Сымсыз желілер

Қысқа мерзімді жоспары: Қысқа мерзімді жоспары
Қысқа мерзімді жоспары: Бөлім
Компьютерлік жүйелер және желілер
Қысқа мерзімді жоспары: Педагогтың аты-жөні
Шайнекова А. Д
Қысқа мерзімді жоспары: Күні
Сынып
Қысқа мерзімді жоспары: 07. 10. 2024ж
6 В
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Қысқа мерзімді жоспары: Сабақтың тақырыбы:

Сымсыз желілер.

Қысқа мерзімді жоспары: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6. 1. 3. 1- сымсыз байланыстардың артықшылықтарын түсіндіру.

Қысқа мерзімді жоспары: Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Сымсыз желілер туралы біледі.

Көптеген оқушылар:

Сымсыз байланыстың артықшылықтарын түсінеді.

Кейбір оқушылар:

Сымды және сымсыз желі ұғымын түсінеді.

Қысқа мерзімді жоспары: Құндылыққа балу

Пәнді оқыту барысында оқушыларды ауызбіршілікке, бейбітшілікке балу

  • Бірлік және ынтымақ (топтық жұмыста)
  • Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік (жаңа материал игеруде)
  • Ұлттық құндылық (кері байланыстарда)

-Әділдік және жауапкершілік (сұрақ-жауап, бір-бірін бағалау)

Қысқа мерзімді жоспары: Күтілетін нәтиже
Сымсыз желі арқылы интернетке қосылуды біледі.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті: Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті: Оқушының әрекеті
Бағалау: Бағалау
Ресурстар: Ресурстар
Сабақтың кезені/ уақыт:

Сабақтың басы

10 мин

Педагогтың әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі:

-Оқушылармен амандасу, түгендеу

«Бір тұтас тәрбие» бағдарламасы аясында

қазан айы - Тәуелсіздік және отаншылдық айы.

Апта дәйек сөзін қайталаймыз.

«Туған жердей жер болмас,

туған елдей ел болмас!»

Сергіту сәті, стакандарды пайдаланып, моторикалық жаттығу жасау.

Сыныпты топтарға бөлу. «Алма» әдісі.

Негіз : Оқушылар себеттегі алманы алып, онда жазылған санға қарап бірінші немесе екінші топқа отырады.

1 топ. Wi-Fi 2 топ. Bluetooth

Мақсаты: Оқушылар бірлесе топ ережесін құрады.

Бір бірін құрметтеу. Тыңдау. Оқушыларға өткен тақырыптан сұрақтар беріп еске

түсіру арқылы бір- біріне түсіндіреді

Үй тапсырмасын пысықтау «Қалқан» әдісі

  1. Операциялық жүйе дегеніміз не?
  2. Есептеу техникасының даму тарихы неше буыннан тұрады.
  3. Компьютердің атасы кім
  4. Порт дегеніміз не?
  5. Компьютер архитектурасы
  6. Қандай операциялық жүйелерді білесіңдер?
  7. Аналық тақташа деген не?
  8. Қоректендіру блогының қызметі
Оқушының әрекеті:

Мұғаліммен амандасады.

Сұрақтарға жауап береді

Бағалау:

Дескриптор:

сымсыз желіге мысал келтіре алады; -сымды, сымсыз желілерді ажырата біледі; Бағалау. « Алтын алқа ».

Бағалау парағы топбасшыларға таратылады. Әр топбасшының қызметі топ құрамын алтын алқа арқылы бағалайды

Әр сұраққа 1 алтын алқа

Ресурстар:

Топ аттары жазылған карточка, бағалау парағы

PowerPoint
Сабақтың кезені/ уақыт:

Сабақтың ортасы

30 мин

Терминдерменжұмыс

Педагогтың әрекеті:

Жаңа тақырып . «Шифрланған сөздер» белсенді оқыту әдісі қоланылады.

Мақсаты : Оқушылар осы бөлімде әріптерден сөз шығара отырып, бүгінгі өтілетін сабақтың тақырыбын табады.

34, 26, 33, 34, 26, 42, 32, 12, 23, 36

Жаңа сабақты бейне сабақ арқылы көрсетіп түсіндіру

«Түртіп алу» әдісі.

Мақсаты : Жаңа термин сөздерді меңгерту.

Нұсқау: Оқушылар жаңа термин сөздерді дәптерлеріне жазып алады.

І тапсырма. «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.

Мақсаты : Оқушылар бір -бірімен жұптасып талқылайды. Топтық таныстырылым ұсынылады.

Венн диаграммассы арқылы сымды және сымсыз желілердің айырмашылығы мен ұқсастығын жазу.

ІІ тапсырма .

ІІІ тапсырма . Практикалық жұмыс

А- деңгейі

Wi-Fi нүктесін пайдаланып, парольді теріп компьютерге қосу және интернеттен бүгінгі тақырыпқа байланысты мәлімет табу.

В- деңгейі

Wi-Fi нүктесін пайдаланып, парольді теріп компьютерге қосу және интернеттен бүгінгі тақырыпқа байланысты мәлімет табу. Табылған мәліметті мәтіндік редакторға көшіріп орналастыру.

Оқушының әрекеті:

Мұғалімді тыңдайды

Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. .

Сабақтың мақсаттарымен танысады.

Берілген кестеден жаңа сабақтың тақырыбын табады

Сымсыз желілермен танысады

Түйінді сөздерді дәптерге жазады

Қауіпсіздік ережелерін сақтай отырып, ноутбукпен жұмыс жасайды.

Бағалау:

Жауабын бірінші болып тапқан топқа 1 алтын алқа қосылады .

Дескриптор

1. сымсыз желіге мысал келтіре алады; -2. сымды, сымсыз желілерді ажырата біледі;

3. сымсыз желі Wi-Fi, Bluetoothe пайдалана алады

Дескриптор:

1. сымсыз желіге мысал келтіре алады; -2. сымды, сымсыз желілерді ажырата біледі;

3. сымсыз желі Wi-Fi, Bluetoothe пайдалана алады

Ресурстар:

Оқулық

6 сынып Информатика Қадырқұлов Р. А

Нұрмұханбетов Г. К

Алматы кітап

Таратпа материалдар, оқулықпен жұмыс

Құндылық:

«Жаңашылдық және


Ұқсас жұмыстар
Жергілікті желіні пайдалануға дағдылану
Cisco Packet Tracer симулятор бағдарламасында жергілікті желіні баптау
Сабақ мақсаттары. Кері байланыс
Интернетте ақпаратты іздеу
Компьютерлік желінің негізгі түрлері. жергілікті желілер. байланыс хаттамалары. желіде жұмыс істеуге арналған жаңа ақпараттық технологиялар
Мобильді интернет және мобильді қосымшалардың тарихы
Айқас кабель
Монитор қандай құрылғы
Ауқымды компьютерлік желі
Компьютерлік желілер жайлы жалпы мәліметтер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz