Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бүгінгі сабақтан

|Білім беру ұйымының |Б.Момышұлы атындағы №12 жалпы білім беретін мектеп |
|атауы | |
|Пәні: |Дене шынықтыру |
|Бөлім: |Ұлттық ойындар |
|Педагогтің аты-жөні:|Калыбаева Р. |
|Күні: | |
|Сынып: |5 сынып | |
|Сабақтың тақырыбы: |Қазақтың ұлттық ойындары.Асық |
|Оқу бағдарламасына |5.2.3.3 Қолайлы оқу –үйрену ортасын қалыптастыру бойынша біріккен|
|сәйкес оқыту |әрі тиімді жұмыс дағдыларын талқылау және көрсете білу. |
|мақсаты: | |
| Сабақтың мақсаты |Дәстүрлі ойындар арқылы қолайлы оқу ортасын қалыптастыру |
|Құндылықтар |ТАЛАП: Білуге, жаңаны тануға құштар болу |
|Сабақтың барысы |
|Сабақтың |Педагогтің әрекеті |Оқушының |Бағалау |Ресурстар|
|кезеңі// | |әрекеті | | |
|уақыты | | | | |
|Сабақтың басы|Сабақтың тақырыбымен,оқыту |Оқушы өз жұбын| | |
| |мақсатымен, |табады | | |
| |жетістік критериилерімен |Әдіс арқылы | | |
| |таныстыру. |қайталау | | |
| |Сабақтың негізгі мақсатын |Сұрақ жауап | | |
| |айту |орындайды | | |
| |Қауіпсіздік ережесімен | |Слайдта | |
| |таныстыру. | |берілген сұрақ | |
| |Жалпы жүру, жүгіру | |жауапты | |
| |жатығулары | |орындайды | |
| |Демалу,дембасу | |Сұрақ жауап | |
|Негізгі бөлім| | |арқылы сұраққа | |
| | | |жауап береді, | |
| | Сабақтың тақырыбы бойынша | |логикалық ойлай | |
| |дәстүрлі сабақтың түрі «Асық | |білуі мен сыни | |
| |ату» ойынымен таныстыру, | |көзқарасы таныта| |
| |ойнату. | |білу дағдылары | |
| |Ойын ережесімен, ойын | |қалыптасады | |
| |тарихымен таныстыру. | | | |
| |Ойын асықтарын қолдану. | | | |
| |Асықтың тұрыстарын түсіндіру. | | | |
| |Топқа бөлініп ойнау. | | | |
| |Қауіпсіздік ережелерін айту. | | | |
| | | | | |
| |Асық ату ойыны ежелден келе | | | |
| |жатқан ойындардың бірі.Асық | | | |
| |ату ойынын күндізде түндеде | | | |
| |ойнай береді. Иіргенде түскен | | | |
| |қалпына қарай асық-алшы, | | | |
| |тәйке, бүк, шік деп, ал атуға | | | |
| |арнап арнайы қорғасын құйылып | | | |
| |жасалғаны-сақа деп аталады. | | | |
| |Асық ойынының мынадай түрлері | | | |
| |бар: ханталапай, қырық | | | |
| |асық, құмар,тәйке,омпы, алшы, | | | |
| |хан (хан ату), т.б. | | | |
| | | | | |
| |Асық ату ойыны(асық ату | | | |
| |ойынының түрлері өте көп,мен | | | |
| |осы ойын түрлерінің бірі | | | |
| |7-асықты алдым) | | | |
| |7 асық ойыны: мәреге 13 асық | | | |
| |тігіледі. 2 метрлік ату сызығы| | | |
| |сызылып, екі топ кезектесе 7 | | | |
| |асықты шеңберден атып | | | |
| |шығарғанша атады. 7 асықты | | | |
| |бірінші болып атып алған топ | | | |
| |жеңіске жетеді.Осылай ойын | | | |
| |жалғасын таба береді. | |Бүгінгі сабақтан| |
|Қорытынды | | |түйген ойлары | |
|бөлім | | |мен | |
| |Кері байланыс: Бүгінгі сабақта| |тұжырымдарына | |
| |болған көңіл – күйді бас | |байланысты кері | |
| |бармақ арқылы бағалаймын. | |байланыс | |
| |Рефлексия: БББ кестесін | |жасайды. | |
| |пайдаланамын | | | |
| |Білемін | | | |
| |Білдім | | | |
| |Білгім келеді | | | |
| | | | | |
|атауы | |
|Пәні: |Дене шынықтыру |
|Бөлім: |Ұлттық ойындар |
|Педагогтің аты-жөні:|Калыбаева Р. |
|Күні: | |
|Сынып: |5 сынып | |
|Сабақтың тақырыбы: |Қазақтың ұлттық ойындары.Асық |
|Оқу бағдарламасына |5.2.3.3 Қолайлы оқу –үйрену ортасын қалыптастыру бойынша біріккен|
|сәйкес оқыту |әрі тиімді жұмыс дағдыларын талқылау және көрсете білу. |
|мақсаты: | |
| Сабақтың мақсаты |Дәстүрлі ойындар арқылы қолайлы оқу ортасын қалыптастыру |
|Құндылықтар |ТАЛАП: Білуге, жаңаны тануға құштар болу |
|Сабақтың барысы |
|Сабақтың |Педагогтің әрекеті |Оқушының |Бағалау |Ресурстар|
|кезеңі// | |әрекеті | | |
|уақыты | | | | |
|Сабақтың басы|Сабақтың тақырыбымен,оқыту |Оқушы өз жұбын| | |
| |мақсатымен, |табады | | |
| |жетістік критериилерімен |Әдіс арқылы | | |
| |таныстыру. |қайталау | | |
| |Сабақтың негізгі мақсатын |Сұрақ жауап | | |
| |айту |орындайды | | |
| |Қауіпсіздік ережесімен | |Слайдта | |
| |таныстыру. | |берілген сұрақ | |
| |Жалпы жүру, жүгіру | |жауапты | |
| |жатығулары | |орындайды | |
| |Демалу,дембасу | |Сұрақ жауап | |
|Негізгі бөлім| | |арқылы сұраққа | |
| | | |жауап береді, | |
| | Сабақтың тақырыбы бойынша | |логикалық ойлай | |
| |дәстүрлі сабақтың түрі «Асық | |білуі мен сыни | |
| |ату» ойынымен таныстыру, | |көзқарасы таныта| |
| |ойнату. | |білу дағдылары | |
| |Ойын ережесімен, ойын | |қалыптасады | |
| |тарихымен таныстыру. | | | |
| |Ойын асықтарын қолдану. | | | |
| |Асықтың тұрыстарын түсіндіру. | | | |
| |Топқа бөлініп ойнау. | | | |
| |Қауіпсіздік ережелерін айту. | | | |
| | | | | |
| |Асық ату ойыны ежелден келе | | | |
| |жатқан ойындардың бірі.Асық | | | |
| |ату ойынын күндізде түндеде | | | |
| |ойнай береді. Иіргенде түскен | | | |
| |қалпына қарай асық-алшы, | | | |
| |тәйке, бүк, шік деп, ал атуға | | | |
| |арнап арнайы қорғасын құйылып | | | |
| |жасалғаны-сақа деп аталады. | | | |
| |Асық ойынының мынадай түрлері | | | |
| |бар: ханталапай, қырық | | | |
| |асық, құмар,тәйке,омпы, алшы, | | | |
| |хан (хан ату), т.б. | | | |
| | | | | |
| |Асық ату ойыны(асық ату | | | |
| |ойынының түрлері өте көп,мен | | | |
| |осы ойын түрлерінің бірі | | | |
| |7-асықты алдым) | | | |
| |7 асық ойыны: мәреге 13 асық | | | |
| |тігіледі. 2 метрлік ату сызығы| | | |
| |сызылып, екі топ кезектесе 7 | | | |
| |асықты шеңберден атып | | | |
| |шығарғанша атады. 7 асықты | | | |
| |бірінші болып атып алған топ | | | |
| |жеңіске жетеді.Осылай ойын | | | |
| |жалғасын таба береді. | |Бүгінгі сабақтан| |
|Қорытынды | | |түйген ойлары | |
|бөлім | | |мен | |
| |Кері байланыс: Бүгінгі сабақта| |тұжырымдарына | |
| |болған көңіл – күйді бас | |байланысты кері | |
| |бармақ арқылы бағалаймын. | |байланыс | |
| |Рефлексия: БББ кестесін | |жасайды. | |
| |пайдаланамын | | | |
| |Білемін | | | |
| |Білдім | | | |
| |Білгім келеді | | | |
| | | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz