Сабақта жоқ оқушыларды белгілеу

Қысқа мерзімді сабақ жоспары. Қазақстан тарихы 8 сынып
Білім беру ұйымының атауы
№23 мектеп-лицей
Пәні:
Қазақстан тарихы
Бөлім:
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
28.02.2025ж.
Сынып: 8 <<Ж>>, <<З>>, <<И>>
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым
Зерттеу сұрағы: Білім мен ғылым саласының қандай жетістіктері мен кемшіліктері болды?
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
8.2.3.2 кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын анықтау;
8.2.3.3 XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау.
Сабақтың мақсаты
-ХХ ғ. І жартысындағы Қазақстанда білім мен ғылым саласының дамуын сипаттай отырып, жетістіктері мен кемшіліктерін талдап, маңыздылығына баға беру;
-Кеңестік саясаттың қазақ тіліне тигізген әсерін анықтау.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
Ұйымдастыру кезеңі:
Амандасу. Сыныпты түгендеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Ұлттық мүдде құндылығы: Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту;
Ар-ұят құндылығы: Достарына, сыныптастарына, отбасы мүшелеріне қамқор болу, мейірімділік таныту; Өзін отбасының, сыныптың, мектептің, қоғамның, Отанның бірмүшесі екенін сезіну.
Талап құндылығы: Білуге, жаңаны тануға құштар болу;
Ой шақыру. А. Құнанбаевтың <<ғылым таппай мақтан ба>> өлеңін талқылау. Оқушылардың көзқарасын білу.
Б. Сабақтың тақырыбын, оқу мақсаттарын және бағалау критерийлерін анықтау.
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Жұптық жұмыс жасауда ЕБҚ оқушыларға жұпты таңдауда қолдау көрсетіледі
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Презентация
Бейнеролик
https://www.youtube.com/watch?v=t7-vtyGW8LE&t=19s
Жаңа білім
Мәтінмен жұмыс. Кәсіби даму мақсатына сәйкес тарихи контекстегі мәтінде абзацтарға бөліп, әр абзац бойынша тапсырмалар беру. Екінші тілде оқитын сыныптар үшін ауқымды мәтінді түсіну және талдау қиын болғандықтан, мәтінмен жұмыстың осы түрі таңдап алынды.
1-тапсырма: Мәтінді және өз біліміңізді пайдалана отырып, кеңестік білім саласын сипаттаңыз
ЕБҚ маңызды кездесетін термин сөздерді атайды не жазып көрсетеді
2-тапсырма: мәтін бойынша негізгі ақпаратты жазыңыз. Жеке жұмыс
Оқушылар кесте толтырады. Кестеге оқулықтардың авторлары мен Жоғары оқу орындарын анықтап, жазады.
ХХ ғасырда білім мен ғылымның дамуы
Алгебра оқулығының авторы:
География оқулығының авторы:
Қазақстан тарих оқулығының авторы:
Ашылған жылы
Жоғары оқу орын атауы
1926 ж.
1928 ж.
1929 ж.
1930 ж.
1934 ж.
ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау жасау
3-тапсырма: Кеңес үкіметі кезіндегі қазақ тілі мәселесін анықтаңыз. Жеке жұмыс
Оқушылар қазақ тілінің жағдайына әсер еткен 2 факторды анықтайды. Тапсырма аяқтағаннан кейін біріне-бірі кері байланыс береді.
ЕБҚ оқушыға көмекші карточкалар арқылы тапсырма беру
4-тапсырма: ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласының жағдайын талдаңыз. Жұптық жұмыс.
ЕБҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды
Мәтінен негізгі идеяны анықтайды;
Дескриптор: оқушы мәтін бойынша ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы білім саласындағы 2 ерекшелікті анықтай алады.
1-ерекшелік
2-ерекшелік
Дескриптор
оқушы оқулықтардың авторларын анықтай алады;
оқушы оқу орындарының атауларын кестеге жаза алады.
Дескриптороқушы қазақ тілінің жағдайына кері әсер еткен фаторларды анықтай алады.
Дескриптор ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы жетістіктері мен кемшіліктерін анықтап, SWOT талдауын жасай алады.
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Оқушылар тапсырманы орындап болғаннан кейін, өз жауаптарын тақтадағы жауаптармен салыстырып, өзін-өзі бағалау
<<Ең үздік жауап>>
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
XX ғасырдың 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылымWordwall
https://wordwall.net/ru/resource/53054102/xx-%d2%93%d0%b0%d1%81%d1%8b%d1%80%d0%b4%d1%8b%d2%a3-20-30-%d0%b6%d1%8b%d0%bb%d0%b4%d0%b0%d1%80%d1%8b%d0%bd%d0%b4%d0%b0%d2%93%d1%8b-%d0%b1%d1%96%d0%bb%d1%96%d0%bc-%d0%b1%d0%b5%d1%80%d1%83-%d0%b6%d2%af%d0%b9%d0%b5%d1%81%d1%96-%d0%bc%d0%b5%d0%bd-%d2%93%d1%8b%d0%bb%d1%8b%d0%bc
Бекіту
Сабақты қорытындылау
Үйге тапсырма
XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым
Сабақтың тақырыбын қорытындылау
<<Ең үздік жауап>>
Ақпараттық карточка
Кері байланыс
<< Білімді стикер>>. Мына сұрақтар бойынша жауап береді.
- Не білдім?
- Не білемін?
- Не білгім келеді?
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
А4, конспект
Қысқа мерзімді сабақ жоспары. Қазақстан тарихы
Білім беру ұйымының атауы
№23 мектеп-лицей
Пәні:
Қазақстан тарихы
Бөлім:
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
21.02.2025ж.
Сынып: 8 <<Ж>>, <<З>>, <<И>>
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Ахмет Байтұрсынов - <<ұлт ұстазы>>
Зерттеу сұрағы: Ахмет Байтұрсыновтың ғылыми мұрасы қандай?
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
8.2.2.2 Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде бағалау.
Сабақтың мақсаты
А.Байтұрсыновтың ұстаздық жолындағы шығармаларын талдайды
А. Байтұрсыновтың қазақ альфавитін құрудағы іс - әрекетін анықтайды
А. Байтұрсыновтың ғылыми мұрасын және қоғам қайраткері ретіндегі рөліне баға береді
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдасты
ру
Құндылықтар
Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
Ұйымдастыру кезеңі:
Амандасу. Сыныпты түгендеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Қазақстан мемлекеттілігін нығайтуға атсалысу;
Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту;
Сөзіне берік, ісіне адал болу;
Миға шақыру
1.Суреттерде не көріп отырсыздар?
2.Не ерекше болды?
3.Тақырыпты болжап көріңіз....
Болжамдарын негіздейді
Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатарын хабарлайды
ЕБҚ оқушылар негізгі термин сөздерді мәтіннен анықтайды;
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Таратпа суреттер
Тақырып
тық суреттер
Бейнематериал
https://www.youtube.com/watch?v=9ct42g4biN8
Жаңа білім
Мәтінмен танысады
А.Байтұрсынов - отаршылдыққа қарсы ,еліміздің тәуелсіздігі үшінкүрескен ұлт қайраткері,ақын,қазақ әліппесі мен грамматикасының,терминологиясының
және әдебиет теориясының негізін
қалаушы ұлы ғалым,аудармашы,
фольклорист,журналист публицист,сондай-ақ композитор.
Зерттеу сұрағы:А.Байтұрсыновтың ғылыми мұрасы қандай?
1.А.Байтұрсынов-қазақ тіл білімінің негізін салушы екенін талдау
2.А.Байтұрсыновтың ғылыми-саяси шығармаларын анықтау
3.А.Байтұрсыновтың қоғам қайраткері ретіндегі рөліне баға беру
ЕБҚ оқушы (есту, көру, ойлау қабілеті) тапсырманы саралау арқылы орындайды.
Тапсырма
Ахмет Байтұрсыновтың тұлғалық роліне баға беріңіз
Білімі:
Мамандығы:
Іс-тәжірибесі:
Өмірлік ұстанымы:
Қосымша мәлімет:
Дескриптор
1.А.Байтұрсыновтың қазақ алфавитін жасағанын біледі.
2.Ақынның әдеби шығармаларын анықтайды.
3.А.Байтұрсыновтың ғылымға қосқан үлесін біледі.
4.А.Байтұрсыновтың қоғам қайраткері ретіндегі рөліне баға береді.
Дескриптор:
А.Байтұрсыновтыңқазақ тіл білімінің негізін салушы екендігін анықтайды
А.Байтұрсыновты қоғам қайраткері ретінде бағалайды
ЕБҚ оқушыға қолдау көрсету мақсатында суреттің үлкен нұсқасын ұсынамын.
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
<<Ең үздік жауап>>
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Өзін-өзі бағалау
Ақпарат
тық тақырып
тық мәтіндер
Тақырыптық суреттер
Кесте
ҚБ парағы
Бекіту
Сабақты қорытындылау
Үйге тапсырма
Ахмет Байтұрсынов - <<ұлт ұстазы>>
Сабақтың тақырыбын қорытындылау
<<Ең үздік жауап>>
Ақпараттық карточка
Кері байланыс
Не білдім?
Не көрдім?
Не түсіндім?
Нені жетілдіруім керек?
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
А4, конспект
Қысқа мерзімді сабақ жоспары. География
Бөлім
Литосфера
Педагогтың аты-жөні
Күні
Сынып
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы
Литосфералық катаклизмдер
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
7.3.1.4 -литосфералық катаклизмдердің себеп-салдарын, таралуын түсіндіреді
7.3.1.5 - жергілікті компонент негізінде литосфералық катаклизмдер барысында өзін өзі ұстау ережелерін түсіндіреді
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар Тақырыптың түйінді түсініктерін естеріне сақтайды және атап береді
Оқушылардың басым бөлігі: картадан таралу аймақтарын көрсетеді, жиі апаттар болатын амақтарды біледі.
Кейбір оқушылар: литосфералық катаклизмдердің пайда болу себептерін анықтайды,зардаптарына баға береді.
Бағалау критерииі
-апат түрін анықтайды;
-апат түрінің пайда болу себебін түсіндіреді;
-апат түрінің қай аймақта жиі кездесетінін жазады, зардаптарын талдайды;
-апат түрінің адам өміріне келтіретін зиянына баға береді; Литосфераның құрылысы және заттық құрамын сипаттайды
Тектоникалық қозғалыстардың түрлерін анықтайды ( дрейф, коллизия, субдукция, спрединг)
Құндылықтар
Ұлттық мүдде: Қазақстан мүддесіне қызмет етуге ұмтылу:
Талап:Салауатты өмір салтын ұстану;
Ар-ұят:Шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну;
Сабақтың кезеңі/ уақыты
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы
. Амандасу. Сабақта жоқ оқушыларды белгілеу.
Назарларын сабаққа аудару.Жағымды жұмыс ортасын қалыптастыру .Оқушылар бір біріне сәттілік тілеу.
<<Миға шабуыл>>. Суреттерге тән ортақ белгі не?
Оқушылар ойланады, бірнеше оқушы жауап береді(қалауы бойынша)
Сабақ тақырыбы мен мақсаты анықталады. Сабақ мақсаттары мен критерийлерімен таныстырылады.
Оқушы өз жұбын табады
Әдіс арқылы қайталау
Сұрақ жауап орындайды
<<Кіру билеттері>>
http://bestreferat.kz/extra_rkd/show/59
Ортасы
Оқушылар мәтіннен негізгі ұғымдар мен терминдерді жазып алады.
.1-тапсырма 1. <<Ментальды карта>> әдісі мәтінді оқиды, ресурстарды пайдалана отырып, апат түрлерінің пайда болу себептерін анықтайды. (әр топтан бір оқушы шығады).
. ҚБ. Ауызша бағалау критерийлер бойынша
Критерий
Дискриптор
Апат түрінің пайда болу себебін түсіндіреді
Мәтінді түсініп оқиды
Мәтіннен негізгі ұғымдарды ажыратады анықтайды
Қосымша ақпарат көзімен жұмыс жасайды
Апат түрлерінің пайда болу себептерін анықтайды
Саралау:
1.Аталған катаклизмдердің қайсысы біздің аймақта кезедеседі?
2.Әңгімелеу, жиі катаклизмдер болатын аймақтарды көрсету
3.Неліктен Австралия материгінде жір сілкінісі болмайды?
Критерий
Дискриптор
Апат түрінің қай аймақта жиі кездесетінін жазады
Картамен жұмыс жасайды
Апат болатын аймақтарды анықтайды
Кесте толтырады
Апат зардаптарын талдайды
Бағалау: жұппен бағалау
Жж. <<Мен - саған,сен-маған>> әдісі.
1-оқушы-катаклизм түрін атайды, 2-оқушы-салдарын айтады.
3. Берілген суреттерді және дүние жүзілік литосфералық тақталар картасын қолданып, сұрақтарға жауап беріңіз. Кестені толтырыңыз.
№
Суреттер
Тектоникалық қозғалыстың түрі
Литосфералық тақталардың түрлері
(нақты атауы мен түрі)
Осы тектоникалық қозғалыс үрдісі
1
2
3
Бағалау критерийі
Тапсырма
№
Дескриптор
Балл
Білім алушы
Литосфераның құрылысы және заттық құрамын сипаттайды
1
литосфераның анықтамасын береді;
1
сызбада литосфераның құрылысын толықтырады;
1
сызбада литосфераның құрылысынтолықтырады;
1
сызбада литосфераның құрылысынм толықтырады;
1
жер қыртысының бірінші түрін сипаттайды;
1
жер қыртысының екінші түрін сипаттайды
1
жер қыртысының бірінші түрінің қалыңдығын сипаттайды;
1
жер қыртысының екінші түрінің
қалыңдығын сипаттайды;
1
жер қыртысының бірінші түрінің
қабаттарын сипаттайды;
1
жер қыртысының екінші түрінің қабаттарын сипаттайды;
1
Тектоникалық қозғалыстардың түрлерін ажыратады (дрейф, коллизия, субдукция, спрединг
2
континенттер дрейфі теориясына 1-дәлел келтіреді;
1
континенттер дрейфі теориясына 2-дәлел келтіреді;
1
солтүстік жартышардағы ежелгі құрлықты анықтайды;
1
оңтүстік жартышардағы ежелгі құрлықты анықтайды;
1
3
тектоникалық қозғалыстың бірінші түрін анықтайды;
1
тектоникалық қозғалыстың екінші түрін анықтайды;
1
тектоникалық қозғалыстың үшінші түрін анықтайды;
1
бірінші литосфералық тақтаның түрі мен
атауын анықтайды;
1
екінші литосфералық тақтаның түрі мен
атауын анықтайды;
1
үшінші литосфералық тақтаның түрі мен
атауын анықтайды;
1
бірінші тектоникалық қозғалыстың себебін
ажыратады;
1
екінші тектоникалық қозғалыстың себебін
ажыратады;
1
үшінші тектоникалық қозғалыстың себебін
ажыратады.
1
Жалпы балл
23
1 тапсырма-Оқушылар суреттерге қарап катаклизмдердің түрлерін атайды.
1-жер сілкіну
2- жанартау
3- цунами
Критерий
дискриптор
Апат түрін анықтайды
Суреттерді қолданап апат түрлерін атайды
Басқа табиғи апат түрлерінен ажырата алады
Апат түрлерімен топқа бөлінеді.
Видеоматериалды көруге ұсыныс беріледі. <<Табиғат апаттары>>
Видеоматериалды қарау алгоритмі:
Табиғат апаттарының түрлеріне және олардың пайда болу себептеріне назар аудару.
Маңызды деген факторларды жазып отыру.
Кері байланыс: Не түсініксіз болды?
Сұрақтарды талдау. Кейбір оқушылар жауабы тыңдалады.
Оқушылар мәтіннен негізгі ұғымдар мен терминдерді жазып алады.
ҚБ. <<Бағдаршам>>
Т. 2-тапсырма 1. <<Ыстық орындық>> әдісі Мәтінді оқиды, ресурстарды пайдалана отырып, апат түрлерінің пайда болу себептерін анықтайды. (әр топтан бір оқушы шығады).
Дұрыс жауаптары тақтаға шығарылады.
ҚБ. <<Бармақпен бағалау>>
Критерий
дискриптор
Апат түрінің пайда болу себебін түсіндіреді
Мәтінді түсініп оқиды
Мәтіннен негізгі ұғымдарды ажыратады анықтайды
Қосымша ақпарат көзімен жұмыс жасайды
Апат түрлерінің пайда болу себептерін анықтайды
Т.3-тапсырма Тектоникалық қозғалыстар нәтижесінде пайда болатын катаклизмдерді
<<Тұжырымдамалық карта>> әдісін пайдаланып талдайды.
1- топ жер сілкіну
2-топ жанартау
3- топ цунами
Кері байланыс (жергілікті жермен байланыстыру)
Критерий
дискриптор
Апат түрінің негізгі зардаптарын талдайды
Мәтінмен жұмыс жасайды
Қосымша ақпарат көздерімен жұмыс жасайды.
Катаклизм түрлерін сипаттайды
Аталған катаклизмдердің қайсысы біздің аймақта кезедеседі?
Әңгімелеу, жиі катаклизмдер болатын аймақтарды көрсету (мұғалім)
Д(Саралау)4-тапсырма . Суреттерде апат түрлері берілген. Тақырыптық карталарды қолданып, кестені толтырыңыздар
Сурет
Апат түрі
Таралу аймақтары
себептері
Зардаптары
1 сурет
2 сурет
3сурет
Бағалау: жұппен бағалау (елдер тізімін көрсетеді).
Критерий
дискриптор
Апат түрінің қай аймақта жиі кездесетінін жазады
Картамен жұмыс жасайды
Апат болатын аймақтарды анықтайды
Кесте толтырады
Апат зардаптарын талдайды
Бағалау: жұппен бағалау
Жж. <<Мен - саған,сен-маған>> әдісі.
1-оқушы-катаклизм түрін атайды, 2-оқушы-салдарын айтады.
<< Миға шабуыл>>
Т.Слайдта неліктен Австралияда көрсетілмеген?
Оқушылардың жауаптары тыңдалады
Күтілетін жауап:
Оқушылар 6-сыныпта <<Жер сілкіну>> тақырыбын өткендіктен <<бұл материкте жер сілкіну мен жанартаулар жоқ>> деп жауап беруі мүмкін. Себебі?
Күтілетін жауап:толығымен ежелгі платформада орналасқан
Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды
Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі
Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды
Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады
Смаликтер арқылы
ҚБ өзін өзі бағалау
ҚБ <<Бәрекелді,әттеген-ай>>
Бағалау парақшасын толтырады.
ҚБ Бағдаршам
1. Флипчарт, фломастер
Сабақтыңсоңы
Кері байланыс.
<<Түйін сөз>> стратегиясы
1- қадам: 10 - ға шейін сандар қиындыларын әзірлеймін.
2- қадам: Оқушыларға бір санды таңдауға тиіс екенін түсіндіремін.
3- қадам: Оқушылардың сан мен олардың сабақ туралы ой - пікірлерін ұштастыра айтатынын түсіндіремін.
4 - қадам: Олар бүгінгі сабақта не түсінді? Бүгінгі сабақ қандай жаңалықтарға толы болды? Алдағы сабаққа ұсынысы қандай?Оқушылар осы сұрақтарға жауап береді.
Мысалы, Бір дегенім - білім. Бүгін меннақыл сөздердің мағынасын ашып,орынды қолдануды білдім.
Екі дегенім- ертеңге сенім.Осындай нақыл сөздер тұрғанда қазақтың баласы ұлттың тілін,дінін құрметтеп өтеді.Келесі сабақта нақыл сөздерден кітапша жасап әкелсек деген ұсынысым бар.
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.
Рефлексия парағы
Қосымша ақпарат
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндетқоюдыжоспарлапотырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы
Мұғалімнің ауызша кері байланысы
Ақпарат іздестіру кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау
Білім беру ұйымының атауы
№23 мектеп-лицей
Пәні:
Қазақстан тарихы
Бөлім:
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
28.02.2025ж.
Сынып: 8 <<Ж>>, <<З>>, <<И>>
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым
Зерттеу сұрағы: Білім мен ғылым саласының қандай жетістіктері мен кемшіліктері болды?
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
8.2.3.2 кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын анықтау;
8.2.3.3 XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау.
Сабақтың мақсаты
-ХХ ғ. І жартысындағы Қазақстанда білім мен ғылым саласының дамуын сипаттай отырып, жетістіктері мен кемшіліктерін талдап, маңыздылығына баға беру;
-Кеңестік саясаттың қазақ тіліне тигізген әсерін анықтау.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
Ұйымдастыру кезеңі:
Амандасу. Сыныпты түгендеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Ұлттық мүдде құндылығы: Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту;
Ар-ұят құндылығы: Достарына, сыныптастарына, отбасы мүшелеріне қамқор болу, мейірімділік таныту; Өзін отбасының, сыныптың, мектептің, қоғамның, Отанның бірмүшесі екенін сезіну.
Талап құндылығы: Білуге, жаңаны тануға құштар болу;
Ой шақыру. А. Құнанбаевтың <<ғылым таппай мақтан ба>> өлеңін талқылау. Оқушылардың көзқарасын білу.
Б. Сабақтың тақырыбын, оқу мақсаттарын және бағалау критерийлерін анықтау.
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Жұптық жұмыс жасауда ЕБҚ оқушыларға жұпты таңдауда қолдау көрсетіледі
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Презентация
Бейнеролик
https://www.youtube.com/watch?v=t7-vtyGW8LE&t=19s
Жаңа білім
Мәтінмен жұмыс. Кәсіби даму мақсатына сәйкес тарихи контекстегі мәтінде абзацтарға бөліп, әр абзац бойынша тапсырмалар беру. Екінші тілде оқитын сыныптар үшін ауқымды мәтінді түсіну және талдау қиын болғандықтан, мәтінмен жұмыстың осы түрі таңдап алынды.
1-тапсырма: Мәтінді және өз біліміңізді пайдалана отырып, кеңестік білім саласын сипаттаңыз
ЕБҚ маңызды кездесетін термин сөздерді атайды не жазып көрсетеді
2-тапсырма: мәтін бойынша негізгі ақпаратты жазыңыз. Жеке жұмыс
Оқушылар кесте толтырады. Кестеге оқулықтардың авторлары мен Жоғары оқу орындарын анықтап, жазады.
ХХ ғасырда білім мен ғылымның дамуы
Алгебра оқулығының авторы:
География оқулығының авторы:
Қазақстан тарих оқулығының авторы:
Ашылған жылы
Жоғары оқу орын атауы
1926 ж.
1928 ж.
1929 ж.
1930 ж.
1934 ж.
ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау жасау
3-тапсырма: Кеңес үкіметі кезіндегі қазақ тілі мәселесін анықтаңыз. Жеке жұмыс
Оқушылар қазақ тілінің жағдайына әсер еткен 2 факторды анықтайды. Тапсырма аяқтағаннан кейін біріне-бірі кері байланыс береді.
ЕБҚ оқушыға көмекші карточкалар арқылы тапсырма беру
4-тапсырма: ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласының жағдайын талдаңыз. Жұптық жұмыс.
ЕБҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды
Мәтінен негізгі идеяны анықтайды;
Дескриптор: оқушы мәтін бойынша ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы білім саласындағы 2 ерекшелікті анықтай алады.
1-ерекшелік
2-ерекшелік
Дескриптор
оқушы оқулықтардың авторларын анықтай алады;
оқушы оқу орындарының атауларын кестеге жаза алады.
Дескриптороқушы қазақ тілінің жағдайына кері әсер еткен фаторларды анықтай алады.
Дескриптор ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы жетістіктері мен кемшіліктерін анықтап, SWOT талдауын жасай алады.
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Оқушылар тапсырманы орындап болғаннан кейін, өз жауаптарын тақтадағы жауаптармен салыстырып, өзін-өзі бағалау
<<Ең үздік жауап>>
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
XX ғасырдың 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылымWordwall
https://wordwall.net/ru/resource/53054102/xx-%d2%93%d0%b0%d1%81%d1%8b%d1%80%d0%b4%d1%8b%d2%a3-20-30-%d0%b6%d1%8b%d0%bb%d0%b4%d0%b0%d1%80%d1%8b%d0%bd%d0%b4%d0%b0%d2%93%d1%8b-%d0%b1%d1%96%d0%bb%d1%96%d0%bc-%d0%b1%d0%b5%d1%80%d1%83-%d0%b6%d2%af%d0%b9%d0%b5%d1%81%d1%96-%d0%bc%d0%b5%d0%bd-%d2%93%d1%8b%d0%bb%d1%8b%d0%bc
Бекіту
Сабақты қорытындылау
Үйге тапсырма
XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым
Сабақтың тақырыбын қорытындылау
<<Ең үздік жауап>>
Ақпараттық карточка
Кері байланыс
<< Білімді стикер>>. Мына сұрақтар бойынша жауап береді.
- Не білдім?
- Не білемін?
- Не білгім келеді?
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
А4, конспект
Қысқа мерзімді сабақ жоспары. Қазақстан тарихы
Білім беру ұйымының атауы
№23 мектеп-лицей
Пәні:
Қазақстан тарихы
Бөлім:
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
21.02.2025ж.
Сынып: 8 <<Ж>>, <<З>>, <<И>>
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Ахмет Байтұрсынов - <<ұлт ұстазы>>
Зерттеу сұрағы: Ахмет Байтұрсыновтың ғылыми мұрасы қандай?
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
8.2.2.2 Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде бағалау.
Сабақтың мақсаты
А.Байтұрсыновтың ұстаздық жолындағы шығармаларын талдайды
А. Байтұрсыновтың қазақ альфавитін құрудағы іс - әрекетін анықтайды
А. Байтұрсыновтың ғылыми мұрасын және қоғам қайраткері ретіндегі рөліне баға береді
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдасты
ру
Құндылықтар
Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
Ұйымдастыру кезеңі:
Амандасу. Сыныпты түгендеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Қазақстан мемлекеттілігін нығайтуға атсалысу;
Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту;
Сөзіне берік, ісіне адал болу;
Миға шақыру
1.Суреттерде не көріп отырсыздар?
2.Не ерекше болды?
3.Тақырыпты болжап көріңіз....
Болжамдарын негіздейді
Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатарын хабарлайды
ЕБҚ оқушылар негізгі термин сөздерді мәтіннен анықтайды;
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Таратпа суреттер
Тақырып
тық суреттер
Бейнематериал
https://www.youtube.com/watch?v=9ct42g4biN8
Жаңа білім
Мәтінмен танысады
А.Байтұрсынов - отаршылдыққа қарсы ,еліміздің тәуелсіздігі үшінкүрескен ұлт қайраткері,ақын,қазақ әліппесі мен грамматикасының,терминологиясының
және әдебиет теориясының негізін
қалаушы ұлы ғалым,аудармашы,
фольклорист,журналист публицист,сондай-ақ композитор.
Зерттеу сұрағы:А.Байтұрсыновтың ғылыми мұрасы қандай?
1.А.Байтұрсынов-қазақ тіл білімінің негізін салушы екенін талдау
2.А.Байтұрсыновтың ғылыми-саяси шығармаларын анықтау
3.А.Байтұрсыновтың қоғам қайраткері ретіндегі рөліне баға беру
ЕБҚ оқушы (есту, көру, ойлау қабілеті) тапсырманы саралау арқылы орындайды.
Тапсырма
Ахмет Байтұрсыновтың тұлғалық роліне баға беріңіз
Білімі:
Мамандығы:
Іс-тәжірибесі:
Өмірлік ұстанымы:
Қосымша мәлімет:
Дескриптор
1.А.Байтұрсыновтың қазақ алфавитін жасағанын біледі.
2.Ақынның әдеби шығармаларын анықтайды.
3.А.Байтұрсыновтың ғылымға қосқан үлесін біледі.
4.А.Байтұрсыновтың қоғам қайраткері ретіндегі рөліне баға береді.
Дескриптор:
А.Байтұрсыновтыңқазақ тіл білімінің негізін салушы екендігін анықтайды
А.Байтұрсыновты қоғам қайраткері ретінде бағалайды
ЕБҚ оқушыға қолдау көрсету мақсатында суреттің үлкен нұсқасын ұсынамын.
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
<<Ең үздік жауап>>
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Өзін-өзі бағалау
Ақпарат
тық тақырып
тық мәтіндер
Тақырыптық суреттер
Кесте
ҚБ парағы
Бекіту
Сабақты қорытындылау
Үйге тапсырма
Ахмет Байтұрсынов - <<ұлт ұстазы>>
Сабақтың тақырыбын қорытындылау
<<Ең үздік жауап>>
Ақпараттық карточка
Кері байланыс
Не білдім?
Не көрдім?
Не түсіндім?
Нені жетілдіруім керек?
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
А4, конспект
Қысқа мерзімді сабақ жоспары. География
Бөлім
Литосфера
Педагогтың аты-жөні
Күні
Сынып
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы
Литосфералық катаклизмдер
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
7.3.1.4 -литосфералық катаклизмдердің себеп-салдарын, таралуын түсіндіреді
7.3.1.5 - жергілікті компонент негізінде литосфералық катаклизмдер барысында өзін өзі ұстау ережелерін түсіндіреді
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар Тақырыптың түйінді түсініктерін естеріне сақтайды және атап береді
Оқушылардың басым бөлігі: картадан таралу аймақтарын көрсетеді, жиі апаттар болатын амақтарды біледі.
Кейбір оқушылар: литосфералық катаклизмдердің пайда болу себептерін анықтайды,зардаптарына баға береді.
Бағалау критерииі
-апат түрін анықтайды;
-апат түрінің пайда болу себебін түсіндіреді;
-апат түрінің қай аймақта жиі кездесетінін жазады, зардаптарын талдайды;
-апат түрінің адам өміріне келтіретін зиянына баға береді; Литосфераның құрылысы және заттық құрамын сипаттайды
Тектоникалық қозғалыстардың түрлерін анықтайды ( дрейф, коллизия, субдукция, спрединг)
Құндылықтар
Ұлттық мүдде: Қазақстан мүддесіне қызмет етуге ұмтылу:
Талап:Салауатты өмір салтын ұстану;
Ар-ұят:Шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну;
Сабақтың кезеңі/ уақыты
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы
. Амандасу. Сабақта жоқ оқушыларды белгілеу.
Назарларын сабаққа аудару.Жағымды жұмыс ортасын қалыптастыру .Оқушылар бір біріне сәттілік тілеу.
<<Миға шабуыл>>. Суреттерге тән ортақ белгі не?
Оқушылар ойланады, бірнеше оқушы жауап береді(қалауы бойынша)
Сабақ тақырыбы мен мақсаты анықталады. Сабақ мақсаттары мен критерийлерімен таныстырылады.
Оқушы өз жұбын табады
Әдіс арқылы қайталау
Сұрақ жауап орындайды
<<Кіру билеттері>>
http://bestreferat.kz/extra_rkd/show/59
Ортасы
Оқушылар мәтіннен негізгі ұғымдар мен терминдерді жазып алады.
.1-тапсырма 1. <<Ментальды карта>> әдісі мәтінді оқиды, ресурстарды пайдалана отырып, апат түрлерінің пайда болу себептерін анықтайды. (әр топтан бір оқушы шығады).
. ҚБ. Ауызша бағалау критерийлер бойынша
Критерий
Дискриптор
Апат түрінің пайда болу себебін түсіндіреді
Мәтінді түсініп оқиды
Мәтіннен негізгі ұғымдарды ажыратады анықтайды
Қосымша ақпарат көзімен жұмыс жасайды
Апат түрлерінің пайда болу себептерін анықтайды
Саралау:
1.Аталған катаклизмдердің қайсысы біздің аймақта кезедеседі?
2.Әңгімелеу, жиі катаклизмдер болатын аймақтарды көрсету
3.Неліктен Австралия материгінде жір сілкінісі болмайды?
Критерий
Дискриптор
Апат түрінің қай аймақта жиі кездесетінін жазады
Картамен жұмыс жасайды
Апат болатын аймақтарды анықтайды
Кесте толтырады
Апат зардаптарын талдайды
Бағалау: жұппен бағалау
Жж. <<Мен - саған,сен-маған>> әдісі.
1-оқушы-катаклизм түрін атайды, 2-оқушы-салдарын айтады.
3. Берілген суреттерді және дүние жүзілік литосфералық тақталар картасын қолданып, сұрақтарға жауап беріңіз. Кестені толтырыңыз.
№
Суреттер
Тектоникалық қозғалыстың түрі
Литосфералық тақталардың түрлері
(нақты атауы мен түрі)
Осы тектоникалық қозғалыс үрдісі
1
2
3
Бағалау критерийі
Тапсырма
№
Дескриптор
Балл
Білім алушы
Литосфераның құрылысы және заттық құрамын сипаттайды
1
литосфераның анықтамасын береді;
1
сызбада литосфераның құрылысын толықтырады;
1
сызбада литосфераның құрылысынтолықтырады;
1
сызбада литосфераның құрылысынм толықтырады;
1
жер қыртысының бірінші түрін сипаттайды;
1
жер қыртысының екінші түрін сипаттайды
1
жер қыртысының бірінші түрінің қалыңдығын сипаттайды;
1
жер қыртысының екінші түрінің
қалыңдығын сипаттайды;
1
жер қыртысының бірінші түрінің
қабаттарын сипаттайды;
1
жер қыртысының екінші түрінің қабаттарын сипаттайды;
1
Тектоникалық қозғалыстардың түрлерін ажыратады (дрейф, коллизия, субдукция, спрединг
2
континенттер дрейфі теориясына 1-дәлел келтіреді;
1
континенттер дрейфі теориясына 2-дәлел келтіреді;
1
солтүстік жартышардағы ежелгі құрлықты анықтайды;
1
оңтүстік жартышардағы ежелгі құрлықты анықтайды;
1
3
тектоникалық қозғалыстың бірінші түрін анықтайды;
1
тектоникалық қозғалыстың екінші түрін анықтайды;
1
тектоникалық қозғалыстың үшінші түрін анықтайды;
1
бірінші литосфералық тақтаның түрі мен
атауын анықтайды;
1
екінші литосфералық тақтаның түрі мен
атауын анықтайды;
1
үшінші литосфералық тақтаның түрі мен
атауын анықтайды;
1
бірінші тектоникалық қозғалыстың себебін
ажыратады;
1
екінші тектоникалық қозғалыстың себебін
ажыратады;
1
үшінші тектоникалық қозғалыстың себебін
ажыратады.
1
Жалпы балл
23
1 тапсырма-Оқушылар суреттерге қарап катаклизмдердің түрлерін атайды.
1-жер сілкіну
2- жанартау
3- цунами
Критерий
дискриптор
Апат түрін анықтайды
Суреттерді қолданап апат түрлерін атайды
Басқа табиғи апат түрлерінен ажырата алады
Апат түрлерімен топқа бөлінеді.
Видеоматериалды көруге ұсыныс беріледі. <<Табиғат апаттары>>
Видеоматериалды қарау алгоритмі:
Табиғат апаттарының түрлеріне және олардың пайда болу себептеріне назар аудару.
Маңызды деген факторларды жазып отыру.
Кері байланыс: Не түсініксіз болды?
Сұрақтарды талдау. Кейбір оқушылар жауабы тыңдалады.
Оқушылар мәтіннен негізгі ұғымдар мен терминдерді жазып алады.
ҚБ. <<Бағдаршам>>
Т. 2-тапсырма 1. <<Ыстық орындық>> әдісі Мәтінді оқиды, ресурстарды пайдалана отырып, апат түрлерінің пайда болу себептерін анықтайды. (әр топтан бір оқушы шығады).
Дұрыс жауаптары тақтаға шығарылады.
ҚБ. <<Бармақпен бағалау>>
Критерий
дискриптор
Апат түрінің пайда болу себебін түсіндіреді
Мәтінді түсініп оқиды
Мәтіннен негізгі ұғымдарды ажыратады анықтайды
Қосымша ақпарат көзімен жұмыс жасайды
Апат түрлерінің пайда болу себептерін анықтайды
Т.3-тапсырма Тектоникалық қозғалыстар нәтижесінде пайда болатын катаклизмдерді
<<Тұжырымдамалық карта>> әдісін пайдаланып талдайды.
1- топ жер сілкіну
2-топ жанартау
3- топ цунами
Кері байланыс (жергілікті жермен байланыстыру)
Критерий
дискриптор
Апат түрінің негізгі зардаптарын талдайды
Мәтінмен жұмыс жасайды
Қосымша ақпарат көздерімен жұмыс жасайды.
Катаклизм түрлерін сипаттайды
Аталған катаклизмдердің қайсысы біздің аймақта кезедеседі?
Әңгімелеу, жиі катаклизмдер болатын аймақтарды көрсету (мұғалім)
Д(Саралау)4-тапсырма . Суреттерде апат түрлері берілген. Тақырыптық карталарды қолданып, кестені толтырыңыздар
Сурет
Апат түрі
Таралу аймақтары
себептері
Зардаптары
1 сурет
2 сурет
3сурет
Бағалау: жұппен бағалау (елдер тізімін көрсетеді).
Критерий
дискриптор
Апат түрінің қай аймақта жиі кездесетінін жазады
Картамен жұмыс жасайды
Апат болатын аймақтарды анықтайды
Кесте толтырады
Апат зардаптарын талдайды
Бағалау: жұппен бағалау
Жж. <<Мен - саған,сен-маған>> әдісі.
1-оқушы-катаклизм түрін атайды, 2-оқушы-салдарын айтады.
<< Миға шабуыл>>
Т.Слайдта неліктен Австралияда көрсетілмеген?
Оқушылардың жауаптары тыңдалады
Күтілетін жауап:
Оқушылар 6-сыныпта <<Жер сілкіну>> тақырыбын өткендіктен <<бұл материкте жер сілкіну мен жанартаулар жоқ>> деп жауап беруі мүмкін. Себебі?
Күтілетін жауап:толығымен ежелгі платформада орналасқан
Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды
Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі
Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды
Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады
Смаликтер арқылы
ҚБ өзін өзі бағалау
ҚБ <<Бәрекелді,әттеген-ай>>
Бағалау парақшасын толтырады.
ҚБ Бағдаршам
1. Флипчарт, фломастер
Сабақтыңсоңы
Кері байланыс.
<<Түйін сөз>> стратегиясы
1- қадам: 10 - ға шейін сандар қиындыларын әзірлеймін.
2- қадам: Оқушыларға бір санды таңдауға тиіс екенін түсіндіремін.
3- қадам: Оқушылардың сан мен олардың сабақ туралы ой - пікірлерін ұштастыра айтатынын түсіндіремін.
4 - қадам: Олар бүгінгі сабақта не түсінді? Бүгінгі сабақ қандай жаңалықтарға толы болды? Алдағы сабаққа ұсынысы қандай?Оқушылар осы сұрақтарға жауап береді.
Мысалы, Бір дегенім - білім. Бүгін меннақыл сөздердің мағынасын ашып,орынды қолдануды білдім.
Екі дегенім- ертеңге сенім.Осындай нақыл сөздер тұрғанда қазақтың баласы ұлттың тілін,дінін құрметтеп өтеді.Келесі сабақта нақыл сөздерден кітапша жасап әкелсек деген ұсынысым бар.
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.
Рефлексия парағы
Қосымша ақпарат
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндетқоюдыжоспарлапотырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы
Мұғалімнің ауызша кері байланысы
Ақпарат іздестіру кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz