Көпжақтардың түрлері

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Көпжақтар

Мектеп: А. Молдағұлова атындағы №29 ЖОББМ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Көпжақтар: Педагогтің Аты, Тегі, Әкесінің аты
Мектеп: А. Молдағұлова атындағы №29 ЖОББМ: Еримбетова У. А
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Көпжақтар: Күні:
Мектеп: А. Молдағұлова атындағы №29 ЖОББМ: 24. 12. 24
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Көпжақтар: Сыныбы: 11
Мектеп: А. Молдағұлова атындағы №29 ЖОББМ: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Көпжақтар: Сабақтың тақырыбы:
Мектеп: А. Молдағұлова атындағы №29 ЖОББМ: Дұрыс көпжақтар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Көпжақтар: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты
Мектеп: А. Молдағұлова атындағы №29 ЖОББМ: 11. 1. 6 - дұрыс көпжақтың анықтамасын білу, дұрыс көпжақтардың түрлерін ажырата білу;
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Көпжақтар: Сабақтың мақсаты:
Мектеп: А. Молдағұлова атындағы №29 ЖОББМ: - дұрыс көпжақтың анықтамасын білу, дұрыс көпжақтардың түрлерін ажырата біледі;
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Көпжақтар: Құндылықтарға баулу
Мектеп: А. Молдағұлова атындағы №29 ЖОББМ:

1. БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ: Ортақ мақсаттарға қол жеткізуге ықпал ете отырып, командада тиімді жұмыс істей білу

2. ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК: Отбасында, мектепте, туған өлкеде әлеуметтік маңызы бар еңбек қызметіне қатысуға дайынболу

3. ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК : Кез-келген қызметтүріне немесе іс-әрекетке жауапкершілікпен қарау

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты
Оқулықпен жұмыс.
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты: Сабақтың басы
Оқулықпен жұмыс.:

Ұйымдастыру кезеңі:

- оқушылардың назарын шоғырландыру;

- оқушылармен бірге оқу мақсатын анықтау

- оқушылардың «жақын арадағы дамуын» анықтау.

Үй тапсырмасын тексеру.

Оқушының іс-әрекеті:

Геометриялық денелердің модельдерімен жұмыс жасау.

Денелердің жиынтығына тетраэдрдің, октаэдрдің, кубтың, икосаэдрдің, додекаэдрдің, цилиндрдің, конустың, төртбұрышты пирамиданың, қиық пирамиданың, алтыбұрышты призманың, көлбеу параллелепипедтің және дөңес емес көпжақтардың модельдері кіреді.

Тапсырма.

Сіздердің алдарыңызда геометриялық денелердің модельдері жатыр. Көпжаққа жатпайтын модельдерді бөлек қойыңыздар. Көпжақтар дегеніміз не?

Дөңес емес көпжақтардың модельдерін алып тастаңыздар.

Қандай көпжақтар дөңес деп аталады?

Қалған көпжақтарды қалай классификациялауға болады?

(призмалар мен пирамидалар)

Призмалар мен пирамидалардың ішінен дұрыс призма мен дұрыс пирамидаларды таңдап алыңыздар. Қандай призма дұрыс призма деп аталады?

Қандай пирамида дұрыс пирамида деп аталады?

Бағалау: Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: « Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»
Ресурстар:

Түрлі түсті қима қағаздар

Сабақ кезеңі/Уақыты: Сабақтың ортасы
Оқулықпен жұмыс.:

Жаңа материалды меңгеру.

Видеофильмді көру.

www. youtube. com/watch?v=KXm3xUGkLjw

Анықтама. Егер дөңес көпжақтың жақтары қабырғаларының саны бірдей дұрыс көпбұрыштар болса және көпжақтың әрбір төбесінен шығатын қырларының саны бірдей болса, онда оны дұрыс көпжақ деп атайды.

-Сіздер қандай ? (тетраэдр, куб)

Дұрыс көпжақтардың 5 түрі бар: дұрыс тетраэдр, гексаэдр, октаэдр, додекаэдр, икосаэдр.

Дұрыс тетраэдр - дұрыс үшбұрыштан құралған: әрбір төбесінде үш қыры тоғысады.

Куб - алты квадраттан құралған: әрбір төбесінде үш қыры тоғысады. Куб - жақтары тең тікбқрышты параллелепипед.

Октаэдр - сегіз дұрыс үшбұрыштан құралған: әрбір төбесінде төрт қыры тоғысады.

Додекаэдр - дұрыс бесбұрыштан құралған: әрбір төбесінде үш қыры тоғысады.

Икосаэдр - жиырма дұрыс үшбұрыштан құралған: әрбір төбесінде бес қабырғадан тоғысады.

Историялық материалы.

Дұрыс көпжақтардың қасиеттері туралы ең алғаш рет грек ғалымы Платон тапты. Сондықтан дұрыс көпжақтар «Платон денелері» деп аталады.

ІІІ. Кесте толтыру.

Тапсырма 1. Оқушылар кестені толтырады және жауаптарымен тексереді.

Дұрыс көпжақтардың негізгі элементтері.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Кестені толтырып, оны Эйлер теоремасымен (формуласымен) тексереді.

Т + Ж = Қ + 2, мұндағыҚ - қырлар саны, Т - төбелер, Ж-жақтар.

Оқушының іс-әрекеті: Көпжақтардың түрлері
Бағалау: Саны
Ресурстар:

Геометрия

жақтары

төбелері
жақтары
қабырғалары
Тетраэдр
Куб (гексаэдр)
Октаэдр
Додекаэдр
Икосаэдр

Тапсырма 2.

Оқушылар кестені үлгі бойынша толтырады және жауаптарымен тексереді.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

IV. Жұптық жұмыс. Оқушылар жазбаны қолданып, көпжақтың моделін құрастырады және оның түрін анықтайды.

C:\Users\User\Desktop\Скриншот 25-03-2016 203332.png

1-ші оқушыға кесте

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

2-ші оқушыға кесте

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Жақтары

α

Дұрыс n -бұрыштың ішкі бұрышы

Көпжақ бұрышының бар болу шарты

α·n < 360º

Қорытынды
n=3
n=4
n=5
n=6
Дұрыс үшбұрыш
α = 60º

60°·3 = 180°

180° < 360°

+

Квадрат
α = 90º
Дұрыс бесбұрыш
α = 108º
Дұрыс алты бұрыш
α =120º
Көпжақтыңатауы
Қабырға ұзындығы
Толық бетінің ауданы
Дұрыс тетраэдр
а = 5 см
S п . п . = S_{п. п. } = \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ см 2
Дұрыс октаэдр
а = см
S п . п . = 32 3 S_{п. п. } = 32\sqrt{3} см 2
Дұрыс икосаэдр
а = 7 см
S п . п . = S_{п. п. } = \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ см 2

Дұрыс гексаэдр

(куб)

а = см
S п . п . = 24 S_{п. п. } = 24 см 2
Дұрыс додекаэдр
а = 2 см
S п . п . = S_{п. п. } = \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ см 2
Көпжақтыңатауы
Қабырға ұзындығы
Толық бетінің ауданы
Дұрыс тетраэдр
а = см
S п . п . = 25 3 S_{п. п. } = 25\sqrt{3} см 2
Дұрыс октаэдр
а = 4 см
S п . п . = S_{п. п. } = \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ см 2
Дұрыс икосаэдр
а = см
S п . п . = 245 3 S_{п. п. } = 245\sqrt{3} см 2

Дұрыс гексаэдр

(куб)

а = 2 см
S п . п . = S_{п. п. } = \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ см 2
Дұрыс додекаэдр
а = см
S п . п . = 12 25 + 10 5 S_{п. п. } = 12\sqrt{25 + 10\sqrt{5}} см 2

Дескриптор:

-1-ші сұраққа жауап береді.

1-балл

-2-ші сұраққа жауап береді.

1-балл

-3-ші сұраққа жауап береді.

1-балл

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады

ДК экраны

Сұрақтар топтамасы.

Оқулық 11-сынып.

Сабақ кезеңі/Уақыты:
Оқулықпен жұмыс.:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Оқулықпен жұмыс.:
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Оқулықпен жұмыс.:
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Оқулықпен жұмыс.:
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Оқулықпен жұмыс.:
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Оқулықпен жұмыс.:
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Оқулықпен жұмыс.:
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Оқулықпен жұмыс.:
Оқушының

Ұқсас жұмыстар
Пирамиданың бүйір бетінің ауданын табыңдар
Көпжақтардың бүйір және толық бетінің ауданы
Көпжақтылардың бүйір және толық бетінің ауданы
Google sketchup 3d-үлгісін тұрғызатын бағдарламасын стереометрияны оқытқанда қолдану
Пифагор теоремасы
Айналу денелері конус, цилиндр, шар
Кері тригонометриялық функциялар
Сағат саны
Теңдеуге есептер шешу
Практикалық тапсырмалар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz