Шығарманың идеясы жанры

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:

ІІІ Махаббат және абырой

Уақыты: мұғалімнің аты-жөні:

Сыныбы: 8 қатысқаны: қатыспағаны:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:ІІІ Махаббат және абыройУақыты: мұғалімнің аты-жөні:Сыныбы: 8 қатысқаны: қатыспағаны:: Сабақтың тақырыбы:
Д. Исабеков «Әпке» драмасы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:ІІІ Махаббат және абыройУақыты: мұғалімнің аты-жөні:Сыныбы: 8 қатысқаны: қатыспағаны:: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
8. 1. 2. 1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:ІІІ Махаббат және абыройУақыты: мұғалімнің аты-жөні:Сыныбы: 8 қатысқаны: қатыспағаны:: Сабақ мақсаттары
драманың идеясы мен пафосын ұлттық мүддемен байланыстыру
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:ІІІ Махаббат және абыройУақыты: мұғалімнің аты-жөні:Сыныбы: 8 қатысқаны: қатыспағаны:: Бағалау критерийі
әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашады;
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:ІІІ Махаббат және абыройУақыты: мұғалімнің аты-жөні:Сыныбы: 8 қатысқаны: қатыспағаны:: Тілдік мақсаттар

Оқушылар: драмалық шығарманың жанрлық ерекшелігін, идеялық мазмұнын түсінеді;

Пән ерекшелігіне сай лексика мен терминология: драма, екі бөлімді драма, диалог, монолог, авторлық ремарка, драмадағы тартыс, шешім, перде, прототип, реплика т. б.

Диалог пен жазылым үшін қажетті тіркестер: менің ойымша . . . , мен . . . ойлаймын, драманың идеясына тоқталсам . . . т. б.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:ІІІ Махаббат және абыройУақыты: мұғалімнің аты-жөні:Сыныбы: 8 қатысқаны: қатыспағаны:: Құндылықтарды дарыту
Сабақ мазмұны арқылы академиялық адалдық, жеке/жұпта/топта жұмыс жасау, өзінің, өзгенің оқуына жауапкершілікпен қарау және отбасылық құндылықтар сіңіріледі.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:ІІІ Махаббат және абыройУақыты: мұғалімнің аты-жөні:Сыныбы: 8 қатысқаны: қатыспағаны:: Пәнаралық байланыс

Өзін-өзі тану пәнімен байланыс. Отбасылық құндылықтар.

Өнер пәнімен байланыс. Театр - халықты тәрбиелеудің, қоғамдық ой-сананың негізгі формаларының бірі.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:ІІІ Махаббат және абыройУақыты: мұғалімнің аты-жөні:Сыныбы: 8 қатысқаны: қатыспағаны:: Алдыңғы білім
Оқушылар төменгі сыныптан Д. Исабеков әңгімелерімен таныс.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңдері
Сабақта жоспарланған іс-әрекеттер
Ресурстар
Сабақтың кезеңдері:

Сабақтың басы

0-2

3-4

5-9

10-12

Сабақта жоспарланған іс-әрекеттер:

Жаттығу-тренинг. Оқушылар шағын жұмыс топтарына бөлінеді.

1. Сабақ тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийі таныстырылады.

2. Жаңа сабаққа оқушы назары аударылады.

«Әпке» драмасы туралы бейнефильм тыңдатылады (3. 17 мин. ) .

Бейнефильм мазмұны бойынша әңгіме жүргізіледі:

  • «Әпке»кім/кімдер туралы шығарма?
  • «Қанатымен су сепкен қарлығаштай»деген сөздің мағынасын қалай түсінесіздер?
  • «Әпке» өзінің қоғамдағы актуалдылығын жоғалтпаған екен. Оның себебі неде?
  • Жазушының «Әпкені» жазуына не түрткі болды?

3. Оқушылар «Әпке» сөзіне топтастыру жасайды.

қанатымен су

сепкенбауырын

қарлығаштай баласынан

артық

көретін

бар

қазақ қыздарының қызықтан

типтік бейнесі бауырлары үшін

бас тартқан жан

Ресурстар:

МД слайд

https://www. youtube. com/watch?v=YYOAyut0xDQ

1-таратпа

2-таратпа

Сабақтың кезеңдері:

Сабақтың ортасы

13-17

18-22

23-32

33-37

Сабақта жоспарланған іс-әрекеттер:

4. Жаңа тақырыпты меңгерту.

Мұғалім шығарма жанры және автор туралы қысқаша ақпарат береді.

Драма жанрының ерекшелігі: «Пьеса тек сахнада ғана тіршілік етеді, сахнасыз драма - денесіз ем» Н. В. Гоголь.

«Драмада адам өміріндегі ең маңызды, өнегелі дейтін, жұртқа қызықты жағдай ғана бейнеленуі керек» Д. Дидро.

«Әпке» драмасы 1977 жылы жазылып, 1978 жылы сахналанған; Драматург ұзын саны 27 пьеса жазған, соның біразы шет елдер сахнасында қойылып келеді.

Шығарма туралы қысқаша түсінік:

https://bilimland. kz/kk/

5. Т. Әдеби-теориялық ұғымдармен жұмыс.

Оқушыларға әдеби-теориялық ұғымдар беріледі, мәтіндерді оқып, драма жанрына тән ерекшеліктерді анықтайды, сыныпқа түсіндіреді.

6. Драма мәтінімен танысу.

Оқушылар шығарманың бірінші актісін рөлдерге бөліп оқиды .

«Әпке» - екі бөлімді драма.

Қатынасушылар:

Қамажай

Омар - інісі

Темірбек (Тимур) - інісі

Ермек - інісі

Нәзила (Наз) - сіңлісі

Гауһар - Нәзиланың құрбысы

Кәмила (Кама) - Тимурдың сүйген қызы, кейіннен әйелі

Сұлтан - Тимурдың досы

Сұлухан (Светлана) - Сұлтанның қасындағы қыз

Қабен

Көрші әйел

7. Оқушылар драма мәтінімен таныса отырып төмендегі кестені толтырады.

:
:
:
:
:
:
:
:

8. Оқушылар жазғандарын топта талқылайды.

Қабілеті жоғары оқушылар драманың идеясынан туындайтын әлеуметтік мәселені түсінеді, ал қабілеті төмендеу оқушылар мазмұнын әңгімелейді.

Дескриптор

  • топтастыру жасайды;
  • әдеби-теориялық ұғымдарды түсіндіреді;
  • драма үзіндісін оқиды;
  • кестені толтырады;
  • жазғандарын талқылайды.
Ресурстар: Талдау жоспары
мысалдар
Шығарманың тақырыбы
Драманың жазылуына негіз болған жағдай
Шығарманың идеясы
жанры

https://bilimland. kz/kk/courses/qazaq-adebieti/8-synyp/lesson/dulat-isabekov-apke-dramasy

3-таратпа

4-таратпа


Ұқсас жұмыстар
Тәжірибелік сабақты бағалау
Оқушы әрекеті. Сабақтың ортасы
Күйші әдебиеті
Қазақ тілі өлеңі
Әйел-ана
М.жұмабаевтың "батыр баян" поэмасын талдау. 9-сынып
Торайғыровтың Қамар сұлу романындағы кейіпкерлер келбеті
Қамбар батыр жыры
Қар қызы повесі
Қызметтік хаттар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz