Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Әріпті өрнектер жаз

Пәні:
Математика
Бөлім:
Саяхат
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сынып:
1
Сабақтың тақырыбы:
Әріпті өрнектер
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
1.2.1.1 санды және әріпті өрнектерді (қосынды, айырма)/теңдік және теңсіздікті ажырату,құрастыру, жазу және оқу;
1.2.1.2 әріптің берілген мәніндегі бір амалды әріпті өрнектің мәнін табу;
Сабақтың мақсаты
Әріпті өрнектерді оқиды, жазады, мәнін табады
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//
уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ
тың басы
2 минут
Өткенді пысықтау
3 минут
Сабақ
тың ортасы
35 минут
Сергіту сәті
Қосымша тапсырма
Сабақты қорыту
5 минут
Үй жұмысы
Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Оқып, білім аламыз,
Біздер зерек баламыз.
Математика пәнінде,
Тапқыр, алғыр боламыз.
Үй тапсырмасын сұрау
3-тапсырма. Электронды ойын арқылы тексеру.
Өткенді пысықтау
Әріпті және санды өрнектерді ажырату.
Wordwall сайты арқылы
Жаңа тақырып
1-тапсырма
Әр есепке сәйкес өрнекті таңда.
а) Киіз үйдің алдында 3 адам отыр. Егер киіз үйдің ішінде b адам отырған болса, онда мерекеге барлығы неше адам қатысты?
Алдында - 3 а.
Ішінде - b а.
Барлығы - ? а.
Шешуі: b + 3
ә) Егер киіз үйдің ішінде отырған b адамның3-еуі сыртқа шығып кетсе, онда киіз үйде неше адам қалды?
Отырды - b а.
Шығып кетті - 3 а.
Қалды - ? а.
Шешуі: b - 3
Әріпті өрнектердің мәнін тап.
2-тапсырма
Қыздар мерекеге арнап, моншақтан әшекейлер жасады. 100 - а өрнегінің мәнін тап.
Мұндағы а = 50; 20; 80.
100-а
100-50=50
100-20=80
100-80=20
Сергіту сәті <<Биле, биле>>
3-тапсырма
Әріпті өрнектер жаз.
а = 20 болғандағы қосындының мәнін тап.
Қосылғыш
50
20
70
Қосылғыш
20
20
20
Қосындының мәні
70
40
90
<<Күн көзін ашу>> әдісі.
Бұлт астында жасырынған өрнекті әріпті немесе санды екенін ажырату.
5-тапсырма
Суреттегі фигуралардың әр түрін сана.
Кері байланыс <<Бағдаршам>> әдісі
Тақырыпты түсінгеніне байланысты бағдаршамның бір түсін бояйды.
Зерттеушілік тапсырма
4-тапсырма
Бос орындарға тиісті сандарды ата.
Қосындының мәнін тап.
10+70=80
Белгісіз қосылғышты табу үшін қосындының мәнінен белгілі қосылғышты азайтып,
90-30=60 болатынын анықтаймыз.
30+60=90
Азайтқышты табу үшін азайғыштан айырманың мәнін азайтамыз.
100-30=70 болатынын анықтаймыз
100-70=30
Амандасады.
Тақпақты оқиды
Есептерді шығарады
Әріпті және санды өрнектерді ажыратады
Жаңа тақырыппен танысады
Әр есепке сәйкес өрнекті таңдайды. Мәнін табады
Есепті шығарады
Сергіту сәтін жасайды
Тапсырманы орындайды
Бұлт астында жасырынған өрнекті әріпті немесе санды екенін ажыратады.
Фигураларды санайды
Кері байланыс жасайды
Үй тапсырмасын жазып алады
Білім алушылардың белсенділіктеріне қарай бағалау
Білім алушылардың белсенділіктеріне қарай мадақтау
Жарайсыңдар!
Тамаша!
https://wordwall.net/resource/87151667
https://wordwall.net/resource/54837010
Оқулық
Жұмыс дәптері
https://youtu.be/kHnJyUAuupE?feature=shared
Сызғыш
Сурет
Кері байланыс парағы
Математика
Бөлім:
Саяхат
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сынып:
1
Сабақтың тақырыбы:
Әріпті өрнектер
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
1.2.1.1 санды және әріпті өрнектерді (қосынды, айырма)/теңдік және теңсіздікті ажырату,құрастыру, жазу және оқу;
1.2.1.2 әріптің берілген мәніндегі бір амалды әріпті өрнектің мәнін табу;
Сабақтың мақсаты
Әріпті өрнектерді оқиды, жазады, мәнін табады
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//
уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ
тың басы
2 минут
Өткенді пысықтау
3 минут
Сабақ
тың ортасы
35 минут
Сергіту сәті
Қосымша тапсырма
Сабақты қорыту
5 минут
Үй жұмысы
Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Оқып, білім аламыз,
Біздер зерек баламыз.
Математика пәнінде,
Тапқыр, алғыр боламыз.
Үй тапсырмасын сұрау
3-тапсырма. Электронды ойын арқылы тексеру.
Өткенді пысықтау
Әріпті және санды өрнектерді ажырату.
Wordwall сайты арқылы
Жаңа тақырып
1-тапсырма
Әр есепке сәйкес өрнекті таңда.
а) Киіз үйдің алдында 3 адам отыр. Егер киіз үйдің ішінде b адам отырған болса, онда мерекеге барлығы неше адам қатысты?
Алдында - 3 а.
Ішінде - b а.
Барлығы - ? а.
Шешуі: b + 3
ә) Егер киіз үйдің ішінде отырған b адамның3-еуі сыртқа шығып кетсе, онда киіз үйде неше адам қалды?
Отырды - b а.
Шығып кетті - 3 а.
Қалды - ? а.
Шешуі: b - 3
Әріпті өрнектердің мәнін тап.
2-тапсырма
Қыздар мерекеге арнап, моншақтан әшекейлер жасады. 100 - а өрнегінің мәнін тап.
Мұндағы а = 50; 20; 80.
100-а
100-50=50
100-20=80
100-80=20
Сергіту сәті <<Биле, биле>>
3-тапсырма
Әріпті өрнектер жаз.
а = 20 болғандағы қосындының мәнін тап.
Қосылғыш
50
20
70
Қосылғыш
20
20
20
Қосындының мәні
70
40
90
<<Күн көзін ашу>> әдісі.
Бұлт астында жасырынған өрнекті әріпті немесе санды екенін ажырату.
5-тапсырма
Суреттегі фигуралардың әр түрін сана.
Кері байланыс <<Бағдаршам>> әдісі
Тақырыпты түсінгеніне байланысты бағдаршамның бір түсін бояйды.
Зерттеушілік тапсырма
4-тапсырма
Бос орындарға тиісті сандарды ата.
Қосындының мәнін тап.
10+70=80
Белгісіз қосылғышты табу үшін қосындының мәнінен белгілі қосылғышты азайтып,
90-30=60 болатынын анықтаймыз.
30+60=90
Азайтқышты табу үшін азайғыштан айырманың мәнін азайтамыз.
100-30=70 болатынын анықтаймыз
100-70=30
Амандасады.
Тақпақты оқиды
Есептерді шығарады
Әріпті және санды өрнектерді ажыратады
Жаңа тақырыппен танысады
Әр есепке сәйкес өрнекті таңдайды. Мәнін табады
Есепті шығарады
Сергіту сәтін жасайды
Тапсырманы орындайды
Бұлт астында жасырынған өрнекті әріпті немесе санды екенін ажыратады.
Фигураларды санайды
Кері байланыс жасайды
Үй тапсырмасын жазып алады
Білім алушылардың белсенділіктеріне қарай бағалау
Білім алушылардың белсенділіктеріне қарай мадақтау
Жарайсыңдар!
Тамаша!
https://wordwall.net/resource/87151667
https://wordwall.net/resource/54837010
Оқулық
Жұмыс дәптері
https://youtu.be/kHnJyUAuupE?feature=shared
Сызғыш
Сурет
Кері байланыс парағы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz