Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Кейіпкерге хат

Бөлім: <<Адамгершілік-асыл қасиет>>
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 5
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Бердібек Соқпақбаев <<Менің атым Қожа>> повесі. Бақаның әлегі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
5.2.3.1.Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау
5.2.4.1.Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: <<Менің атым Қожа>> хикаятындағы көркем бейнелеулер мен суреттеулерді табу, көркем шығармадан алған әсерін сипаттап жазу;
Көпшілігі: Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының қолданысын анықтау, көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат жазу;
Кейбір оқушылар: Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер) мағынасын анықтау, қолданысын талдау, көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру:
Тренинг <<Мен досымды....теңеймін. Себебі....>>
Не үшін қолдандың ? Несімен ұқсаттың
Шығармадан өзіңне қандай әсер алдың?
Қызығушылықты ояту
<<Сәйкестендіру>> стратегиясы. Оқушылар әдеби-теориялық ережелерді анықтамасымен сәйкестендіреді.
Көркемдегіш құралдың аты
Анықтамасы
Теңеу
Заттың, яки құбылыстың ерекшелігін, сыр-сипатын бейнелі түрде айрықша белгісін айқындаушы сөз.
Портрет
Тура мағынадан туылатын туынды мағына.
Тура мағына
Көркем шығармада суреттелетін оқиғаға қатысушы адам, әдеби образ.
Эпитет
Көркем шығармадағы кейіпкердің болмыс-бітімі, кескін-келбеті.
Кейіпкер
Заттың не құбылысты атап білдіретін бастапқы мағына.
Ауыспалы мағына
Затты, нәрсені, құбылысты немесе заттың, нәрсенің, құбылыстың белгісін, қасиетін, екінші бір затқа немесе құбылысқа теңеу.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.
Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.
Оқушылар әдеби-теориялық ережелерді анықтамасымен сәйкестендіреді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.
Қалыптастырушы бағалау
ҚБ
5-сынып
Қазақ әдебиеті оқулығы
Сабақтың ортасы
Мағынаны тану.
Тапсырма. <<Концептуалды кесте>> стратегиясы
Шығармадан бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін үзінділер табыңыз. Олардың қандай көркемдегіш құрал түрі екенін ажыратыңыз. Өз сөзіңізбен мағынасын түсіндіріңіз.
Бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін сөйлемдер
Қай кейіпкерге тән
Көркемдегіш құрал түрі
Мағынасы
Дескриптор:
Шығармадан бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін
3 сөйлемді табады;
Олардың қай кейіпкерге қатысты екенін жазады;
Анықталға суреттеулердің қандай көркемдегіш құрал түріне жататындығын анықтайды;
Әр суреттеу құралының мағыналарын 1 сөйлеммен түсіндіреді.
ҚБ
Тапсырма. <<Кейіпкерді таны>> әдісімен бір оқушы шығып, кейіпкердің қасиеттері мен іс-әрекеттерін айта бастайды. Басқа оқушылар оның қай кейіпкер екенін табады.
Дескриптор:
кейіпкердің қасиеттері мен іс-әрекеттерін сипаттайды;
сипатталған қасиеттер мен іс-әрекеттер қай кейіпкерге тән екенін анықтайды.
ҚБ
Тапсырма. <<Кейіпкерге хат>>. Оқушылар шығармадан алған әсерлерін бөлісе отырып, өздері қалаған кейіпкерлеріне хат жазады.
Дескриптор:
:: хат құрылымын сақтайды;
:: алған әсерлерін сипаттайды;
қалаған кейіпкеріне хат жазады.
ҚБ
Ой қорыту.
<<Серпілген сауал>> әдісімен оқушылар бір біріне бөлім бойынша сұрақтар қояды.
Шығармадан бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін үзінділер табыңыз. Олардың қандай көркемдегіш құрал түрі екенін ажыратыңыз. Өз сөзіңізбен мағынасын түсіндіріңіз.
<<Кейіпкерді таны>> әдісімен бір оқушы шығып, кейіпкердің қасиеттері мен іс-әрекеттерін айта бастайды. Басқа оқушылар оның қай кейіпкер екенін табады.
Сабақты бекіту мақсатында ойларын қорытындылайды.
<<Смайлик>>
Өте жақсы Жақсы Орташа
ҚБ <<Одағайлар>> әдісі
Оооооо! - тамаша жауап;
Оййййй! - төмен жауап
<<Смайлик>>
Өте жақсы Жақсы Орташа
5-сынып
Қазақ әдебиеті оқулығы
Оқулықпен жұмыс
А3 парағы,оқулық, маркер
стикер
Сабақтың соңы
Кері байланыс
Үй жұмысы
Бөлімді оқу.
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 5
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Бердібек Соқпақбаев <<Менің атым Қожа>> повесі. Бақаның әлегі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
5.2.3.1.Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау
5.2.4.1.Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: <<Менің атым Қожа>> хикаятындағы көркем бейнелеулер мен суреттеулерді табу, көркем шығармадан алған әсерін сипаттап жазу;
Көпшілігі: Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының қолданысын анықтау, көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат жазу;
Кейбір оқушылар: Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер) мағынасын анықтау, қолданысын талдау, көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру:
Тренинг <<Мен досымды....теңеймін. Себебі....>>
Не үшін қолдандың ? Несімен ұқсаттың
Шығармадан өзіңне қандай әсер алдың?
Қызығушылықты ояту
<<Сәйкестендіру>> стратегиясы. Оқушылар әдеби-теориялық ережелерді анықтамасымен сәйкестендіреді.
Көркемдегіш құралдың аты
Анықтамасы
Теңеу
Заттың, яки құбылыстың ерекшелігін, сыр-сипатын бейнелі түрде айрықша белгісін айқындаушы сөз.
Портрет
Тура мағынадан туылатын туынды мағына.
Тура мағына
Көркем шығармада суреттелетін оқиғаға қатысушы адам, әдеби образ.
Эпитет
Көркем шығармадағы кейіпкердің болмыс-бітімі, кескін-келбеті.
Кейіпкер
Заттың не құбылысты атап білдіретін бастапқы мағына.
Ауыспалы мағына
Затты, нәрсені, құбылысты немесе заттың, нәрсенің, құбылыстың белгісін, қасиетін, екінші бір затқа немесе құбылысқа теңеу.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.
Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.
Оқушылар әдеби-теориялық ережелерді анықтамасымен сәйкестендіреді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.
Қалыптастырушы бағалау
ҚБ
5-сынып
Қазақ әдебиеті оқулығы
Сабақтың ортасы
Мағынаны тану.
Тапсырма. <<Концептуалды кесте>> стратегиясы
Шығармадан бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін үзінділер табыңыз. Олардың қандай көркемдегіш құрал түрі екенін ажыратыңыз. Өз сөзіңізбен мағынасын түсіндіріңіз.
Бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін сөйлемдер
Қай кейіпкерге тән
Көркемдегіш құрал түрі
Мағынасы
Дескриптор:
Шығармадан бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін
3 сөйлемді табады;
Олардың қай кейіпкерге қатысты екенін жазады;
Анықталға суреттеулердің қандай көркемдегіш құрал түріне жататындығын анықтайды;
Әр суреттеу құралының мағыналарын 1 сөйлеммен түсіндіреді.
ҚБ
Тапсырма. <<Кейіпкерді таны>> әдісімен бір оқушы шығып, кейіпкердің қасиеттері мен іс-әрекеттерін айта бастайды. Басқа оқушылар оның қай кейіпкер екенін табады.
Дескриптор:
кейіпкердің қасиеттері мен іс-әрекеттерін сипаттайды;
сипатталған қасиеттер мен іс-әрекеттер қай кейіпкерге тән екенін анықтайды.
ҚБ
Тапсырма. <<Кейіпкерге хат>>. Оқушылар шығармадан алған әсерлерін бөлісе отырып, өздері қалаған кейіпкерлеріне хат жазады.
Дескриптор:
:: хат құрылымын сақтайды;
:: алған әсерлерін сипаттайды;
қалаған кейіпкеріне хат жазады.
ҚБ
Ой қорыту.
<<Серпілген сауал>> әдісімен оқушылар бір біріне бөлім бойынша сұрақтар қояды.
Шығармадан бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін үзінділер табыңыз. Олардың қандай көркемдегіш құрал түрі екенін ажыратыңыз. Өз сөзіңізбен мағынасын түсіндіріңіз.
<<Кейіпкерді таны>> әдісімен бір оқушы шығып, кейіпкердің қасиеттері мен іс-әрекеттерін айта бастайды. Басқа оқушылар оның қай кейіпкер екенін табады.
Сабақты бекіту мақсатында ойларын қорытындылайды.
<<Смайлик>>
Өте жақсы Жақсы Орташа
ҚБ <<Одағайлар>> әдісі
Оооооо! - тамаша жауап;
Оййййй! - төмен жауап
<<Смайлик>>
Өте жақсы Жақсы Орташа
5-сынып
Қазақ әдебиеті оқулығы
Оқулықпен жұмыс
А3 парағы,оқулық, маркер
стикер
Сабақтың соңы
Кері байланыс
Үй жұмысы
Бөлімді оқу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz