Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Бүгінгі сабақтан

|Білім беру ұйымының |Б.Момышұлы атындағы №12 жалпы білім беретін мектеп |
|атауы | |
|Пәні: |Дене шынықтыру |
|Бөлім: |Ұлттық ойындар |
|Педагогтің аты-жөні:|Калыбаева Р. |
|Күні: | |
|Сынып: |5 сынып | |
|Сабақтың тақырыбы: |Қазақтың ұлттық ойындары.Асық |
|Оқу бағдарламасына |5.2.3.3 Қолайлы оқу –үйрену ортасын қалыптастыру бойынша біріккен|
|сәйкес оқыту |әрі тиімді жұмыс дағдыларын талқылау және көрсете білу. |
|мақсаты: | |
| Сабақтың мақсаты |Дәстүрлі ойындар арқылы қолайлы оқу ортасын қалыптастыру |
|Құндылықтар |ТАЛАП: Білуге, жаңаны тануға құштар болу |
|Сабақтың барысы |
|Сабақтың |Педагогтің әрекеті |Оқушының |Бағалау |Ресурстар|
|кезеңі// | |әрекеті | | |
|уақыты | | | | |
|Сабақтың басы|Сабақтың тақырыбымен,оқыту |Оқушы өз жұбын| | |
| |мақсатымен, |табады | | |
| |жетістік критериилерімен |Әдіс арқылы | | |
| |таныстыру.  |қайталау | | |
| |Сабақтың негізгі мақсатын |Сұрақ жауап | | |
| |айту   |орындайды | | |
| |Қауіпсіздік ережесімен | |Слайдта | |
| |таныстыру.  | |берілген сұрақ | |
| |Жалпы жүру, жүгіру | |жауапты | |
| |жатығулары   | |орындайды | |
| |Демалу,дембасу  | |Сұрақ жауап | |
|Негізгі бөлім| | |арқылы сұраққа | |
| | | |жауап береді, | |
| | Сабақтың тақырыбы бойынша | |логикалық ойлай | |
| |дәстүрлі сабақтың түрі «Асық | |білуі мен сыни | |
| |ату» ойынымен таныстыру, | |көзқарасы таныта| |
| |ойнату.   | |білу дағдылары | |
| |Ойын ережесімен, ойын | |қалыптасады | |
| |тарихымен таныстыру. | | | |
| |Ойын асықтарын қолдану.   | | | |
| |Асықтың тұрыстарын түсіндіру. | | | |
| |Топқа бөлініп ойнау.  | | | |
| |Қауіпсіздік ережелерін айту.  | | | |
| |  | | | |
| |Асық ату ойыны ежелден келе | | | |
| |жатқан ойындардың бірі.Асық | | | |
| |ату ойынын күндізде түндеде | | | |
| |ойнай береді. Иіргенде түскен | | | |
| |қалпына қарай асық-алшы, | | | |
| |тәйке, бүк, шік деп, ал атуға | | | |
| |арнап арнайы қорғасын құйылып | | | |
| |жасалғаны-сақа деп аталады. | | | |
| |Асық ойынының мынадай түрлері | | | |
| |бар: ханталапай, қырық | | | |
| |асық, құмар,тәйке,омпы, алшы, | | | |
| |хан (хан ату), т.б.  | | | |
| | | | | |
| |Асық ату ойыны(асық ату | | | |
| |ойынының түрлері өте көп,мен | | | |
| |осы ойын түрлерінің бірі | | | |
| |7-асықты алдым) | | | |
| |7 асық ойыны: мәреге 13 асық | | | |
| |тігіледі. 2 метрлік ату сызығы| | | |
| |сызылып, екі топ кезектесе 7 | | | |
| |асықты шеңберден атып | | | |
| |шығарғанша атады. 7 асықты | | | |
| |бірінші болып атып алған топ | | | |
| |жеңіске жетеді.Осылай ойын | | | |
| |жалғасын таба береді. | |Бүгінгі сабақтан| |
|Қорытынды | | |түйген ойлары | |
|бөлім | | |мен | |
| |Кері байланыс: Бүгінгі сабақта| |тұжырымдарына | |
| |болған көңіл – күйді бас | |байланысты кері | |
| |бармақ арқылы бағалаймын. | |байланыс | |
| |Рефлексия: БББ кестесін | |жасайды. | |
| |пайдаланамын | | | |
| |Білемін | | | |
| |Білдім | | | |
| |Білгім келеді | | | |
| | | | | |


Ұқсас жұмыстар
Өркениет ұғымы
Мәдениет және өркениет
Бақыт құшағында. 7 сынып, Өзін-өзі тану
Менің күн тәртібім
Сабақтан тыс сабақ
Биология сабақтарында жаңа әдіс - тәсілдерді қолданудың тиімділігі
Ө дыбысы мен әрпі туралы
Бос уақытты ұйымдастыру
Білімін қолма қол көрсете алу қасиеттерін ашу
Ә дыбысы мен әрпі
Пәндер