Жоспарлау дағдыларын дамыту

«М. Тынышпаев атындағы ҚазККА Ақмола колледжі» ЖШС

C:\Users\444\Desktop\логотипы титул\Рисунок1-removebg-preview.png

Келісілген/Согласовано

Әдістемелік кабинет меңгерушісі

Тулегенова М. Ш «» 20 ж

Бекітемін/Утверждаю

Директордың оқу ісі жөн індегі

орынбасары

Аймагамбетова Б. А. «» 20 ж

ДӨҢГЕЛЕК ҮСТЕЛ

Тақырыбы : «Замануи сабақ жоспары»

Дайындаған: Махсет Ғ. Р.

Төреева Н. М.

Астана-2024

Заманауи сабақ жоспары - тиімді оқыту мен уақытты басқаруға негізделген құрылым. Тайм-менеджмент сабақтың әр кезеңін нақты жоспарлауға, оқушылардың белсенділігін арттыруға және берілген уақытты барынша тиімді пайдалануға көмектеседі.


Сабақтың тақырыбы: Тайм-менеджмент негіздері

Мақсаты:

  • Тайм-менеджмент ұғымын түсіндіру;
  • Оқытушыларды уақытты тиімді басқару әдістерімен таныстыру;
  • Жоспарлау дағдыларын дамыту.

Сабақтың құрылымы:

Кезеңдер
Уақыт
Мазмұны
Әдіс-тәсілдер
Ресурстар
Кезеңдер: 1. Ұйымдастыру кезеңі
Уақыт: 2 мин
Мазмұны: Сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижелерді түсіндіру.
Әдіс-тәсілдер: Ауызша сипаттама
Ресурстар: Интерактивті тақта
Кезеңдер: 2. Кіріспе
Уақыт: 5 мин
Мазмұны: Тайм-менеджменттің маңызы мен сипаты
Әдіс-тәсілдер: Аауызша сипаттама
Ресурстар: Слайд-презентация
Кезеңдер: 3. Негізгі бөлім
Уақыт: 10 мин
Мазмұны: 70/30, Эйзенхауер матрицасы
Әдіс-тәсілдер: Топтық ойын
Ресурстар: Таймер, қағаз, қалам
Кезеңдер: 4. Сергіту сәті
Уақыт: 3 мин
Мазмұны: Тайм-менеджментке қатысты қызықты деркетер
Әдіс-тәсілдер: Интерактивті үзіліс
Ресурстар: Фондық музыка
Кезеңдер: 5. Қорытынды бөлім
Уақыт: 10 мин
Мазмұны: Тайм-менеджмент жоспарын жасау (жеке немесе топтық) .
Әдіс-тәсілдер: Практикалық жұмыс
Ресурстар: Парақтар, маркерлер
Кезеңдер: 6. Рефлексия
Уақыт: 5 мин
Мазмұны: Сабақ қалай әсер еткенін ауызша сиптатап кету
Әдіс-тәсілдер: Сұрақтар
Ресурстар: Ауызша пікірталас

Дөңгелек үстел мақсаты:

  • Тайм-менеджменттің негізгі принциптерін түсіндіру және олардың өмірде тиімді қолданылуын көрсету.
  • Оқытушыларға уақытты дұрыс басқару, жоспарлау және құндылықтарды белгілеу дағдыларын үйрету.
  • Оқытушылардың өз уақытын тиімді пайдалану арқылы мақсаттарына жетуге мотивация беру.

Күтілетін нәтижелер:

  • Оқытушылар уақытты басқару бойынша негізгі әдістер мен құралдарды меңгереді.
  • Оқытушылар өздерінің күнделікті өмірінде уақытты дұрыс жоспарлау, мақсат қою және орындау дағдыларын дамытады.
  • Дөңгелек үстел соңында әрбір оқытушы өз уақытын тиімді басқару үшін жеке жоспарын құрып, оны іске асыруға дайын болады.

Оқытушылардың жұмыс пен демалыс уақытын теңгеру дағдылары жетілдіріледі.

Тайм-менеджмент - бұл уақытты тиімді басқару процесі. Ол жеке немесе кәсіби мақсаттарға жету үшін уақытты дұрыс жоспарлап, ұйымдастыруға бағытталған дағдылар мен әдістер жиынтығы. Тайм-менеджменттің негізгі мақсаты - уақытты жоғалтпай, оны маңызды әрі өнімді істерге жұмсау.

Тайм-менеджменттің маңызы:

  • Өнімділікті арттырады: Уақытты тиімді жоспарлау арқылы маңызды тапсырмаларды орындауға көбірек уақыт бөлуге мүмкіндік береді, бұл өз кезегінде өнімділікті арттырады.
  • Стресті азайтады: Уақытты дұрыс басқару уақытының жетіспеушілігінен туындайтын стресс пен алаңдаушылықты азайтады.
  • Мақсатқа жетуге жәрдемдеседі: Тайм-менеджмент көмегімен нақты мақсаттарды белгілеп, оларды кезең-кезеңімен орындау жоспарын құруға болады.
  • Қолайлы өмір сүру: Уақытты тиімді басқару жұмыс пен жеке өмір арасындағы теңгерімді сақтауға көмектеседі, сондықтан адамның өмір сапасы артады.
  • Жеке даму: Тайм-менеджмент дағдыларын дамыту арқылы адам өзіне жаңа мүмкіндіктер ашып, жеке әрі кәсіби түрде өседі.

Тайм-менеджменттің тиімді қолданылуы әрбір адамның күнделікті өмірін ретке келтіріп, өз мақсаттарына жылдам және тиімді жетуіне септігін тигізеді.

70/30

  • 1-топ: дәстүрлі оқытудың артықшылықтары мен кемшіліктерін әңгімелейді.
  • 2-топ: гибридті оқыту артықшылықтары мен кемшіліктерін әңгімелейді.

Қызықты деректер

  • Адамдардың 70%-ы уақытты тиімді пайдаланбайды: Зерттеулерге сәйкес, көптеген адамдар өз уақыттарын дұрыс жоспарламай, көбіне оны мақсатсыз жұмсайды. Бұл оларды стреске ұшыратады және өнімділігін төмендетеді.
  • 90 минуттық жұмыс циклі: Биологиялық зерттеулер көрсеткендей, адамның денесі 90 минуттық жұмыс кезеңдеріне бейім. Осы уақыт ішінде ми ең тиімді жұмыс істейді, сондықтан көпшілігі 90 минут жұмыс істеп, кейін 15 минуттық үзіліс жасауды ұсынады.
  • Ең тиімді жұмыс уақыты - таңертеңгі сағаттар: Зерттеулер көрсеткендей, адам миы ең өнімді және креативті бола алатын уақыт - таңертеңгі сағаттар. Кешке қарай шаршау мен зейіннің төмендеуі байқалады.
  • «Жоспарлау» пен «әрекетке көшу» арасындағы уақыт: Зерттеулер көрсеткендей, көптеген адамдар жоспар жасағаннан кейін іс-әрекетке көшуді кейінге қалдырады. Бұл «паралич жоспарлау» деп аталады. Ойланған жоспарлар жақсы, бірақ оларды жүзеге асыруға көшу маңызды.
  • Көп тапсырмаларды орындау миға зиянды: Бір уақытта бірнеше тапсырмаларды орындауға тырысқан кезде адам миы дұрыс жұмыс істемей, өнімділікті төмендетуі мүмкін. Ғалымдар көп тапсырмаларды орындау кезінде ми жұмысы тиімді болмайтынын дәлелдеген.
Эйзенхауэр матрицасы Жедел Жедел емес
Ұқсас жұмыстар
Желілік қоғамдастықтың мұғалім біліктілігін арттырудағы ролі
Мектеп мұғалімдеріне арналған тренинг өту
Көшбасшы мұғалім
Сабақтағы оқушы
Сабақ бойынша рефлексиялық есеп
Программалау құрылымы, тармақтау, таңдау операторлын қайталау
Тәрбие жұмысы әдістемесі
Өз мектебімде өзгеріс енгізу үшін маған не істеу керек?
Бастауыш сынып білім беру үрдісінде жаңа технологияларды қолдану
Тәлімгерлік жоспар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz