Өлеңнің идеясы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім
Менің Отаным - Қазақстан
Бөлім: Педагогтің аты-жөні:
Менің Отаным - Қазақстан: Ахметкулова Ажар
Бөлім: Күні:
Менің Отаным - Қазақстан: 02. 09. 24
Бөлім: Сыныбы: 3
Менің Отаным - Қазақстан: қатысқаны: қатыспағаны
Бөлім: Сабақтың тақырыбы:
Менің Отаным - Қазақстан: Отаным - бақыт ордасы
Бөлім: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
Менің Отаным - Қазақстан:

4. 2. 3. 1 Шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу;

4. 3. 3. 1 Шығармашылық жұмысын сызба, диафильм, таныстырылым түрінде ұсыну

Бөлім: Сабақтың мақсаттары
Менің Отаным - Қазақстан: Тақырып, идея жайлы түсініктерін тереңдетіп, өлеңдегі негізгі ойды анықтайды. Тірек сөздерді қатыстырып тілектер айтады.
Бөлім: Құндылық
Менің Отаным - Қазақстан: Тәуелсіздік және Отаншылдық: жауапкершілік, белсенді азаматтық ұстаным таныту және өз елінің дамуына үлес қосу

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/

уақыты

Педагогтің іс-әрекеті
Білім алушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі/уақыты: Сабақтың басы
Педагогтің іс-әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі

«Шеңбердегі тілектер» әдісі

Отан, бақыт, Қайырлы таң! сөздерін қатыстырып тілектер айту.

Қызығушылықты ояту

Жұптық жұмыс Құрастыр

  • Бейбітшілік, тыныштық сөздерін пайдаланып, бір-біріңе жақсы тілек айтыңдар.
Білім алушының іс-әрекеті:

Тілектер айтады.

Кластер құрады.

Бағалау:

Дескрипторы:

-берілген сөздерді пайдаланып, тілектер айтады-1 ұ.

Ресурстар: Маркер, постер
Сабақ кезеңі/уақыты: Ортасы
Педагогтің іс-әрекеті:

Жаңа сабақ

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау

Мағынаны тану « Автормен танысу» айдары

«Қойын дәптер» әдісі

:
:
:
:
:
:
:
:

Оқылым «Қайырлы таң, балалар!»

Өлеңді мәнерлеп оқу

Тізбектей оқу

Сұрақтарға жауап бер:

• Кейіпкер нені мақтан етеді және неге қуанады?

• Өлеңдегі ≪Аман Отан - панамыз≫ деген сөзді қалай түсінесің?

• Неліктен өлең ≪Қайырлы таң, балалар!≫ деп аталған?

• Сен қандай тақырып қойған болар едің?

«Жаңа сөздер сандығы» әдісі

Арайлап - жарқырап

Әрлі - әдемі, көрікті

Есіңе түсір!

Бірлесе талдайық!

:
:

Топтық жұмыс «Қолдан»

а) Оқушыларға «Егер бейбітшілік болса . . . » деп басталатын сөйлемнің бастапқы бөлігі жазылған көгершін, гүл, шар сияқты бейбітшілік символдарының суреттері беріледі. Оқушылар өлеңдегі негізгі ойды үлгідегі сөйлемге ұқсатып жазады да, тақтаға іледі.

Үлгі: Егер бейбітшілік болса, ата-анамыз да аман-есен болады.

Ә) Оқушылар өлең шумағына лайықты ұйқас сөздің орнын тауып, өлеңді құрастырады:

Отанды біз атамекен

Деп аялап, атаймыз.

Өйткені оны мекен еткен

Бабамыз бен атамыз.

Керекті сөздер: атамыз, атаймыз

Б) Өлеңнің тақырыбын қалай қояр едіңдер?

Жеке жұмыс 9-тапсырма

Өлеңді оқып, эпитет сөздерді тап

Жұптық жұмыс

«Отанға қызмет ету» дегенді қалай түсінесің?

Ойыңды топтастырып жаз.

Отанға қызмет ету

Шығармашылық жұмыс

«Мен Отанымды несімен мақтан етемін?» шағын эссе жазады.

Білім алушының іс-әрекеті: Аты-жөні
Бағалау: Әдібай Табылды
Ресурстар: Туған жылы
1926 жыл
Туып өскен жері
Жамбыл облысы Рысқұлов ауданы
Шығармалары
«Бөбекке сөз», «Қайырлы таң, балалар!»
Ақпарат
Жазушы, ақын, тәрбие тәлімгері
Әдібай Табылды. Қайырлы таң, балалар!
Тақырып
Өлеңнің идеясы
Ақын Ә. Табылды өлең тақырыбы арқылы нені суреттеп жазды?
Ә. Табылды өлең арқылы нені айтқысы келді?

Кестені толтырады

Оқу түрін қолданады.

Жаңа сөздермен танысады.

Ақпаратты есіне түсіреді.

Мәтінді талдайды.

Топпен жұмыс жасайды.

Өлеңді оқиды.

Ойын жазады.

Өз ойларын жазады.

Дескриптор:

-ақпаратқа сүйене отырып, кестені толтырады-1 ұ.

Дескриптор:

- «тақырып», «идея» ұғымдарына анықтама береді-1 ұ.

-өлеңнің тақырыбы мен идеясын кестеге жазады-1 ұ.

Дескриптор:

-ұйқас сөздерді табады-1 ұ.

-ұйқасқа негіздеп өлең құрастырады-1 ұ.

Дескриптор: -өлеңнен эпитет

сөздерді

табады-1 ұ.

Дескриптор:

-сұрақ төңірегінде өз пікірін білдіреді-1 ұ.

-қорытынды ойларын топтастырып жазады-1 ұ.

Дескриптор:

- берілген тақырыпта өз ой толғамын жазады-1 ұ.

Кесте

Оқулық

Презентация

Кесте

Көгершінң суреті, гүл, шар сияқты бейбітшілік символдарының суреттері

Оқулық

Постер, маркер

Сабақ кезеңі/уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/уақыты:
Сабақ кезеңі/уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/уақыты: Соңы
Педагогтің іс-әрекеті:

Кері байланыс

Үйге тапсырма:

К. Салықовтың «Отан» өлеңіндегі ойды жалғастырып, өлеңге бір-екі жол қосып жаз

Білім алушының іс-әрекеті: Кері байланыс береді.
Бағалау:
Ресурстар:

Ұқсас жұмыстар
Бүгінгі сабақта
А. Байтұрсынов Екі шыбын
Өлеңнің негізгі мағынасын түсіну
Иса Байзақов Жазғы кеш
Сатылай кешенді талдау жасау
Кедейдің жүдеу өмірі
М.өтемісұлы «қызғыш құс»
Өнер, білім бар жұрттар
Мағжан Жұмабаевтың Қарағым өлеңі
Хал - ахуал өлеңі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz