Кейіпкерге хат

Бөлім: «Адамгершілік-асыл қасиет»
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»: Күні:
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті: Мұғалімнің аты-жөні:
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»: Сынып: 5
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»: Сабақтың тақырыбы
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті: Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі. Бақаның әлегі
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті:

5. 2. 3. 1. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау

5. 2. 4. 1. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу

Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»: Сабақтың мақсаты
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті:

Барлық оқушылар: «Менің атым Қожа» хикаятындағы көркем бейнелеулер мен суреттеулерді табу, көркем шығармадан алған әсерін сипаттап жазу;

Көпшілігі: Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының қолданысын анықтау, көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат жазу;

Кейбір оқушылар: Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер) мағынасын анықтау, қолданысын талдау, көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.

Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»: Сабақ барысы
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті:

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»: Сабақтың басы
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті:

І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру:

Тренинг «Мен досымды . . . теңеймін. Себебі . . . »

Не үшін қолдандың ? Несімен ұқсаттың

Шығармадан өзіңне қандай әсер алдың?

Қызығушылықты ояту

«Сәйкестендіру» стратегиясы . Оқушылар әдеби-теориялық ережелерді анықтамасымен сәйкестендіреді.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Көркемдегіш құралдың аты
Анықтамасы
Теңеу
Заттың, яки құбылыстың ерекшелігін, сыр-сипатын бейнелі түрде айрықша белгісін айқындаушы сөз.
Портрет
Тура мағынадан туылатын туынды мағына.
Тура мағына
Көркем шығармада суреттелетін оқиғаға қатысушы адам, әдеби образ.
Эпитет
Көркем шығармадағы кейіпкердің болмыс-бітімі, кескін-келбеті.
Кейіпкер
Заттың не құбылысты атап білдіретін бастапқы мағына.
Ауыспалы мағына
Затты, нәрсені, құбылысты немесе заттың, нәрсенің, құбылыстың белгісін, қасиетін, екінші бір затқа немесе құбылысқа теңеу.

Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.

Оқушылар әдеби-теориялық ережелерді анықтамасымен сәйкестендіреді.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Қалыптастырушы бағалау

ҚБ

5-сынып

Қазақ әдебиеті оқулығы

Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»:
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті:
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»:
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті:
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»:
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті:
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»:
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті:
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»:
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті:
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»:
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті:
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»:
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті:
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»: Сабақтың ортасы
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті:

Мағынаны тану.

Тапсырма. «Концептуалды кесте» стратегиясы

Шығармадан бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін үзінділер табыңыз. Олардың қандай көркемдегіш құрал түрі екенін ажыратыңыз. Өз сөзіңізбен мағынасын түсіндіріңіз.

:
:
:
:
:
:
:
:

Дескриптор:

  • Шығармадан бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін

3 сөйлемді табады;

  • Олардың қай кейіпкерге қатысты екенін жазады;
  • Анықталға суреттеулердің қандай көркемдегіш құрал түріне жататындығын анықтайды;
  • Әр суреттеу құралының мағыналарын 1 сөйлеммен түсіндіреді.

ҚБ

Тапсырма. «Кейіпкерді таны» әдісімен бір оқушы шығып, кейіпкердің қасиеттері мен іс-әрекеттерін айта бастайды. Басқа оқушылар оның қай кейіпкер екенін табады.

Дескриптор:

  • кейіпкердің қасиеттері мен іс-әрекеттерін сипаттайды;
  • сипатталған қасиеттер мен іс-әрекеттер қай кейіпкерге тән екенін анықтайды.

ҚБ

Тапсырма. «Кейіпкерге хат». Оқушылар шығармадан алған әсерлерін бөлісе отырып, өздері қалаған кейіпкерлеріне хат жазады.

Дескриптор:

хат құрылымын сақтайды;

• алған әсерлерін сипаттайды;

  • қалаған кейіпкеріне хат жазады.

ҚБ

Ой қорыту.

«Серпілген сауал» әдісімен оқушылар бір біріне бөлім бойынша сұрақтар қояды.

Бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін сөйлемдер
Қай кейіпкерге тән
Көркемдегіш құрал түрі
Мағынасы

Шығармадан бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін үзінділер табыңыз. Олардың қандай көркемдегіш құрал түрі екенін ажыратыңыз. Өз сөзіңізбен мағынасын түсіндіріңіз.

«Кейіпкерді таны» әдісімен бір оқушы шығып, кейіпкердің қасиеттері мен іс-әрекеттерін айта бастайды. Басқа оқушылар оның қай кейіпкер екенін табады.

Сабақты бекіту мақсатында ойларын қорытындылайды.

«Смайлик»

Өте жақсы Жақсы Орташа

ҚБ «Одағайлар» әдісі

О! - тамаша жауап;

О! - төмен жауап

«Смайлик»

Өте жақсы Жақсы Орташа

5-сынып

Қазақ әдебиеті оқулығы

Оқулықпен жұмыс

А3 парағы, оқулық, маркер

стикер

Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»:
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті:
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»:
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті:
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»:
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті:
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»: Сабақтың соңы
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті:

Кері байланыс

Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»: Үй жұмысы
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті: Бөлімді оқу.

Ұқсас жұмыстар
Қыпшақ Сейітқұлға хат
Тақырып - Лепті сөйлем
Нәтижені бағалау
Құмырсқаның қанағаты ертегі
Бағалау бетшесі
Д.Бабатайұлы. Аягөз, қайда барасың толғауы
Жоңғарлармен күрес
Химиялық реакция жылу эффектісі оның маңызы
Сатылай кешенді талдау
Қылау әңгімесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz