Сымсыз желілер

|Қысқа мерзімді жоспары |
|Бөлім |Компьютерлік жүйелер және желілер |
|Педагогтың аты-жөні |Шайнекова А.Д |
|Күні |Сынып | | | | |
|07.10.2024|6 В |Қатысушылар саны | |Қатыспағандар | |
|ж | | | |саны | |
|Сабақтың тақырыбы: |Сымсыз желілер. |
|Оқу бағдарламасына |6.1.3.1- сымсыз байланыстардың артықшылықтарын түсіндіру. |
|сәйкес оқыту | |
|мақсаттары | |
|Сабақтың мақсаты: |Барлық оқушылар: |
| |Сымсыз желілер туралы біледі. |
| |Көптеген оқушылар: |
| |Сымсыз байланыстың артықшылықтарын түсінеді. |
| |Кейбір оқушылар: |
| |Сымды және сымсыз желі ұғымын түсінеді. |
|Құндылыққа балу |Пәнді оқыту барысында оқушыларды ауызбіршілікке, |
| |бейбітшілікке балу |
| |Бірлік және ынтымақ (топтық жұмыста) |
| |Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік (жаңа материал игеруде) |
| |Ұлттық құндылық (кері байланыстарда) |
| |-Әділдік және жауапкершілік (сұрақ-жауап, бір-бірін |
| |бағалау) |
|Күтілетін нәтиже |Сымсыз желі арқылы интернетке қосылуды біледі. |

Сабақтың барысы:

|Сабақтың |Педагогтың әрекеті |Оқушының |Бағалау |Ресурстар |
|кезені/ | |әрекеті | | |
|уақыт | | | | |
|Сабақтың |Ұйымдастыру кезеңі: |Мұғаліммен |Дескриптор:|Топ аттары|
|басы |-Оқушылармен амандасу, түгендеу |амандасады. | |жазылған |
|10 мин |«Бір тұтас тәрбие» бағдарламасы аясында | |сымсыз |карточка, |
| |қазан айы – Тәуелсіздік және отаншылдық| |желіге |бағалау |
| |айы. | |мысал |парағы |
| |Апта дәйек сөзін қайталаймыз. | |келтіре | |
| |«Туған жердей жер болмас, | |алады; | |
| |туған елдей ел болмас!» | |-сымды, | |
| | | |сымсыз | |
| |Сергіту сәті, стакандарды пайдаланып, | |желілерді | |
| |моторикалық жаттығу жасау. | |ажырата | |
| | | |біледі; | |
| |Сыныпты топтарға бөлу. «Алма» әдісі. | |Бағалау. | |
| | | |«Алтын | |
| |Негіз: Оқушылар себеттегі алманы алып, | |алқа». | |
| |онда жазылған санға қарап бірінші немесе| |Бағалау | |
| |екінші топқа отырады. | |парағы | |
| |1 топ. Wi-Fi 2 топ. Bluetooth | |топбасшылар| |
| | | |ға | |
| | | |таратылады.| |
| |Мақсаты:Оқушылар бірлесе топ ережесін | |Әр | |
| |құрады. | |топбасшының| |
| |Бір бірін құрметтеу.Тыңдау.Оқушыларға | |қызметі топ| |
| |өткен тақырыптан сұрақтар беріп еске | |құрамын | |
| |түсіру арқылы бір- біріне түсіндіреді | |алтын алқа |PowerPoint|
| | | |арқылы | |
| |Үй тапсырмасын пысықтау «Қалқан» әдісі | |бағалайды | |
| | | | | |
| |Операциялық жүйе дегеніміз не? | | | |
| |Есептеу техникасының даму тарихы неше | | | |
| |буыннан тұрады. | | | |
| |Компьютердің атасы кім | | | |
| |Порт дегеніміз не? | | | |
| |Компьютер архитектурасы | | | |
| |Қандай операциялық жүйелерді білесіңдер?| | | |
| |Аналық тақташа деген не? | | | |
| |Қоректендіру блогының қызметі |Сұрақтарға | | |
| | |жауап береді| | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |Әр сұраққа | |
| | | |1 алтын | |
| | | |алқа | |
|Сабақтың |Жаңа тақырып. «Шифрланған сөздер» |Мұғалімді | |Оқулық |
|ортасы |белсенді оқыту әдісі қоланылады. |тыңдайды |Жауабын |6 сынып |
|30 мин |Мақсаты: Оқушылар осы бөлімде әріптерден|Сабақтың |бірінші |Информатик|
| |сөз шығара отырып, бүгінгі өтілетін |тақырыбын |болып |а |
| |сабақтың тақырыбын табады. |дәптерге |тапқан |Қадырқұлов|
| | |жазады.. |топқа 1 |Р.А |
| |34, 26, 33,34,26,42, 32,12, 23,36 |Сабақтың |алтын алқа |Нұрмұханбе|
| | |мақсаттарыме|қосылады. |тов Г.К |
| |Жаңа сабақты бейне сабақ арқылы |н танысады. | |Алматы |
| |көрсетіп түсіндіру |Берілген | |кітап |
| | |кестеден | | |
| |«Түртіп алу» әдісі. |жаңа | |Таратпа |
| |Мақсаты: Жаңа термин сөздерді меңгерту. |сабақтың | |материалда|
| |Нұсқау: Оқушылар жаңа термин сөздерді |тақырыбын | |р, |
| |дәптерлеріне жазып алады. |табады | |оқулықпен |
| |І тапсырма. «Ойлан, жұптас, талқыла» | | |жұмыс |
| |әдісі. | | |Құндылық: |
| |Мақсаты: Оқушылар бір -бірімен жұптасып| | |«Жаңашылды|
| |талқылайды.Топтық таныстырылым | | |қ және |
| |ұсынылады. | | |жасампазды|
| |Венн диаграммассы арқылы сымды және | | |қ» |
| |сымсыз желілердің айырмашылығы мен | | | |
| |ұқсастығын жазу. | | | |
| | | | |https://on|
| |ІІ тапсырма. | | |line.corin|
| | | | |th3d.com/a|
| |ІІІ тапсырма. Практикалық жұмыс | | |pp/scene/f|
| |А- деңгейі | | |_vyna_pc_c|
| |Wi-Fi нүктесін пайдаланып, парольді | | |elek_vnitr|
| |теріп компьютерге қосу және интернеттен | | |ek?p=part_|
| |бүгінгі тақырыпқа байланысты мәлімет | | |cd_rom |
| |табу. | | |Оқулық, |
| |В- деңгейі |Сымсыз | |карточка |
| |Wi-Fi нүктесін пайдаланып, парольді |желілермен | | |
| |теріп компьютерге қосу және интернеттен |танысады | | |
|Терминдер|бүгінгі тақырыпқа байланысты мәлімет | | |Сымды және|
|менжұмыс |табу. Табылған мәліметті мәтіндік | |Дескриптор |Сымсыз |
| |редакторға көшіріп орналастыру. | |1. сымсыз |желі |
| | | |желіге |суреті |
| | | |мысал | |
| | | |келтіре | |
| | | |алады; | |
| | |Түйінді |-2.сымды, |Үлестірмел|
| | |сөздерді |сымсыз |і қағаздар|
| | |дәптерге |желілерді |Оқулық, |
| | |жазады |ажырата |маркерлер,|
| | | |біледі; | |
| | | |3.сымсыз |Құндылық: |
| | | |желі Wi-Fi,|«Бірлік |
| | | |Bluetoothe |және |
| | | |пайдалана |ынтымақ» |
| | | |алады | |
| | | | |Оқулық, |
| | | | |дәптер, |
| | | | |компьютер |
| | | |Дескриптор:|Информатик|
| | |Қауіпсіздік |1. сымсыз |а 6-сынып |
| | |ережелерін |желіге |Алматы |
| | |сақтай |мысал |кітап |
| | |отырып, |келтіре |баспасы |
| | |ноутбукпен |алады; |2020 ж |
| | |жұмыс |-2.сымды, | |
| | |жасайды. |сымсыз |Құндылық: |
| | | |желілерді |«Әділдік |
| | | |ажырата |және |
| | | |біледі; |жауапкерші|
| | | |3.сымсыз |лік» |
| | | |желі Wi-Fi,| |
| | | |Bluetoothe | |
| | | |пайдалана | |
| | | |алады | |
|Сабақтың |Қорытындылау | |Дескриптор:|итерактивт|
|соңы |Сабақты бекіту мақсатында шардың ішінде | |- |і тақта |
|5 мин |сұрақ жасырылған, шарды жарып сұрақтарға| |көтерілген |сымсыз |
| |жауап береді. | |басты |желілер |
| | | |мәселені |туралы |
| | | |анықтайды. |суреттері |
| |Төмендегі сұрақтар жасырылған. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Рефлексия «SMS хабарлама» әдісі бойынша | | | |
| |оқушыларға қалта телефондарынан SMS | | | |
| |хабарлама жазу тапсырылады. Хабарламаны | | |Қоржын |
| |WhatsApp желісі арқылы арнайы құрылған | | |Құндылық: |
| |чатқа жіберу ұсынылады | | |«Ұлттық» |
| | Бағалау.Оқушыларға өзін-өзі | | | |
| |бағалауды жүргізеді | | | |
|Үй тапсыр|Сымсыз желілер тақырыбына қатысты | | | |
|масы |сөзжұмбақ құрастыру. | | | |

Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары
М.О.Байдуллаева

Ұқсас жұмыстар
Жергілікті желіні пайдалануға дағдылану
Cisco Packet Tracer симулятор бағдарламасында жергілікті желіні баптау
Сабақ мақсаттары. Кері байланыс
Интернетте ақпаратты іздеу
Компьютерлік желінің негізгі түрлері. жергілікті желілер. байланыс хаттамалары. желіде жұмыс істеуге арналған жаңа ақпараттық технологиялар
Жергілікті желі
Мобильді интернет және мобильді қосымшалардың тарихы
Айқас кабель
Монитор қандай құрылғы
Ауқымды компьютерлік желі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz