Сымсыз желілер

|Қысқа мерзімді жоспары |
|Бөлім |Компьютерлік жүйелер және желілер |
|Педагогтың аты-жөні |Шайнекова А.Д |
|Күні |Сынып | | | | |
|07.10.2024|6 В |Қатысушылар саны | |Қатыспағандар | |
|ж | | | |саны | |
|Сабақтың тақырыбы: |Сымсыз желілер. |
|Оқу бағдарламасына |6.1.3.1- сымсыз байланыстардың артықшылықтарын түсіндіру. |
|сәйкес оқыту | |
|мақсаттары | |
|Сабақтың мақсаты: |Барлық оқушылар: |
| |Сымсыз желілер туралы біледі. |
| |Көптеген оқушылар: |
| |Сымсыз байланыстың артықшылықтарын түсінеді. |
| |Кейбір оқушылар: |
| |Сымды және сымсыз желі ұғымын түсінеді. |
|Құндылыққа балу |Пәнді оқыту барысында оқушыларды ауызбіршілікке, |
| |бейбітшілікке балу |
| |Бірлік және ынтымақ (топтық жұмыста) |
| |Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік (жаңа материал игеруде) |
| |Ұлттық құндылық (кері байланыстарда) |
| |-Әділдік және жауапкершілік (сұрақ-жауап, бір-бірін |
| |бағалау) |
|Күтілетін нәтиже |Сымсыз желі арқылы интернетке қосылуды біледі. |
Сабақтың барысы:
|Сабақтың |Педагогтың әрекеті |Оқушының |Бағалау |Ресурстар |
|кезені/ | |әрекеті | | |
|уақыт | | | | |
|Сабақтың |Ұйымдастыру кезеңі: |Мұғаліммен |Дескриптор:|Топ аттары|
|басы |-Оқушылармен амандасу, түгендеу |амандасады. | |жазылған |
|10 мин |«Бір тұтас тәрбие» бағдарламасы аясында | |сымсыз |карточка, |
| |қазан айы – Тәуелсіздік және отаншылдық| |желіге |бағалау |
| |айы. | |мысал |парағы |
| |Апта дәйек сөзін қайталаймыз. | |келтіре | |
| |«Туған жердей жер болмас, | |алады; | |
| |туған елдей ел болмас!» | |-сымды, | |
| | | |сымсыз | |
| |Сергіту сәті, стакандарды пайдаланып, | |желілерді | |
| |моторикалық жаттығу жасау. | |ажырата | |
| | | |біледі; | |
| |Сыныпты топтарға бөлу. «Алма» әдісі. | |Бағалау. | |
| | | |«Алтын | |
| |Негіз: Оқушылар себеттегі алманы алып, | |алқа». | |
| |онда жазылған санға қарап бірінші немесе| |Бағалау | |
| |екінші топқа отырады. | |парағы | |
| |1 топ. Wi-Fi 2 топ. Bluetooth | |топбасшылар| |
| | | |ға | |
| | | |таратылады.| |
| |Мақсаты:Оқушылар бірлесе топ ережесін | |Әр | |
| |құрады. | |топбасшының| |
| |Бір бірін құрметтеу.Тыңдау.Оқушыларға | |қызметі топ| |
| |өткен тақырыптан сұрақтар беріп еске | |құрамын | |
| |түсіру арқылы бір- біріне түсіндіреді | |алтын алқа |PowerPoint|
| | | |арқылы | |
| |Үй тапсырмасын пысықтау «Қалқан» әдісі | |бағалайды | |
| | | | | |
| |Операциялық жүйе дегеніміз не? | | | |
| |Есептеу техникасының даму тарихы неше | | | |
| |буыннан тұрады. | | | |
| |Компьютердің атасы кім | | | |
| |Порт дегеніміз не? | | | |
| |Компьютер архитектурасы | | | |
| |Қандай операциялық жүйелерді білесіңдер?| | | |
| |Аналық тақташа деген не? | | | |
| |Қоректендіру блогының қызметі |Сұрақтарға | | |
| | |жауап береді| | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |Әр сұраққа | |
| | | |1 алтын | |
| | | |алқа | |
|Сабақтың |Жаңа тақырып. «Шифрланған сөздер» |Мұғалімді | |Оқулық |
|ортасы |белсенді оқыту әдісі қоланылады. |тыңдайды |Жауабын |6 сынып |
|30 мин |Мақсаты: Оқушылар осы бөлімде әріптерден|Сабақтың |бірінші |Информатик|
| |сөз шығара отырып, бүгінгі өтілетін |тақырыбын |болып |а |
| |сабақтың тақырыбын табады. |дәптерге |тапқан |Қадырқұлов|
| | |жазады.. |топқа 1 |Р.А |
| |34, 26, 33,34,26,42, 32,12, 23,36 |Сабақтың |алтын алқа |Нұрмұханбе|
| | |мақсаттарыме|қосылады. |тов Г.К |
| |Жаңа сабақты бейне сабақ арқылы |н танысады. | |Алматы |
| |көрсетіп түсіндіру |Берілген | |кітап |
| | |кестеден | | |
| |«Түртіп алу» әдісі. |жаңа | |Таратпа |
| |Мақсаты: Жаңа термин сөздерді меңгерту. |сабақтың | |материалда|
| |Нұсқау: Оқушылар жаңа термин сөздерді |тақырыбын | |р, |
| |дәптерлеріне жазып алады. |табады | |оқулықпен |
| |І тапсырма. «Ойлан, жұптас, талқыла» | | |жұмыс |
| |әдісі. | | |Құндылық: |
| |Мақсаты: Оқушылар бір -бірімен жұптасып| | |«Жаңашылды|
| |талқылайды.Топтық таныстырылым | | |қ және |
| |ұсынылады. | | |жасампазды|
| |Венн диаграммассы арқылы сымды және | | |қ» |
| |сымсыз желілердің айырмашылығы мен | | | |
| |ұқсастығын жазу. | | | |
| | | | |https://on|
| |ІІ тапсырма. | | |line.corin|
| | | | |th3d.com/a|
| |ІІІ тапсырма. Практикалық жұмыс | | |pp/scene/f|
| |А- деңгейі | | |_vyna_pc_c|
| |Wi-Fi нүктесін пайдаланып, парольді | | |elek_vnitr|
| |теріп компьютерге қосу және интернеттен | | |ek?p=part_|
| |бүгінгі тақырыпқа байланысты мәлімет | | |cd_rom |
| |табу. | | |Оқулық, |
| |В- деңгейі |Сымсыз | |карточка |
| |Wi-Fi нүктесін пайдаланып, парольді |желілермен | | |
| |теріп компьютерге қосу және интернеттен |танысады | | |
|Терминдер|бүгінгі тақырыпқа байланысты мәлімет | | |Сымды және|
|менжұмыс |табу. Табылған мәліметті мәтіндік | |Дескриптор |Сымсыз |
| |редакторға көшіріп орналастыру. | |1. сымсыз |желі |
| | | |желіге |суреті |
| | | |мысал | |
| | | |келтіре | |
| | | |алады; | |
| | |Түйінді |-2.сымды, |Үлестірмел|
| | |сөздерді |сымсыз |і қағаздар|
| | |дәптерге |желілерді |Оқулық, |
| | |жазады |ажырата |маркерлер,|
| | | |біледі; | |
| | | |3.сымсыз |Құндылық: |
| | | |желі Wi-Fi,|«Бірлік |
| | | |Bluetoothe |және |
| | | |пайдалана |ынтымақ» |
| | | |алады | |
| | | | |Оқулық, |
| | | | |дәптер, |
| | | | |компьютер |
| | | |Дескриптор:|Информатик|
| | |Қауіпсіздік |1. сымсыз |а 6-сынып |
| | |ережелерін |желіге |Алматы |
| | |сақтай |мысал |кітап |
| | |отырып, |келтіре |баспасы |
| | |ноутбукпен |алады; |2020 ж |
| | |жұмыс |-2.сымды, | |
| | |жасайды. |сымсыз |Құндылық: |
| | | |желілерді |«Әділдік |
| | | |ажырата |және |
| | | |біледі; |жауапкерші|
| | | |3.сымсыз |лік» |
| | | |желі Wi-Fi,| |
| | | |Bluetoothe | |
| | | |пайдалана | |
| | | |алады | |
|Сабақтың |Қорытындылау | |Дескриптор:|итерактивт|
|соңы |Сабақты бекіту мақсатында шардың ішінде | |- |і тақта |
|5 мин |сұрақ жасырылған, шарды жарып сұрақтарға| |көтерілген |сымсыз |
| |жауап береді. | |басты |желілер |
| | | |мәселені |туралы |
| | | |анықтайды. |суреттері |
| |Төмендегі сұрақтар жасырылған. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Рефлексия «SMS хабарлама» әдісі бойынша | | | |
| |оқушыларға қалта телефондарынан SMS | | | |
| |хабарлама жазу тапсырылады. Хабарламаны | | |Қоржын |
| |WhatsApp желісі арқылы арнайы құрылған | | |Құндылық: |
| |чатқа жіберу ұсынылады | | |«Ұлттық» |
| | Бағалау.Оқушыларға өзін-өзі | | | |
| |бағалауды жүргізеді | | | |
|Үй тапсыр|Сымсыз желілер тақырыбына қатысты | | | |
|масы |сөзжұмбақ құрастыру. | | | |
Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары
М.О.Байдуллаева
|Бөлім |Компьютерлік жүйелер және желілер |
|Педагогтың аты-жөні |Шайнекова А.Д |
|Күні |Сынып | | | | |
|07.10.2024|6 В |Қатысушылар саны | |Қатыспағандар | |
|ж | | | |саны | |
|Сабақтың тақырыбы: |Сымсыз желілер. |
|Оқу бағдарламасына |6.1.3.1- сымсыз байланыстардың артықшылықтарын түсіндіру. |
|сәйкес оқыту | |
|мақсаттары | |
|Сабақтың мақсаты: |Барлық оқушылар: |
| |Сымсыз желілер туралы біледі. |
| |Көптеген оқушылар: |
| |Сымсыз байланыстың артықшылықтарын түсінеді. |
| |Кейбір оқушылар: |
| |Сымды және сымсыз желі ұғымын түсінеді. |
|Құндылыққа балу |Пәнді оқыту барысында оқушыларды ауызбіршілікке, |
| |бейбітшілікке балу |
| |Бірлік және ынтымақ (топтық жұмыста) |
| |Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік (жаңа материал игеруде) |
| |Ұлттық құндылық (кері байланыстарда) |
| |-Әділдік және жауапкершілік (сұрақ-жауап, бір-бірін |
| |бағалау) |
|Күтілетін нәтиже |Сымсыз желі арқылы интернетке қосылуды біледі. |
Сабақтың барысы:
|Сабақтың |Педагогтың әрекеті |Оқушының |Бағалау |Ресурстар |
|кезені/ | |әрекеті | | |
|уақыт | | | | |
|Сабақтың |Ұйымдастыру кезеңі: |Мұғаліммен |Дескриптор:|Топ аттары|
|басы |-Оқушылармен амандасу, түгендеу |амандасады. | |жазылған |
|10 мин |«Бір тұтас тәрбие» бағдарламасы аясында | |сымсыз |карточка, |
| |қазан айы – Тәуелсіздік және отаншылдық| |желіге |бағалау |
| |айы. | |мысал |парағы |
| |Апта дәйек сөзін қайталаймыз. | |келтіре | |
| |«Туған жердей жер болмас, | |алады; | |
| |туған елдей ел болмас!» | |-сымды, | |
| | | |сымсыз | |
| |Сергіту сәті, стакандарды пайдаланып, | |желілерді | |
| |моторикалық жаттығу жасау. | |ажырата | |
| | | |біледі; | |
| |Сыныпты топтарға бөлу. «Алма» әдісі. | |Бағалау. | |
| | | |«Алтын | |
| |Негіз: Оқушылар себеттегі алманы алып, | |алқа». | |
| |онда жазылған санға қарап бірінші немесе| |Бағалау | |
| |екінші топқа отырады. | |парағы | |
| |1 топ. Wi-Fi 2 топ. Bluetooth | |топбасшылар| |
| | | |ға | |
| | | |таратылады.| |
| |Мақсаты:Оқушылар бірлесе топ ережесін | |Әр | |
| |құрады. | |топбасшының| |
| |Бір бірін құрметтеу.Тыңдау.Оқушыларға | |қызметі топ| |
| |өткен тақырыптан сұрақтар беріп еске | |құрамын | |
| |түсіру арқылы бір- біріне түсіндіреді | |алтын алқа |PowerPoint|
| | | |арқылы | |
| |Үй тапсырмасын пысықтау «Қалқан» әдісі | |бағалайды | |
| | | | | |
| |Операциялық жүйе дегеніміз не? | | | |
| |Есептеу техникасының даму тарихы неше | | | |
| |буыннан тұрады. | | | |
| |Компьютердің атасы кім | | | |
| |Порт дегеніміз не? | | | |
| |Компьютер архитектурасы | | | |
| |Қандай операциялық жүйелерді білесіңдер?| | | |
| |Аналық тақташа деген не? | | | |
| |Қоректендіру блогының қызметі |Сұрақтарға | | |
| | |жауап береді| | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |Әр сұраққа | |
| | | |1 алтын | |
| | | |алқа | |
|Сабақтың |Жаңа тақырып. «Шифрланған сөздер» |Мұғалімді | |Оқулық |
|ортасы |белсенді оқыту әдісі қоланылады. |тыңдайды |Жауабын |6 сынып |
|30 мин |Мақсаты: Оқушылар осы бөлімде әріптерден|Сабақтың |бірінші |Информатик|
| |сөз шығара отырып, бүгінгі өтілетін |тақырыбын |болып |а |
| |сабақтың тақырыбын табады. |дәптерге |тапқан |Қадырқұлов|
| | |жазады.. |топқа 1 |Р.А |
| |34, 26, 33,34,26,42, 32,12, 23,36 |Сабақтың |алтын алқа |Нұрмұханбе|
| | |мақсаттарыме|қосылады. |тов Г.К |
| |Жаңа сабақты бейне сабақ арқылы |н танысады. | |Алматы |
| |көрсетіп түсіндіру |Берілген | |кітап |
| | |кестеден | | |
| |«Түртіп алу» әдісі. |жаңа | |Таратпа |
| |Мақсаты: Жаңа термин сөздерді меңгерту. |сабақтың | |материалда|
| |Нұсқау: Оқушылар жаңа термин сөздерді |тақырыбын | |р, |
| |дәптерлеріне жазып алады. |табады | |оқулықпен |
| |І тапсырма. «Ойлан, жұптас, талқыла» | | |жұмыс |
| |әдісі. | | |Құндылық: |
| |Мақсаты: Оқушылар бір -бірімен жұптасып| | |«Жаңашылды|
| |талқылайды.Топтық таныстырылым | | |қ және |
| |ұсынылады. | | |жасампазды|
| |Венн диаграммассы арқылы сымды және | | |қ» |
| |сымсыз желілердің айырмашылығы мен | | | |
| |ұқсастығын жазу. | | | |
| | | | |https://on|
| |ІІ тапсырма. | | |line.corin|
| | | | |th3d.com/a|
| |ІІІ тапсырма. Практикалық жұмыс | | |pp/scene/f|
| |А- деңгейі | | |_vyna_pc_c|
| |Wi-Fi нүктесін пайдаланып, парольді | | |elek_vnitr|
| |теріп компьютерге қосу және интернеттен | | |ek?p=part_|
| |бүгінгі тақырыпқа байланысты мәлімет | | |cd_rom |
| |табу. | | |Оқулық, |
| |В- деңгейі |Сымсыз | |карточка |
| |Wi-Fi нүктесін пайдаланып, парольді |желілермен | | |
| |теріп компьютерге қосу және интернеттен |танысады | | |
|Терминдер|бүгінгі тақырыпқа байланысты мәлімет | | |Сымды және|
|менжұмыс |табу. Табылған мәліметті мәтіндік | |Дескриптор |Сымсыз |
| |редакторға көшіріп орналастыру. | |1. сымсыз |желі |
| | | |желіге |суреті |
| | | |мысал | |
| | | |келтіре | |
| | | |алады; | |
| | |Түйінді |-2.сымды, |Үлестірмел|
| | |сөздерді |сымсыз |і қағаздар|
| | |дәптерге |желілерді |Оқулық, |
| | |жазады |ажырата |маркерлер,|
| | | |біледі; | |
| | | |3.сымсыз |Құндылық: |
| | | |желі Wi-Fi,|«Бірлік |
| | | |Bluetoothe |және |
| | | |пайдалана |ынтымақ» |
| | | |алады | |
| | | | |Оқулық, |
| | | | |дәптер, |
| | | | |компьютер |
| | | |Дескриптор:|Информатик|
| | |Қауіпсіздік |1. сымсыз |а 6-сынып |
| | |ережелерін |желіге |Алматы |
| | |сақтай |мысал |кітап |
| | |отырып, |келтіре |баспасы |
| | |ноутбукпен |алады; |2020 ж |
| | |жұмыс |-2.сымды, | |
| | |жасайды. |сымсыз |Құндылық: |
| | | |желілерді |«Әділдік |
| | | |ажырата |және |
| | | |біледі; |жауапкерші|
| | | |3.сымсыз |лік» |
| | | |желі Wi-Fi,| |
| | | |Bluetoothe | |
| | | |пайдалана | |
| | | |алады | |
|Сабақтың |Қорытындылау | |Дескриптор:|итерактивт|
|соңы |Сабақты бекіту мақсатында шардың ішінде | |- |і тақта |
|5 мин |сұрақ жасырылған, шарды жарып сұрақтарға| |көтерілген |сымсыз |
| |жауап береді. | |басты |желілер |
| | | |мәселені |туралы |
| | | |анықтайды. |суреттері |
| |Төмендегі сұрақтар жасырылған. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Рефлексия «SMS хабарлама» әдісі бойынша | | | |
| |оқушыларға қалта телефондарынан SMS | | | |
| |хабарлама жазу тапсырылады. Хабарламаны | | |Қоржын |
| |WhatsApp желісі арқылы арнайы құрылған | | |Құндылық: |
| |чатқа жіберу ұсынылады | | |«Ұлттық» |
| | Бағалау.Оқушыларға өзін-өзі | | | |
| |бағалауды жүргізеді | | | |
|Үй тапсыр|Сымсыз желілер тақырыбына қатысты | | | |
|масы |сөзжұмбақ құрастыру. | | | |
Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары
М.О.Байдуллаева
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz