Бронхиалды демікпе мен созылмалы обструктивті өкпе ауруы бар науқастарға үйдегі мейірбикелік күтімді ұйымдастыру: мейіргерлік үрдістің бес кезеңі және пикфлоуметрияны қолдану

СМЖ Н. -05-06

Астана қаласы әкімдігінің ШЖҚ «Жоғары медициналық колледж» МКК

Сабақ оқу жоспары

Модуль: Әлеуметтік маңызы бар аурулар кезіндегі мейіргер ісі

Пәні: «Үйдегі мейіргерлік күтім»

Сабақ тақырыбы: БД және ӨСОА бар науқастарға үйде мейірбикелік күтімді ұйымдастыру.

Дайындаған оқытушы : Ерболатова Ә. Е.
"__" 20__ жыл
1. Жалпы мәліметтер
Курс, топ: ІІ курс, топтар:121/123/124 м/і бак
Сабақ түрі: Аудиториялық сабақ

2. Сабақ мақсаттары : Студенттерге Созылмалы обструктивті бронхит және БД бар науқас үшін мейірбикелік үрдістің 5 кезеңін жүзеге асыруды үйрету.

3. Сабақ міндеттері : болашақ мейіргерлердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру

4. Оқу үрдісі кезеңінде білім алушының игеретін кәсіби ептіліктері және (немесе)

күтілетін нәтижелер тізімі:

БК-1. 1 Өзін-өзі дамыту.

БК-3. 1 Қарым-қатынас дағдылары: Жағдайды ескере отырып, әртүрлі адамдармен тиімді қарым-қатынас көрсетеді;

Модульдың пререквизиттері мен постреквизиттері.

Пререквизиттер тізімі:

  • Анатомия, физиология және патология
  • Мейіргер ісіндегі инфекциялық бақылау
  • Пациенттің қауіпсіздігіне арналған клиникалық мейіргерлік күтім
  • Фармакология, фармакотерапия және медициналық калькуляция
  • Пациенттің жағдайын клиникалық бағалау
  • Созылмалы аурулар кезіндегі мейіргерлік күтім
  • Жіті аурулар кезіндегі мейіргерлік күтім (хирургиялық және периоперативті мейіргер)
  • Әлеуметтік маңызы бар аурулар
  • Психикалық денсаулық пен аддикция

Постреквизиттер тізімі:

  • Пациенттерді оқыту
  • Жұқпалы аурулардағы мейіргерлік ісі
  • Өндірістік тәжірибе: "Медициналық-санитариялық алғашқы көмектегі мейіргер іс"
  • Функционалдық мүмкіндіктерді жақсарту
  • Мейіргер ісіндегі әлеуметтік жұмыс

5. Қажетті ресурстар: Дәріс материалдары, интерактивті тақта, маркерлер,

иллюстрациялы презентациялар, тесттер

6. Сабақ барысы:

Ұйымдастыру кезеңі:

Студенттермен сәлемдесу, аудиторияның сабаққа дайындығын тексеру.

Кіріспе сөз:

Оқытушының кіріспе сөзі, сабақ жүргізудің жоспары мен мақсаттары туралы ақпарат

беру. Жаңа тақырыпты (стандарттарды, ептіліктерді) игеруге студенттерді

ынталандыру.

Жаңа тақырып өзектілігі және баяндау:

  • Созылмалы обструктивті бронхит және БД бар науқас үшін мейірбикелік үрдістің 5 кезеңін жүзеге асыру.
  • Тыныс алу гимнастикасын, пикфлоуметрияны, қалта ингаляторын, небулайзерді қолдануды үйрету.

Үй тапсырмасы: ЖМҚБ-мен ауыратын науқастарға үйде мейірбикелік күтімді ұйымдастыру.

Сабақты бекіту: Фронтальды сұрақтар. Рефлексия. Google Forms.

Қорытынды бөлім: Бағаларды қою, сабақты қорытындылау.

Тақырыбы : БД және СОӨА бар науқастарға үйде мейірбикелік күтімді ұйымдастыру.

ПИКФЛОУМЕТРИЯ - ЕҢ АЛДЫМЕН ТЫНЫС ТҰНШЫҚПАСЫ КЕЗІНДЕ ӨЗІНДІК ҚОЛДАНЫЛУ ЫҢҒАЙЛЫ ҚҰРАЛ. ПИКФЛОУМЕТРИЯ - БҰЛ ТЫНЫСТЫ БАРЫНША АЛҒАННАН КЕЙIН ТЫНЫСТЫ ТЕЗ ШЫҒАРУ КЕЗIНДЕГI АУА АҒЫМЫНЫ МАКСИМАЛЬДЫ КӨЛЕМДI ЖЫЛДАМДЫҒЫНЫҢ (ПИКIН-ҚУЗЫН), ЯҒНИ ТЫНЫС ШЫҒАРУДЫҢ МАКСИМАЛЬДЫ ЖЫЛДАМДЫҒЫН ЕСЕПТЕЙДІ.

> Бұл көрсеткіш ағылшын тілінен аударғанда пикфлоу (peak flow), яғни «максимальды поток» құралдың аты

> Пикфлоуметрияны жүргізу арнайы құрал пиклфоуметрдің көмегімен жүзеге асады. Пикфлоуметр – бұл дем шығарудың

> Пикфлоуметрия – не үшiн қажет? 1. Ж ү рг і з і

>2. Бронхтар жа ғ дайын ба қ ылау ма қ сатында. Пикфлоуметрия тарылуды ң

> 3. Ө з ауруыны ң за ң дылы ғ ын б i лу

> Пикфлоуметрия мүмкіншіліктері: ü Бронхиальді астмасы бар науқастарды анықтауда скрининг

> Негізінен пикфлоуметрияны қолдану кезінде тәуліктік және апталық күнделік беріледі. Тәуліктік күнделік әрбір

> Пикфлоуметряны қолдану ережелері: * Пикфлоуметрияны ұзақ уақыт бойы (3 аптадан кем емес) және

>Пикфлоуметрияны қолдану техникасы: Пикфлоуметр – жеке қолданылуға арналған сондықтан арқашанда қолданар алдында таза

>Әрбір өлшер алдында корсеткішті нөлге қою; Саусақпен шкалаға жанаспау және торце саңылауын жаппау қажет;

>Пикфлоуметрияны тұрған қалыпта, горизантальды ұстау керек;

>Құрал мандштугын ернімізбен қысамыз. Максимальды жылдам және қатты ауыз арқылы тыныс шығару қажет.

> Процедураны 3 рет қайталаймыз; Алынған 3 нәтиженің ең үлкенін аламыз және оны қадағалау

> Пикфлоуметрия нәтижесінің интерпретациясы • Максимальды тыныс шығару жылдамдығы (ПСВ –

> Емді бақылауға тест орындау. * Пикфлоуметриямен өлшеу жүргізу; * Кеңітуші камера

> Тест нәтижелері: * 15% дан асса – тест позитивті * 15%дан аспаса

>Пикфлоуметряның кез- келген көрсеткіші бронх откізгіштігінің жақсаруының шапшаң шараларын талап ету қажет, өзгерістер


Ұқсас жұмыстар
Қартаю мен нейропсихиатриялық бұзылыстар: Альцгеймер, инсульт және үйдегі мейіргерлік күтім
Мейірбикелік іс философиясы мен деонтологиясы: науқас құқықтары, қауіпсіздік және кәсіби қарым-қатынас
Босанғаннан кейінгі кезеңнің патологиясы және септикалық асқынулар кезіндегі медбикелік күтімді ұйымдастыру
Үй жағдайындағы мейіргерлік күтім: жедел көмек, жүкті мен ерте жастағы балаларды патронаждау және босанудан кейінгі депрессияның алдын алу
Оба ауруы: табиғи ошақтары, таралу жолдары және алдын алу шаралары
Интерактивті оқыту әдістерін ұйымдастыру және қолдану тәжірибесі
Математика сабағында жаңартылған оқу жүйесі мен Блум таксономиясын қолдану: бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу сабақ жоспары
Қазақстандағы этногенез және этникалық процестер: түрік кезеңі мен монғол дәуірі
Іш сүзегі мен А және Б паратифтері кезінде мейірбике ісін ұйымдастыру: оқытушыларға арналған әдістемелік нұсқау
3-сыныпқа арналған дүниетану: Өкпе және тыныс алу гигиенасы - қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz