Сабақта жоқ оқушыларды белгілеу

Қысқа мерзімді сабақ жоспары. Қазақстан тарихы 8 сынып
XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым
Зерттеу сұрағы: Білім мен ғылым саласының қандай жетістіктері мен кемшіліктері болды?
8. 2. 3. 2 кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын анықтау;
8. 2. 3. 3 XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау.
-ХХ ғ. І жартысындағы Қазақстанда білім мен ғылым саласының дамуын сипаттай отырып, жетістіктері мен кемшіліктерін талдап, маңыздылығына баға беру;
-Кеңестік саясаттың қазақ тіліне тигізген әсерін анықтау.
Ұйымдастыру
Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
Ұйымдастыру кезеңі:
Амандасу. Сыныпты түгендеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Ұлттық мүдде құндылығы: Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту;
Ар-ұят құндылығы: Достарына, сыныптастарына, отбасы мүшелеріне қамқор болу, мейірімділік таныту; Өзін отбасының, сыныптың, мектептің, қоғамның, Отанның бірмүшесі екенін сезіну.
Талап құндылығы: Білуге, жаңаны тануға құштар болу;
Ой шақыру. А. Құнанбаевтың «ғылым таппай мақтан ба» өлеңін талқылау. Оқушылардың көзқарасын білу.
Б. Сабақтың тақырыбын, оқу мақсаттарын және бағалау критерийлерін анықтау.
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Жұптық жұмыс жасауда ЕБҚ оқушыларға жұпты таңдауда қолдау көрсетіледі
Презентация
Бейнеролик
https://www. youtube. com/watch?v=t7-vtyGW8LE&t=19s
Мәтінмен жұмыс. Кәсіби даму мақсатына сәйкес тарихи контекстегі мәтінде абзацтарға бөліп, әр абзац бойынша тапсырмалар беру. Екінші тілде оқитын сыныптар үшін ауқымды мәтінді түсіну және талдау қиын болғандықтан, мәтінмен жұмыстың осы түрі таңдап алынды.
1-тапсырма: Мәтінді және өз біліміңізді пайдалана отырып, кеңестік білім саласын сипаттаңыз
ЕБҚ маңызды кездесетін термин сөздерді атайды не жазып көрсетеді
2-тапсырма: мәтін бойынша негізгі ақпаратты жазыңыз. Жеке жұмыс
Оқушылар кесте толтырады. Кестеге оқулықтардың авторлары мен Жоғары оқу орындарын анықтап, жазады.
ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау жасау
3-тапсырма: Кеңес үкіметі кезіндегі қазақ тілі мәселесін анықтаңыз. Жеке жұмыс
Оқушылар қазақ тілінің жағдайына әсер еткен 2 факторды анықтайды. Тапсырма аяқтағаннан кейін біріне-бірі кері байланыс береді.
ЕБҚ оқушыға көмекші карточкалар арқылы тапсырма беру
4-тапсырма: ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласының жағдайын талдаңыз. Жұптық жұмыс.
ЕБҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды
Мәтінен негізгі идеяны анықтайды;
Дескриптор: оқушы мәтін бойынша ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы білім саласындағы 2 ерекшелікті анықтай алады.
1-ерекшелік
2-ерекшелік
Дескриптор
оқушы оқулықтардың авторларын анықтай алады;
оқушы оқу орындарының атауларын кестеге жаза алады.
Дескриптор оқушы қазақ тілінің жағдайына кері әсер еткен фаторларды анықтай алады.
Дескриптор ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы жетістіктері мен кемшіліктерін анықтап, SWOT талдауын жасай алады.
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Оқушылар тапсырманы орындап болғаннан кейін, өз жауаптарын тақтадағы жауаптармен салыстырып, өзін-өзі бағалау
«Ең үздік жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
XX ғасырдың 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылымWordwall
https://wordwall. net/ru/resource/53054102/xx-%d2%93%d0%b0%d1%81%d1%8b%d1%80%d0%b4%d1%8b%d2%a3-20-30-%d0%b6%d1%8b%d0%bb%d0%b4%d0%b0%d1%80%d1%8b%d0%bd%d0%b4%d0%b0%d2%93%d1%8b-%d0%b1%d1%96%d0%bb%d1%96%d0%bc-%d0%b1%d0%b5%d1%80%d1%83-%d0%b6%d2%af%d0%b9%d0%b5%d1%81%d1%96-%d0%bc%d0%b5%d0%bd-%d2%93%d1%8b%d0%bb%d1%8b%d0%bc
Сабақты қорытындылау
Үйге тапсырма
XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым
« Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді.
- Не білдім?
- Не білемін?
- Не білгім келеді?
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары. Қазақстан тарихы
Ахмет Байтұрсынов - «ұлт ұстазы»
Зерттеу сұрағы : Ахмет Байтұрсыновтың ғылыми мұрасы қандай?
А. Байтұрсыновтың ұстаздық жолындағы шығармаларын талдайды
А. Байтұрсыновтың қазақ альфавитін құрудағы іс - әрекетін анықтайды
А. Байтұрсыновтың ғылыми мұрасын және қоғам қайраткері ретіндегі рөліне баға береді
Ұйымдасты
ру
Құндылықтар
Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
Ұйымдастыру кезеңі:
Амандасу. Сыныпты түгендеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Қазақстан мемлекеттілігін нығайтуға атсалысу ;
Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту;
Сөзіне берік, ісіне адал болу;
Миға шақыру
1. Суреттерде не көріп отырсыздар?
2. Не ерекше болды?
3. Тақырыпты болжап көріңіз . . .
Болжамдарын негіздейді
Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатарын хабарлайды
ЕБҚ оқушылар негізгі термин сөздерді мәтіннен анықтайды;
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу
Таратпа суреттер
Тақырып
тық суреттер
Бейнематериал
https://www. youtube. com/watch?v=9ct42g4biN8
Мәтінмен танысады
А. Байтұрсынов -отаршылдыққа қарсы, еліміздің тәуелсіздігі үшінкүрескен ұлт қайраткері, ақын, қазақ әліппесі мен грамматикасының, терминологиясының
және әдебиет теориясының негізін
қалаушы ұлы ғалым, аудармашы,
фольклорист, журналист публицист, сондай-ақ композитор.
Зерттеу сұрағы:А. Байтұрсыновтың ғылыми мұрасы қандай?
1. А. Байтұрсынов-қазақ тіл білімінің негізін салушы екенін талдау
2. А. Байтұрсыновтың ғылыми-саяси шығармаларын анықтау
3. А. Байтұрсыновтың қоғам қайраткері ретіндегі рөліне баға беру
ЕБҚ оқушы (есту, көру, ойлау қабілеті) тапсырманы саралау арқылы орындайды.
Тапсырма
Ахмет Байтұрсыновтың тұлғалық роліне баға беріңіз
Дескриптор
1. А. Байтұрсыновтың қазақ алфавитін жасағанын біледі.
2. Ақынның әдеби шығармаларын анықтайды.
3. А. Байтұрсыновтың ғылымға қосқан үлесін біледі.
4. А. Байтұрсыновтың қоғам қайраткері ретіндегі рөліне баға береді.
Дескриптор:
А. Байтұрсыновтыңқазақ тіл білімінің негізін салушы екендігін анықтайды
А. Байтұрсыновты қоғам қайраткері ретінде бағалайды
ЕБҚ оқушыға қолдау көрсету мақсатында суреттің үлкен нұсқасын ұсынамын.
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Өзін-өзі бағалау
Ақпарат
тық тақырып
тық мәтіндер
Тақырыптық суреттер
Кесте
ҚБ парағы
Сабақты қорытындылау
Үйге тапсырма
Ахмет Байтұрсынов - «ұлт ұстазы»
Не білдім?
Не көрдім?
Не түсіндім?
Нені жетілдіруім керек?
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары. География
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz