Топырақтың экологиялық проблемалары

Қысқамерзімді жоспар

№6-сабақ

Сабақтың тақырыбы: « Топырақтың экологиялық проблемалары ».

Бөлім:: Бөлім:
3. 4 Биосфера: 3. 4 Биосфера
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні:
3. 4 Биосфера: Назар С. Н
Бөлім:: Күні:
3. 4 Биосфера:
Бөлім:: Сыныбы:
3. 4 Биосфера: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
3. 4 Биосфера: Топырақтың экологиялық проблемалары.
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
3. 4 Биосфера: 7. 3. 4. 5- топырақтардың экологиялық проблемаларын жіктеп, шешу жолдарын ұсынады
Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
3. 4 Биосфера: Барлық оқушылар үшін: Топырақтардың экологиялық проблемаларын жіктеп, шешу жолдарын түсінеді. Көпшілік оқушылар үшін: Топырақтардың экологиялық проблемаларын жіктеп, шешу жолдарын сипаттай алады. Кейбір оқушылар үшін: Топырақтардың экологиялық проблемаларын жіктеп, шешу жолдарын біледі.
Бөлім:: Құндылықтарға баулу:
3. 4 Биосфера: «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты: Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті: Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
Бағалау: Бағалау
Ресурстар: Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

І. Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу.

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Сабақ кезеңі/Уақыты: Жаңа сабаққа кіріспе
Педагогтің іс-әрекеті:

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Оқушының іс-әрекеті:

1. Эрозияның болу себептері?

2. Қазақстанның қандай аймақтарында екпінді желдің әрекеті байқалады?

3. Топырақтың жүйесіз пайдаланудың нәтижесінде неге ұшырайды?

4. Топырақ жамылғысына зор зиян тигізетін жағдай?

Бағалау:

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Ресурстар: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.

Педагогтің іс-әрекеті: Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді
Оқушының іс-әрекеті: Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады
Бағалау:

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Топырақтардың экологиялық проблемаларын жіктейді.

Ресурстар: Презентация
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті: Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
Оқушының іс-әрекеті:

1-Тапсырма

Оқушылар белсенді оқу арқылы оқулықпен жұмыс жасай отырып, бірлескен оқу арқылы өзіне берілген тақырып бойынша оқиды және талдайды.

Бағалау:

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Оқулықтағы деректерді материалдарды

оқушылар оқиды, талдайды, бір-біріне түсіндіреді.

Ресурстар:

ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті: Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
Оқушының іс-әрекеті:

2-Тапсырма

«Семантикалық кесте» Оқулық бойынша климаттық факторлардың топырақ қабатының пайда болуына әсерін зерттеп, кестені толтырады.

Дескриптор: Жалпы - 4 балл

1. Тапсырманы орындайды.

2. Кестені дәптерге толтырадыды.

Бағалау:

ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
Бағалау: Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе

Ұқсас жұмыстар
Экология негіздері. таңдау курсы
Адам және табиғат
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
Оңтүстік Қазақстанның табиғат ресурстары халқы
Әлемдік география
Топ мүшелері
Физика және Қазақстан энергетикасы
Қазақстанның экологиялық проблемалары
Дәрілік өсімдіктер
Жергілікті жердің табиғат зоналары, экологиялық проблемалары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz