Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру

Бөлім:
7.3А
Химиялық реакциялар

Педагогтің аты-жөні:
Турғунбаева Дария
Күні:
21.01.2025
Сыныбы: 7 <<А>>
Қатысушылар саны: 23 Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Табиғи қышқылдар мен негіздер. Индикаторлар.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
7.3.4.1 -<<қышқылдық>> және <<сабындылық>> қасиеттер кейбір табиғи қышқылдар мен сілтілердің белгілері болуы мүмкін екендігін білу
7.3.4.2 - рН шкаласы негізінде әмбебап индикаторды қолданып, сілтілер мен қышқылдарды анықтай алу.

Сабақтың мақсаты:
* <<Қышқылды>> және <<сабынды>> заттардың табиғи қышқылдар мен сілтілер бола алатындығын сипаттайды;
* Қышқыл мен сілтіні анықтауда индикаторларды қолданады;
* Әмбебап индикатор көмегімен сілтілер мен қышқылдардың,
рH мәнін анықтайды;

Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/
Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар

Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
3 мин.
Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Жағымды атмосфералық жағдай тудыру
<<Ұлттық ою>> әдісі

Психологиялық ахуал қалыптастыру
<<Ұлттық ою>> әдісі. Оқушылар бейнероликте көрсетілген оюларды қимылымен көрсетеді.

Оқушылар лакмус қағазының түсі арқылы 3 топқа бөлінеді.
І топ лакмус
ІІ топ фенофталейн
ІІІ топ метилоранж

Бағалау парақтарын таратып беру.

Оқулық, жұмыс дәптері
Түрлі түсті стикерлер

бейнеролик

лакмус қағазы
Өткен білімді еске түсіру
5 мин

Үй жұмысы <> платформасы арқылы тест сұрақтары.
1. Белсенділігі төмен металды көрсетіңіз
2. Қорғасынның химиялық таңбалануы
3. Қышқылдық оксидті көрсетіңіз
4. Негіздік оксидті көрсетіңіз
5. Белсенділігі жоғары металды көрсетіңіз

Ұлттық құндылық: "Жаңашылдыққа баулу"

Оқушылар интербелсенді тақтадағы сұрақтарға ұялы телефондарын қолданып жауап береді

<<рН мәндері арқылы>> өзін-өзі бағалау

Жалпы: 2 балл

Интербелсенді тақта, blooket платформасы, телефон

Сабақтың ортасы

Жаңа сабаққа
кіріспе
7 мин

<<Қазынаны іздеу>> әдісі
Оқушыларға өткен сабақтардан сұрақтар қойылады. Сол сұрақтарға жауаптар сынып ішіндегі заттармен байланыстырылады.
Сабақ түсіндіреді.
Сұрақтарға жауап береді. Қазынаның жасырылған орындарын табады.

Сұрақтарға жауап тауып бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады.

Мұқият тыңдайды
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> <<Керемет!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру

кеспе қағаздар

слайд, видеоролик
Жеке жұмыс 5 мин

.
Жеке жұмыс.
<<Лулия шеңбері>> әдісі
Қышқылдар мен негіздердің формулалары жазылған шеңбер оқушыларға таратылады. Кілт кіші шеңбер арқылы беріледі.
Ұлттық құндылық: Әділдік және жауапкершілік
Қышқылдар мен мен негіздердің салыстырмалы молекулалық массасын есептейді. Жауабын тексереді.

Дескриптор: қышқылдар мен сілтілердің молекулалық массасын есептейді.
<<рН мәндері арқылы>> өзін-өзі бағалау, смайликтер арқылы

Жалпы: 3 балл

Топтық жұмыс
10 мин

2 мин
Топтық жұмыс.
<<Тәжірибе таным көзі>>"

№7 зертханалық жұмыс орындау. <<Ертіндідегі қышқылдар мен сілтілердің ортасын анықтау>>.
Реактивтер: cy, натрий гидроксиді(NaOH), тұз қышқылы (HCl).
Құрал-жабдықтар: пробиркалар, индикатор ерітінділері (лакмус, фенолфталеин, метилоранж), әмбебап индикатор қағазы.

Қауіпсіздік ережесі
Оқушыларға қауіпсіздік ережелері туралы ақпарат беріледі.
Ұлттық құндылық: <<Бірлік және ынтымақ>>

Сергіту сәті: <<Қолмен сезіп, оймен шеш>>
Оқушылар топ бойынша сынауықтағы заттарды анықтап, жұмыс парағындағы кестені толтырады. Неліктен ерітінді түсі өзгергенін түсіндіреді.

Әр топтан оқушылар шығып, қораптың ішіндегі заттарды табады.
Дескриптор:
* Өздігінен жұмыс жасап, нәтижесін жазады.
* Өзгерістерді кестеге толтырады.
* Жұмыстың қорытындысын кестеге жазады.

<<рН мәндері арқылы>> өзін-өзі бағалау, смайликтер арқылы

Жалпы: 3 балл

Жұмыс парағы, реактивтер, химиялық ыдыстар,индикаторлар

Түрлі жемістер мен көкөністер
Жұптық жұмыс
10 мин
Жұптық жұмыс: <<Резюме>> әдісі
Қышқылдар мен сілтілерге резюме жасау
Ұлттық құндылық: Әділетті түрде әр жұп мүшесінің теңдей үлес қосуын талап етеді.
Оқушылар жұптарға бөлініп, қораптың ішінен қышқылдар мен сілтілердің аттары жазылған қағазды таңдап алады. Олардың қасиетін, сипаттамасын, қолданылуын жазады.

Дескриптор:
* Қышқылдар мен сілтілерді атайды;
* Сипаттамасын жазады;
* Қолданылуын жазады.
<<рН мәндері арқылы>> өзін-өзі бағалау, смайликтер арқылы
Жалпы: 2 балл

Кеспе қағаздар, А3 парақтар
Сабақтың соңы.

Рефлексия
3 мин

Бүгінгі сабағымыздың мақсаты жүзеге асырылды ма?

Рефлексия жүргізу
<<Менің көңіл күйім>> әдісі
Бағалау.
10 баллдық жүйе бойынша күнделікке бағалау
Үй тапсырмасы. Тақырыпты оқу.
<<Біліміңді тексер>>

Сабаққа әр оқушы адам бейнесіне өзінің эмоциясын бейнелейді, ойын жазады.

рН шкаладағы балдарын топ басшысы бағалау парағына жазып береді

Стикерлер
Оқулық

<> физика-математикалық мектеп-лицейі

Ашық сабақ

Тақырыбы: Табиғи қышқылдар мен негіздер. Индикаторлар

2024-2025 оқу жылы

Ұқсас жұмыстар
Қазақстан Республикасының Конституциялық құқығы туралы түсінік және оның мәні
Адам. Оқушыларға адам мәселесі, табиғаты, адам бойындағы табиғи және әлеуметтік нышандар туралы түсіндіру
Квадрат теңдеудің түбірлерін таба білу
Үгілмелі ірімшік коскан пирог пісіру
Квадраттық теңдеу түбірлерінің формулаларына есептер. 8-сынып
Кескіндеме өнерінің натюрморт жанры
Дене температурасының оның молекулаларының жылдамдығына тәуелділігі. Заттың агрегаттық күйлері және оларды молеклалық-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру
Түзілген заттардың массаларын анықтауға есептеулер
Практикалық жұмыс. Күрделі шарттар
Топ Көптік жалғау
Пәндер