Сөзжасамдық тәсілдер

<<АЛМАТЫ ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ>> ММ
<<ЕСІК ГУМАНИТАРЛЫҚ - ЭКОНОМИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ>> МКҚК

БЕКІТЕМІН
Колледж директоры
А.А.Жылкыбаев _________
<< _____>> _____ 2023ж.

Оқу сабағының жоспары

Модуль: КМ03 Оқу ақпаратын тарату, өз бетінше білім алуға үйрету
Пән: Қазіргі қазақ тілі және қазақ тілін оқыту әдістемесі, каллиграфия
Мамандығы: <<01140100 - Бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесі>>
Біліктілігі: <<4S01140100 - Бастауыш білім беру мұғалімі>>
Сабақ тақырыбы: Сөзжасам жүйесі
Әзірлеуші: Райханова А.Н.

Есік қ. 2023 жыл

<<Есік гуманитарлық- экономикалық колледжі>> МҚКМ (білім беру ұйымының атауы)
Оқу сабағының жоспары

Модуль /пән атауы: Қазіргі қазақ тілі және қазақ тілін оқыту әдістемесі, каллиграфия
Педагог: Райханова А.Н.
Мерзімі: 2023 жылғы << >> желтоқсан

Сабақтың барысы:

Пән атауы:
Қазіргі қазақ тілі және қазақ тілін оқыту әдістемесі, каллиграфия
Бөлім:
4-бөлім Сөзжасам
Сабақтың тақырыбы:
Сөзжасамдық тәсілдер
Педагог:
Райханова Айдана Нұрханқызы
Жалпы мәліметтер
Курс: 3, топ: 300 В
Сабақтың түрі:
Жаңа сабақ.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту нәтижелері
-Сөзжасамның лексика-семантикалық, синтетикалық, аналитикалық тәсілдері, оның берілу жолдарын ажырату;
-Тілдік оралымдар, терминдер мен ұғымдарды талдау
Сабақ мақсаты
- Сөзжасамның лексика-семантикалық, синтетикалық, аналитикалық тәсілдерін, туынды сөздердің қалыптасуы мен мағыналық дамуын айқындау;
-Қазақ тіліндегі сөздердің бірігуі, қосарлануы, жалғануы арқылы жасалатынын талдау;

Бағалау критерийлері (күтілетін нәтижелер)
- Сөзжасамның лексика-семантикалық, синтетикалық, аналитикалық тәсілдерін, туынды сөздердің қалыптасуы мен мағыналық дамуын айқындайды;
- Сөзжасамның лексика-семантикалық, синтетикалық, аналитикалық тәсілдері, оның берілу жолдарын ажыратады;
Ойлау дағдыларының деңгейі:
Қолдану және жоғары деңгей дағдылары
Қажетті ресурстар
АКТ, ноутбук, ледэкран, презентация, бағалау, көркем әдеби кітаптар.

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Педагогтің іс-әрекеті
Білім алушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
3 мин.

Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, білім алушыларды түгендеу.

Психологиялық ахуал
<<Сағат бойынша достар>> тренинг.
Білім алушылар өздеріне дос таңдап, сағат тілінің сандарындағы жасырылған іс-әрекеттерді қайталайды.
Білім алушылар сабаққа даярлық жұмыстарын жасайды.

1.Күлімсіреңіз
2.Қолын қысыңыз
3.Арқасынан қағыңыз
4.Комплимент айтыңыз
5.Қол бұлғаңыз
6.Көзіңізді қысыңыз
7.Қол ұстасып 3 рет секіріңіз
8.Бір тілек айтыңыз
9.Бір- біріңе саусақпен жүрекше көрсету
10.Массаж жасаңыз
11.Арқаларыңды сүйкеңдер.
12.Құшақтаңыз.

Ауызша мадақтау

Сағат суреті

Сабақтың ортасы
5 минут
Тыңдалым алды тапсырма,
айтылым
мин.

Білім алушыларды <<Сыйлық>> әдісі арқылы үш топқа білемін.
І-ТОП Синтетикалық тәсіл;
ІІ-ТОП Аналитикалық тәсіл;
ІІІ-ТОП Лексика-семантикалық тәсіл
Жаңа сабақтың тақырыбын ашу.
Миға шабуыл. <<ФИЛВОРД>> әдісі бойынша. сабақтың тақырыбын жариялау

Білім алушыларды сыйлықтар арқылы үш топқа бөлінеді.

<<ФИЛВОРД>> әдісі арқылы Қорған, алма ,қос, ине жіп, бүгін, таулы, биші, жүз, кір, екібастұз, түс сөздерін табады, сөздердің жасалу жолына қарай жаңа тақырыпқа болжам жасайды, өз ойларымен бөліседі.
1. Сөздің
бөлінбейтін
мағыналы бөлігін не деп атаймыз?
Түбір
2. Қосымшаның қандай түрлері бар?
Жұрнақ, жалғау
3. Сөз тұлғасына қарай қалай бөлінеді?
Неізгі және туынды

Қ.Б. <<Мадақтау сөз>> әдісі. (<<Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Керемет жауап!>>)
Дескриптор:
- суреттерге қарап сөздерді табады;
- . сөз тұлғасын анықтайды;
- тақырыпқа болжам жасайды.

Оқылым және
жазылым тапсырмасы
9 минут
Қолдану
Қазақ тілінің сөзжасам жүйесін түсіндіру жұмысы.
Білім алушыларды бүгінгі сабағымыздың мақсатымен таныстыру.
<<Білім аралы>> бағалау әдісі. Топтық жұмыс жасау арқылы <<Білім аралына>> жететінімізді айтып өту.

<<Білім жеделсатысы >>
3топқа тапсырмасын орындауға нұсқау беремін
3D презентация
PowerPoint

<<Білім аралы>> бағалау әдісімен танысады.
<<Білім жеделсатысы >> тапсырмаларын орындайды.
<<Білім аралы>> арқылы
арқылы бағаланады.
ҚБ. Білім алушы
<<Білім аралы>>
Қайық
арқылы бағалайды.
54-60 балл
Дескриптор:
-Топпен жұмыс жасайды.
-Сұрақты оқып, жылдам жауап береді;
- Лекксика, морфология бөлімі бойынша білімдерін еске түсіреді.

3D презентация
PowerPoint

Оқылым,
жазылым
10 мин

Талдау
<<Киіз үй>> буклетін құрастыру. Тапсырмаларын түсіндіремін.
Сөзжасамдық тізбек құру
1. <<Көбелек>> әдісімен;
2. .<<Пазл>> арқылы;
3.<<Көгершіннен хат>> әдісін қолданып сөзжасамдық тізбек құруды
ұсынамын.

Білім алушылар жұптасу, топтасу арқылы
3 тапсырманы орындайды.

1. <<Көбелек>> әдісі арқылы синтетикалық тәсілмен сөздерді құрастырады;
2. .<<Пазл>> арқылы аналитикалық тәсілмен сөздерді құрастырады;
3.<<Көгершіннен хат>> әдісін қолданып лексика-семантикалық тәсілмен сөзжасамдық тізбек құрады.
<<Білім аралы>>
Қайық
Бағалау критерий-
лері арқылы топтық бағалау.
61-74 балл
Дескриптор:
- Сөзжасам тәсілдерін таңдайды;
-Туынды, біріккен, омоним сөздерді сөзжасамдық нормаға сай құрады;
- Сөзжасам тәсілдерінің

Суреттер,
маркерлер, желім, А4 қағаздары,
желім,түрлі қарындашта.

Айтылым және жазылым тапсырмасы
10 мин
Қолдану
Талдау
<> тақтасында тапсырмалар орындауды ұсынамын.

Тіліміздегі кездесетін ең ұзақ сөздерден туынды түбір, күрделі сөздер құрастыру.

І-ТОП Синтетикалық тәсіл; Залалсыздандырылмағандықтарыңыздан;
ІІ-ТОП Аналитикалық тәсіл; Жатақханаларымыздағыларданбысыздар;
ІІІ-ТОП Лексика-семантикалық тәсіл; Қанағаттандырылмағандықтарыңыздан

<> тақтасына сілтеме арқылы кіріп топта жұмыс жасайды.

Қ.Б.
<<Білім аралы>>
Кіші корабль
75-85 балл

Дескриптор:
-Қазақ тілі жалғамалы тіл екенін анықтайды;
-Грамматикалық тұлғалар мен сөзжасамдық жұрнақтар жігін ажыратады;
- Туынды түбір, күрделі сөздер құрастырады;

<> тақтасына сілтеме

https://padlet.com/aidanaraikhanova/padlet-vhfm2of4xd1iutak
5мин
Zipgrade платформасында бекіту тесті таратылады
Тест сұрақтарына жауап береді.

Қ.Б.
<<Білім аралы>>
Үлкен корабль
86-100 балл

Дескриптор:
- Қазақ тілінің сөзжасам жүйесін талдайды;
- Сөзжасам тәсілдерін ажыратады;
Сілтеме
https://www.zipgrade.com/user/
Сабақтың соңы
Кері байланыс:
3мин

Сабақты қорытындылау мақсатында
Lumio платформасы арқылы кері байланыс жүргіземін.

Білім алушылар бүгінгі тақырыптан алған білімдері бойынша <
Білім алушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша 100 баллдық жүйемен бағаланады.

https://lum.io/student/share/3180543c-3d4a-4dc6-8598-72a3dcd89c6a?confirmed_country=KZ
Үйге тапсырма:
1 мин
5 сөйлемге лингвистикалық талдау жасап келу.

Үй тапсырмасын жазып алады.

Дәптер, оқулықтар.

Ұқсас жұмыстар
Қазақ тілі туралы
Бір сабақ жіп
Қыстырма сөзді сөйлем
Сатылай кешенді талдау – тілдік материалды оқушыларға ғылыми негізде менгертудің бір жолы
5-сыныптарға арналған жаттығулар,олардың ерекшеліктері
Топ басшысының бағалауы
Ұзақ мерзімді жоспар
Темір дәуірінің негізгі ерекшеліктері
Ұзақ мерзімді жоспар 6-7-8 сынып (i-ii тоқсан)
Қосмекенділердің көптүрлілігі.Құйрықтылар,құйрықсыздар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz