Потенциалдық энергия

Қысқа мерзімді Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

7. 1A- Физикалық шамалар және өлшемдер

Мектеп: Қарағанды қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 1A- Физикалық шамалар және өлшемдер: Күні: 04. 04. 2025ж
Мектеп:Қарағанды қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі: Мұғалімнің аты-жөні: Жұмаділлә Жібек Ерболқызы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 1A- Физикалық шамалар және өлшемдер:

Сынып:

Мектеп:Қарағанды қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 1A- Физикалық шамалар және өлшемдер: Сабақ тақырыбы
Мектеп:Қарағанды қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі: Механикалық энергияныӊ сақталу заӊы.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 1A- Физикалық шамалар және өлшемдер: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп:Қарағанды қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі: 7. 2. 3. 7 энергияның бір түрден екінші түрге өзгеруіне мысалдар келтіру және түсіндіру, механикалық энергияның сақталу заңын қолдану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 1A- Физикалық шамалар және өлшемдер: Сабақ мақсаттары
Мектеп:Қарағанды қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:
  • энергияның бір түрден екіншісіне алмасуына мысалдар келтіреді;
  • механикалық энергияның сақталу заңын есеп шығаруда қолданады;
  • жұмыс, энергияның өзгеруіне тең екенін есептерді шығарғанда ескереді
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 1A- Физикалық шамалар және өлшемдер: Тілдік мақсаттар
Мектеп:Қарағанды қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:

Пән үшін арнайы лексика мен терминдер:

:
:
:

Механикалық энергияның екі түрі болады… және ….

Кинетикалық энергия…

Потенциалдық энергия…

: Толық механикалық энергия
Total mechanical energy
Полная механическая энергия
Механикалық энергияныӊ сақталу заӊы
Law of conservation of mechanical energy
Закон сохранения механической энергии
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 1A- Физикалық шамалар және өлшемдер:
Мектеп:Қарағанды қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:
:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 1A- Физикалық шамалар және өлшемдер:
Мектеп:Қарағанды қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:
:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 1A- Физикалық шамалар және өлшемдер: Құндылықтарды дарыту
Мектеп:Қарағанды қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:

Сабақ бойында оқушыларда қалыптасады:

-бір-бірін сыйлау, ашықтық және бірігіп жұмыс жасай алу

-Академиялық әділдікке тәрбиелеу;

-Жауапкершілікті дамыту;

-Жаһандық құзыреттілікті білу және түсіну:

-Жаһандылық және тәуелсіздік;

-Сыни ойлау дағдылары;

-Қоршаған ортаға қамқорлық және орнықты дамуға ынта;

-Өз-өзіне сенімділік жіне рефлексия дағдылары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 1A- Физикалық шамалар және өлшемдер: Пәнаралық байланыстар
Мектеп:Қарағанды қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі: Математика, Химия
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 1A- Физикалық шамалар және өлшемдер: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп:Қарағанды қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі: Интерактивті тақтада жазады және презентация.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 1A- Физикалық шамалар және өлшемдер: Бастапқы білім
Мектеп:Қарағанды қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі: Механикалық энергия, потенциалдық энергия, кинетикалық энергия.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың басы

0-5 мин

5-10мин

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:

Мұғалім:

Ұйымдастыру кезеңі:

« Сиқырлы қорап» әдісі арқылы балардың зейінін сабаққа шоғырландыру. Қораптан әртүрлі заттарды(шарик, ойыншық машина, алма, ) көрсетеді. Оқушылар бұл заттардың энергиямен байланысын табуға тырысады. Осы заттарға қатысты сұрақтар қойылады.

1. Сұрақ: Егер шарикті үстелдің шетінен домалатсақ, ол қандай энергия түріне ие болады?

2. Сұрақ: Ойыншық машинаны еңіс тақтай бойымен төмен қарай жіберсек, оның потенциалдық энергиясы қалай өзгереді?

3. Сұрақ: Алма ағаштың бұтағынан үзіліп түсіп бара жатқанда, оның энергиясы қалай өзгереді?

Қызығушылықты ояту:

Демонстрация: "Қайсысы бірінші түседі?"

Қажетті құралдар:

- Бірдей биіктіктен түсіретін екі зат: бір шарик (домалайтын) және бір алма (тік құлайтын) .

- метр

- Таймер немесе секундомер

Демонстрация барысы:

1. Сұрақ

- "Егер біз шарик пен алманы бір биіктіктен бір уақытта жіберсек, қайсысы бірінші жерге түседі?"

- "Неліктен солай болады деп ойлайсыңдар?"

- "Қай заттың энергиясы көбірек?"

Ресурстар:

1 слайд

Қорапша, шарик, ойыншық машина, алма, метр

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың ортасы

11-15 мин

16-18 мин

19-25 мин

26-37 мин

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:

Мұғалім:

- Оқушыларға бейнежазбаны көрсетеді:

(https://www. youtube. com/watch?v=-lLLDHsuhRE)

(3:20мин әрі қарай көрсетуге болады)

- Содан кейін сұрақ қояды «Бұл бейнежазба бойынша қандай қорытынды жасауға болады?» ( потенциалдық энергия кинетикалық энергияға ауысады, энергия жоғалып кетпейді, ол бір қалпынан екіншісіне ауысады ) .

- «Яғни балалар, біз бүгін не туралы сөйлесеміз? (энергия туралы) . Ия, біз бүгін энергия туралы, сондай-ақ оның сақталуы туралы сөйлесетін боламыз ».

- Сабақтың тақырыбын, оқу мақсаттарын, ұсынады

Мұғалім:

«Енді, біздің допқа оралайық. Суретке қарап, келесі сұрақтарға жауап берейік:

  1. Доптың h биіктігінде кинетикалық энергиясы неге тең?(0)
  2. Потенциалдық энергия неге тең?(mgh) .
  3. Дене құлағанда оның потенциалдық энергиясымен не болады?(кемиді) Кинетикалық энергия ше?(артады)
  4. Кинетикалық энергия потенциалдық энергияға қашан тең болады?(жолдың ортасында)
  5. Толық механикалық энергия осы жағдайда неге тең?(олардың қосындысына)
  6. Қашан кинетикалық энергия максималды?(доптың құлаған жерінде)

Мұғалім:

«Осылай біз сендермен энергияның сақталу заңына келдік»

Толық механикалық энергия

Энергияныӊ бір түрден екінші түрге ауысуына мысалдар:

Толық механикалық энергияның сақталу заңы

Бір-бірімен тартылыс және серпімділік күштері арқылы әсерлесетін денелердің тұйықталған жүйедегі толық механикалық энергиясы өзгермейді.

Үйкеліс күштерінің қатысуымен механикалық энергия сақталмайды.

, немесе

Тұйықталған жүйенің толық механикалық энергиясы сақталады.

Мысалы: немесе

Конспенкт жазғызу

Өмірден мысалдар көрсету

Сабақты бекіту үшін: теория, есеп секілді әртүрлі тапсырмалар

  1. Массасы 400 г дене 2 м биіктіктен еркін құлайды. Жерге соғылған кездегі кинетикалық энергиясын табыңдар. (8 Дж)
  2. Массасы 100 г денені вертикаль жоғары 10 м/с лақтырылған дененің ең жоғарғы нүктедегі потенциалдық энергиясын табыңдар. (5 Дж)
  3. Дене вертикаль жоғары 20 м/с жылдамдықпен лақтырылған. Қандай биіктікте оның кинетикалық және потенциалдық энергиялары тең болады?(20м)
  4. Массасы 200 г дене вертикаль жоғары 5 м/с жылдамдықпен лақтырылған. Оның жылдамдығы нөлге тең болатын биіктікті анықта. (1, 25 м)
  5. Винтовкадан 1000 м/с жылдамдықпен шыққан оқ жерге 500 м/с жылдамдықпен құлады. Ауаның кедергі күшімен қандай жұмыс жасалды? Оқтың массасы 10 г. (-3750 дж)
Ресурстар:

(https://www. youtube. com/watch?v=-lLLDHsuhRE)

2-5 слайд

Бағыттауыш карта

6-7 слайд

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

37-39 мин


Ұқсас жұмыстар
Энергия. Потенциалдық және кинетикалық энергия
Энергия және оның түрлері
Ауырлық күші әрекет ететін дененің потенциалдық энергиясы. Деформацияланған серіппенің потенциалдық энергиясы
Кинетикалық энергия қозғалып келе жатқан дене энергиясы
Энергия туралы
Механикалық энергияның сақталу заңы
Потенциалдық және кинетикалық энергия
Деформацияланған серіппенің потенциалдық энергиясы
Энергияның сақталу заңы
Энергияның формуласы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz