7 А сыныпқа арналған ашық сабақ: Табиғи қышқылдар мен негіздер, индикаторлар

Бөлім:

7. 3А

Химиялық реакциялар

Бөлім:: Педагогтің аты-жөні:
7. 3АХимиялық реакциялар: Турғунбаева Дария
Бөлім:: Күні:
7. 3АХимиялық реакциялар: 21. 01. 2025
Бөлім:: Сыныбы: 7 «А»
7. 3АХимиялық реакциялар: Қатысушылар саны: 23 Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
7. 3АХимиялық реакциялар: Табиғи қышқылдар мен негіздер. Индикаторлар.
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
7. 3АХимиялық реакциялар:

7. 3. 4. 1 -«қышқылдық» және «сабындылық» қасиеттер кейбір табиғи қышқылдар мен сілтілердің белгілері болуы мүмкін екендігін білу

7. 3. 4. 2 - рН шкаласы негізінде әмбебап индикаторды қолданып, сілтілер мен қышқылдарды анықтай алу.

Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
7. 3АХимиялық реакциялар:
  • «Қышқылды» және «сабынды» заттардың табиғи қышқылдар мен сілтілер бола алатындығын сипаттайды;
  • Қышқыл мен сілтіні анықтауда индикаторларды қолданады;
  • Әмбебап индикатор көмегімен сілтілер мен қышқылдардың,

рH мәнін анықтайды;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

3 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Жағымды атмосфералық жағдай тудыру

«Ұлттық ою» әдісі

Оқушының іс-әрекеті:

Психологиялық ахуал қалыптастыру

«Ұлттық ою» әдісі. Оқушылар бейнероликте көрсетілген оюларды қимылымен көрсетеді.

Оқушылар лакмус қағазының түсі арқылы 3 топқа бөлінеді.

І топ лакмус

ІІ топ фенофталейн

ІІІ топ метилоранж

Бағалау: Бағалау парақтарын таратып беру.
Ресурстар:

Оқулық, жұмыс дәптері

Түрлі түсті стикерлер

бейнеролик

лакмус қағазы

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Өткен білімді еске түсіру

5 мин

Педагогтің іс-әрекеті:

Үй жұмысы «Blooket» платформасы арқылы тест сұрақтары.

  1. Белсенділігі төмен металды көрсетіңіз
  2. Қорғасынның химиялық таңбалануы
  3. Қышқылдық оксидті көрсетіңіз
  4. Негіздік оксидті көрсетіңіз
  5. Белсенділігі жоғары металды көрсетіңіз

Ұлттық құндылық: “Жаңашылдыққа баулу”

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар интербелсенді тақтадағы сұрақтарға ұялы телефондарын қолданып жауап береді
Бағалау:

«рН мәндері арқылы» өзін-өзі бағалау

Жалпы: 2 балл

Ресурстар:

Интербелсенді тақта, blooket платформасы, телефон

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы

Жаңа сабаққа

кіріспе

7 мин

Педагогтің іс-әрекеті:

«Қазынаны іздеу» әдісі
Оқушыларға өткен сабақтардан сұрақтар қойылады. Сол сұрақтарға жауаптар сынып ішіндегі заттармен байланыстырылады.

Сабақ түсіндіреді.

Оқушының іс-әрекеті:

Сұрақтарға жауап береді. Қазынаның жасырылған орындарын табады.

Сұрақтарға жауап тауып бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады.

Мұқият тыңдайды

Бағалау: ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» «Керемет!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру
Ресурстар:

кеспе қағаздар

слайд, видеоролик

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жеке жұмыс 5 мин

.

Педагогтің іс-әрекеті:

Жеке жұмыс.

«Лулия шеңбері» әдісі

Қышқылдар мен негіздердің формулалары жазылған шеңбер оқушыларға таратылады. Кілт кіші шеңбер арқылы беріледі.

Ұлттық құндылық: Әділдік және жауапкершілік

Оқушының іс-әрекеті: Қышқылдар мен мен негіздердің салыстырмалы молекулалық массасын есептейді. Жауабын тексереді.
Бағалау:

Дескриптор: қышқылдар мен сілтілердің молекулалық массасын есептейді.

«рН мәндері арқылы» өзін-өзі бағалау, смайликтер арқылы

Жалпы: 3 балл

Ресурстар:
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Топтық жұмыс

10 мин

2 мин

Педагогтің іс-әрекеті:

Топтық жұмыс.

«Тәжірибе таным көзі»”

№7 зертханалық жұмыс орындау. «Ертіндідегі қышқылдар мен сілтілердің ортасын анықтау».

Реактивтер: cy, натрий гидроксиді(NaOH), тұз қышқылы (HCl) .

Құрал-жабдықтар: пробиркалар, индикатор ерітінділері (лакмус, фенолфталеин, метилоранж), әмбебап индикатор қағазы.

Қауіпсіздік ережесі

Оқушыларға қауіпсіздік ережелері туралы ақпарат беріледі.

Ұлттық құндылық: «Бірлік және ынтымақ»

Сергіту сәті: « Қолмен сезіп, оймен шеш »

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар топ бойынша сынауықтағы заттарды анықтап, жұмыс парағындағы кестені толтырады. Неліктен ерітінді түсі өзгергенін түсіндіреді.

Әр топтан оқушылар шығып, қораптың ішіндегі заттарды табады.

Бағалау:

Дескриптор:

  • Өздігінен жұмыс жасап, нәтижесін жазады.
  • Өзгерістерді кестеге толтырады.
  • Жұмыстың қорытындысын кестеге жазады.

«рН мәндері арқылы» өзін-өзі бағалау, смайликтер арқылы

Жалпы: 3 балл

Ресурстар:

Жұмыс парағы, реактивтер, химиялық ыдыстар, индикаторлар

Түрлі жемістер мен көкөністер

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жұптық жұмыс

10 мин

Педагогтің іс-әрекеті:

Жұптық жұмыс : «Резюме» әдісі

Қышқылдар мен сілтілерге резюме жасау


Ұқсас жұмыстар
7-сынып: Табиғи қышқылдар мен сілтілер - қасиеттер, индикаторлар және бейтараптану
Қышқылдар мен негіздер: мектепке арналған тәрбиелік-практикалық химия шарасы
Бейорганикалық заттардың жіктелуі: жай және күрделі заттар (оксидтер, қышқылдар, негіздер, тұздар)
Электролиттік диссоциация теориясы тұрғысынан қышқылдар, негіздер мен тұздардың химиялық қасиеттері - 9 сынып зерттеу сабағы
Биология пәнінен 7 «а» сыныпқа арналған ашық сабақ жоспары: Құс шаруашылығы
7-А сыныпқа арналған ашық сабақ: Шеңбер және оның элементтері
7 «А» сыныпқа арналған ашық сабақ: Paint редакторында үзінділермен жүргізілетін әрекеттер
7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Қазақстандағы ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың түрлері мен таралуы
PAINT графикалық редакторында үзінділермен жұмыс істеу мүмкіндіктері - 7 а сыныпқа арналған ашық сабақ
Қышқылдар: құрамы, классификациясы және физикалық қасиеттері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz