Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қарасөзді мәнерлеп жатқа айтыңдар

Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы:
Бөлім:
2-бөлім: Абайды оқы, таңырқа
Педагогтің аты-жөні:
Кенганова Анар
Күні:
26.12.2024ж.
Сыныбы:6 <<Б>>, 6 <<Г>>
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Тоқсандық қайталау
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту;
Сабақтың мақсаты:.
Білім алушылар көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айтады.
Сабақтың барысы
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
І.Ұйымдастыру кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Жіктеу>> тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.
--------------------------------------------------------------------------------
Жаңа сабаққа кіріспе
--------------------------------------------------------------------------------
(Ұ) <<Миға шабуыл>> әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.
Өз ойымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
Абай Құнанбаевтың қара сөздері сенің ойыңа өзгеріс енгізуі мүмкін бе?
Сен өзіңе қандай ой түйдің?
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Диалог және қолдау көрсету>> тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақтың ортасы
№1 - тапсырма:
Адамның әртүрлі мінез-құлқын қарасөз мазмұны арқылы түсіндіріп беріңдер. Берілген қарасөздің идеясын талдап, дәптерге жазыңдар.
Адамның әртүрлі мінез-құлқын қарасөз мазмұны арқылы түсіндіріп береді. Берілген қарасөздің идеясын талдайды, дәптерлеріне жазады.
Дескриптор: Жалпы - 3 балл.
-Адамның әртүрлі мінез-құлқын қарасөз мазмұны арқылы түсіндіріп береді.
- Берілген қарасөздің идеясын талдайды.
-Дәптерлеріне жазады.
Оқулық, жұмыс дәптері
<<Түртіп алу>> әдісі.
№2-тапсырма.
Мәтіндегі автордың ішкі сырына назар аударыңдар. Абайдың айтпақ ойын өз сөздеріңмен жеткізіңдер.
Абайдың айтпақ ойын өз сөздерімен жеткізеді.
Дескриптор: Жалпы - 3 балл.
-өз ойымен бөліседі.
Оқулық, жұмыс дәптері
№3-тапсырма. Қарасөзді мәнерлеп жатқа айтыңдар.
Қарасөзді мәнерлеп жатқа айтады.
Дескриптор: Жалпы - 4 балл.
- Қарасөзді мәнерлеп жатқа айтады.
Оқулық, жұмыс дәптері
Сабақтың соңы
<<Бір ауыз сөз>> әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың <<Қорытынды>> тәсілі көрінеді.
Жеке жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін
<<Қошеметтеу>> әдісі арқылы бағалайды.
Сабақтың тақырыбы:
Бөлім:
2-бөлім: Абайды оқы, таңырқа
Педагогтің аты-жөні:
Кенганова Анар
Күні:
26.12.2024ж.
Сыныбы:6 <<Б>>, 6 <<Г>>
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Тоқсандық қайталау
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту;
Сабақтың мақсаты:.
Білім алушылар көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айтады.
Сабақтың барысы
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
І.Ұйымдастыру кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Жіктеу>> тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.
--------------------------------------------------------------------------------
Жаңа сабаққа кіріспе
--------------------------------------------------------------------------------
(Ұ) <<Миға шабуыл>> әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.
Өз ойымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
Абай Құнанбаевтың қара сөздері сенің ойыңа өзгеріс енгізуі мүмкін бе?
Сен өзіңе қандай ой түйдің?
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Диалог және қолдау көрсету>> тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақтың ортасы
№1 - тапсырма:
Адамның әртүрлі мінез-құлқын қарасөз мазмұны арқылы түсіндіріп беріңдер. Берілген қарасөздің идеясын талдап, дәптерге жазыңдар.
Адамның әртүрлі мінез-құлқын қарасөз мазмұны арқылы түсіндіріп береді. Берілген қарасөздің идеясын талдайды, дәптерлеріне жазады.
Дескриптор: Жалпы - 3 балл.
-Адамның әртүрлі мінез-құлқын қарасөз мазмұны арқылы түсіндіріп береді.
- Берілген қарасөздің идеясын талдайды.
-Дәптерлеріне жазады.
Оқулық, жұмыс дәптері
<<Түртіп алу>> әдісі.
№2-тапсырма.
Мәтіндегі автордың ішкі сырына назар аударыңдар. Абайдың айтпақ ойын өз сөздеріңмен жеткізіңдер.
Абайдың айтпақ ойын өз сөздерімен жеткізеді.
Дескриптор: Жалпы - 3 балл.
-өз ойымен бөліседі.
Оқулық, жұмыс дәптері
№3-тапсырма. Қарасөзді мәнерлеп жатқа айтыңдар.
Қарасөзді мәнерлеп жатқа айтады.
Дескриптор: Жалпы - 4 балл.
- Қарасөзді мәнерлеп жатқа айтады.
Оқулық, жұмыс дәптері
Сабақтың соңы
<<Бір ауыз сөз>> әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың <<Қорытынды>> тәсілі көрінеді.
Жеке жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін
<<Қошеметтеу>> әдісі арқылы бағалайды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz