Суретке қарап

ҚҚқҚҚҚҚҚҚҚҚ
|Бөлім: |Дәстүр және ауыз әдебиеті |
|Мұғалімнің аты-жөні |Демешова Айман |
|Күні: |14.02.2023ж |
|Сынып: 2 «Е» |Қатысушылар саны:22 |Қатыспағандар саны:0 |
|Сабақтың тақырыбы |Ежелгі адамдардың өндірістік шаруашылыққа өтуі |
|Оқу бағдарламасына |2.3.1.1 көрнекі материалдар негізінде иемденуші және өндіруші |
|сәйкес оқыту мақсаттары |шаруашылық арасындағы айырмашылықты анықтау |
|Сабақтың мақсаты |Барлық оқушылар: иемденуші және өндіруші шаруашылық арасындағы|
| |айырмашылықты анықтай алады. |
| |Көптеген оқушылар: еңбек құралдарының түрлерін ажырата алады. |
| |Кейбір оқушылар: тақырыпқа қатысты мыалдар келтіріп, өз |
| |пікірін айта алады. |

     Сабақтың барысы
|Сабақтың кезеңі/|Педагогтің әрекеті |Оқушының |Бағалау |Ресурстар |
|уақыт | |әрекеті | | |
|Сабақтың басы |1.Ұйымдастыру |Оқушылар |Ауызша |Слайд |
|5 мин |Сәлем деймін күнге мен |амандасады.. |мадақтау | |
| |Сәлем деймін мен саған | | | |
| |Сәлем деймін ұстазға | | | |
| |Қонақтарға мың сәлем | | | |
| | | | | |
| |2.Психологиялық ахуал | | | |
| |Балалар, сабағымызды қандай |Хормен айтады | | |
| |көңіл күймен бастаймыз? | | | |
| |Күн жарығын алақанға саламыз| | | |
| |Жүрегімізге басып ұстай | | | |
| |қаламыз | | | |
| |Жылы. жарық, мейрімді | | | |
| |Болып кетер сонда жарық жан | | | |
| |жағымыз. |Топқа | | |
| |Дей отырып бүгінгі ашық |бірігеді. | | |
| |сабағымызды керемет | | | |
| |көңіл-күймен бастаймыз. | | | |
| | | | | |
| |Топқа біріктіру | | | |
| |1-топ. Малшаруашылығы | | | |
| |2-топ. Егіншаруашылығы | | |Суреттер |
| |3-топ. Аң аулау шаруашылығы | |. Кері | |
| |4-топ. Өндірістік |Суретке қарап |байланыс: | |
| |шаруашылығы |,жедел |«Мұғалім–оқушы| |
| | |сұрақтарға |». | |
| |Өткен сабақты пысықтау |жауап береді | | |
| |«Жедел сұрақ» әдісі | | | |
| |Ғұндар немен айналысқан? | | | |
| |2. Ғұндардың батысқа қарай | | | |
| |орын ауыстыруы неге алып | | | |
| |келді? | | | |
| |Ғұн дәуірінің бұйымдарын | | | |
| |зертте. | | | |
| |Бұл бұйымдарды не үшін |Сұрақтарға | | |
| |қолданған? Олар неден |жауап береді. | | |
| |жасалған? | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Бейне баянды | | |
| | |көріп.өз | |Слайд |
| | |ойларын | |Бейне баян |
| |Ой қозғау |айтады. | | |
| |Бейне баянды көрсету | | | |
| |-Бейне баяннан не | | | |
| |түсіндіңдер? | | | |
|Жаңа сабақ |Тақырыбы |Балалар зейін |ҚБ: 1-10 |Оқулық, |
| |Ежелгі адамдардың өндірістік|қойып |балдық жүйе | |
| | |тыңдайды. | | |
| |шаруашылыққа өтуі | | | |
| | | | | |
| |Сабақтың мақсаты: 2.3.1.1 | | | |
| |көрнекі материалдар | | | |
| |негізінде иемденуші және | | | |
| |өндіруші шаруашылық |Дескриптор; | | |
| |арасындағы айырмашылықты |- Ежелгі | | |
| |анықтау |адамдардың | | |
| | |шаруашылығы | | |
| |Оқулықпен жұмыс |туралы | | |
|Сабақтың ортасы |(Ұ) 1- тапсырма «Еркін |әңгімелейді. | | |
|35мин |әңгіме» әдісі арқылы жүзеге| | | |
| |асады. | | |Суреттер |
| |1.Суретке қарап, сұрақтарға | | | |
| |жауап бер: | | | |
| |Ежелгі адамдар немен | | | |
| |айналысып жүр? | | | |
| | | | | |
| |(Ұ) 2- тапсырма | | | |
| |Суретте не байқадыңдар? |Дескриптор: | | |
| | |-Суретке қарап| | |
| | |сұрақтарға | | |
| | |жауап береді. | | |
| |(Ұ) 3- тапсырма | | |Суреттерслай|
| |Оны қандай еңбек түріне |Дескриптор | |д |
| |жатқызуға болады? |-Суретке қарап| | |
| |Егіншілердің еңбек |сұрақтарға | | |
| |құралдарын ата. |жауап береді. | | |
| | |-егіншілердің | |Суреттер |
| |(Ұ) 4- тапсырма |еңбек | | |
| |Суретке қарап қандай |құралдарын | |Слайд |
| |ой-түйдіңдер? |атайды. | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Сергіту сәті | | |Суреттер |
| |Қимылмен көрсетеді. |Дескриптор | |Слайд |
| |Күн ұйықтайды |-Суретке қарап| | |
| |Күн оянады |әңгімелейді | | |
| |Жел соқты |-Өндірістік | | |
| |Жаңбыр жауды |шаруашылық | | |
| |Бұлт шатырлады |туралы айтады.| | |
| |Күн ашылды | | | |
| |Жел Басылды |Оқушылар | | |
| | |қимылмен |ҚБ: 1-10 | |
| |Топтық жұмыс |көрсетеді. |балдық жүйе | |
| |1-топ | | | |
| |Суреттегі заттарды атауымен | | | |
| |сәйкестендір | | | |
| | | | | |
| |тырма | | | |
| | | | | |
| |соқа |Дескриптор | | |
| | |-Суреттегі | | |
| | |ежелгі еңбек | | |
| |қол диірмен |құралдарын | | |
| |2-топ |атауымен | | |
| |Суреттегі шаруашылық түрін |сәкестіндіреді| | |
| |сәйкестендір |. |ҚБ: 1-10 | |
| | | |балдық жүйе | |
| |аң аулау | | |А-з плакат |
| | | | | |
| |егін шаруашылығы | | | |
| | | | | |
| |мал шаруашылығы | | | |
| | | | | |
| |3-топ | | | |
| |Сурет 4 бөлікке бөлінген |Дескриптор | | |
| |«Сурет құрастыр» |-Суреттегі | | |
| |Шаруашылықтың қай түрі |шаруашылық | | |
| |бейнеленген? |түрін атауымен| |АЗплакат |
| | |сәкестіндіреді| | |
| |4-топ | | | |
| |Суретті құрастыр. | | | |
| |Шаруашылықтың қай түрі | | | |
| |бейнеленген? | | | |
| | | | | |
| |Жұптық жұмыс | | | |
| |Сөйлемді аяқта | | | |
| | | | | |
| |1. Жабайы жануарлардың | | | |
| |төлдері біртіндеп ...... | | | |
| |үйренді. | | | |
| |Өндірістік шаруашылық арқылы|Дескриптор | |А-З плакат |
| |адамдар өздеріне қажетті |-суретті | | |
| |..... |құрастырады. | | |
| |өндірді. |-шаруашылық | | |
| | |түрін | | |
| | |бейнелейді | | |
| | |-егін | | |
| | |шаруашылығы | | |
| |Жеке жұмыс |туралы өз ойын| | |
| |Тест |айтады. | | |
| |1Ежелгі | | | |
| |егіншілердің еңбек құралдары| | | |
| |қандай? |Дескриптор | |Суреттер |
| |А) Айбалта |-суретті | |Мозайка |
| |Ә) Кетпен |құрастырады | | |
| |Б) Тырма |-шараушылықтың| | |
| |2.Ежелгі адамдардың ең |түрін айтып | | |
| |алғашқы кәсібі? |әңгімелейді. | | |
| |А) Шаруашылық |-тапсырманы | | |
| |Ә) Аңшылық |көршісімен | | |
| |Б) Терімшілік |орындайды. | | |
| |3.Терімшілікпен кімдер |Дескриптор | |Суреттер |
| |айналысты? |-сөйлемдегі | |Мозайка |
| |А) Әйелдер |көп нүктенің | | |
| |Ә) Еркектер |орнына қажетті| | |
| |Б) Екеуі де |сөздерді | | |
| | |жазады. | | |
| |Көмек қажет ететін | | | |
| |оқушыларға жетелеуші | | | |
| |сұрақтар беремін: ЕБҚ | | | |
| |тапсырма | | |Кеспе |
| |1.Ежелгі адамдар қандай |Жеке өздері | |қағаздар |
| |құралдарды пайдаланды? |тест | | |
| |2.Аңшылықпен кімдер |тапсырмасын | | |
| |айналысты? |орындайды. | | |
| |3. Терімшілікпен кімдер | | | |
| |айналысты? | | | |
| | | | | |
| |ЕҚБ тапсырма | | | |
| |Кейбір оқушыларға сын | | | |
| |тұрғысынан ойлауға | | | |
| |бағытталған ашық сұрақтар | | | |
| |қоямын: |Қолдау көрсету| |Кеспе |
| |1.Неге адамдар топтасып | | |қағаздар |
| |жүрді деп ойлайсың? | | | |
| |2.Неліктен ежелгі адамдар | | | |
| |аштықты бастарынан өткерді |мадақтау | | |
| |деп ойлайсың? | | | |
| |Саралау тәсілі: «Тапсырма» | | | |
| |әдісі арқылы жүргізіледі. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | |Кеспе |
| | | | |қағаздар |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | |Кеспе |
| | | | |қағаздар |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Сабақтың соңы |«Допты лақтыру» әдісі |Тапсырма | |Доп |
|5 мин |қолданылады. |бойынша ой | | |
| |НЕ үйрендік? |қорытып, | | |
| |Не білдік? |сабаққа | | |
| |-Терімшілік пен аңшылық |рефлексия | | |
| |бүгінгі күнге дейін сақталды|жасайды. | | |
| |ма? | | | |
| |-Егін шаруашылығының пайдасы| | | |
| |бар ма? | | | |
| |-Мал шаруашылығы бізге не | | |суреттер |
| |береді? | | | |
| |-Мал шаруашылығы қандай өнім| | | |
| |береді? |Оқушылар | | |
| |-Адамның еңбегінің маңызы |суреттің | | |
| |зор деп айта аласың ба? |біреуін таңдап| | |
| |Рефлексия: «Ауа-райы» әдісі|сабаққа кері | | |
| |бойынша өтеді. |байланыс | | |
| |. |береді. | | |
| |Түсіндім Жақсы Мүлдем | | | |
| |түсінбедім | | | |
| | | | | |
| |Сабақ | | | |
| |Маған ұнады | | | |
| |Үйге тапсырма | | | |
| |Жалпы баға | | | |
| |Сабақтың жақсы өткен екі | | | |
| |аспектісі (оқыту туралы да, | | | |
| |оқу туралы да ойланыңыз)? | | | |
| |1: | | | |
| |2: | | | |
| |Сабақты жақсартуға не ықпал | | | |
| |ете алады (оқыту туралы да, | | | |
| |оқу туралы да ойланыңыз)? | | | |
| |1: | | | |
| |2: | | | |
| |Сабақ барысында сынып туралы| | | |
| |немесе жекелеген оқушылардың| | | |
| |жетістік/қиындықтары туралы| | | |
| |нені білдім, келесі | | | |
| |сабақтарда неге көңіл бөлу | | | |
| |қажет | | | |

Ұқсас жұмыстар
Сабақ жоспары 8 сынып ағылшын тілі
Қазақ тілі пәніне омж,3 сынып 1 модуль
Мақал сөздер
Отбасындағы қарым-қатынас
Оқулықтағы суреттер
Әр бала - болашақ данышпан
Дәлелдеп жаз
Сабақтың кезеңі уақыт. Сабақ жоспары
Тапқыр достар сайысы жайлы
Аңдар не жейді
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz