10-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Безу теоремасы және Горнер схемасы

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

№29 А. Молдағұлова атындағы жалпы орта білім беретін мектеп

(білім беру ұйымының атауы)

Тексерілді: Б. Е. Солтаева

Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты
Еримбетова У. А.
Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты: Пән/Сынып:
Еримбетова У. А.: 10 сынып, ЖМБ. Қатысқандары саны: Қатыспағандар саны:
Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты: Күні:
Еримбетова У. А.: 17. 01. 25
Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты: Бөлім:
Еримбетова У. А.: 10. 3А Көпмүшелер
Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты: Сабақтың тақырыбы:
Еримбетова У. А.: Безу теоремасы, Горнер схемасы
Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
Еримбетова У. А.:

10. 2. 1. 8 - Безу теоремасын және оның салдарларын есеп шығаруда қолдану;

10. 2. 1. 9 - симметриялы және біртекті көпмүшелер түбірлерін табудың түрлі тәсілдерін қолдану;

10. 2. 1. 10 - көпмүше түбірлерін табу үшін Горнер схемасын қолдану

Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты: Сабақтың мақсаты:
Еримбетова У. А.:

Безу теоремасын біледі және есептер шығаруда қолданады.

Көпмүшенің түбірлерін табу барысында әртүрлі тәсілдер қолданады;

тәсілдердің комбинацияларын қолданып көпмүшелердің түбірлерін табады.

Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты: Құндылықтарды дарыту
Еримбетова У. А.: «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына: топпен, жұппен жұмыс орындау барысында құрмет, серіктестік және жеке жұмыс орындау кезінде жауапкершілік, үздіксіз оқу құндылықтарын дарыту.
Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты: Сабақтың барысы:
Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты: Уақыты
Еримбетова У. А.:

Кезең

дері

Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты: 5 минут
Еримбетова У. А.: Ұйымдас тыру

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Безу теоремасы, Горнер схемасы тақырыбын қарастырамыз.

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

- Безу теоремасын және оның салдарларын есеп шығаруда қолдану;

- симметриялы және біртекті көпмүшелер түбірлерін табудың түрлі тәсілдерін қолдану;

- көпмүше түбірлерін табу үшін Горнер схемасын қолдану

Ұйымдастыру.

Үй жұмысын тексеру.

Амандасады.

Үй тапсырмасын айтады.

Оқулық
Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты: 10 мин
Еримбетова У. А.: Негізгі бөлім

Жаңа материал бойынша теориялық түсінік беру

Теорема1 : «Р(х) көпмүшесін х-а екімүшесіне бөлгендегі қалдық х = а болғандағы көпмүше мәні Р(а) мәніне тең», яғни «R=P(a) » екенін дәлелдеу

1-топ: P(x) = x 3 + x 2 + 5x - 3 x - 1 екімүшесіне бөлгендегі қалдықты табу .

2-топ: P(x) = x 3 +2x 2 + x+2 көпмүшесін x + 2 көпмүшесін екімүшесіне бөлгендегі қалдықты табу

Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып түсінеді

Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады.

Сұрақтарға жауап береді.

«Екі жұлдыз бір ұсыныс»

Дескриптор:

-Көпмүшені көпмүшеге бөлуді біледі.

Оқулық
Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты: 25 мин
Еримбетова У. А.: Бекіту тапсырма лары

Тапсырма№1

№1. P(x) = x 3 - 3x 2 + 6x - 5 көпмүшесін x - 2 екімүшесіне бөлгендегі қалдықты табу .

№2 . P(x) = х 4 + x 3 - 2x 2 + x +5 көпмүшесін x -2 екімүшесіне бөлгендегі қалдықты табу .

№3 а-ның қандай мәнінде x 4 + ax 3 + 3x 2 - 4x - 4 көпмүшесі x - 2 екімүшесіне қалдықсыз бөлінеді?

Оқулықпен жұмыс. № 32. 1, №32. 4.

№1. көпмүшесін көпмүшесіне бөлгендегі қалдықты табыңыз

№2. көпмүшесі -ге қалдықсыз бөлінетін анықтаңыз.

Есептер шығарады

Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті орындайды.

Өз бетімен жұмыс.

Тапсырма№1:

Коэффициенттері төмендегідей болып берілген көпмүше құрыңыз:

А) 3 5 , 7 , 0 , 2 ; - \frac{3}{5}, \ \sqrt{7}, \ 0, \ 2; Б) 1, 3, 0, 0, 1.

Дескриптор:

-Көпмүшені көпмүшеге «бұрыштап» бөледі

https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/1370/0014c067-d8672aa6/img5.jpg

Қалғанын табу үшін Безу теоремасын дұрыс пайдаланады;

Бөлінгіштігті дәлелдеу үшін Безу теоремасына дұрыс пайдаланады.

Көпмүшенің дәрежесін төмендету үшін Безу теоремасының салдарын дұрыс пайдаланады;

ҚБ «Екi жұлдыз бiр тiлек» әдiсi . Бiрiн-бiрi бағалау

Интернет ресурстары

Жалпы білім беретін мектептің 10-сыныбына арналған оқулық.

Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты:
Еримбетова У. А.: Жеке жұмыс
Тапсырмаларды орындайды.
Оқулық
Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты: 5 минут
Еримбетова У. А.:

Бүгінгі сабақта:

- Безу теоремасын және оның салдарларын есеп шығаруда қолданады;

- симметриялы және біртекті көпмүшелер түбірлерін табудың түрлі тәсілдерін қолданады;

- көпмүше түбірлерін табу үшін Горнер схемасын қолданады

Кері байланыс:

:
:
:
Білемін
Білдім
Білгім келеді

Тақырыпты меңгергенін анықтау

Үйге тапсырма. №32. 3.

Кері байланыс
Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты:
Еримбетова У. А.:
Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты:
Еримбетова У. А.:

Ұқсас жұмыстар
Трансмиссияның түрлері және схемасы: өндірістік оқыту сабақ жоспары
8-сыныпқа арналған Виет теоремасы бойынша ашық сабақ жоспары
8-сынып геометриясы: Пифагор теоремасы және оның кері теоремасы - сабақ жоспары
Пифагор теоремасы: 6-8 сыныптарға арналған сабақ жоспары, дәлелдері және қолданылуы
Пифагор теоремасы бойынша 8-сыныпқа арналған зерттеу сабағының ашық жоспары
8-сынып алгебрасы: Виет теоремасы - сабақ жоспары (1-сабақ)
Виет теоремасы бойынша квадрат теңдеулерді шешуге арналған сабақ жоспары
Пифагор теоремасы: дәлелдеу мен есептерді шешуге арналған саяхат сабақ жоспары
8-сынып алгебрадан Виет теоремасы сабақ жоспары
Квадраттық теңдеулердің түбірлері және Виет теоремасы: сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz