Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Махамбет өлеңдерін талдау

Тексерілді: Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары ______________
Қысқа мерзімді жоспар
Тарау: Тарихи шындық пен көркемдік шешім
Мектеп: ЖШС <<Разия-Ана>> жеке меншік мектебі
Пән: қазақ әдебиеті
Күні : 21.11.2024 жыл
Мұғалім: Мырзабай Салтанат Мұхамедәлиқызы
Сынып: 9 <<А>>
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:
Махамбет Өтемісұлы өмірі мен шығармашылығы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;
Сабақ мақсаты:
Елім деп еңіреген қазақтың қайсар ақыны, тәуелсіздік жолындағы батыл күрескері М.Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығынан кеңірек мәлімет бере отырып, өлеңдерінің тақырыбы мен идеясын ашу;
Шығармаларын тарихи құндылық ретінде қабылдауға жетелеу;
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Ұйымдастыру кезеңі
1.Оқушыларды түгелдеу, жоқ оқушыларды белгілеу;
2. Үй жұмысын тест арқылы сұрау, алдыңғы тақырыпты бекіту;
3. Жаңа сабақтың тақырыбын түсіндіру
4. Махамбет Өтемісұлы туралы бейнеролик көрсету
Алдыңғы тақырыпты жазбаша түрде дайындалған тестке жауап береді
Бірін-бірі бағалайды.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.
Оқушылар бейнематериал көре отырып, қажетті ақпаратты жазып алады.
Жанындағы жұбын тексеру арқылы бағалау
Диаграмма әдісі арқылы
Сабақтың ортасы
1-тапсырма . Жеке тапсырма.
Махамбет Өтемісұлы туралы ақпарат бере отырып, кластер түзу.
Дескриптор:
Махамбет Өтемісұлы туралы алған ақпараттарды жинақтайды;
Бейнематериал мен берілген ақпараттарға байланысты ой түйіндейді;
Дәптерінежазып алған қажетті ақпараттар арқылы кластер түзеді;
Бағалау критерийі:
Жауап толық әрі нақты - 3 балл
Жауап көп, бірақ жинақы емес - 1 балл
Жауап жинақы бірақ аз - 1 балл
2-тапсырма. Жеке тапсырма.
Махамбет өлеңдерін талдау.
Дескриптор:
Берілген өлең шумағын оқып, мағынасын ашады;
Өлеңдегі автордың ішкі жан күйін анықтайды;
Бағалау критерийі:
Жауап толық әрі нақты - 5 балл
3- тапсырма. Жұптық тапсырма. Вен-диаграммасы арқылы
Махамбет пен Наурызбай батырды жыр шумақтары арқылы салыстыра отырып, қазіргі таңдағы батырлармен ұштастырады.
Дескриптор:
Махамбет пен Наурызбай батырды салыстыра жазады;
Екі шығарманы салыстыру арқылы тақырыбы мен идеясын анықтайды.
Қазіргі таңдағы батырлар туралы өз ойын айтады, және алдыңғы салыстырумен ұштастырады.
Бағалау критерийі:
Жауап толық әрі нақты - 5 балл
4-тапсырма. Топтық тапсырма.
І топ.<<Ойланыңыз>>. Махамбет Өтемісұлының өмірі жайлы оқулықтағы мәтінмен таныса отырып, жоспар құрыңыз. Махамбет жырларындағы қанатты сөздерден мысал келтіріңіз.
Дескриптор:
Махамбет Өтемісұлының өмірі жайлы жоспар құрады;
Махамбет жырларындағы қанатты сөздерді айтады;
ІІ топ. <<Зерттеңіз>>. Махамбет Өтемісұлының шығармаларының тақырыбы мен идеясын зерттеп, өз ойларыңызды айтыңыз. 1 шумақ өлеңін жатқа айтыңыз. Махамбет туралы жазылған әдеби шығармалар туралы ақпарат іздеу.
Дескриптор:
Махамбет шығармаларының басты тақырыбы мен идеясын анықтайды;
Көмекші құралдар арқылы Махамбет туралы жазылған әдеби шығармаларды авторымен сәйкестендіреді.
1 шумақ өлеңін жатқа айтады;
ІІІ топ. Талдаңыз. Оқулықтағы <<Ереуіл атқа ер салмай...>> өлеңіндегі ақын тілінің сөздігін құрастыру. Өлеңдегі көркемдегіш құралдарды табу.
Дескриптор:
<<Ереулі атқа ер салмай>> өлеңіндегі сөздерге түсіндірме береді ;
Өлеңдегі көркемдегіш құралдарды табады;
Бағалау критерийі:
Жауап толық әрі нақты - 10 балл
Кластер түзеді, және қойылған сұрақтарға жауап береді;
Диаграмма әдісі арқылы
Өлең шумақтарын оқиды, мағынасын ашып түсіндіруге тырысады, тақтаға шығап пікірімен бөліседі
Вен-диаграммасын сызады, ортаға шығып өз пікірлерімен бөліседі
Диаграмма әдісі арқылы
Сабақтың соңы
Кері байланыс: <<Өрмекші торы>> әдісі арқылы
Қойылатын сұрақтар:
1 топқа << Махамбет Өтемісұлы туралы не білесің?>>
2 топқа <<Махамбет өлеңдерінің өміршеңдігі, құндылығы неде?
3 топқа << <<Бүгінгі сабақтан сен Махамбетті қай қырынан тани алдың? Махамбет қандай ақын?>>
Үй тапсырмасы: <<Туады ерлер ел үшін>> тақырыбында Исатай мен Махамбеттің батырлығын негізге ала отырып ой толғау жазу
Қысқа мерзімді жоспар
Тарау: Тарихи шындық пен көркемдік шешім
Мектеп: ЖШС <<Разия-Ана>> жеке меншік мектебі
Пән: қазақ әдебиеті
Күні : 21.11.2024 жыл
Мұғалім: Мырзабай Салтанат Мұхамедәлиқызы
Сынып: 9 <<А>>
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:
Махамбет Өтемісұлы өмірі мен шығармашылығы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;
Сабақ мақсаты:
Елім деп еңіреген қазақтың қайсар ақыны, тәуелсіздік жолындағы батыл күрескері М.Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығынан кеңірек мәлімет бере отырып, өлеңдерінің тақырыбы мен идеясын ашу;
Шығармаларын тарихи құндылық ретінде қабылдауға жетелеу;
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Ұйымдастыру кезеңі
1.Оқушыларды түгелдеу, жоқ оқушыларды белгілеу;
2. Үй жұмысын тест арқылы сұрау, алдыңғы тақырыпты бекіту;
3. Жаңа сабақтың тақырыбын түсіндіру
4. Махамбет Өтемісұлы туралы бейнеролик көрсету
Алдыңғы тақырыпты жазбаша түрде дайындалған тестке жауап береді
Бірін-бірі бағалайды.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.
Оқушылар бейнематериал көре отырып, қажетті ақпаратты жазып алады.
Жанындағы жұбын тексеру арқылы бағалау
Диаграмма әдісі арқылы
Сабақтың ортасы
1-тапсырма . Жеке тапсырма.
Махамбет Өтемісұлы туралы ақпарат бере отырып, кластер түзу.
Дескриптор:
Махамбет Өтемісұлы туралы алған ақпараттарды жинақтайды;
Бейнематериал мен берілген ақпараттарға байланысты ой түйіндейді;
Дәптерінежазып алған қажетті ақпараттар арқылы кластер түзеді;
Бағалау критерийі:
Жауап толық әрі нақты - 3 балл
Жауап көп, бірақ жинақы емес - 1 балл
Жауап жинақы бірақ аз - 1 балл
2-тапсырма. Жеке тапсырма.
Махамбет өлеңдерін талдау.
Дескриптор:
Берілген өлең шумағын оқып, мағынасын ашады;
Өлеңдегі автордың ішкі жан күйін анықтайды;
Бағалау критерийі:
Жауап толық әрі нақты - 5 балл
3- тапсырма. Жұптық тапсырма. Вен-диаграммасы арқылы
Махамбет пен Наурызбай батырды жыр шумақтары арқылы салыстыра отырып, қазіргі таңдағы батырлармен ұштастырады.
Дескриптор:
Махамбет пен Наурызбай батырды салыстыра жазады;
Екі шығарманы салыстыру арқылы тақырыбы мен идеясын анықтайды.
Қазіргі таңдағы батырлар туралы өз ойын айтады, және алдыңғы салыстырумен ұштастырады.
Бағалау критерийі:
Жауап толық әрі нақты - 5 балл
4-тапсырма. Топтық тапсырма.
І топ.<<Ойланыңыз>>. Махамбет Өтемісұлының өмірі жайлы оқулықтағы мәтінмен таныса отырып, жоспар құрыңыз. Махамбет жырларындағы қанатты сөздерден мысал келтіріңіз.
Дескриптор:
Махамбет Өтемісұлының өмірі жайлы жоспар құрады;
Махамбет жырларындағы қанатты сөздерді айтады;
ІІ топ. <<Зерттеңіз>>. Махамбет Өтемісұлының шығармаларының тақырыбы мен идеясын зерттеп, өз ойларыңызды айтыңыз. 1 шумақ өлеңін жатқа айтыңыз. Махамбет туралы жазылған әдеби шығармалар туралы ақпарат іздеу.
Дескриптор:
Махамбет шығармаларының басты тақырыбы мен идеясын анықтайды;
Көмекші құралдар арқылы Махамбет туралы жазылған әдеби шығармаларды авторымен сәйкестендіреді.
1 шумақ өлеңін жатқа айтады;
ІІІ топ. Талдаңыз. Оқулықтағы <<Ереуіл атқа ер салмай...>> өлеңіндегі ақын тілінің сөздігін құрастыру. Өлеңдегі көркемдегіш құралдарды табу.
Дескриптор:
<<Ереулі атқа ер салмай>> өлеңіндегі сөздерге түсіндірме береді ;
Өлеңдегі көркемдегіш құралдарды табады;
Бағалау критерийі:
Жауап толық әрі нақты - 10 балл
Кластер түзеді, және қойылған сұрақтарға жауап береді;
Диаграмма әдісі арқылы
Өлең шумақтарын оқиды, мағынасын ашып түсіндіруге тырысады, тақтаға шығап пікірімен бөліседі
Вен-диаграммасын сызады, ортаға шығып өз пікірлерімен бөліседі
Диаграмма әдісі арқылы
Сабақтың соңы
Кері байланыс: <<Өрмекші торы>> әдісі арқылы
Қойылатын сұрақтар:
1 топқа << Махамбет Өтемісұлы туралы не білесің?>>
2 топқа <<Махамбет өлеңдерінің өміршеңдігі, құндылығы неде?
3 топқа << <<Бүгінгі сабақтан сен Махамбетті қай қырынан тани алдың? Махамбет қандай ақын?>>
Үй тапсырмасы: <<Туады ерлер ел үшін>> тақырыбында Исатай мен Махамбеттің батырлығын негізге ала отырып ой толғау жазу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz