Махамбет өлеңдерін талдау

Тексерілді: Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары

Қысқа мерзімді жоспар

Тарау: Тарихи шындық пен көркемдік шешім
Мектеп: ЖШС «Разия-Ана» жеке меншік мектебі
Тарау:Тарихи шындық пен көркемдік шешім: Пән: қазақ әдебиеті
Мектеп:ЖШС «Разия-Ана» жеке меншік мектебі:
Тарау:Тарихи шындық пен көркемдік шешім: Күні : 21. 11. 2024 жыл
Мектеп:ЖШС «Разия-Ана» жеке меншік мектебі: Мұғалім: Мырзабай Салтанат Мұхамедәлиқызы
Тарау:Тарихи шындық пен көркемдік шешім: Сынып: 9 «А»
Мектеп:ЖШС «Разия-Ана» жеке меншік мектебі: Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Тарау:Тарихи шындық пен көркемдік шешім: Сабақтың тақырыбы:
Мектеп:ЖШС «Разия-Ана» жеке меншік мектебі: Махамбет Өтемісұлы өмірі мен шығармашылығы
Тарау:Тарихи шындық пен көркемдік шешім: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Мектеп:ЖШС «Разия-Ана» жеке меншік мектебі: 9. 1. 2. 1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;
Тарау:Тарихи шындық пен көркемдік шешім: Сабақ мақсаты:
Мектеп:ЖШС «Разия-Ана» жеке меншік мектебі:
  1. Елім деп еңіреген қазақтың қайсар ақыны, тәуелсіздік жолындағы батыл күрескері М. Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығынан кеңірек мәлімет бере отырып, өлеңдерінің тақырыбы мен идеясын ашу;
  2. Шығармаларын тарихи құндылық ретінде қабылдауға жетелеу;
Тарау:Тарихи шындық пен көркемдік шешім: Сабақтың барысы
Тарау:Тарихи шындық пен көркемдік шешім: Сабақтың кезеңі/ уақыт
Мектеп:ЖШС «Разия-Ана» жеке меншік мектебі: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Тарау:Тарихи шындық пен көркемдік шешім: Сабақтың басы
Мектеп:ЖШС «Разия-Ана» жеке меншік мектебі:

Ұйымдастыру кезеңі

1. Оқушыларды түгелдеу, жоқ оқушыларды белгілеу;

2. Үй жұмысын тест арқылы сұрау, алдыңғы тақырыпты бекіту;

3. Жаңа сабақтың тақырыбын түсіндіру

4 . Махамбет Өтемісұлы туралы бейнеролик көрсету

Алдыңғы тақырыпты жазбаша түрде дайындалған тестке жауап береді

Бірін-бірі бағалайды.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Оқушылар бейнематериал көре отырып, қажетті ақпаратты жазып алады.

Жанындағы жұбын тексеру арқылы бағалау

Диаграмма әдісі арқылы

Тарау:Тарихи шындық пен көркемдік шешім: Сабақтың ортасы
Мектеп:ЖШС «Разия-Ана» жеке меншік мектебі:

1-тапсырма . Жеке тапсырма.

Махамбет Өтемісұлы туралы ақпарат бере отырып, кластер түзу.

Дескриптор:

  • Махамбет Өтемісұлы туралы алған ақпараттарды жинақтайды;
  • Бейнематериал мен берілген ақпараттарға байланысты ой түйіндейді;
  • Дәптерінежазып алған қажетті ақпараттар арқылы кластер түзеді;

Бағалау критерийі:

  • Жауап толық әрі нақты - 3 балл
  • Жауап көп, бірақ жинақы емес - 1 балл
  • Жауап жинақы бірақ аз - 1 балл

2-тапсырма. Жеке тапсырма.

Махамбет өлеңдерін талдау.

Дескриптор:

  • Берілген өлең шумағын оқып, мағынасын ашады;
  • Өлеңдегі автордың ішкі жан күйін анықтайды;

Бағалау критерийі:

  • Жауап толық әрі нақты - 5 балл

3- тапсырма. Жұптық тапсырма. Вен-диаграммасы арқылы

Махамбет пен Наурызбай батырды жыр шумақтары арқылы салыстыра отырып, қазіргі таңдағы батырлармен ұштастырады.

Дескриптор:

  • Махамбет пен Наурызбай батырды салыстыра жазады;
  • Екі шығарманы салыстыру арқылы тақырыбы мен идеясын анықтайды.
  • Қазіргі таңдағы батырлар туралы өз ойын айтады, және алдыңғы салыстырумен ұштастырады.

Бағалау критерийі:

  • Жауап толық әрі нақты - 5 балл

4-тапсырма. Топтық тапсырма.

І топ. «Ойланыңыз». Махамбет Өтемісұлының өмірі жайлы оқулықтағы мәтінмен таныса отырып, жоспар құрыңыз. Махамбет жырларындағы қанатты сөздерден мысал келтіріңіз.

Дескриптор:

  • Махамбет Өтемісұлының өмірі жайлы жоспар құрады;
  • Махамбет жырларындағы қанатты сөздерді айтады;

ІІ топ. «Зерттеңіз». Махамбет Өтемісұлының шығармаларының тақырыбы мен идеясын зерттеп, өз ойларыңызды айтыңыз. 1 шумақ өлеңін жатқа айтыңыз. Махамбет туралы жазылған әдеби шығармалар туралы ақпарат іздеу.

Дескриптор:

  • Махамбет шығармаларының басты тақырыбы мен идеясын анықтайды;
  • Көмекші құралдар арқылы Махамбет туралы жазылған әдеби шығармаларды авторымен сәйкестендіреді.
  • 1 шумақ өлеңін жатқа айтады;

ІІІ топ. Талдаңыз. Оқулықтағы «Ереуіл атқа ер салмай. . . » өлеңіндегі ақын тілінің сөздігін құрастыру. Өлеңдегі көркемдегіш құралдарды табу.

Дескриптор:

  • «Ереулі атқа ер салмай» өлеңіндегі сөздерге түсіндірме береді ;
  • Өлеңдегі көркемдегіш құралдарды табады;

Бағалау критерийі:

  • Жауап толық әрі нақты - 10 балл

Кластер түзеді, және қойылған сұрақтарға жауап береді;

Диаграмма әдісі арқылы

Өлең шумақтарын оқиды, мағынасын ашып түсіндіруге тырысады, тақтаға шығап пікірімен бөліседі

Вен-диаграммасын сызады, ортаға шығып өз пікірлерімен бөліседі

Диаграмма әдісі арқылы

Тарау:Тарихи шындық пен көркемдік шешім: Сабақтың соңы
Мектеп:ЖШС «Разия-Ана» жеке меншік мектебі:

Кері байланыс: «Өрмекші торы» әдісі арқылы

Қойылатын сұрақтар:

1 топқа « Махамбет Өтемісұлы туралы не білесің?»

2 топқа «Махамбет өлеңдерінің өміршеңдігі, құндылығы неде?

3 топқа « «Бүгінгі сабақтан сен Махамбетті қай қырынан тани алдың? Махамбет қандай ақын?»

Үй тапсырмасы: «Туады ерлер ел үшін» тақырыбында Исатай мен Махамбеттің батырлығын негізге ала отырып ой толғау жазу


Ұқсас жұмыстар
Махамбет - күрескер ақын. әдістемелік сабақ үлгісі
Махамбет шығармаларын оқыту жолдары
«махамбет өлеңдеріндегі өршіл, прогресшіл романтизм» 8 -сынып
Ақын өмірі
Махамбет – күрескер ақын Махамбет Өтемісұлының өмірімен , халқына сіңірген қызметімен таныстыру
Махамбет Өтемісұлы Жалғыздық , Мен құстан туған құмаймын
Махамбет оқуы
Махамбет Өтемісұлы Тарланым өлеңі
Махамбет Өтемісұлының өлеңдері
Қазақ әдебиеті сабағында орындауға болатын тапсырмалар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz