

Оқушының әрекеті:

Оқушылар мұғалімнің түсіндіруін тыңдайды.

Топтық жұмыс орындайды .

1-топ «Жалпы сипаттамасы, табиғатта таралуы»

2-топ «Химиялық қасиеті, физикалық қасиеті»

3-топ «Қолданылуы Алынуы»

туралы ақпаратты оқып, танысады, топта талдайды, өздері қалаған форматта қорғайды.

№ 8 зертханалық тәжірибе "Кальцийдің сумен және қышқыл ерітіндісімен әрекеттесуі"

Болжам жасау:

. . .

Кальцийдің ауада жануы. : https://www. youtube. com/watch?v=DV6ZChrx3f8

А) Кальцийдің сумен әрекеттесуі: https://www. youtube. com/watch?v=nq3a27d-YMc

А) Сынауыққа ¼ бөлігіндей дистилленген суды құйып оғанкальциді салыңыз. Сынауыққа 2-3 тамшы фенолфталеин тамызып бақылау жүргізіңіз. Реакция теңдеуін молекулярлы және ионды түрде құрастыру, тотығу тотықсыздану үдерістерін бөлу.

. . .

Сынауықтың сыртқы қабырғасының қызуы ненің белгісі?

. . .

Фенолефталин ерітіндісін тамызғанда қандай өзгеріс байқалды? Не үшін?

. . .

Кальцийдің су бетінде айналып қозғалу себебі неде?

. . .

Бағалау:

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады

Ресурстар:

Экран

Окулык

Химия

9-сынып

А4 парағы

Маркер

флипчарт

Сабақ кезеңі/уақыты: 15
Мұғалімнің әрекеті:

Сабақты бекіту тапсырмалары

«Ойлан тап!» әдісі

тәсілі арқылы жұптық жұмыс ұйымдастырады, бақылау жасайды, ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді

«Спинер сұрақ» әдісі арқылы жаңа сабақты қортындылау

Оқушының әрекеті:

1-тапсырма

Келесі өзгерісті жүзеге асыратын реакция теңдеулерін жазыңдар.

2-тапсырма

Массасы 60 г екі валентті белгісіз металл 33. 6 л (қж) фтормен әрекеттесті.

Реакцияға қатысқан металды анықтаңдар.

3-тапсырма . Реакция теңдеулерін жазыңдар

Са+ . . . →CaCl 2

Be + HCl→…+H 2

Sr + H 2 O→

CaO + …→Ca(OH) 2

4-т апсырма

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

5-тапсырма

Мына өзгерістерді жүзеге асыруға болатын реакция теңдеулерін жазыңдар

Ca CaO Ca (OH) 2 CaCL 2 CaSO 4 ;

Mg MgO Mg (OH) 2 MgSO 4 Mg 3 (PO 4 ) 2 ;

Оқушылар спинерді айналдыра отырып сұрақтарға жауап береді.

Бағалау: 2(ІІА) топ металдарының химиялық таңбаларын атомдық массаларының өсу ретімен жазыңдар
Ресурстар:
2. Кальций нитридінің түзілу реакция теңдеуін жазыңдар
3. Периодтық жүйенің ІІ тобының негізгі топшасының қай элементі сумен

Ұқсас жұмыстар
ІІ А топ металдары: магний және кальцийдің қасиеттері, табиғаттағы рөлі мен қолданылуы
Металдардың оттегімен және сумен әрекеттесуі мен коррозияға әсер ететін факторлар
11-сынып химиясы: Карбонилді қосылыстар - альдегидтер және олардың химиялық қасиеттері (сабақ жоспары мен зертханалық тәжірибе)
9-сыныпқа арналған сабақ: IV топ элементтері - кремний және фосфор: тарихы, қасиеттері, қосылыстары мен қолданылуы
9-сынып химиясы: Кальцийдің атом құрылысы, физико-химиялық қасиеттері және қолданылуы
Натрий мен калий және олардың қосылыстары: 8-сыныпқа арналған жобалық сабақ
Галогендер және олардың қосылыстары: қорытынды сабақтың жоспары мен бағалау критерийлері
10-сынып химиясы: 2(II) топ элементтерінің физикалық қасиеттері - ұзақ мерзімді жоспар
8-сынып физикасы: Электр зарядтарының өзара әрекеттесуі және Кулон заңы
8-сынып химиясы: химиялық элементтер мен олардың таңбалары; металдар және бейметалдар. Зертханалық жұмыс - заттардың физикалық қасиеттері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz