Әріпті өрнектер жаз

Пәні:
Математика
Пәні:: Бөлім:
Математика: Саяхат
Пәні:: Педагогтің аты-жөні:
Математика:
Пәні:: Күні:
Математика:
Пәні:: Сынып:
Математика: 1
Пәні:: Сабақтың тақырыбы:
Математика: Әріпті өрнектер
Пәні:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
Математика:

1. 2. 1. 1 санды және әріпті өрнектерді (қосынды, айырма) /теңдік және теңсіздікті ажырату, құрастыру, жазу және оқу;

1. 2. 1. 2 әріптің берілген мәніндегі бір амалды әріпті өрнектің мәнін табу;

Пәні:: Сабақтың мақсаты
Математика: Әріпті өрнектерді оқиды, жазады, мәнін табады
Пәні:: Сабақтың барысы
Пәні::

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Математика: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Пәні::

Сабақ

тың басы

2 минут

Өткенді пысықтау

3 минут

Сабақ

тың ортасы

35 минут

Сергіту сәті

Қосымша тапсырма

Сабақты қорыту

5 минут

Үй жұмысы

Математика:

Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Оқып, білім аламыз,

Біздер зерек баламыз.

Математика пәнінде,

Тапқыр, алғыр боламыз.

Үй тапсырмасын сұрау

3-тапсырма. Электронды ойын арқылы тексеру.

Өткенді пысықтау

Әріпті және санды өрнектерді ажырату.

Wordwall сайты арқылы

Жаңа тақырып

1-тапсырма

Әр есепке сәйкес өрнекті таңда.

а) Киіз үйдің алдында 3 адам отыр. Егер киіз үйдің ішінде b адам отырған болса, онда мерекеге барлығы неше адам қатысты?

Алдында - 3 а.

Ішінде - b а.

Барлығы - ? а.

Шешуі: b + 3

ә) Егер киіз үйдің ішінде отырған b адамның3-еуі сыртқа шығып кетсе, онда киіз үйде неше адам қалды?

Отырды - b а.

Шығып кетті - 3 а.

Қалды - ? а.

Шешуі: b - 3

Әріпті өрнектердің мәнін тап.

2-тапсырма

Қыздар мерекеге арнап, моншақтан әшекейлер жасады. 100 - а өрнегінің мәнін тап.

Мұндағы а = 50; 20; 80.

100-а

100-50=50

100-20=80

100-80=20

Сергіту сәті «Биле, биле»

3-тапсырма

Әріпті өрнектер жаз.

а = 20 болғандағы қосындының мәнін тап.

:
:
:
:
:
:
:
:

«Күн көзін ашу» әдісі.

Бұлт астында жасырынған өрнекті әріпті немесе санды екенін ажырату.

5-тапсырма

Суреттегі фигуралардың әр түрін сана.

Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі

Тақырыпты түсінгеніне байланысты бағдаршамның бір түсін бояйды.

Зерттеушілік тапсырма

4-тапсырма

Бос орындарға тиісті сандарды ата.

Қосындының мәнін тап.

10+70=80

Белгісіз қосылғышты табу үшін қосындының мәнінен белгілі қосылғышты азайтып,

90-30=60 болатынын анықтаймыз.

30+60=90

Азайтқышты табу үшін азайғыштан айырманың мәнін азайтамыз.

100-30=70 болатынын анықтаймыз

100-70=30

Қосылғыш
50
20
70
Қосылғыш
20
20
20
Қосындының мәні
70
40
90

Амандасады.

Тақпақты оқиды

Есептерді шығарады

Әріпті және санды өрнектерді ажыратады

Жаңа тақырыппен танысады

Әр есепке сәйкес өрнекті таңдайды. Мәнін табады

Есепті шығарады

Сергіту сәтін жасайды

Тапсырманы орындайды

Бұлт астында жасырынған өрнекті әріпті немесе санды екенін ажыратады.

Фигураларды санайды

Кері байланыс жасайды

Үй тапсырмасын жазып алады

Білім алушылардың белсенділіктеріне қарай бағалау

Білім алушылардың белсенділіктеріне қарай мадақтау

Жарайсыңдар!

Тамаша!

https://wordwall. net/resource/87151667

https://wordwall. net/resource/54837010

Оқулық

Жұмыс дәптері

https://youtu. be/kHnJyUAuupE?feature=shared

Сызғыш

Сурет

Кері байланыс парағы

Пәні::
Математика:
Пәні::
Математика:
Пәні::
Математика:

Ұқсас жұмыстар
Санды және әріпті өрнектер. 1-класс
Санды және әріпті өрнек
Санды өрнекті белгіле
Әріпті өрнектер тақырыбына есептер шығару
Санды және әріпті өрнектер
Санды өрнектің мәнін табу
Өрнектерді ықшамдау
Әріпті өрнектер
Санды өрнектер. әріпті өрнектер
Әріпті өрнектермен жұмыс жасау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz