Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сөз таптарын сәйкестендіру

Бөлімі:
Менің мектебім
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сыныбы: 2 <<>>
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Зат есім 86 - сабақ
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
Сабақтың мақсаты:
Зат есім туралы түсінік қалыптасады.
Мағынасына қарай топтай біледі
Құндылықтар
Жасампаздық пен жаңашылдық айы
Апта дәйек сөзі: Жасампаздық бәрімізге өнеге
Сабақтың барысы:
Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
3 мин
2 мин
5 мин
Саламатсыздарма оқушылар
Саламатсызба
Көңіл - күйлеріңіз қалай?
Тамаша!
Ынтымақсатстық атмосфера
<<Сиқырлы қалташа>> деп аталатын ойын түрін ұсынамын
Мұндағы қалташадан корточкаларды алу арқылы бір бірімізге жылы лебіздерімізді білдіреміз.
<<Топқа бірігу әдісі>>
Біртұтас тәрбие бағытын басшылыққа ала отырып қазақ халқының ұлттық мұраларын насихатауға барынша көңіл бөлдім.
Киіз үйлерге жазылған сандар бойынша топқа бөлемін.
І топ
ІІ топ
ІІІ топ
IV топ
Топқа бірігіп отырады.
Өткен тақырыпқа шолу.
<<Миға>> шабуыл әдісі.
<<Айналмалы шаңырақ>> әдісі арқылы жүзеге асырамын
Балалар айналмалы шаңырақ әдісі негізін басшылыққа ала отырып шаңырақтың уықтарындағы сұрақтарға жауап береді.
Зат есім дегеніміз не?
Зат есім қандай сұрақтарға жауап береді?
Затың атын білдіретін сөздерді қалай атаймыз?
Бата дегеніміз не?
Адамға қатысты сөздерге қандай сұрақ қоямыз?
Сөз таптарын ата?
Заттар мен жануарларға қандай сұрақ қоямыз?
Салт дәстүр дегеніміз не?
Психологиялық ахуал орнатады.
оқушылар жылы пікірін айтып өтеді.
Топқа бірігеді
Айналмалы шаңырақ ойынына қатысады.
Зат есімді айтады-
Зат есім қандай сұрақтарға жауап беретінін айтады
Заттын атын білдіретін сөздер тобын атайды
Бесікке салу туралы білгендерін айтады
Адамға қатысты сөздерге қандай сұрақ қоюын анықтайды
Сөз таптарын атайды
Заттар мен жануарларға қандай сұрақ қоятынын анықтайды
Салт дәстүрді айтады
Әр тапсырмада өздерін бағалап отырады.
Дескриптор
Зат есімді айтады-1б
Зат есім қандай сұрақтарға жауап беретінін айтады-1б
Заттын атын білдіретін сөздер тобын атайды-1б
Бесікке салу туралы білгендерін айтады-1б
Адамға қатысты сөздерге қандай сұрақ қоюын анықтайды -1б
Сөз таптарын атайды-1б
Заттар мен жануарларға қандай сұрақ қоятынын анықтайды-1б
Салт дәстүрді айтады-1б
Слайд №1
Бағалау парақшалары.
Топқа бөлуге арналған үлестірме қағаздар
Интербелсенді тақта
Айналмалы шаңырақ макеті
Айналмалы шаңырақ макеті үлестірме қағаздар
Сабақтың ортасы
2 мин
5мин
8мин
2 мин
4мин
5мин
4 мин
Жаңа сабақ
Тақырып ашу.
Біртұтас тәрбие бағдарламасы аясында бүгінгі сабағымда балаларға барынша ұлттық құндылықтарды дарыту
<<Ойлан,ойна орнын тап>> ойыны
<<Кубизм әдісін>> ұлттық ойынға үлестіру.Асық тастау әдісі. Асықтың бейнесі бар кубиктерді беремін
Балалар осы әдісті қолданып сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтап алады.
Салт дәстүрлерге нелер жатады?
Ұлттық құндылықтар дегенде не түсінеміз?
Бата білесің бе?
Батаны кімдер береді?
Бата сөзі қай сөз табына жатады?
Топтық жұмыс.
Біртұтас тәрбие бағдарламасы аясында балаларға ұлттық құндылықтарды дәріптеу мақсатында ұлттық киімдермен танысады. Олардың түр-түсін, сапасын ажыратады.
Ұлттық киімдегі қуыршақтардың тапсырмаларын орындатқызамын.
6-жаттығу
Постер қорғайды
І топ
Бата туралы мағлумат жинау (ноутбук беремін интернет желісінен ізденеді.)
ІІ топ
Сөз таптарын сәйкестендіру
ІІІ топ
Артығын алып таста
ІV топ
Бата беру рәсімінен көрініс
Сергіту сәті
<<Ою мен күй>>
Жұптық жұмыс
<<Мен бастаймын, сен жалғастыр>> ойыны
Жеке жұмыс. Дәптермен жұмыс
7-жаттығу
Өлеңді көшіріп жаз
Өлеңнен зат есімдерді тап
8 - жаттығу
Оңнан солға қарай оқыса да, солдан оңға қарай оқысада өзгермейтін сөздерді тап
Біртұтас тәрбие бағдарламасы аясында ұлттық ойын түрі көкпар туралы мәлімет беремін
<<Көкпар>> әдісі арқылы сабағымды пысықтаймын.
Саралау тапсырмасы
<<Сәйкес жалғасын табу "ойыны http://www.imektep.kz/iw_474 Ұзын Қысқа Қатты Жеңіл Ауыр Жаман Ащы Жұмсақ Жақсы Тәтті
Кубизм әдісі негізінде асықтардың түскен жағындағы сұрақтарға жауап береді.
Тыңдайды.
Топтық жұмыстарды орындайды.
19-жаттығуды оқиды
Ұлттық киімдегі қуыршақтардың сұрақтарына жауап береді.
I топ Ноутбук арқылы әлеуметтік желіден Тұсау кесу рәсімі туралы табады.
II топ Мәннің не туралы екенін сызбамен көрсетеді.
III топ Сөз таптарын сәйкестендіреді
IV топ Тұсау кесу рәсімінен үзінді жасап көрсетеді
Қимыл іс әрекет жасайды
Семантикалық картаны жұптаса отырып толтырады.
Жаттығуды жазады.
Зат есімдерді тауып түбір мен қосымшаны ажыратады
Сұрақтарға жауап береді.
Жеке оқушыға саралау парағын беремін жауап береді.
Асық түскен сандардағы сұраққа жауап береді
Әр жауапқа-1б
Ұлттық киімдегі қуыршақтардың сұрақтарына жауап береді.
I топ Ноутбук арқылы әлеуметтік желіден Тұсау кесу рәсімі туралы табады.-1б
II топ Мәннің не туралы екенін сызбамен көрсетеді.-1б
III топ Сөз таптарын сәйкестендіреді-1б
IV топ Тұсау кесу рәсімінен үзінді жасап көрсетеді-1б
Семантикалық картаны жұптаса отырып толтырады.-1б
.
Интербелсенді тақта
Асық бейнесі бар кубик
Үлестірме түрлі қағаздар
Оқулық, плакат, маркер
Ноутбук, слайд
Колонка
Үлестірме қағаздар
Оқулық дәптер
Интербелсенді тақта
Үлестірме қағаздар
Сабақтың соңы
2 мин
Үй жұмысы
44-бет 9-жаттығу
Кері байланыс
Білім қоржыны
Сабағым соңында жақсы көңіл күй қалдыру үшін <<Бір зат есім-бір бауырсақ>> әдісімен аяқтаймын
Яғни келген қонақтарға бір зат есім айту арқылы бір бауырсақ үлестіремін
.
Өзін-өзі бағалау парағы.
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз?
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
<<Төнкерілген>> әдіс бойынша Бесік жыры туралы мағлумат жинақтап келу.
Сабақта сергіту жаттығуларын қолданамын. Партада дұрыс отыру ережелерін қайталаймын
Сергіту сәтін орындауда
қауіпсіздік техникасы ережелері орындалады.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
Менің мектебім
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сыныбы: 2 <<>>
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Зат есім 86 - сабақ
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
Сабақтың мақсаты:
Зат есім туралы түсінік қалыптасады.
Мағынасына қарай топтай біледі
Құндылықтар
Жасампаздық пен жаңашылдық айы
Апта дәйек сөзі: Жасампаздық бәрімізге өнеге
Сабақтың барысы:
Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
3 мин
2 мин
5 мин
Саламатсыздарма оқушылар
Саламатсызба
Көңіл - күйлеріңіз қалай?
Тамаша!
Ынтымақсатстық атмосфера
<<Сиқырлы қалташа>> деп аталатын ойын түрін ұсынамын
Мұндағы қалташадан корточкаларды алу арқылы бір бірімізге жылы лебіздерімізді білдіреміз.
<<Топқа бірігу әдісі>>
Біртұтас тәрбие бағытын басшылыққа ала отырып қазақ халқының ұлттық мұраларын насихатауға барынша көңіл бөлдім.
Киіз үйлерге жазылған сандар бойынша топқа бөлемін.
І топ
ІІ топ
ІІІ топ
IV топ
Топқа бірігіп отырады.
Өткен тақырыпқа шолу.
<<Миға>> шабуыл әдісі.
<<Айналмалы шаңырақ>> әдісі арқылы жүзеге асырамын
Балалар айналмалы шаңырақ әдісі негізін басшылыққа ала отырып шаңырақтың уықтарындағы сұрақтарға жауап береді.
Зат есім дегеніміз не?
Зат есім қандай сұрақтарға жауап береді?
Затың атын білдіретін сөздерді қалай атаймыз?
Бата дегеніміз не?
Адамға қатысты сөздерге қандай сұрақ қоямыз?
Сөз таптарын ата?
Заттар мен жануарларға қандай сұрақ қоямыз?
Салт дәстүр дегеніміз не?
Психологиялық ахуал орнатады.
оқушылар жылы пікірін айтып өтеді.
Топқа бірігеді
Айналмалы шаңырақ ойынына қатысады.
Зат есімді айтады-
Зат есім қандай сұрақтарға жауап беретінін айтады
Заттын атын білдіретін сөздер тобын атайды
Бесікке салу туралы білгендерін айтады
Адамға қатысты сөздерге қандай сұрақ қоюын анықтайды
Сөз таптарын атайды
Заттар мен жануарларға қандай сұрақ қоятынын анықтайды
Салт дәстүрді айтады
Әр тапсырмада өздерін бағалап отырады.
Дескриптор
Зат есімді айтады-1б
Зат есім қандай сұрақтарға жауап беретінін айтады-1б
Заттын атын білдіретін сөздер тобын атайды-1б
Бесікке салу туралы білгендерін айтады-1б
Адамға қатысты сөздерге қандай сұрақ қоюын анықтайды -1б
Сөз таптарын атайды-1б
Заттар мен жануарларға қандай сұрақ қоятынын анықтайды-1б
Салт дәстүрді айтады-1б
Слайд №1
Бағалау парақшалары.
Топқа бөлуге арналған үлестірме қағаздар
Интербелсенді тақта
Айналмалы шаңырақ макеті
Айналмалы шаңырақ макеті үлестірме қағаздар
Сабақтың ортасы
2 мин
5мин
8мин
2 мин
4мин
5мин
4 мин
Жаңа сабақ
Тақырып ашу.
Біртұтас тәрбие бағдарламасы аясында бүгінгі сабағымда балаларға барынша ұлттық құндылықтарды дарыту
<<Ойлан,ойна орнын тап>> ойыны
<<Кубизм әдісін>> ұлттық ойынға үлестіру.Асық тастау әдісі. Асықтың бейнесі бар кубиктерді беремін
Балалар осы әдісті қолданып сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтап алады.
Салт дәстүрлерге нелер жатады?
Ұлттық құндылықтар дегенде не түсінеміз?
Бата білесің бе?
Батаны кімдер береді?
Бата сөзі қай сөз табына жатады?
Топтық жұмыс.
Біртұтас тәрбие бағдарламасы аясында балаларға ұлттық құндылықтарды дәріптеу мақсатында ұлттық киімдермен танысады. Олардың түр-түсін, сапасын ажыратады.
Ұлттық киімдегі қуыршақтардың тапсырмаларын орындатқызамын.
6-жаттығу
Постер қорғайды
І топ
Бата туралы мағлумат жинау (ноутбук беремін интернет желісінен ізденеді.)
ІІ топ
Сөз таптарын сәйкестендіру
ІІІ топ
Артығын алып таста
ІV топ
Бата беру рәсімінен көрініс
Сергіту сәті
<<Ою мен күй>>
Жұптық жұмыс
<<Мен бастаймын, сен жалғастыр>> ойыны
Жеке жұмыс. Дәптермен жұмыс
7-жаттығу
Өлеңді көшіріп жаз
Өлеңнен зат есімдерді тап
8 - жаттығу
Оңнан солға қарай оқыса да, солдан оңға қарай оқысада өзгермейтін сөздерді тап
Біртұтас тәрбие бағдарламасы аясында ұлттық ойын түрі көкпар туралы мәлімет беремін
<<Көкпар>> әдісі арқылы сабағымды пысықтаймын.
Саралау тапсырмасы
<<Сәйкес жалғасын табу "ойыны http://www.imektep.kz/iw_474 Ұзын Қысқа Қатты Жеңіл Ауыр Жаман Ащы Жұмсақ Жақсы Тәтті
Кубизм әдісі негізінде асықтардың түскен жағындағы сұрақтарға жауап береді.
Тыңдайды.
Топтық жұмыстарды орындайды.
19-жаттығуды оқиды
Ұлттық киімдегі қуыршақтардың сұрақтарына жауап береді.
I топ Ноутбук арқылы әлеуметтік желіден Тұсау кесу рәсімі туралы табады.
II топ Мәннің не туралы екенін сызбамен көрсетеді.
III топ Сөз таптарын сәйкестендіреді
IV топ Тұсау кесу рәсімінен үзінді жасап көрсетеді
Қимыл іс әрекет жасайды
Семантикалық картаны жұптаса отырып толтырады.
Жаттығуды жазады.
Зат есімдерді тауып түбір мен қосымшаны ажыратады
Сұрақтарға жауап береді.
Жеке оқушыға саралау парағын беремін жауап береді.
Асық түскен сандардағы сұраққа жауап береді
Әр жауапқа-1б
Ұлттық киімдегі қуыршақтардың сұрақтарына жауап береді.
I топ Ноутбук арқылы әлеуметтік желіден Тұсау кесу рәсімі туралы табады.-1б
II топ Мәннің не туралы екенін сызбамен көрсетеді.-1б
III топ Сөз таптарын сәйкестендіреді-1б
IV топ Тұсау кесу рәсімінен үзінді жасап көрсетеді-1б
Семантикалық картаны жұптаса отырып толтырады.-1б
.
Интербелсенді тақта
Асық бейнесі бар кубик
Үлестірме түрлі қағаздар
Оқулық, плакат, маркер
Ноутбук, слайд
Колонка
Үлестірме қағаздар
Оқулық дәптер
Интербелсенді тақта
Үлестірме қағаздар
Сабақтың соңы
2 мин
Үй жұмысы
44-бет 9-жаттығу
Кері байланыс
Білім қоржыны
Сабағым соңында жақсы көңіл күй қалдыру үшін <<Бір зат есім-бір бауырсақ>> әдісімен аяқтаймын
Яғни келген қонақтарға бір зат есім айту арқылы бір бауырсақ үлестіремін
.
Өзін-өзі бағалау парағы.
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз?
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
<<Төнкерілген>> әдіс бойынша Бесік жыры туралы мағлумат жинақтап келу.
Сабақта сергіту жаттығуларын қолданамын. Партада дұрыс отыру ережелерін қайталаймын
Сергіту сәтін орындауда
қауіпсіздік техникасы ережелері орындалады.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz