8-сынып физикасы: тұрақты электр тогы - өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау

Бөлім:

Тұрақты электр тогы
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы
Тұрақты электр тогы: Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау
Бөлім::

Педагогтің аты-жөні

Тұрақты электр тогы: Орынбай Еркебұлан Ғалымжанұлы
Бөлім::

Күні:

Тұрақты электр тогы:
Бөлім::

Сынып:

Тұрақты электр тогы: Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім::

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

Тұрақты электр тогы: 8. 4. 2. 11. -өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғауда тізбек бөлігі үшін Ом заңын қолданып, электр тізбектеріне есептер шығару
Бөлім::

Сабақтың мақсаты:

Тұрақты электр тогы:

Барлығы: -Өткігіштерді параллель және тізбектей жалғауды туралы жалпы түсінік қалыптастырып, сұлбасына қарай тізбекті анықтайды, қарапайым есептерді шығарады.

-Өткізгіштерді параллель және тізбектей жалғаудың құрастыру сызбалары арқылы және тізбек құрайды

-Аралас тізбекке берілген әртүрлі есептерді оқушылар сабақтың аяғында параллель және тізбектей жалғаудың заңдылықтарын қолдана отырып, қорытынды шығарады, оқып үйренгендерін практикада қолданады

ЕБҚ бар оқушылар: Тірек қимыл аппараты бұзылған

Тапсырмаларды орнында отырып орындау.

Бөлім::

ОДД

Тұрақты электр тогы:

Білу және түсіну

Қолдану және талдау

Бөлім::

Бағалау критерийлері

Тұрақты электр тогы:

Тізбектің сұлбасына қарай өткізгіштерді параллель және тізбектей жалғанғанын, сұлба бойынша тізбектегі құрылғылардың көрсетуін анықтайды, сұраққа жауап береді

-Өткізгіштерді параллель және тізбектей жалғаудың заңдылықтарын салыстырып, сұлбаны және тізбекті құрастырады

-Аралас тізбек бойынша, ондағы заңдылықтарды қолдана отырып есептер шығарады

ЕБҚ бар оқушылар: Өткізгіштерді параллель және тізбектей жалғаудың заңдылықтарын салыстырып, сұлбаны және тізбекті құрастырады Тапсырмаларды орнында отырып орындайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар
Сабақтың кезеңі/ уақыт:

2-3 минут

- ұйымдастыру

- топтастыру (әдісті анықтау)

Педагогтің әрекеті:

І. Ұйымдастыру

Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, зейінін сабаққа аудару

ІІ. Үй жұмысын тексеру.

« Сөз шешу » әдісі

бойынша топқа бөлу.

І топқа - қот,

ІІ топқа - декергі,

ІІІ топқа - керуен

Оқушының әрекеті:

Пән мұғалімімен амандасады.

Оқушылар адасқан әріптерді жинау арқылы топқа бөлінеді.

1-топ тоқ

2-топ кедергі

3-топ кернеу

Бағалау:

Бағалау лайк әдісі бойынша жүргізіледі.

Лайктар саны есептеліп,

сабақ соңында орта балл шығады.

Ресурстар:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Сабақтың басы:

(4-5 мин)

- үй жұмысын сұрау (әдісті анықтау) қалай бағалайсыз?

Педагогтің әрекеті:

«Ыстық орындық» бойынша алдыңғы білімді еске түсіру.

Ортаға орындық қойып, бір оқушыны сол орындыққа отырғызамыз. Айналасында отырған білім алушылар алдыңғы өткен тақырыптардан сол оқушыға кезектесіп сұрақтар қояды.

1. Ток күші деген не? Өлшем бірлігі қандай?

2. Реостат не үшін қолданылады?

3. Өткізгіштің меншікті айтасыз? кедергісі туралы не

4. Кедергінің өлшем бірлігі кандай?

5. Электр тогы дегеніміз не?

6. Меншікті кедергінің өлшем бірлігі?

7. Электр кернеуі леп нені айтамыз және өлшем бірлігі кандай?

8. Ом занының формуласын түсіндір?

9. Кернеу мен ток күшін өлшейтін құрал не деп аталады?

Оқушының әрекеті:

Өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.

ЕБҚ : Орнында отырып сұрақтарға жауап береді.

Бағалау:

+1 лайк

Ресурстар:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Сабақтың ортасы

30 мин

Педагогтің әрекеті:

Білу және түсіну

Электр құрылғыларын тізбектей қосу.

2 045 Өткізгіштерді тізбектей жалғағанда ток күштері тең, ал тізбектегі жалпы кернеу оның бөліктеріндегі кернеулердің қосындысына тең болады, ал жалпы кедергі әрбір өткізгіштің кедергілерінің қосындысынан тұрады:U=U 1 +U 2 +U 3 +…

I 1 =I 2 =I 3 =…

R=R 1 +R 2 +R 3 +…

Электр құрылғыларын параллель қосу.

Өткзгіштерді параллель жалғағанда, тізбектің барлық бөліктерінде кернеу бірдей, ал жалпы ток күші әрбір өткізгіштегі ток күштерінің қосындысына тең, жалпы кедергі әрбір өткізгіштің кедергісінен кем болады.

физика8 I=I 1 +I 2 +I 3 +… U 1 =U 2 =U 3 =…

1/R=1/R 1 +1/R 2 +1/R 3 +…

Қолдану

Есептер шығару

1. Кедергілері 2, 3 және 5 Ом үш тізбектей жалғанған резисторлардың жалпы кедергісі кандай? Сызбаны салыңыз?

2. Кедергілері 2 және 4 Ом екі параллель жалганган резисторлардың жалпы кедергісі кандай?

3. 10 бірдей резисторлардың кедергілері 2 Ом. Барлығы параллель жалғанған. Олардың жалпы кедергісі нешеге тең?

4. Бір резистордың кедергісі 2 Ом, ал екіншісінікі 3 Ом. Олардың жалпы кедергici 2 Омнан кем. Резисторлар қалай жалғанған тізбектей әлде параллель ма

5. Бір резистордың кедергісі 4 Ом, ал екіншісінікі 3 Ом. Олардың жалпы кедергісі 5 Омнан көп. Резисторлар қалай жалғанған тізбектей әлде параллель ма?

6. Кедергілері 3 және 6 Ом резисторлар тізбектей жалғанып, кернеуі 4, 5 В батарейкаға косылған. Тізбектің ток күшін анықтаңыз. .

7. Кедергілері 20 және 35 Ом екі резистор батарейкага параллель қосылған. Бірінші резистордағы ток күші


Ұқсас жұмыстар
Қысқа мерзімді жоспар: 8-сынып, Тұрақты электр тогы - Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау
Электр тізбегінде өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау
8-сынып физика: Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау - сабақ жоспары
Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау: теория мен есептер
Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау: негізгі заңдылықтар мен есептер
8-сынып. Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау, токтың жұмысы мен қуаты, Джоуль-Ленц заңы
Орта мерзімді жоспар: Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау; электр тогының жұмысы, қуаты және Джоуль-Ленц заңы
8-сынып физикасы: Тұрақты электр тогы тарауын қорытындылау сабақ жоспары және бағалау
8-сыныпқа арналған модульдік оқу-әдістемелік құрал: Тұрақты электр тогы
Арқалық медицина колледжі: Өткізгіштерді тізбектей және параллель қосу тақырыбындағы физика сабағының әдістемелік талдауы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz