Алмалар арқылы бағалау

Бөлім: «Адамгершілік-асыл қасиет»
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»: Күні:
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті: Мұғалімнің аты-жөні:
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»: Сынып: 5
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»: Сабақтың тақырыбы
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті: Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі. Бақаның әлегі
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті:

5. 1. 3. 1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5. 3. 2. 1 кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау;

Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»: Сабақтың мақсаты
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті:

Барлық оқушылар: «Менің атым Қожа» хикаятындағы кейіпкерлер бейнесін анықтау;

Көпшілігі: шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетін анықтау;

Кейбір оқушылар: Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу, іс-әрекетін бағалау. .

Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»: Бағалау критерийі
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті:
  • Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.
  • кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды.
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»: Ойлау дағдыларының деңгейі
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті: Қолдану, талдау
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»: Құндылықтарға баулу
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті: Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық)
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»: Тілдік мақсаттар
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті:

Оқушылар орындай алады:

Портрет, ат қою, кейіпкер, образ ұғымдарын түсінеді, қолданады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: кейіпкер, образ, портрет, мінез, әдеби шығарма

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Қожаберген, түбінде адам болатын бала, Қара көже, енді қайталамаймын, педкеңес, лагерьге жолдама, эпизод, кинокадрлар.

Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»: Пәнаралық байланыс
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті: Қазақ тілі, биология.
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»: Алдыңғы білім
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті: «Менің атым - Қожа» хикаяты
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»: Сабақ барысы
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті:

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»: Сабақтың басы
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті:

І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру:

-Мен саған тілеймін: -Бақыт -Денсаулық -Барлығын да -Барлық жерде -Сәлеметсің бе?

Қызығушылықты ояту

«Теріп алу» стратегиясы . Алғыр, пысық, өтірікші, ақылды, сотқар, тентек, мейірімді, қу, зымиян, шыдамсыз, тиянақсыз, әділ етті, ақын, әзілқой, арамза, тапқыр, қателіктерін түсіне біледі, жағымсыз.

Оқушылар тақтаға жазылған тірек сөздерді теріп алып, топтастыру арқылы қай кейіпкерге тән екенін айтады.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Қалыптастырушы бағалау

ҚБ

«Смайлик»

Өте жақсы Жақсы Орташа

5-сынып

Қазақ әдебиеті оқулығы

Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»: Сабақтың ортасы
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті:

Мағынаны тану.

Мынау қай кейіпкер ? (Әр оқушы кезекпен жауап береді) 1) . Біреуді біреуге атыстырып, от тастап жүретін қу, сабақ үстінде сыбырлап - сыпсыңдағыш кім?

2) . -Мен оқулық емес, қант аламын. Сіздің не шаруаңыз бар, қоя беріңіз

3) . -Біз екеуміз таныс шығармыз деймін?

4) . -Қадыров түбінде адам болатын бала, -деді

5) . -Мен үшін сенің адам болғаныңнан артық ешқандай бақыт жоқ, -деді.

Дескриптор:

  • Берілген үзінділермен танысады;
  • Қай кейіпкерге тән екенін анықтайды;
  • Кейіпкер іс-әрекетіне байланысты өз ойын білдіреді.

ҚБ

Тапсырма. “Сөз тапқанға қолқа жоқ” әдісі.

Мәтін тақырыбына сай, мақал-мәтелдер айту

1. Мамам жауап қатпады. Мен жақындай түсіп, оның уысында көзіне басып алған қол орамалы бар екенін көрдім. Жүрегімді біреу ұстарамен тіліп жібергендей болды. *Алып анадан туады, Ат биеден туады. *Ана алдында құрмет, Ата алдында қызмет. *Анаңа ауыр сөз айтпа, Атыңа ауыр жүк артпа *Ана сүтін ақтамағанды ешкім мақтамайды

2. -Қайтейін жыламай. Құдай бағын ашпаған мен сорға жылаудан өзге не бұйырған. Қу жалғыз, сенің-ақ сенің күйігіңді тартым өлетін болдым ғой. *Балаға байқап сөйлесең, ақылыңа көнер, Байқамай шет сөйлесең, көп ішінде өлер. *Балаға өз тіліңмен сөйлеме, Өз тілімен сөйле. *Бала тәрбиесі бесіктен. *Ананың сүті - бал, баланың тілі - бал *Ата - бәйтерек, бала - жапырақ *Жақсы бала - сүйік, жаман бала - күйік.

3. -Қойшы маматай. . . Ең соңғы рет кешірші. Ант етемін. • Уәдені бұзған - Ұяны бұзғанмен тең • Жақсылыққа жерік кісі - Уәдесіне берік кісі • Уәде бұзған кісіден Өтіп кеткен жел артық • Жерден жердің несі кем? - Егін шықса, гүл өссе. Ерден ердің несі кем Уәдесін үде етсе

4. Сыныпқа Майқанова кірді де, сынып журналы мен сумкасын менің алдыма үстел үстіне қалдырып, өзі тысқа шығып кетті. *Ұстазы жақсының, ұстамы жақсы. *Атпаз көрген - ат таныр, Ұстаз көрген - хат таныр *Ұстаз алдында тілің тый, Ұста алдында қолың тый. *Шәкіртсіз ұстаз - тұл.

Дескриптор:

  • Үзінділермен танысып, түсінеді;
  • Үзіндіге сай мақал-мәтел айтады.

ҚБ

Ой қорыту.

«Мен кіммін?» әдісі

Мен Қожа болсам. . .

Мен Майқанова болсам. . .

Мен Жантас болсам. . .

Оқушылар берілген үзінділермен танысады; қай кейіпкерге тән екенін анықтайды;

кейіпкер іс-әрекетіне байланысты өз ойын білдіреді.

Мәтін тақырыбына сай, мақал-мәтелдер айту

Сабақты бекіту мақсатында ойларын қорытындылайды.

Алмалар арқылы бағалау

1. Қызыл алма - түсінген жоқпын

2. Сары алма - сұрақтарым бар

3. Жасыл алма - барлығы түсінікті

Алмалар арқылы бағалау

1. Қызыл алма - түсінген жоқпын

2. Сары алма - сұрақтарым бар

3. Жасыл


Ұқсас жұмыстар
Әқиллик патимә
Зат есім. 3 сынып
Food and drink жайлы ақпарат
Оқушыларды топтарға топтастыру
Биология ғылымы
Қанның қызметі
Алмаларға сабақты мин
Алма жинау Дидактикалық ойын
Өзіңді тексер ( Жаздыгүні шілде болғанда )
Жұрнақ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz