Қарасөзді мәнерлеп жатқа айтыңдар

Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы:

Бөлім:
2-бөлім: Абайды оқы, таңырқа
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні:
2-бөлім: Абайды оқы, таңырқа: Кенганова Анар
Бөлім:: Күні:
2-бөлім: Абайды оқы, таңырқа: 26. 12. 2024ж.
Бөлім:: Сыныбы:6 «Б», 6 «Г»
2-бөлім: Абайды оқы, таңырқа: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
2-бөлім: Абайды оқы, таңырқа: Тоқсандық қайталау
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
2-бөлім: Абайды оқы, таңырқа: 6. 1. 4. 1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту;
Бөлім:: Сабақтың мақсаты:.
2-бөлім: Абайды оқы, таңырқа: Білім алушылар көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айтады.

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты: Сабақтың басы
Педагогтің іс-әрекеті:

І. Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жаңа сабаққа кіріспе

Педагогтің іс-әрекеті:

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Оқушының іс-әрекеті:

Абай Құнанбаевтың қара сөздері сенің ойыңа өзгеріс енгізуі мүмкін бе?

Сен өзіңе қандай ой түйдің?

Бағалау:

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Ресурстар: ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақ кезеңі/Уақыты: Сабақтың ортасы
Педагогтің іс-әрекеті:

№1 - тапсырма:

Адамның әртүрлі мінез-құлқын қарасөз мазмұны арқылы түсіндіріп беріңдер. Берілген қарасөздің идеясын талдап, дәптерге жазыңдар.

Оқушының іс-әрекеті: Адамның әртүрлі мінез-құлқын қарасөз мазмұны арқылы түсіндіріп береді. Берілген қарасөздің идеясын талдайды, дәптерлеріне жазады.
Бағалау:

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

-Адамның әртүрлі мінез-құлқын қарасөз мазмұны арқылы түсіндіріп береді.

- Берілген қарасөздің идеясын талдайды.

-Дәптерлеріне жазады.

Ресурстар: Оқулық, жұмыс дәптері
Сабақ кезеңі/Уақыты:

«Түртіп алу» әдісі.

Педагогтің іс-әрекеті:

№2-тапсырма.

Мәтіндегі автордың ішкі сырына назар аударыңдар. Абайдың айтпақ ойын өз сөздеріңмен жеткізіңдер.

Оқушының іс-әрекеті: Абайдың айтпақ ойын өз сөздерімен жеткізеді.
Бағалау:

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

-өз ойымен бөліседі.

Ресурстар: Оқулық, жұмыс дәптері
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті: №3-тапсырма. Қарасөзді мәнерлеп жатқа айтыңдар.
Оқушының іс-әрекеті: Қарасөзді мәнерлеп жатқа айтады.
Бағалау:

Дескриптор: Жалпы - 4 балл.

- Қарасөзді мәнерлеп жатқа айтады.

Ресурстар: Оқулық, жұмыс дәптері
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың соңы

Педагогтің іс-әрекеті:

«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушының іс-әрекеті:

Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т. б.

Бағалау:

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.

Ресурстар: Картинки по запросу шапалақ фото

Ұқсас жұмыстар
Ерекшелік неде Абайдың бесінші қарасөзімен салыстыру
Тілдік мақсаттар
Ыбырай Алтынсариннің өлеңдері мен шығармалары
Ақсақалдың ақ батасы. Жұп дауыстылар
Ыбырай Алтынсарин өзен жайлы ақпарат
«Аққулар ұйықтағанда» М.Мақатаев
Өлеңді мәнерлеп оқыңдар
Абайдың Жиырма тоғызыншы қарасөзі
М.дулатов «бөрік» мәтіні. буын 62-64 жаттығу
Әдептіліктен озбайық
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz