Сөзжасамдық тәсілдер

«АЛМАТЫ ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ» ММ
«ЕСІК ГУМАНИТАРЛЫҚ - ЭКОНОМИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ» МКҚК
БЕКІТЕМІН
Колледж директоры
А. А. Жылкыбаев
« » 2023ж.
Оқу сабағының жоспары
Модуль: КМ03 Оқу ақпаратын тарату, өз бетінше білім алуға үйрету
Пән: Қазіргі қазақ тілі және қазақ тілін оқыту әдістемесі, каллиграфия
Мамандығы: « 01140100 - Бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесі»
Біліктілігі: « 4S01140100 - Бастауыш білім беру мұғалімі»
Сабақ тақырыбы: Сөзжасам жүйесі
Әзірлеуші : Райханова А. Н.
Есік қ. 2023 жыл
«Есік гуманитарлық- экономикалық колледжі» МҚКМ (білім беру ұйымының атауы)
Оқу сабағының жоспары
Модуль /пән атауы : Қазіргі қазақ тілі және қазақ тілін оқыту әдістемесі, каллиграфия
Педагог: Райханова А. Н.
Мерзімі: 2023 жылғы « » желтоқсан
Сабақтың барысы:
-Сөзжасамның лексика-семантикалық, синтетикалық, аналитикалық тәсілдері, оның берілу жолдарын ажырату;
-Тілдік оралымдар, терминдер мен ұғымдарды талдау
- Сөзжасамның лексика-семантикалық, синтетикалық, аналитикалық тәсілдерін, туынды сөздердің қалыптасуы мен мағыналық дамуын айқындау;
-Қазақ тіліндегі сөздердің бірігуі, қосарлануы, жалғануы арқылы жасалатынын талдау;
- Сөзжасамның лексика-семантикалық, синтетикалық, аналитикалық тәсілдерін, туынды сөздердің қалыптасуы мен мағыналық дамуын айқындайды;
- Сөзжасамның лексика-семантикалық, синтетикалық, аналитикалық тәсілдері, оның берілу жолдарын ажыратады;
Сабақтың басы
3 мин.
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, білім алушыларды түгендеу.
Психологиялық ахуал
«Сағат бойынша достар» тренинг.
Білім алушылар өздеріне дос таңдап, сағат тілінің сандарындағы жасырылған іс-әрекеттерді қайталайды.
Білім алушылар сабаққа даярлық жұмыстарын жасайды.
1. Күлімсіреңіз
2. Қолын қысыңыз
3. Арқасынан қағыңыз
4. Комплимент айтыңыз
5. Қол бұлғаңыз
6. Көзіңізді қысыңыз
7. Қол ұстасып 3 рет секіріңіз
8. Бір тілек айтыңыз
9. Бір- біріңе саусақпен жүрекше көрсету
10. Массаж жасаңыз
11. Арқаларыңды сүйкеңдер.
12. Құшақтаңыз.
Сағат суреті
Сабақтың ортасы
5 минут
Тыңдалым алды тапсырма,
айтылым
мин.
Білім алушыларды «Сыйлық» әдісі арқылы үш топқа білемін.
І-ТОП Синтетикалық тәсіл;
ІІ-ТОП Аналитикалық тәсіл;
ІІІ-ТОП Лексика-семантикалық тәсіл
Жаңа сабақтың тақырыбын ашу.
Миға шабуыл. «ФИЛВОРД» әдісі бойынша. сабақтың тақырыбын жариялау
Білім алушыларды сыйлықтар арқылы үш топқа бөлінеді .
«ФИЛВОРД» әдісі арқылы Қорған, алма, қос, ине жіп, бүгін, таулы, биші, жүз, кір, екібастұз, түс сөздерін табады, сөздердің жасалу жолына қарай жаңа тақырыпқа болжам жасайды, өз ойларымен бөліседі.
1. Сөздің
бөлінбейтін
мағыналы бөлігін не деп атаймыз?
Түбір
2. Қосымшаның қандай түрлері бар?
Жұрнақ, жалғау
3. Сөз тұлғасына қарай қалай бөлінеді?
Неізгі және туынды
Қ. Б. «Мадақтау сөз» әдісі. («Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Керемет жауап!»)
Дескриптор:
- суреттерге қарап сөздерді табады;
- . сөз тұлғасын анықтайды;
- тақырыпқа болжам жасайды.

Оқылым және
жазылым тапсырмасы
9 минут
Қолдану
Қазақ тілінің сөзжасам жүйесін түсіндіру жұмысы.
Білім алушыларды бүгінгі сабағымыздың мақсатымен таныстыру.
«Білім аралы» бағалау әдісі. Топтық жұмыс жасау арқылы «Білім аралына» жететінімізді айтып өту.
«Білім жеделсатысы »
3топқа тапсырмасын орындауға нұсқау беремін
3D презентация
PowerPoint
«Білім аралы» бағалау әдісімен танысады.
«Білім жеделсатысы » тапсырмаларын орындайды.
«Білім аралы» арқылы арқылы бағаланады.ҚБ. Білім алушы
«Білім аралы»
Қайық
арқылы бағалайды.
54-60 балл
Дескриптор: -Топпен жұмыс жасайды. -Сұрақты оқып, жылдам жауап береді;
- Лекксика, морфология бөлімі бойынша білімдерін еске түсіреді.
3D презентация
PowerPoint
Оқылым,
жазылым
10 мин
Талдау
«Киіз үй» буклетін құрастыру. Тапсырмаларын түсіндіремін.
Сөзжасамдық тізбек құру
1. «Көбелек» әдісімен;
2. . «Пазл» арқылы;
3. «Көгершіннен хат» әдісін қолданып сөзжасамдық тізбек құруды
ұсынамын.
Білім алушылар жұптасу, топтасу арқылы
3 тапсырманы орындайды.
1. «Көбелек» әдісі арқылы синтетикалық тәсілмен сөздерді құрастырады;
2. . «Пазл» арқылы аналитикалық тәсілмен сөздерді құрастырады;
3. «Көгершіннен хат» әдісін қолданып лексика-семантикалық тәсілмен сөзжасамдық тізбек құрады.
«Білім аралы»
Қайық
Бағалау критерий-
лері арқылы топтық бағалау.
61-74 балл
Дескриптор:
- Сөзжасам тәсілдерін таңдайды;
-Туынды, біріккен, омоним сөздерді сөзжасамдық нормаға сай құрады;
- Сөзжасам тәсілдерінің
Суреттер,
маркерлер, желім, А4 қағаздары,
желім, түрлі қарындашта.
Айтылым және жазылым тапсырмасы
10 мин
Қолдану
Талдау
«Padlet» тақтасында тапсырмалар орындауды ұсынамын.
Тіліміздегі кездесетін ең ұзақ сөздерден туынды түбір, күрделі сөздер құрастыру.
І-ТОП Синтетикалық тәсіл; ;
ІІ
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz