Жыныс жасушаларындағы хромосомалар

Қысқамерзімді жоспар

Бөлім:
Тұқымқуалау мен өзгергіштік
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні:
Тұқымқуалау мен өзгергіштік: Гумарова А. К.
Бөлім:: Күні:
Тұқымқуалау мен өзгергіштік: 10. 04. 2025ж
Бөлім:: Сыныбы:7 А
Тұқымқуалау мен өзгергіштік: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
Тұқымқуалау мен өзгергіштік:

Әртүрлі ағзалар түрлерінің хромосомалар саны.

Соматикалық және жыныс жасушалар. Гаплоидты және диплоидты хромосомалар жиыны.

Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
Тұқымқуалау мен өзгергіштік:

7. 2. 2. 1 - әртүрлі ағзалардағы хромосомалардың санын салыстыру;

7. 2. 2. 2 - соматикалық және жыныс хромосомаларындағы хромосомалар сандарын атау

Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
Тұқымқуалау мен өзгергіштік:
  • әртүрлі ағзалардағы хромосомалардың санын салыстырады;
  • соматикалық және жыныс хромосомаларындағы хромосомалар сандарын атайды.
Бөлім:: Құндылықтарға баулу:
Тұқымқуалау мен өзгергіштік:

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

5 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

І. Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. “Кім жылдам?” әдісі арқылы психологиялық жағымды ахуал туғызу.

Үй жұмысын тексеру.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар рефлекцияға байланысты ойын ойнайды, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
Бағалау: «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Ресурстар: различные цветные квадраты на белом фоне, высокое разрешение, несколько, памятка фон картинки и Фото для бесплатной загрузки
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жаңа сабаққа кіріспе

15 мин

Педагогтің іс-әрекеті:

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісімен суреттер арқылы жаңа сабақтың тақырыбын талқылау.

Мұғалім жаңа тақырыпты түсіндіреді.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар суреттерге қарап, сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Жаңа тақырып өтіледі.
Бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Ресурстар: Презентация
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы

5 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

№1-тапсырма ТЖ

Сөздік ойын арқылы жасырылған 8 сөз беріледі

Оқушының іс-әрекеті:
  1. Ген
  2. ДНҚ
  3. Хромосома
  4. Крик
  5. Уотсон
  6. Йогансен
  7. Нәруыз
  8. хроматин
Бағалау:

Дескриптор:

-Кестемен жұмыс жасайды

-Дәптерге сызып алады

Ресурстар:
Сабақ кезеңі/Уақыты:

7 мин

Педагогтің іс-әрекеті:

№2-тапсырма ЖЖ

Функционалдық сауаттылығын арттыратын тапсырма

Оқушының іс-әрекеті:

Мәтін:
Адам ағзасындағы барлық жасушаларда 46 хромосома болады. Бұл хромосомалар жұп болып орналасқан: 22 жұп аутосома және 1 жұп жыныс хромосомасы. Адамның жыныс жасушаларында 23 хромосома болады. Бұл хромосомалар жиыны гаплоидты деп аталады. Егер еркек және әйел жыныс жасушасы қосылса, зигота пайда болады, онда қайтадан 46 хромосома болады - яғни, диплоидты жиын қалпына келеді.

Сұрақтар:

  1. Адамның соматикалық жасушаларындағы хромосома саны қанша?
  2. Жыныс жасушаларындағы хромосома жиыны қалай аталады?
  3. Зигота пайда болған кезде қандай хромосома жиыны қалпына келеді?
Бағалау:

Дескриптор:

- Мәтінді оқып, негізгі ақпаратты анықтайды
- Жұппен талқылап, дәптерге жазады
- Функционалдық сауаттылығын көрсетеді

Ресурстар: Жұмыс дәптерлері, интерактивті тақта
Сабақ кезеңі/Уақыты: 3 мин
Педагогтің іс-әрекеті:

3- тапсырма ҰЖ

Дұрыс/Қате (True/False) әдісі

Шындық болса екі қолын жоғарыға көтереді, жалған болса екі қолы бел тұсында оң жаққа иіледі, білмейтін ақпарат болса басын шайқайды.

Оқушының іс-әрекеті: - Адамның жыныс жасушаларында 46 хромосома болады. (қате)
- Соматикалық жасушалар митоз арқылы бөлінеді. (дұрыс)
- Иттің соматикалық жасушаларында 78 хромосома бар. (дұрыс)
- Гаплоидты жиын - бұл екі еселенген хромосома жиыны. (қате)
- Жыныс хромосомалары жұп болып келеді. (дұрыс)
Бағалау:

Дескиптор:

-шындық екекнін анықтайды-

-жалған сөздерді табады

Ресурстар:
Сабақ кезеңі/Уақыты: 5 мин
Педагогтің іс-әрекеті:

4-тапсырма

10 сұрақтық тест тапсырма

Оқушының іс-әрекеті:

1. Адамның соматикалық жасушаларындағы хромосома саны нешеу?
А) 23
B) 46
C) 22
D) 44
2. Адамның жыныс жасушаларындағы хромосома саны:
A) 46
B) 44
C) 23
D) 22
3. Қандай ағзаның хромосома саны 78-ге тең?
A) Мысық
B) Ит
C) Адам
D) Сиыр
4. Диплоидты хромосома жиыны нені білдіреді?
A) Бір жиын хромосома
B) Екі еселенген хромосома жиыны
C) Жыныс жасушаларындағы хромосомалар
D) Хромосомасыз ядро
5. Жыныс жасушаларындағы хромосома жиыны қалай аталады?
A) Гомологты
B) Диплоидты
C) Гаплоидты
D) Соматикалық
6. Мысықтың соматикалық жасушаларында неше хромосома бар?
A) 36
B) 19
C) 38
D) 20
7. Дұрыс сәйкестендір:

  1. Адам
  2. Жылқы
  3. МаймылҚай нұсқада барлығы дұрыс көрсетілген?A) 1-46, 2-66, 3-48B) 1-48, 2-64, 3-46C) 1-64, 2-46, 3-48D) 1-46, 2-48, 3-64

8. Соматикалық жасушалар қай типті бөлінумен көбейеді?
A) Мейоз
B


Ұқсас жұмыстар
Жыныспен тіркес белгілердің тұқым қуалауы
Жүйке жасушасының өсіндісі
«сұрыптау» тарауын қайталау
Сабақ реті
Адам генетикасы
Ядроның құрылысы мен қызметі. Хромосомалар
Жыныспен тіркесіп тұқым қуалау
Медициналық генетика және кейбір тұқым қуалайтын аурулардың алдын алу мен емдеу жайлы ақпарат
Генотип, қоршаған орта және адам денсаулығы. адамның тұқым қуалайтын аурулары
Денсаулықтың генетикалық негіздері және кейбір тұқым қуалайтын аурулардың алдын алу мен емдеу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz