Безу теоремасы, Горнер схемасы

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
№29 А.Молдағұлова атындағы жалпы орта білім беретін мектеп
(білім беру ұйымының атауы)
Тексерілді: Б.Е.Солтаева
Педагогтің Тегі, Аты,Әкесінің аты
Еримбетова У.А.
Пән/Сынып:
10 сынып, ЖМБ. Қатысқандары саны: Қатыспағандар саны:
Күні:
17.01.25
Бөлім:
10.3А Көпмүшелер
Сабақтың тақырыбы:
Безу теоремасы, Горнер схемасы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
10.2.1.8 - Безу теоремасын және оның салдарларын есеп шығаруда қолдану;
10.2.1.9 - симметриялы және біртекті көпмүшелер түбірлерін табудың түрлі тәсілдерін қолдану;
10.2.1.10 - көпмүше түбірлерін табу үшін Горнер схемасын қолдану
Сабақтың мақсаты:
Безу теоремасын біледі және есептер шығаруда қолданады.
Көпмүшенің түбірлерін табу барысында әртүрлі тәсілдер қолданады;
тәсілдердің комбинацияларын қолданып көпмүшелердің түбірлерін табады.
Құндылықтарды дарыту
<<Жалпыға бірдей еңбек қоғамы>> құндылығына: топпен, жұппен жұмыс орындау барысында құрмет, серіктестік және жеке жұмыс орындау кезінде жауапкершілік, үздіксіз оқу құндылықтарын дарыту.
Сабақтың барысы:
Уақыты
Кезең
дері
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
5 минут
Ұйымдас тыру
Сәлеметсіздерме!
Бүгін, Безу теоремасы, Горнер схемасы тақырыбын қарастырамыз.
Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:
- Безу теоремасын және оның салдарларын есеп шығаруда қолдану;
- симметриялы және біртекті көпмүшелер түбірлерін табудың түрлі тәсілдерін қолдану;
- көпмүше түбірлерін табу үшін Горнер схемасын қолдану
Ұйымдастыру.
Үй жұмысын тексеру.
Амандасады.
Үй тапсырмасын айтады.
Оқулық
10 мин
Негізгі бөлім
Жаңа материал бойынша теориялық түсінік беру
Теорема1: <<Р(х) көпмүшесін х-а екімүшесіне бөлгендегі қалдық х = а болғандағы көпмүше мәні Р(а) мәніне тең>> , яғни <> екенін дәлелдеу
1-топ: P(x) = x3 + x2 + 5x - 3 x - 1 екімүшесіне бөлгендегі қалдықты табу .
2-топ: P(x) = x3 +2x2 + x+2 көпмүшесін x + 2 көпмүшесін екімүшесіне бөлгендегі қалдықты табу
Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып түсінеді
Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады.
Сұрақтарға жауап береді.
<<Екі жұлдыз бір ұсыныс>>
Дескриптор:
-Көпмүшені көпмүшеге бөлуді біледі.
Оқулық
25 мин
Бекіту тапсырма лары
Тапсырма№1
№1. P(x) = x3 - 3x2 + 6x - 5 көпмүшесін x - 2 екімүшесіне бөлгендегі қалдықты табу .
№2 . P(x) = х4+ x3 - 2x2 + x +5 көпмүшесін x - 2 екімүшесіне бөлгендегі қалдықты табу .
№3 а-ның қандай мәнінде x4 + ax3 + 3x2 - 4x - 4 көпмүшесі x - 2 екімүшесіне қалдықсыз бөлінеді?
Оқулықпен жұмыс. № 32.1, №32.4.
№1. көпмүшесін көпмүшесіне бөлгендегі қалдықты табыңыз
№2. көпмүшесі -ге қалдықсыз бөлінетін анықтаңыз.
Есептер шығарады
Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті орындайды.
Өз бетімен жұмыс.
Тапсырма№1:
Коэффициенттері төмендегідей болып берілген көпмүше құрыңыз:
А) -35, 7, 0, 2; Б) 1, 3, 0, 0, 1.
Дескриптор:
-Көпмүшені көпмүшеге <<бұрыштап>> бөледі
Қалғанын табу үшін Безу теоремасын дұрыс пайдаланады;
Бөлінгіштігті дәлелдеу үшін Безу теоремасына дұрыс пайдаланады.
Көпмүшенің дәрежесін төмендету үшін Безу теоремасының салдарын дұрыс пайдаланады;
ҚБ <<Екi жұлдыз бiр тiлек>> әдiсi .Бiрiн-бiрi бағалау
Интернет ресурстары
Жалпы білім беретін мектептің 10 - сыныбына арналған оқулық.
Жеке жұмыс
Тапсырмаларды орындайды.
Оқулық
5 минут
Бүгінгі сабақта:
- Безу теоремасын және оның салдарларын есеп шығаруда қолданады;
- симметриялы және біртекті көпмүшелер түбірлерін табудың түрлі тәсілдерін қолданады;
- көпмүше түбірлерін табу үшін Горнер схемасын қолданады
Кері байланыс:
Білемін
Білдім
Білгім келеді
Тақырыпты меңгергенін анықтау
Үйге тапсырма. №32.3.
Кері байланыс
№29 А.Молдағұлова атындағы жалпы орта білім беретін мектеп
(білім беру ұйымының атауы)
Тексерілді: Б.Е.Солтаева
Педагогтің Тегі, Аты,Әкесінің аты
Еримбетова У.А.
Пән/Сынып:
10 сынып, ЖМБ. Қатысқандары саны: Қатыспағандар саны:
Күні:
17.01.25
Бөлім:
10.3А Көпмүшелер
Сабақтың тақырыбы:
Безу теоремасы, Горнер схемасы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
10.2.1.8 - Безу теоремасын және оның салдарларын есеп шығаруда қолдану;
10.2.1.9 - симметриялы және біртекті көпмүшелер түбірлерін табудың түрлі тәсілдерін қолдану;
10.2.1.10 - көпмүше түбірлерін табу үшін Горнер схемасын қолдану
Сабақтың мақсаты:
Безу теоремасын біледі және есептер шығаруда қолданады.
Көпмүшенің түбірлерін табу барысында әртүрлі тәсілдер қолданады;
тәсілдердің комбинацияларын қолданып көпмүшелердің түбірлерін табады.
Құндылықтарды дарыту
<<Жалпыға бірдей еңбек қоғамы>> құндылығына: топпен, жұппен жұмыс орындау барысында құрмет, серіктестік және жеке жұмыс орындау кезінде жауапкершілік, үздіксіз оқу құндылықтарын дарыту.
Сабақтың барысы:
Уақыты
Кезең
дері
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
5 минут
Ұйымдас тыру
Сәлеметсіздерме!
Бүгін, Безу теоремасы, Горнер схемасы тақырыбын қарастырамыз.
Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:
- Безу теоремасын және оның салдарларын есеп шығаруда қолдану;
- симметриялы және біртекті көпмүшелер түбірлерін табудың түрлі тәсілдерін қолдану;
- көпмүше түбірлерін табу үшін Горнер схемасын қолдану
Ұйымдастыру.
Үй жұмысын тексеру.
Амандасады.
Үй тапсырмасын айтады.
Оқулық
10 мин
Негізгі бөлім
Жаңа материал бойынша теориялық түсінік беру
Теорема1: <<Р(х) көпмүшесін х-а екімүшесіне бөлгендегі қалдық х = а болғандағы көпмүше мәні Р(а) мәніне тең>> , яғни <
1-топ: P(x) = x3 + x2 + 5x - 3 x - 1 екімүшесіне бөлгендегі қалдықты табу .
2-топ: P(x) = x3 +2x2 + x+2 көпмүшесін x + 2 көпмүшесін екімүшесіне бөлгендегі қалдықты табу
Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып түсінеді
Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады.
Сұрақтарға жауап береді.
<<Екі жұлдыз бір ұсыныс>>
Дескриптор:
-Көпмүшені көпмүшеге бөлуді біледі.
Оқулық
25 мин
Бекіту тапсырма лары
Тапсырма№1
№1. P(x) = x3 - 3x2 + 6x - 5 көпмүшесін x - 2 екімүшесіне бөлгендегі қалдықты табу .
№2 . P(x) = х4+ x3 - 2x2 + x +5 көпмүшесін x - 2 екімүшесіне бөлгендегі қалдықты табу .
№3 а-ның қандай мәнінде x4 + ax3 + 3x2 - 4x - 4 көпмүшесі x - 2 екімүшесіне қалдықсыз бөлінеді?
Оқулықпен жұмыс. № 32.1, №32.4.
№1. көпмүшесін көпмүшесіне бөлгендегі қалдықты табыңыз
№2. көпмүшесі -ге қалдықсыз бөлінетін анықтаңыз.
Есептер шығарады
Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті орындайды.
Өз бетімен жұмыс.
Тапсырма№1:
Коэффициенттері төмендегідей болып берілген көпмүше құрыңыз:
А) -35, 7, 0, 2; Б) 1, 3, 0, 0, 1.
Дескриптор:
-Көпмүшені көпмүшеге <<бұрыштап>> бөледі
Қалғанын табу үшін Безу теоремасын дұрыс пайдаланады;
Бөлінгіштігті дәлелдеу үшін Безу теоремасына дұрыс пайдаланады.
Көпмүшенің дәрежесін төмендету үшін Безу теоремасының салдарын дұрыс пайдаланады;
ҚБ <<Екi жұлдыз бiр тiлек>> әдiсi .Бiрiн-бiрi бағалау
Интернет ресурстары
Жалпы білім беретін мектептің 10 - сыныбына арналған оқулық.
Жеке жұмыс
Тапсырмаларды орындайды.
Оқулық
5 минут
Бүгінгі сабақта:
- Безу теоремасын және оның салдарларын есеп шығаруда қолданады;
- симметриялы және біртекті көпмүшелер түбірлерін табудың түрлі тәсілдерін қолданады;
- көпмүше түбірлерін табу үшін Горнер схемасын қолданады
Кері байланыс:
Білемін
Білдім
Білгім келеді
Тақырыпты меңгергенін анықтау
Үйге тапсырма. №32.3.
Кері байланыс
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz