Сабақта жоқ оқушыларды белгілеу

Қысқа мерзімді сабақ жоспары. Қазақстан тарихы 8 сынып

Білім беру ұйымының атауы
№23 мектеп-лицей
Білім беру ұйымының атауы: Пәні:
№23 мектеп-лицей: Қазақстан тарихы
Білім беру ұйымының атауы: Бөлім:
№23 мектеп-лицей: Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым
Білім беру ұйымының атауы: Педагогтің аты-жөні:
№23 мектеп-лицей:
Білім беру ұйымының атауы: Күні:
№23 мектеп-лицей: 28. 02. 2025ж.
Білім беру ұйымының атауы: Сынып: 8 «Ж», «З», «И»
№23 мектеп-лицей: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың тақырыбы:
№23 мектеп-лицей:

XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым

Зерттеу сұрағы: Білім мен ғылым саласының қандай жетістіктері мен кемшіліктері болды?

Білім беру ұйымының атауы: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
№23 мектеп-лицей:

8. 2. 3. 2 кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын анықтау;

8. 2. 3. 3 XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау.

Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың мақсаты
№23 мектеп-лицей:

-ХХ ғ. І жартысындағы Қазақстанда білім мен ғылым саласының дамуын сипаттай отырып, жетістіктері мен кемшіліктерін талдап, маңыздылығына баға беру;

-Кеңестік саясаттың қазақ тіліне тигізген әсерін анықтау.

Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың барысы
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың кезеңі//уақыты
№23 мектеп-лицей: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Білім беру ұйымының атауы:

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру

Өткен білімді еске түсіру

№23 мектеп-лицей:

Ұйымдастыру кезеңі:

Амандасу. Сыныпты түгендеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Ұлттық мүдде құндылығы: Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту;

Ар-ұят құндылығы: Достарына, сыныптастарына, отбасы мүшелеріне қамқор болу, мейірімділік таныту; Өзін отбасының, сыныптың, мектептің, қоғамның, Отанның бірмүшесі екенін сезіну.

Талап құндылығы: Білуге, жаңаны тануға құштар болу;

Ой шақыру. А. Құнанбаевтың «ғылым таппай мақтан ба» өлеңін талқылау. Оқушылардың көзқарасын білу.

Б. Сабақтың тақырыбын, оқу мақсаттарын және бағалау критерийлерін анықтау.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Жұптық жұмыс жасауда ЕБҚ оқушыларға жұпты таңдауда қолдау көрсетіледі

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Презентация

Бейнеролик

https://www. youtube. com/watch?v=t7-vtyGW8LE&t=19s

Білім беру ұйымының атауы: Жаңа білім
№23 мектеп-лицей:

Мәтінмен жұмыс. Кәсіби даму мақсатына сәйкес тарихи контекстегі мәтінде абзацтарға бөліп, әр абзац бойынша тапсырмалар беру. Екінші тілде оқитын сыныптар үшін ауқымды мәтінді түсіну және талдау қиын болғандықтан, мәтінмен жұмыстың осы түрі таңдап алынды.

1-тапсырма: Мәтінді және өз біліміңізді пайдалана отырып, кеңестік білім саласын сипаттаңыз

ЕБҚ маңызды кездесетін термин сөздерді атайды не жазып көрсетеді

2-тапсырма: мәтін бойынша негізгі ақпаратты жазыңыз. Жеке жұмыс

Оқушылар кесте толтырады. Кестеге оқулықтардың авторлары мен Жоғары оқу орындарын анықтап, жазады.

:
:
:
:
:
:
:
:
:

ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау жасау

3-тапсырма: Кеңес үкіметі кезіндегі қазақ тілі мәселесін анықтаңыз. Жеке жұмыс

Оқушылар қазақ тілінің жағдайына әсер еткен 2 факторды анықтайды. Тапсырма аяқтағаннан кейін біріне-бірі кері байланыс береді.

ЕБҚ оқушыға көмекші карточкалар арқылы тапсырма беру

4-тапсырма: ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласының жағдайын талдаңыз. Жұптық жұмыс.

ЕБҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды

ХХ ғасырда білім мен ғылымның дамуы
Алгебра оқулығының авторы:
География оқулығының авторы:
Қазақстан тарих оқулығының авторы:

Ашылған жылы
Жоғары оқу орын атауы
1926 ж.
1928 ж.
1929 ж.
1930 ж.
1934 ж.

Мәтінен негізгі идеяны анықтайды;

Дескриптор: оқушы мәтін бойынша ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы білім саласындағы 2 ерекшелікті анықтай алады.

1-ерекшелік

2-ерекшелік

Дескриптор

оқушы оқулықтардың авторларын анықтай алады;

оқушы оқу орындарының атауларын кестеге жаза алады.

Дескриптор оқушы қазақ тілінің жағдайына кері әсер еткен фаторларды анықтай алады.

Дескриптор ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы жетістіктері мен кемшіліктерін анықтап, SWOT талдауын жасай алады.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Оқушылар тапсырманы орындап болғаннан кейін, өз жауаптарын тақтадағы жауаптармен салыстырып, өзін-өзі бағалау

«Ең үздік жауап»

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

XX ғасырдың 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылымWordwall

https://wordwall. net/ru/resource/53054102/xx-%d2%93%d0%b0%d1%81%d1%8b%d1%80%d0%b4%d1%8b%d2%a3-20-30-%d0%b6%d1%8b%d0%bb%d0%b4%d0%b0%d1%80%d1%8b%d0%bd%d0%b4%d0%b0%d2%93%d1%8b-%d0%b1%d1%96%d0%bb%d1%96%d0%bc-%d0%b1%d0%b5%d1%80%d1%83-%d0%b6%d2%af%d0%b9%d0%b5%d1%81%d1%96-%d0%bc%d0%b5%d0%bd-%d2%93%d1%8b%d0%bb%d1%8b%d0%bc

Білім беру ұйымының атауы:
Білім беру ұйымының атауы:
№23 мектеп-лицей:
Білім беру ұйымының атауы:
№23 мектеп-лицей:
Білім беру ұйымының атауы:
№23 мектеп-лицей:
Білім беру ұйымының атауы:
№23 мектеп-лицей:
Білім беру ұйымының атауы:
№23 мектеп-лицей:
Білім беру ұйымының атауы:
№23 мектеп-лицей:
Білім беру ұйымының атауы:
№23 мектеп-лицей:
Білім беру ұйымының атауы:
№23 мектеп-лицей:
Білім беру ұйымының атауы:
№23 мектеп-лицей:
Білім беру ұйымының атауы: Бекіту
№23 мектеп-лицей:

Сабақты қорытындылау

Үйге тапсырма

XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым

Сабақтың тақырыбын қорытындылау
«Ең үздік жауап»
Ақпараттық карточка
Білім беру ұйымының атауы: Кері байланыс
№23 мектеп-лицей:

« Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді.

- Не білдім?

- Не білемін?

- Не білгім келеді?

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
А4, конспект

Қысқа мерзімді сабақ жоспары. Қазақстан тарихы

Білім беру ұйымының атауы
№23 мектеп-лицей
Білім беру ұйымының атауы: Пәні:
№23 мектеп-лицей: Қазақстан тарихы
Білім беру ұйымының атауы: Бөлім:
№23 мектеп-лицей: Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым
Білім беру ұйымының атауы: Педагогтің аты-жөні:
№23 мектеп-лицей:
Білім беру ұйымының атауы: Күні:
№23 мектеп-лицей: 21. 02. 2025ж.
Білім беру ұйымының атауы: Сынып: 8 «Ж», «З», «И»
№23 мектеп-лицей: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың тақырыбы:
№23 мектеп-лицей:

Ахмет Байтұрсынов - «ұлт ұстазы»

Зерттеу сұрағы : Ахмет Байтұрсыновтың ғылыми мұрасы қандай?

Білім беру ұйымының атауы: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
№23 мектеп-лицей: 8. 2. 2. 2 Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде бағалау.
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың мақсаты
№23 мектеп-лицей:

А. Байтұрсыновтың ұстаздық жолындағы шығармаларын талдайды

А. Байтұрсыновтың қазақ альфавитін құрудағы іс - әрекетін анықтайды

А. Байтұрсыновтың ғылыми мұрасын және қоғам қайраткері ретіндегі рөліне баға береді

Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың барысы
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың кезеңі//уақыты
№23 мектеп-лицей: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Білім беру ұйымының атауы:

Ұйымдасты

ру

Құндылықтар

Өзін-өзі тексеру

Өткен білімді еске түсіру

№23 мектеп-лицей:

Ұйымдастыру кезеңі:

Амандасу. Сыныпты түгендеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Қазақстан мемлекеттілігін нығайтуға атсалысу ;

Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту;

Сөзіне берік, ісіне адал болу;

Миға шақыру

Related image

1. Суреттерде не көріп отырсыздар?
2. Не ерекше болды?
3. Тақырыпты болжап көріңіз . . .

Болжамдарын негіздейді

Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатарын хабарлайды

ЕБҚ оқушылар негізгі термин сөздерді мәтіннен анықтайды;

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Таратпа суреттер

Тақырып

тық суреттер

Бейнематериал

https://www. youtube. com/watch?v=9ct42g4biN8

Білім беру ұйымының атауы: Жаңа білім
№23 мектеп-лицей:

Мәтінмен танысады

А. Байтұрсынов -отаршылдыққа қарсы, еліміздің тәуелсіздігі үшінкүрескен ұлт қайраткері, ақын, қазақ әліппесі мен грамматикасының, терминологиясының

және әдебиет теориясының негізін

қалаушы ұлы ғалым, аудармашы,

фольклорист, журналист публицист, сондай-ақ композитор.

Зерттеу сұрағы:А. Байтұрсыновтың ғылыми мұрасы қандай?

1. А. Байтұрсынов-қазақ тіл білімінің негізін салушы екенін талдау

2. А. Байтұрсыновтың ғылыми-саяси шығармаларын анықтау

3. А. Байтұрсыновтың қоғам қайраткері ретіндегі рөліне баға беру

ЕБҚ оқушы (есту, көру, ойлау қабілеті) тапсырманы саралау арқылы орындайды.

Тапсырма

Ахмет Байтұрсыновтың тұлғалық роліне баға беріңіз

:
:
:
:
:
:
:
:
Білімі:

Мамандығы:

Іс-тәжірибесі:
Өмірлік ұстанымы:
Қосымша мәлімет:

Дескриптор

1. А. Байтұрсыновтың қазақ алфавитін жасағанын біледі.

2. Ақынның әдеби шығармаларын анықтайды.

3. А. Байтұрсыновтың ғылымға қосқан үлесін біледі.

4. А. Байтұрсыновтың қоғам қайраткері ретіндегі рөліне баға береді.

Дескриптор:

А. Байтұрсыновтыңқазақ тіл білімінің негізін салушы екендігін анықтайды

А. Байтұрсыновты қоғам қайраткері ретінде бағалайды

ЕБҚ оқушыға қолдау көрсету мақсатында суреттің үлкен нұсқасын ұсынамын.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

«Ең үздік жауап»

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Өзін-өзі бағалау

Ақпарат

тық тақырып

тық мәтіндер

Тақырыптық суреттер

Кесте

ҚБ парағы

Білім беру ұйымының атауы:
№23 мектеп-лицей:
Білім беру ұйымының атауы:
№23 мектеп-лицей:
Білім беру ұйымының атауы:
№23 мектеп-лицей:
Білім беру ұйымының атауы:
№23 мектеп-лицей:
Білім беру ұйымының атауы:
№23 мектеп-лицей:
Білім беру ұйымының атауы: Бекіту
№23 мектеп-лицей:

Сабақты қорытындылау

Үйге тапсырма

Ахмет Байтұрсынов - «ұлт ұстазы»

Сабақтың тақырыбын қорытындылау
«Ең үздік жауап»
Ақпараттық карточка
Білім беру ұйымының атауы: Кері байланыс
№23 мектеп-лицей:

Не білдім?

Не көрдім?

Не түсіндім?

Нені жетілдіруім керек?

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
А4, конспект

Қысқа мерзімді сабақ жоспары. География


Ұқсас жұмыстар
Суреттің үзінділерін ерекшелеу. Суреттің үзінділерімен жұмыс
Оқушылармен сәлемдесу Оқушыларды сабақта жұмыс істеуге даярлау
Қарапайым графикалық редакторы
1022 М кл тігін машинасы. Жіп тартқыш механизмі
Paint графикалық редакторы
Сабақ бойынша рефлексия
Тік төртбұрышты салу құралы
Түр.Түрдің критерийлері
Ашық сабақтар
Азық- түліктер Не Нелер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz