Сөзжасамдық тәсілдер

«АЛМАТЫ ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ» ММ

«ЕСІК ГУМАНИТАРЛЫҚ - ЭКОНОМИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ» МКҚК

БЕКІТЕМІН

Колледж директоры

А. А. Жылкыбаев

« » 2023ж.

Оқу сабағының жоспары

Модуль: КМ03 Оқу ақпаратын тарату, өз бетінше білім алуға үйрету

Пән: Қазіргі қазақ тілі және қазақ тілін оқыту әдістемесі, каллиграфия

Мамандығы: « 01140100 - Бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесі»

Біліктілігі: « 4S01140100 - Бастауыш білім беру мұғалімі»

Сабақ тақырыбы: Сөзжасам жүйесі

Әзірлеуші : Райханова А. Н.

Есік қ. 2023 жыл

«Есік гуманитарлық- экономикалық колледжі» МҚКМ (білім беру ұйымының атауы)

Оқу сабағының жоспары

Модуль /пән атауы : Қазіргі қазақ тілі және қазақ тілін оқыту әдістемесі, каллиграфия

Педагог: Райханова А. Н.

Мерзімі: 2023 жылғы « » желтоқсан

Сабақтың барысы:

Пән атауы:
Қазіргі қазақ тілі және қазақ тілін оқыту әдістемесі, каллиграфия
Пән атауы:: Бөлім:
Қазіргі қазақ тілі және қазақ тілін оқыту әдістемесі, каллиграфия: 4-бөлім Сөзжасам
Пән атауы:: Сабақтың тақырыбы:
Қазіргі қазақ тілі және қазақ тілін оқыту әдістемесі, каллиграфия: Сөзжасамдық тәсілдер
Пән атауы:: Педагог:
Қазіргі қазақ тілі және қазақ тілін оқыту әдістемесі, каллиграфия: Райханова Айдана Нұрханқызы
Пән атауы:: Жалпы мәліметтер
Қазіргі қазақ тілі және қазақ тілін оқыту әдістемесі, каллиграфия: Курс: 3, топ: 300 В
Пән атауы:: Сабақтың түрі:
Қазіргі қазақ тілі және қазақ тілін оқыту әдістемесі, каллиграфия: Жаңа сабақ.
Пән атауы:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту нәтижелері
Қазіргі қазақ тілі және қазақ тілін оқыту әдістемесі, каллиграфия:

-Сөзжасамның лексика-семантикалық, синтетикалық, аналитикалық тәсілдері, оның берілу жолдарын ажырату;

-Тілдік оралымдар, терминдер мен ұғымдарды талдау

Пән атауы:: Сабақ мақсаты
Қазіргі қазақ тілі және қазақ тілін оқыту әдістемесі, каллиграфия:

- Сөзжасамның лексика-семантикалық, синтетикалық, аналитикалық тәсілдерін, туынды сөздердің қалыптасуы мен мағыналық дамуын айқындау;

-Қазақ тіліндегі сөздердің бірігуі, қосарлануы, жалғануы арқылы жасалатынын талдау;

Пән атауы:: Бағалау критерийлері (күтілетін нәтижелер)
Қазіргі қазақ тілі және қазақ тілін оқыту әдістемесі, каллиграфия:

- Сөзжасамның лексика-семантикалық, синтетикалық, аналитикалық тәсілдерін, туынды сөздердің қалыптасуы мен мағыналық дамуын айқындайды;

- Сөзжасамның лексика-семантикалық, синтетикалық, аналитикалық тәсілдері, оның берілу жолдарын ажыратады;

Пән атауы:: Ойлау дағдыларының деңгейі:
Қазіргі қазақ тілі және қазақ тілін оқыту әдістемесі, каллиграфия: Қолдану және жоғары деңгей дағдылары
Пән атауы:: Қажетті ресурстар
Қазіргі қазақ тілі және қазақ тілін оқыту әдістемесі, каллиграфия: АКТ, ноутбук, ледэкран, презентация, бағалау, көркем әдеби кітаптар.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Педагогтің іс-әрекеті
Білім алушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың басы

3 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, білім алушыларды түгендеу.

Психологиялық ахуал

«Сағат бойынша достар» тренинг.

Білім алушылар өздеріне дос таңдап, сағат тілінің сандарындағы жасырылған іс-әрекеттерді қайталайды.

Білім алушының іс-әрекеті:

Білім алушылар сабаққа даярлық жұмыстарын жасайды.

1. Күлімсіреңіз

2. Қолын қысыңыз

3. Арқасынан қағыңыз

4. Комплимент айтыңыз

5. Қол бұлғаңыз

6. Көзіңізді қысыңыз

7. Қол ұстасып 3 рет секіріңіз

8. Бір тілек айтыңыз

9. Бір- біріңе саусақпен жүрекше көрсету

10. Массаж жасаңыз

11. Арқаларыңды сүйкеңдер.

12. Құшақтаңыз.

Бағалау: Ауызша мадақтау
Ресурстар:

Сағат суреті

Сағат бойынша достар - презентация онлайн

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың ортасы

5 минут

Тыңдалым алды тапсырма,

айтылым

мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

Білім алушыларды «Сыйлық» әдісі арқылы үш топқа білемін.

І-ТОП Синтетикалық тәсіл;

ІІ-ТОП Аналитикалық тәсіл;

ІІІ-ТОП Лексика-семантикалық тәсіл

Жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

Миға шабуыл. «ФИЛВОРД» әдісі бойынша. сабақтың тақырыбын жариялау

Білім алушының іс-әрекеті:

Білім алушыларды сыйлықтар арқылы үш топқа бөлінеді .

«ФИЛВОРД» әдісі арқылы Қорған, алма, қос, ине жіп, бүгін, таулы, биші, жүз, кір, екібастұз, түс сөздерін табады, сөздердің жасалу жолына қарай жаңа тақырыпқа болжам жасайды, өз ойларымен бөліседі.

1. Сөздің

бөлінбейтін

мағыналы бөлігін не деп атаймыз?

Түбір

2. Қосымшаның қандай түрлері бар?

Жұрнақ, жалғау

3. Сөз тұлғасына қарай қалай бөлінеді?

Неізгі және туынды

Бағалау:

Қ. Б. «Мадақтау сөз» әдісі. («Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Керемет жауап!»)

Дескриптор:

- суреттерге қарап сөздерді табады;

- . сөз тұлғасын анықтайды;

- тақырыпқа болжам жасайды.

Ресурстар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Оқылым және

жазылым тапсырмасы

9 минут

Қолдану

Педагогтің іс-әрекеті:

Қазақ тілінің сөзжасам жүйесін түсіндіру жұмысы.

Білім алушыларды бүгінгі сабағымыздың мақсатымен таныстыру.

«Білім аралы» бағалау әдісі. Топтық жұмыс жасау арқылы «Білім аралына» жететінімізді айтып өту.

«Білім жеделсатысы »

3топқа тапсырмасын орындауға нұсқау беремін

3D презентация

PowerPoint

Білім алушының іс-әрекеті:

«Білім аралы» бағалау әдісімен танысады.

«Білім жеделсатысы » тапсырмаларын орындайды.

«Білім аралы» арқылы арқылы бағаланады.
Бағалау:

ҚБ. Білім алушы

«Білім аралы»

Қайық

арқылы бағалайды.

54-60 балл

Дескриптор: -Топпен жұмыс жасайды. -Сұрақты оқып, жылдам жауап береді;

- Лекксика, морфология бөлімі бойынша білімдерін еске түсіреді.

Ресурстар:

3D презентация

PowerPoint

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Оқылым,

жазылым

10 мин

Талдау

Педагогтің іс-әрекеті:

«Киіз үй» буклетін құрастыру. Тапсырмаларын түсіндіремін.

Сөзжасамдық тізбек құру

1. «Көбелек» әдісімен;

2. . «Пазл» арқылы;

3. «Көгершіннен хат» әдісін қолданып сөзжасамдық тізбек құруды

ұсынамын.

Білім алушының іс-әрекеті:

Білім алушылар жұптасу, топтасу арқылы

3 тапсырманы орындайды.

1. «Көбелек» әдісі арқылы синтетикалық тәсілмен сөздерді құрастырады;

2. . «Пазл» арқылы аналитикалық тәсілмен сөздерді құрастырады;

3. «Көгершіннен хат» әдісін қолданып лексика-семантикалық тәсілмен сөзжасамдық тізбек құрады.

Бағалау:

«Білім аралы»

Қайық

Бағалау критерий-

лері арқылы топтық бағалау.

61-74 балл

Дескриптор:

- Сөзжасам тәсілдерін таңдайды;

-Туынды, біріккен, омоним сөздерді сөзжасамдық нормаға сай құрады;

- Сөзжасам тәсілдерінің

Ресурстар:

Суреттер,

маркерлер, желім, А4 қағаздары,

желім, түрлі қарындашта.

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Айтылым және жазылым тапсырмасы

10 мин

Қолдану

Талдау

Педагогтің іс-әрекеті:

«Padlet» тақтасында тапсырмалар орындауды ұсынамын.

Тіліміздегі кездесетін ең ұзақ сөздерден туынды түбір, күрделі сөздер құрастыру.

І-ТОП Синтетикалық тәсіл; ;

ІІ


Ұқсас жұмыстар
Қазақ тілі туралы
Бір сабақ жіп
Қыстырма сөзді сөйлем
Сатылай кешенді талдау – тілдік материалды оқушыларға ғылыми негізде менгертудің бір жолы
5-сыныптарға арналған жаттығулар,олардың ерекшеліктері
Топ басшысының бағалауы
Ұзақ мерзімді жоспар
Темір дәуірінің негізгі ерекшеліктері
Ұзақ мерзімді жоспар 6-7-8 сынып (i-ii тоқсан)
Қосмекенділердің көптүрлілігі.Құйрықтылар,құйрықсыздар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz