Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы (9-сынып, қазақ әдебиеті)

Тексерілді: Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары

Қысқа мерзімді жоспар

Тарау: Тарихи шындық пен көркемдік шешім
Мектеп: ЖШС «Разия-Ана» жеке меншік мектебі
Тарау:Тарихи шындық пен көркемдік шешім: Пән: қазақ әдебиеті
Мектеп:ЖШС «Разия-Ана» жеке меншік мектебі:
Тарау:Тарихи шындық пен көркемдік шешім: Күні : 21. 11. 2024 жыл
Мектеп:ЖШС «Разия-Ана» жеке меншік мектебі: Мұғалім: Мырзабай Салтанат Мұхамедәлиқызы
Тарау:Тарихи шындық пен көркемдік шешім: Сынып: 9 «А»
Мектеп:ЖШС «Разия-Ана» жеке меншік мектебі: Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Тарау:Тарихи шындық пен көркемдік шешім: Сабақтың тақырыбы:
Мектеп:ЖШС «Разия-Ана» жеке меншік мектебі: Махамбет Өтемісұлы өмірі мен шығармашылығы
Тарау:Тарихи шындық пен көркемдік шешім: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Мектеп:ЖШС «Разия-Ана» жеке меншік мектебі: 9. 1. 2. 1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;
Тарау:Тарихи шындық пен көркемдік шешім: Сабақ мақсаты:
Мектеп:ЖШС «Разия-Ана» жеке меншік мектебі:
  1. Елім деп еңіреген қазақтың қайсар ақыны, тәуелсіздік жолындағы батыл күрескері М. Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығынан кеңірек мәлімет бере отырып, өлеңдерінің тақырыбы мен идеясын ашу;
  2. Шығармаларын тарихи құндылық ретінде қабылдауға жетелеу;
Тарау:Тарихи шындық пен көркемдік шешім: Сабақтың барысы
Тарау:Тарихи шындық пен көркемдік шешім: Сабақтың кезеңі/ уақыт
Мектеп:ЖШС «Разия-Ана» жеке меншік мектебі: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Тарау:Тарихи шындық пен көркемдік шешім: Сабақтың басы
Мектеп:ЖШС «Разия-Ана» жеке меншік мектебі:

Ұйымдастыру кезеңі

1. Оқушыларды түгелдеу, жоқ оқушыларды белгілеу;

2. Үй жұмысын тест арқылы сұрау, алдыңғы тақырыпты бекіту;

3. Жаңа сабақтың тақырыбын түсіндіру

4 . Махамбет Өтемісұлы туралы бейнеролик көрсету

Алдыңғы тақырыпты жазбаша түрде дайындалған тестке жауап береді

Бірін-бірі бағалайды.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Оқушылар бейнематериал көре отырып, қажетті ақпаратты жазып алады.

Жанындағы жұбын тексеру арқылы бағалау

Диаграмма әдісі арқылы

Тарау:Тарихи шындық пен көркемдік шешім: Сабақтың ортасы
Мектеп:ЖШС «Разия-Ана» жеке меншік мектебі:

1-тапсырма . Жеке тапсырма.

Махамбет Өтемісұлы туралы ақпарат бере отырып, кластер түзу.

Дескриптор:

  • Махамбет Өтемісұлы туралы алған ақпараттарды жинақтайды;
  • Бейнематериал мен берілген ақпараттарға байланысты ой түйіндейді;
  • Дәптерінежазып алған қажетті ақпараттар арқылы кластер түзеді;

Бағалау критерийі:

  • Жауап толық әрі нақты - 3 балл
  • Жауап көп, бірақ жинақы емес - 1 балл
  • Жауап жинақы бірақ аз - 1 балл

2-тапсырма. Жеке тапсырма.

Махамбет өлеңдерін талдау.

Дескриптор:

  • Берілген өлең шумағын оқып, мағынасын ашады;
  • Өлеңдегі автордың ішкі жан күйін анықтайды;

Бағалау критерийі:

  • Жауап толық әрі нақты - 5 балл

3- тапсырма. Жұптық тапсырма. Вен-диаграммасы арқылы

Махамбет пен Наурызбай батырды жыр шумақтары арқылы салыстыра отырып, қазіргі таңдағы батырлармен ұштастырады.

Дескриптор:

  • Махамбет пен Наурызбай батырды салыстыра жазады;
  • Екі шығарманы салыстыру арқылы тақырыбы мен идеясын анықтайды.
  • Қазіргі таңдағы батырлар туралы өз ойын айтады, және алдыңғы салыстырумен ұштастырады.

Бағалау критерийі:

  • Жауап толық әрі нақты - 5 балл

4-тапсырма. Топтық тапсырма.

І топ. «Ойланыңыз». Махамбет Өтемісұлының өмірі жайлы оқулықтағы мәтінмен таныса отырып, жоспар құрыңыз. Махамбет жырларындағы қанатты сөздерден мысал келтіріңіз.

Дескриптор:

  • Махамбет Өтемісұлының өмірі жайлы жоспар құрады;
  • Махамбет жырларындағы қанатты сөздерді айтады;

ІІ топ. «Зерттеңіз». Махамбет Өтемісұлының шығармаларының тақырыбы мен идеясын зерттеп, өз ойларыңызды айтыңыз. 1 шумақ өлеңін жатқа айтыңыз. Махамбет туралы жазылған әдеби шығармалар туралы ақпарат іздеу.

Дескриптор:

  • Махамбет шығармаларының басты тақырыбы мен идеясын анықтайды;
  • Көмекші құралдар арқылы Махамбет туралы жазылған әдеби шығармаларды авторымен сәйкестендіреді.
  • 1 шумақ өлеңін жатқа айтады;

ІІІ топ. Талдаңыз. Оқулықтағы «Ереуіл атқа ер салмай . . . » өлеңіндегі ақын тілінің сөздігін құрастыру. Өлеңдегі көркемдегіш құралдарды табу.

Дескриптор:

  • «Ереулі атқа ер салмай» өлеңіндегі сөздерге түсіндірме береді ;
  • Өлеңдегі көркемдегіш құралдарды табады;

Бағалау критерийі:

  • Жауап толық әрі нақты - 10 балл

Кластер түзеді, және қойылған сұрақтарға жауап береді;

Диаграмма әдісі арқылы

Өлең шумақтарын оқиды, мағынасын ашып түсіндіруге тырысады, тақтаға шығап пікірімен бөліседі

Вен-диаграммасын сызады, ортаға шығып өз пікірлерімен бөліседі

Диаграмма әдісі арқылы

Тарау:Тарихи шындық пен көркемдік шешім: Сабақтың соңы
Мектеп:ЖШС «Разия-Ана» жеке меншік мектебі:

Кері байланыс: «Өрмекші торы» әдісі арқылы

Қойылатын сұрақтар:

1 топқа « Махамбет Өтемісұлы туралы не білесің?»

2 топқа «Махамбет өлеңдерінің өміршеңдігі, құндылығы неде?

3 топқа « «Бүгінгі сабақтан сен Махамбетті қай қырынан тани алдың? Махамбет қандай ақын?»

Үй тапсырмасы: «Туады ерлер ел үшін» тақырыбында Исатай мен Махамбеттің батырлығын негізге ала отырып ой толғау жазу


Ұқсас жұмыстар
Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы: 8-сынып қазақ әдебиеті сабағы
9-сыныпқа арналған қазақ тілі сабағы: Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы
Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы: тарихи-әдеби талдау
9-сынып қазақ әдебиеті: Әйтеке би Байбекұлының өмірі мен шығармашылығы - қысқа мерзімді сабақ жоспары
8-сынып: Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы - өр рухты ақын
Дауылды жылдар жыршысы тақырыбындағы сот сабақ: Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы
7-сынып қазақ әдебиеті сабағы: Махамбет Өтемісұлының Тарланым өлеңі
Махамбет оқуы: Махамбет Өтемісұлының өмірі, шығармашылығы және патриоттық тәрбиесі
5-сынып әдебиеті: Махамбет Өтемісұлының Қызғыш құс өлеңінің сабақ жоспары
Махамбет Өтемісұлының шығармашылығы: ашық сабақтың оқу-әдістемелік жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz