Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау. Сабақтың тақырыбы

Бөлім:
Тұрақты электр тогы
Сабақтың тақырыбы
Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау
Педагогтің аты-жөні
Орынбай Еркебұлан Ғалымжанұлы
Күні:
Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
8.4.2.11.-өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғауда тізбек бөлігі үшін Ом заңын қолданып, электр тізбектеріне есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
Барлығы: -Өткігіштерді параллель және тізбектей жалғауды туралы жалпы түсінік қалыптастырып, сұлбасына қарай тізбекті анықтайды, қарапайым есептерді шығарады.
-Өткізгіштерді параллель және тізбектей жалғаудың құрастыру сызбалары арқылы және тізбек құрайды
-Аралас тізбекке берілген әртүрлі есептерді оқушылар сабақтың аяғында параллель және тізбектей жалғаудың заңдылықтарын қолдана отырып, қорытынды шығарады, оқып үйренгендерін практикада қолданады
ЕБҚ бар оқушылар: Тірек қимыл аппараты бұзылған
Тапсырмаларды орнында отырып орындау.
ОДД
Білу және түсіну
Қолдану және талдау
Бағалау критерийлері
Тізбектің сұлбасына қарай өткізгіштерді параллель және тізбектей жалғанғанын, сұлба бойынша тізбектегі құрылғылардың көрсетуін анықтайды,сұраққа жауап береді
-Өткізгіштерді параллель және тізбектей жалғаудың заңдылықтарын салыстырып, сұлбаны және тізбекті құрастырады
-Аралас тізбек бойынша , ондағы заңдылықтарды қолдана отырып есептер шығарады
ЕБҚ бар оқушылар: Өткізгіштерді параллель және тізбектей жалғаудың заңдылықтарын салыстырып, сұлбаны және тізбекті құрастырады Тапсырмаларды орнында отырып орындайды.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
2-3 минут
- ұйымдастыру
- топтастыру (әдісті анықтау)
І.Ұйымдастыру
Сәлемдесу,оқушыларды түгендеу, зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй жұмысын тексеру.
<<Сөз шешу >> әдісі
бойынша топқа бөлу.
І топқа - қот,
ІІ топқа - декергі,
ІІІ топқа - керуен
Пән мұғалімімен амандасады.
Оқушылар адасқан әріптерді жинау арқылы топқа бөлінеді.
1-топ тоқ
2-топ кедергі
3-топ кернеу
Бағалау лайк әдісі бойынша жүргізіледі.
Лайктар саны есептеліп,
сабақ соңында орта балл шығады.
Сабақтың басы:
(4-5 мин)
- үй жұмысын сұрау (әдісті анықтау) қалай бағалайсыз?
<<Ыстық орындық>> бойынша алдыңғы білімді еске түсіру.
Ортаға орындық қойып, бір оқушыны сол орындыққа отырғызамыз. Айналасында отырған білім алушылар алдыңғы өткен тақырыптардан сол оқушыға кезектесіп сұрақтар қояды.
1. Ток күші деген не? Өлшем бірлігі қандай?
2. Реостат не үшін қолданылады?
3. Өткізгіштің меншікті айтасыз? кедергісі туралы не
4. Кедергінің өлшем бірлігі кандай?
5. Электр тогы дегеніміз не?
6. Меншікті кедергінің өлшем бірлігі?
7. Электр кернеуі леп нені айтамыз және өлшем бірлігі кандай?
8. Ом занының формуласын түсіндір?
9. Кернеу мен ток күшін өлшейтін құрал не деп аталады?
Өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
ЕБҚ: Орнында отырып сұрақтарға жауап береді.
+1 лайк
Сабақтың ортасы
30 мин
Білу және түсіну
Электр құрылғыларын тізбектей қосу.
Өткізгіштерді тізбектей жалғағанда ток күштері тең, ал тізбектегі жалпы кернеу оның бөліктеріндегі кернеулердің қосындысына тең болады, ал жалпы кедергі әрбір өткізгіштің кедергілерінің қосындысынан тұрады:U=U1+U2+U3+...
I1=I2=I3=...
R=R1+R2+R3+...
Электр құрылғыларын параллель қосу.
Өткзгіштерді параллель жалғағанда, тізбектің барлық бөліктерінде кернеу бірдей, ал жалпы ток күші әрбір өткізгіштегі ток күштерінің қосындысына тең, жалпы кедергі әрбір өткізгіштің кедергісінен кем болады.
I=I1+I2+I3+... U1=U2=U3=...
1/R=1/R1+1/R2+1/R3+...
Қолдану
Есептер шығару
1.Кедергілері 2, 3 және 5 Ом үш тізбектей жалғанған резисторлардың жалпы кедергісі кандай? Сызбаны салыңыз?
2. Кедергілері 2 және 4 Ом екі параллель жалганган резисторлардың жалпы кедергісі кандай?
3.10 бірдей резисторлардың кедергілері 2 Ом. Барлығы параллель жалғанған. Олардың жалпы кедергісі нешеге тең?
4. Бір резистордың кедергісі 2 Ом, ал екіншісінікі 3 Ом. Олардың жалпы кедергici 2 Омнан кем. Резисторлар қалай жалғанған тізбектей әлде параллель ма
5. Бір резистордың кедергісі 4 Ом, ал екіншісінікі 3 Ом. Олардың жалпы кедергісі 5 Омнан көп. Резисторлар қалай жалғанған тізбектей әлде параллель ма?
6. Кедергілері 3 және 6 Ом резисторлар тізбектей жалғанып, кернеуі 4,5 В батарейкаға косылған. Тізбектің ток күшін анықтаңыз..
7. Кедергілері 20 және 35 Ом екі резистор батарейкага параллель қосылған. Бірінші резистордағы ток күші 0,2 А. Екі резистордан кандай ток өтеді.
Есептерді шығарады.
ЕБҚ бар оқушылар:
Берілген есепті орнында отырып шығарады
+1 лайк
Физика.
Жалпы білім беретін мектептің
8-сыныбына арналған оқулық + СD /Башарұлы Р., Шүйіншина Ш., Сейфоллина К. - Алматы: Атамұра, 2018. 224 бет.
Сабақтың соңы:
(3 мин)
Рефлексия
Үй тапсырмасы
<<Рефлексиялық шеңбер>>
Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?
Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?
Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?
Сабақта қандай қиындықтар туындады?
Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?
Үй тапсырмасы:
1) 5,3-жаттығу (1,2)
2) <<3 сұрақ>> Башарұлы Р., Шүйіншина Ш., Сейфоллина К білім беретін мектептің 8-сыныбына арналған физика оқулығы,131-бет.
Білім алушылар кері байланыстарын береді.
Үй тапсырмасын белгілеп алады.
Физика.
Жалпы білім беретін мектептің
8-сыныбына арналған оқулық + СD /Башарұлы Р., Шүйіншина Ш., Сейфоллина К. - Алматы: Атамұра, 2018. 224 бет.
Тұрақты электр тогы
Сабақтың тақырыбы
Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау
Педагогтің аты-жөні
Орынбай Еркебұлан Ғалымжанұлы
Күні:
Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
8.4.2.11.-өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғауда тізбек бөлігі үшін Ом заңын қолданып, электр тізбектеріне есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
Барлығы: -Өткігіштерді параллель және тізбектей жалғауды туралы жалпы түсінік қалыптастырып, сұлбасына қарай тізбекті анықтайды, қарапайым есептерді шығарады.
-Өткізгіштерді параллель және тізбектей жалғаудың құрастыру сызбалары арқылы және тізбек құрайды
-Аралас тізбекке берілген әртүрлі есептерді оқушылар сабақтың аяғында параллель және тізбектей жалғаудың заңдылықтарын қолдана отырып, қорытынды шығарады, оқып үйренгендерін практикада қолданады
ЕБҚ бар оқушылар: Тірек қимыл аппараты бұзылған
Тапсырмаларды орнында отырып орындау.
ОДД
Білу және түсіну
Қолдану және талдау
Бағалау критерийлері
Тізбектің сұлбасына қарай өткізгіштерді параллель және тізбектей жалғанғанын, сұлба бойынша тізбектегі құрылғылардың көрсетуін анықтайды,сұраққа жауап береді
-Өткізгіштерді параллель және тізбектей жалғаудың заңдылықтарын салыстырып, сұлбаны және тізбекті құрастырады
-Аралас тізбек бойынша , ондағы заңдылықтарды қолдана отырып есептер шығарады
ЕБҚ бар оқушылар: Өткізгіштерді параллель және тізбектей жалғаудың заңдылықтарын салыстырып, сұлбаны және тізбекті құрастырады Тапсырмаларды орнында отырып орындайды.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
2-3 минут
- ұйымдастыру
- топтастыру (әдісті анықтау)
І.Ұйымдастыру
Сәлемдесу,оқушыларды түгендеу, зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй жұмысын тексеру.
<<Сөз шешу >> әдісі
бойынша топқа бөлу.
І топқа - қот,
ІІ топқа - декергі,
ІІІ топқа - керуен
Пән мұғалімімен амандасады.
Оқушылар адасқан әріптерді жинау арқылы топқа бөлінеді.
1-топ тоқ
2-топ кедергі
3-топ кернеу
Бағалау лайк әдісі бойынша жүргізіледі.
Лайктар саны есептеліп,
сабақ соңында орта балл шығады.
Сабақтың басы:
(4-5 мин)
- үй жұмысын сұрау (әдісті анықтау) қалай бағалайсыз?
<<Ыстық орындық>> бойынша алдыңғы білімді еске түсіру.
Ортаға орындық қойып, бір оқушыны сол орындыққа отырғызамыз. Айналасында отырған білім алушылар алдыңғы өткен тақырыптардан сол оқушыға кезектесіп сұрақтар қояды.
1. Ток күші деген не? Өлшем бірлігі қандай?
2. Реостат не үшін қолданылады?
3. Өткізгіштің меншікті айтасыз? кедергісі туралы не
4. Кедергінің өлшем бірлігі кандай?
5. Электр тогы дегеніміз не?
6. Меншікті кедергінің өлшем бірлігі?
7. Электр кернеуі леп нені айтамыз және өлшем бірлігі кандай?
8. Ом занының формуласын түсіндір?
9. Кернеу мен ток күшін өлшейтін құрал не деп аталады?
Өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
ЕБҚ: Орнында отырып сұрақтарға жауап береді.
+1 лайк
Сабақтың ортасы
30 мин
Білу және түсіну
Электр құрылғыларын тізбектей қосу.
Өткізгіштерді тізбектей жалғағанда ток күштері тең, ал тізбектегі жалпы кернеу оның бөліктеріндегі кернеулердің қосындысына тең болады, ал жалпы кедергі әрбір өткізгіштің кедергілерінің қосындысынан тұрады:U=U1+U2+U3+...
I1=I2=I3=...
R=R1+R2+R3+...
Электр құрылғыларын параллель қосу.
Өткзгіштерді параллель жалғағанда, тізбектің барлық бөліктерінде кернеу бірдей, ал жалпы ток күші әрбір өткізгіштегі ток күштерінің қосындысына тең, жалпы кедергі әрбір өткізгіштің кедергісінен кем болады.
I=I1+I2+I3+... U1=U2=U3=...
1/R=1/R1+1/R2+1/R3+...
Қолдану
Есептер шығару
1.Кедергілері 2, 3 және 5 Ом үш тізбектей жалғанған резисторлардың жалпы кедергісі кандай? Сызбаны салыңыз?
2. Кедергілері 2 және 4 Ом екі параллель жалганган резисторлардың жалпы кедергісі кандай?
3.10 бірдей резисторлардың кедергілері 2 Ом. Барлығы параллель жалғанған. Олардың жалпы кедергісі нешеге тең?
4. Бір резистордың кедергісі 2 Ом, ал екіншісінікі 3 Ом. Олардың жалпы кедергici 2 Омнан кем. Резисторлар қалай жалғанған тізбектей әлде параллель ма
5. Бір резистордың кедергісі 4 Ом, ал екіншісінікі 3 Ом. Олардың жалпы кедергісі 5 Омнан көп. Резисторлар қалай жалғанған тізбектей әлде параллель ма?
6. Кедергілері 3 және 6 Ом резисторлар тізбектей жалғанып, кернеуі 4,5 В батарейкаға косылған. Тізбектің ток күшін анықтаңыз..
7. Кедергілері 20 және 35 Ом екі резистор батарейкага параллель қосылған. Бірінші резистордағы ток күші 0,2 А. Екі резистордан кандай ток өтеді.
Есептерді шығарады.
ЕБҚ бар оқушылар:
Берілген есепті орнында отырып шығарады
+1 лайк
Физика.
Жалпы білім беретін мектептің
8-сыныбына арналған оқулық + СD /Башарұлы Р., Шүйіншина Ш., Сейфоллина К. - Алматы: Атамұра, 2018. 224 бет.
Сабақтың соңы:
(3 мин)
Рефлексия
Үй тапсырмасы
<<Рефлексиялық шеңбер>>
Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?
Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?
Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?
Сабақта қандай қиындықтар туындады?
Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?
Үй тапсырмасы:
1) 5,3-жаттығу (1,2)
2) <<3 сұрақ>> Башарұлы Р., Шүйіншина Ш., Сейфоллина К білім беретін мектептің 8-сыныбына арналған физика оқулығы,131-бет.
Білім алушылар кері байланыстарын береді.
Үй тапсырмасын белгілеп алады.
Физика.
Жалпы білім беретін мектептің
8-сыныбына арналған оқулық + СD /Башарұлы Р., Шүйіншина Ш., Сейфоллина К. - Алматы: Атамұра, 2018. 224 бет.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz