Сабақтың түрі. Сабақ тақырыбы

ҚР Білім және ғылым министрі
16. 09. 2021 ж. № 472 Бұйрығына4-қосымша
06. 04. 2020 ж. №130 бұйрығына 4-қосымша

Приложение 4к приказу МОН РКот 6 апреля 2020 года № 130

от 16 сентября 2021 года№ 472

Алматы қаласының Білім басқармасы

ҚАЗБСҚА колледжі ЖШС

Оқу сабағының жоспары(Белсенді үлестірме материал)

(теориялық немесе өндірістік оқыту)

Бекітемін

Колледж әдіскері

Жусуп М.

___ 2025ж.

Оқу сабағының жоспары

(теориялық немесе өндірістік оқыту)

Оқу сабағының жоспары:: Оқу сабағының жоспары:
№:
Мерзімі:: Мерзімі:
«24» ақпан 2025ж.: «24» ақпан 20 25 ж.
Оқу сабағының жоспары:: Сабақ тақырыбы:
№:

IV Бөлім. Электромагниттік тербелістер

Сабақтың тақырыбы: « Жарық дисперсиясы.

Жарық поляризациясы р»

Оқу сабағының жоспары:: Модуль /пән атауы:
№: ЖБП 09 «Физика»
Оқу сабағының жоспары:: Педагог дайындады:
№: Накискожаева Жаудир Романовна
Оқу сабағының жоспары::
  1. Жалпы мәліметтер:
№:

Курс 1 Топ КАрх -24-1 *

Қатысқаны - 24 Қатыспағаны - 0

Оқу сабағының жоспары:: 2. Мақсаты, міндеті:
№: Дисперсия және поляризация қасиеттері арқылы жарық толқынының табиғатын мысалдар келтіре отырып түсіндіре алады.
Оқу сабағының жоспары::
  1. Оқу-жаттығу процесінде білім алушылар меңгеретінкүтілетін нәтижелержәне (немесе) кәсіби дағдылар тізбесі.
№:

Дисперсия және поляризация қасиеттері арқылы жарық толқынының табиғатын таныиды, тәжірибе жүргізе біледі.

Формулаларды қолданып, есептер шығара алады.

Оқу сабағының жоспары:: 4. Бағалау критерийлері
№: Бұл тақырыпта оқушылар жарық толқыны табиғатының тарихымен танысады, мысалдар келтіре біледі, тәжірибе жүзінде көрсете алады.
Оқу сабағының жоспары:: Сабақтың түрі:
№: Жаңа білімді меңгерту сабағы
Оқу сабағының жоспары:: Сабақты жабдықтау
Оқу сабағының жоспары:: 5. 1. Оқу әдістемелік құрал-жабдықтар
№: Презентация, дәріс материалдары, үлестірмелі қағаздар, бейне баян, осциллограф, катушка, конденсатор, өткізгіш сымдар, бағалау парағы.
Оқу сабағының жоспары:: 5. 2. Техникалық құралдар, материалдар
№: Интерактивті тақта арқылы слайд-презентация пайдаланылады, интернет жүйесі арқылы SlidesMania сайтын пайдаланады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт: Сабақтың кезеңі/уақыт
Педагогтың әрекеті: Педагогтың әрекеті
Білім алушының әрекеті: Білім алушының әрекеті
Бағалау: Бағалау
Ресурстар: Ресурстар
Сабақтың кезеңі/уақыт:

Сабақтың барысы

1. 1. Ұйымдастыру кезеңі

3 минут

Педагогтың әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі:

1. Сәлемдесу. «Мен өмірді сүйемін, себебі . . . » деген аяқталмаған сөйлемді аяқтауға нұсқау бере отырып, топқа ынтымақтастық қарым-қатынас орнатуға ықпал ету. Сабаққа қатыспаған оқушыларды белгілеу.

  • 2. «Өз жартыңды тап» әдісіарқылы үй тапсырмасын сұрау. Мұғалім жұп карточкалар дайындайды: біреуінде сұрақ, ал екіншісінде сол сұрақтың жауабы болады.
Білім алушының әрекеті: Білім алушылар сабаққа назар аударады.
Бағалау:
Ресурстар:
Сабақтың кезеңі/уақыт:

Психологиялық ахуал орнату

Білім алушыларды TBL әдісі бойынша командалық топтарға бөлу.

Педагогтың әрекеті: Білім алушылар бір “бірімізді тыңдаймыз” дегенде 1-рет қол шапалақтайды, ”ұйымшыл боламыз” дегенде 2-рет қол шапалақтайды, “белсенділік танытамыз” дегенде 3-рет қол шапалақтап, бір біріне сәттілік тілек айтады.
Білім алушының әрекеті:
Бағалау:
Сабақтың кезеңі/уақыт:

Үй тапсырмасын тексеру

5 минут

Педагогтың әрекеті:

Өткен сабақты бекіту.

Миға шабуыл.

«Ия, жоқ» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп өтілген материал пысықталады.

Өтілген білімдерін қайталау

“Физикалық шаманы анықта” әдісімен топтарға бөліну

«Ия, жоқ» ойыны

Сұрақтар :
1. Белгілі уақыт өткенде, қайталанып отыратын процестерді тербеліс деп атайды ма? (Иә)
2. Ұзындыққа секіріп жатқан спортсменнің қозғалысы механикалық тербеліске жатады ма? (Жоқ)
3. \Тербелістін периоды Т=t/n формуласымен өрнектеледі ме? (Иә)
4. Бірлік уақыт ішіндегі тербелістер саны, тербелістер жиілігі деп аталады ма? (Иә)
5. Жиіліктің өлшем бірлігі секунд па? (Жоқ)
6. Серппелі маятниктің тербелу периоды Т=2πl/g формуласымен анықталады ма? (Жоқ)
7. 1 минутта 30 тербеліс жасайтын маятниктің тербеліс жиілігі 2 Гц тең бе екен? (Иә)
8. Адам құлағының естуі 140 дБ арта ма? (Жоқ)
9. Математикалық маятниктің жібі неғұрлым ұзын болса, тербеліс периоды соғұрлым көп болады ма?(Иә)
10. Тербеліс жиілігі 2 Гц жоғары дыбыс толқындарын инфрадыбыс деп аталадыма? (Жоқ)

Білім алушының әрекеті: Студенттер тақырыпқа сай физикалық шама арқылы топқа бөлінеді
Бағалау: Өздік бағалау
Ресурстар:

«Ия, жоқ» әдіс

Сабақтың кезеңі/уақыт:

Сабақтың ортасы

  1. Жаңа оқу материалын игеру

35 минут

Педагогтың әрекеті:

Дифракциялық тор

«Джигсо» әдісі арқылы ж аңа сабақты түсіндіру. Бұл әдіс қысқа уақыт аралығында өте көлемді тақырыпты оқып білуге мүмкіндік береді. Тәжірибе ретінде көрсетеді. Әртүрлі фигуралар белгісіне қарай оқушыларды топқа біріктіремін.

- Дифракциялық тор

- Жазық реттелген тор

- Жарық толқынының ұзындығын анықтау

Білім алушының әрекеті:

Керекті негізгі формулаларды дәптерге түсіру

АКТ (Компьютер, проектор) .

Топ басшылары тапсырмаларды орындау шапшаңдығын, қосқан үлесін бағалайды

Бағалау:
Ресурстар:
Сабақтың кезеңі/уақыт:

4. 3. Жаңа оқу материалын бекіту

30 мин

Педагогтың әрекеті:

SlidesMania сайты бойынша алынған


Ұқсас жұмыстар
Сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері
5 сынып - Математика - жылдық жоспар
Қазақ тілі – ұлттық мәдени,рухани асыл мұра туралы
Қай түзу перпендикуляр түзу
Натурал сандарға амалдар қолдануға есептер шығару
Компьютердің құрамына кіретін негізгі құрылғылар
Мүсіндеу
Сабақтың тақырыбы Кірме сөздер
Форма макеті терезесі
7-сынып қазақ тілі 1 жылдық сабақ жоспар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz