Аяқ терісінің бездері

ББҰА
Сәкен Жүнісов атындағы №18 МЛ
ББҰА: Бөлім
Сәкен Жүнісов атындағы №18 МЛ:
ББҰА: Педагогтың аты-жөні
Сәкен Жүнісов атындағы №18 МЛ:
ББҰА: Күні
Сәкен Жүнісов атындағы №18 МЛ:
ББҰА: Сынып:
Сәкен Жүнісов атындағы №18 МЛ: Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
ББҰА: Сабақтың тақырыбы
Сәкен Жүнісов атындағы №18 МЛ: Анатомия пәнінің қызметі мен міндеттері. Анатомия ғылымы туралы түсінік.
ББҰА: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Сәкен Жүнісов атындағы №18 МЛ: 1. 1. 1 Адам анатомиясын зерттеу
ББҰА: Сабақтың мақсаты
Сәкен Жүнісов атындағы №18 МЛ:
  • Адам анатомиясын түсіне алады
  • Адам ағзасын зерттейтін ғылымдарды білу
  • Адам организімінің мүшелерін айта алады
ББҰА: Құндылықтар
Сәкен Жүнісов атындағы №18 МЛ:

Бірлік және ынтымақ: сыныпта жағымды ахуалды сақтай білу

Заң және тәртіп: тәртіп пен әділдік

Жасампаздық және жаңашылдық: өз шешімдері мен идеяларын ұсына білу

ББҰА: 3-апта дәйексөзі :
Сәкен Жүнісов атындағы №18 МЛ: Тәртіп - тәрбие бастауы
Сабақтың кезеңі/ уақыты
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезеңі/ уақыты: Басы
Мұғалімнің әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі:

- Амандасу;

- Оқушыларды түгендеу

Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Күннің жақсы сәті» тренингі

Оқушының әрекеті: Мұғаліммен амандасады, оқушылар күніне қатысты бір жақсы сәті туралы айтады
Бағалау:
Ресурстар: презентация
Сабақтың кезеңі/ уақыты: Үй тапсырмасын тексеру
Мұғалімнің әрекеті:
Оқушының әрекеті: Үй тапсырмасын тексеру мақсатында берілген сұрақтарға жауап береді
Бағалау: Бағалау: «Жұлдызды жауап»
Ресурстар:
Сабақтың кезеңі/ уақыты: Жаңа сабаққа кіріспе
Мұғалімнің әрекеті: Мұғалім видеосабақты көріп тірек сөздерді жазуға тапсырма береді
Оқушының әрекеті: Жаңа тақырыппен танысу үшін видеоны көріп, тірек сөздерді жазып алады
Бағалау: Бағалау: «Жұлдызды жауап»
Сабақтың кезеңі/ уақыты: Ортасы
Мұғалімнің әрекеті: Тапсырма 1 Кім жылдам
Оқушының әрекеті: Оқушылар тақтаға шығып адамның қай мүшесі екенін тездетіп тауып жазып үлгеру керек.
Бағалау: Дескриптор:
Сабақтың кезеңі/ уақыты:
Мұғалімнің әрекеті: Тапсырма 2

Анатомиялық көрме әдісі

Тапсырма 3 Шындық/Жалған тесті:

1. Адамның миы өз салмағының 10%-ын құрайды.

2. Жүрек бір минутта орта есеппен 60-100 рет соғады.

3. Терінің ең сыртқы қабаты эпидермис деп аталады.

4. Ересек адамның денесінде шамамен 300 сүйек бар.

5. Тері ағзадағы ең үлкен орган болып табылады.

6. Қан адамның денесінде тек қана жүрек арқылы ағады.

Жауабы:Жалған, Шындық, Шындық, Жалған, Шындық,

Жалған

Оқушының әрекеті:

Адам ағзасының негізгі мүшелерінің суретін салып талқылайды

Оқушылар дәптерлеріне шындық жалған тестін орындайды

Бағалау:

Дескриптор:

Дескриптор:

Әр дұрыс жауапқа 3балл

Ресурстар:

3Д макеттер, сызбалар, түрлі түсті карандаштар

Жұмыс дәптерлері

Сабақтың кезеңі/ уақыты: Сабақтың соңы
Мұғалімнің әрекеті:

Кері байланыс: «Серпілген сауал» әдісі

• Мен бүгін сабақта білдім. . .

• Мен бүгінгі сабақта үйрендім. . .

• Бүгінгі сабақта мен үшін жаңалық болды. . .

• Мен үшін түсініксіз болды. . .

Оқушының әрекеті: Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.
Бағалау:
Ресурстар: Рефлексия парағы

Анатомия пәні бойынша тест

1. Тері қандай қабаттардан тұрады?

a) Эпидермис, дерма, гиподерма

b) Эпидермис, май қабаты, тері астындағы ұлпа

c) Эпидермис, гиподерма

d) Дерма, май қабаты, эпителий

2. Адамның қан айналым жүйесі қандай мүшелерден тұрады?

a) Жүрек, қан тамырлары, бүйрек

b) Жүрек, өкпе, қан тамырлары

c) Жүрек, қан тамырлары, лимфа түйіндері

d) Жүрек, өкпе, бауыр

3. Адам ағзасындағы сүйек жүйесінің қызметтері қандай?

a) Қорғаныс, қозғалыс, қан жасау

b) Тері түзу, қозғалыс, қорғаныс

c) Қоректік заттарды тасымалдау, қозғалыс

d) Қоректік заттарды сақтау, қан жасау, жылу реттеу

4. Ми қандай бөлімдерден тұрады?

a) Ми қан айналымы, нейрондар, гипоталамус

b) Мидың үш бөлімі: алдыңғы ми, ортаңғы ми, артқы ми

c) Мидың екі бөлігі: ми қабығы және субкортикалық құрылымдар

d) Ми, омыртқа, ми асты жүйке талшықтары

5. Адам денесінің қанша омыртқасы бар?

a) 32

b) 24

c) 26

d) 35

6. Жүрек қан айналымы жүйесіндегі негізгі қызметі не?

a) Қанның денеге таралуын қамтамасыз ету

b) Қанды тазарту

c) Ағзадағы барлық сұйықтықты тарату

d) Тері температурасының тұрақтылығын сақтау


Ұқсас жұмыстар
§53. Желілі жануарларды жіктеу. Қандауырша
Жорғалаушылар класы
Жүйке жүйесі және сезім мүшелері
Жүректің құрылысы
Онтогенез. Эмбриогенез кезеңдері
Тері аурулары. 8 сынып
Аралас бездер. Ұйқыбез. Жыныс бездері
Қалқанша безінің құрылысы мен қызметі
Бұлшықет және жүйке ұлпасы. қалқанша безі. 8-сынып
Қалқанша маңы бездері, тимус және бүйрек үсті бездері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz