Сымсыз желілер

Сымсыз желілер.
6. 1. 3. 1- сымсыз байланыстардың артықшылықтарын түсіндіру.
Барлық оқушылар:
Сымсыз желілер туралы біледі.
Көптеген оқушылар:
Сымсыз байланыстың артықшылықтарын түсінеді.
Кейбір оқушылар:
Сымды және сымсыз желі ұғымын түсінеді.
Пәнді оқыту барысында оқушыларды ауызбіршілікке, бейбітшілікке балу
- Бірлік және ынтымақ (топтық жұмыста)
- Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік (жаңа материал игеруде)
- Ұлттық құндылық (кері байланыстарда)
-Әділдік және жауапкершілік (сұрақ-жауап, бір-бірін бағалау)
Сабақтың барысы:
Сабақтың басы
10 мин
Ұйымдастыру кезеңі:
-Оқушылармен амандасу, түгендеу
«Бір тұтас тәрбие» бағдарламасы аясында
қазан айы - Тәуелсіздік және отаншылдық айы.
Апта дәйек сөзін қайталаймыз.
«Туған жердей жер болмас,
туған елдей ел болмас!»
Сергіту сәті, стакандарды пайдаланып, моторикалық жаттығу жасау.
Сыныпты топтарға бөлу. «Алма» әдісі.
Негіз : Оқушылар себеттегі алманы алып, онда жазылған санға қарап бірінші немесе екінші топқа отырады.
1 топ. Wi-Fi 2 топ. Bluetooth
Мақсаты: Оқушылар бірлесе топ ережесін құрады.
Бір бірін құрметтеу. Тыңдау. Оқушыларға өткен тақырыптан сұрақтар беріп еске
түсіру арқылы бір- біріне түсіндіреді
Үй тапсырмасын пысықтау «Қалқан» әдісі
- Операциялық жүйе дегеніміз не?
- Есептеу техникасының даму тарихы неше буыннан тұрады.
- Компьютердің атасы кім
- Порт дегеніміз не?
- Компьютер архитектурасы
- Қандай операциялық жүйелерді білесіңдер?
- Аналық тақташа деген не?
- Қоректендіру блогының қызметі
Мұғаліммен амандасады.
Сұрақтарға жауап береді
Дескриптор:
сымсыз желіге мысал келтіре алады; -сымды, сымсыз желілерді ажырата біледі; Бағалау. « Алтын алқа ».
Бағалау парағы топбасшыларға таратылады. Әр топбасшының қызметі топ құрамын алтын алқа арқылы бағалайды
Әр сұраққа 1 алтын алқа
Топ аттары жазылған карточка, бағалау парағы
Сабақтың ортасы
30 мин
Терминдерменжұмыс
Жаңа тақырып . «Шифрланған сөздер» белсенді оқыту әдісі қоланылады.
Мақсаты : Оқушылар осы бөлімде әріптерден сөз шығара отырып, бүгінгі өтілетін сабақтың тақырыбын табады.
34, 26, 33, 34, 26, 42, 32, 12, 23, 36
Жаңа сабақты бейне сабақ арқылы көрсетіп түсіндіру
«Түртіп алу» әдісі.
Мақсаты : Жаңа термин сөздерді меңгерту.
Нұсқау: Оқушылар жаңа термин сөздерді дәптерлеріне жазып алады.
І тапсырма. «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.
Мақсаты : Оқушылар бір -бірімен жұптасып талқылайды. Топтық таныстырылым ұсынылады.
Венн диаграммассы арқылы сымды және сымсыз желілердің айырмашылығы мен ұқсастығын жазу.
ІІ тапсырма .
ІІІ тапсырма . Практикалық жұмыс
А- деңгейі
Wi-Fi нүктесін пайдаланып, парольді теріп компьютерге қосу және интернеттен бүгінгі тақырыпқа байланысты мәлімет табу.
В- деңгейі
Wi-Fi нүктесін пайдаланып, парольді теріп компьютерге қосу және интернеттен бүгінгі тақырыпқа байланысты мәлімет табу. Табылған мәліметті мәтіндік редакторға көшіріп орналастыру.
Мұғалімді тыңдайды
Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. .
Сабақтың мақсаттарымен танысады.
Берілген кестеден жаңа сабақтың тақырыбын табады
Сымсыз желілермен танысады
Түйінді сөздерді дәптерге жазады
Қауіпсіздік ережелерін сақтай отырып, ноутбукпен жұмыс жасайды.
Жауабын бірінші болып тапқан топқа 1 алтын алқа қосылады .
Дескриптор
1. сымсыз желіге мысал келтіре алады; -2. сымды, сымсыз желілерді ажырата біледі;
3. сымсыз желі Wi-Fi, Bluetoothe пайдалана алады
Дескриптор:
1. сымсыз желіге мысал келтіре алады; -2. сымды, сымсыз желілерді ажырата біледі;
3. сымсыз желі Wi-Fi, Bluetoothe пайдалана алады
Оқулық
6 сынып Информатика Қадырқұлов Р. А
Нұрмұханбетов Г. К
Алматы кітап
Таратпа материалдар, оқулықпен жұмыс
Құндылық:
«Жаңашылдық және
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz