Оқушылар сұрақтарға жауап береді әдісі

Бөлім
Өнер
Педагогтің аты - жөні
Тогызбаева А.Х
Күні
31.01.2025 ж
Сынып:3 <<А>>
Қатысушылар саны: 14
Қатыспағандар саны:1
Пәні
Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы
Атқа міну-өнер
Алан Маршалл <<Мен де атқа міне аламын>>
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
3.2.1.2 - шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып,белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу;

Барлық оқушылар: Шығарманы іштей саналы түрде түсініп оқиды;
Оқушылардың басым бөлімі: шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып,белгі қойып оқиды.
Кейбір оқушылар: шығарманы шолып, қажетті ақпаратты тауып, сын тұрғысынан бағалап оқиды.
Бағалау критерийі
Мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді;
Мәтіннен қажетті ақпаратты табады;
Сын тұрғысынан бағалап, ой қорытады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі /уақыты
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы
10минут

Ұйымдастыру кезеңі
<<Шаттық шеңбері>>- оқушылар дөңгелене тұрып, таратылған жылқы суреттерін алып, ондағы мақтау сөздерді оқиды.
1-топ: Арғымақ
2-топ: Сәйгүлік
3-топ: Тұлпар
Үй тапсырмасын сұрау. <<Пазл>> ойыны \ lerninq.app\
Ой қозғау Сұрақ-жауап:
Қазіргі біз өтіп жатқан ортақ тақырып қалай аталады?
:: Қандай өнер түрлерін білесіңдер?
Адам өмірінде өнердің маңыздылығы қандай деп ойласыңдар?
:: Бүгінгі сабақта мәтін не туралы болады деп ойлайсыңдар? Қандай
тақырып төңірегінде өрбиді?
Суретте нені көріп отырсыңдар?
Жылқы мен өнердің арасында қандай байланыс болуы мүмкін? Сабақ тақырыбын болжау.
Қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабағымыз неге байланысты болмақ?

Сабақ тақырыбы мен мақсатын таныстыру
Бүгін <<Атқа міну-өнер>> тақырыбын өтеміз, Алан Маршаллдың <<Мен де атқа міне аламын>> шығармасын оқимыз.
Шеңбер жасайды
Карточкадағы сөздерді оқиды.
Жылқы түстері арқылы топтарға бірігеді.
Топ ережесін еске түсіреді
Тақырыпты болжайды
Ойындағы сұрақтарға жауап береді

Сұраққа жауап береді

Сабақ тақырыбы мен мақсатын хабарлау

Жылқы суреті мақтау сөздері
Музыка
https://www.youtube.com/watch?v=U1j0a61Fn-0

сілтеме:

слайд: сұрақтар

слайд: Сабақ мақсаты
Сабақтың ортасы-
30 минут

Шығарма авторы туралы ақпаратпен оқып танысайық.-2 минут

Мәтінді іштей, түртіп алып, түсініп оқу-3 минут
Сөздікпен жұмыс-
Тас бекіндім - шешім қабылдадым
Суат - өзен-көл жағасындағы арнайы дайындалған мал су ішетін жер.
Балдақ - аяқты теңестіріп жүру үшін қолданылатын жабдық
Атты іркіп - атты тоқтатып
Танау - мұрын қуысы
Көңілім толды - ризамын
Шабандоз - ат бәйгесіне қатысатын спортшы
Ат әбзелдері айтылған сөйлемдерді тауып оқиық.
Ат әбзелдері туралы не білеміз?
Топтық жұмыс <<Әдеби шеңбер>>
1-топ - баяндап беруші <<Креативті матрица>>
Әке өкініші
менің мақсатым
ұсынысым
үйрендім
Әке ақылы

2- топ: Зерттеуші << SWOT талдау>>
Кейіпкерді зерттейді

Күшті
Әлсіз
Мүмкіндіктері
Қатерлері

3-топ Дәлел келтіруші <<ҰТМП формуласы>>
Қалай ойлайсың, Аланнан мықты шабандоз шыға ма?

1-тапсырманы оқиды, түсінгенін айтады
Түсініксіз сөздерді түртіп алып оқиды.
Ат әбзелдерін тауып, оқиды

Ат әбзелдері туралы Батырдың түсіндіруі

Түсініксіз сөздерді табады -1
Мағынасын айтады -1

Ат әбзелдерінің атауын жазады -1

Оқулық
1-тапсырма
Видео: автор туралы

Слайд: ат әбзелдері
Сабақтың аяғы
5минут
Сабақты қорытындылау
<< Ат жарысы>> ойыны
Сұрақ : \ өмірменбайланыс\
Кім атқа мініп көрді? \ видео Батыр\
Батыр қандай сезімде болдың?
Бағалау. <<Бәйге>>
Дискриптор
ұпай
үй тапсырмасының сұрақтарына жауап бердім
1 балл
-Мәтінді оқып, түсініксіз сөздерді түртіп алдым -
2 балл
-Мәтіндегі түсініксіз сөздің мағынасын түсіндіре алдым -
1 балл
-Ат әбзелдері туралы мәтіннен тауып оқыдым -
1 балл
- Топпен жұмысқа қатыстым -
4 балл
- <<Бәйге>> ойынында сұраққа жауап бердім -
1 балл

Кері байланыс <<Менің қоржыным>>
Сабаққа пікірлер айту ұсынылады.
Сабақ маған ұнады .....
Тағы қалар едім......

Оқушылар сұрақтарға жауап береді

әдісі

Үйге тапсырма
37- бет 4- тапсырма

Өзін-өзі бағалау парағы

Дискриптор
ұпай
үй тапсырмасының сұрақтарына жауап бердім

-Мәтінді оқып, түсініксіз сөздерді түртіп алдым -

-Мәтіндегі түсініксіз сөздің мағынасын түсіндіре алдым -

-Ат әбзелдері туралы мәтіннен тауып оқыдым -

- Топпен жұмысқа қатыстым -

- <<Бәйге>> ойынында сұраққа жауап бердім -

Жалпы ұпай

Дискриптор
ұпай
үй тапсырмасының сұрақтарына жауап бердім

-Мәтінді оқып, түсініксіз сөздерді түртіп алдым -

-Мәтіндегі түсініксіз сөздің мағынасын түсіндіре алдым -

-Ат әбзелдері туралы мәтіннен тауып оқыдым -

- Топпен жұмысқа қатыстым -

- <<Бәйге>> ойынында сұраққа жауап бердім -

Жалпы ұпай

Дискриптор
ұпай
үй тапсырмасының сұрақтарына жауап бердім

-Мәтінді оқып, түсініксіз сөздерді түртіп алдым -

-Мәтіндегі түсініксіз сөздің мағынасын түсіндіре алдым -

-Ат әбзелдері туралы мәтіннен тауып оқыдым -

- Топпен жұмысқа қатыстым -

- <<Бәйге>> ойынында сұраққа жауап бердім -

Жалпы ұпай

Дискриптор
ұпай
үй тапсырмасының сұрақтарына жауап бердім

-Мәтінді оқып, түсініксіз сөздерді түртіп алдым -

-Мәтіндегі түсініксіз сөздің мағынасын түсіндіре алдым -

-Ат әбзелдері туралы мәтіннен тауып оқыдым -

- Топпен жұмысқа қатыстым -

- <<Бәйге>> ойынында сұраққа жауап бердім -

Жалпы ұпай

Жез таңдай әнші бол
Қолы алтын шебер бол
Тастан мүсін соққан мүсінші бол
Мың бұралған биші бол
Атақты суретші бол
Ат құлағында ойнайтын шабандоз бол
Орақ тілді шешен бол
Даңқты күйші бол
Елге ардақты атбегі бол
Қол бастайтын көсем бол
Қаламы мұқалмайтын жазушы бол
Құс үйреткен құсбегі бол
Түйін түйген зергер бол
Абайдай ақын бол
Бетховендей ұлы композитор бол

Ұқсас жұмыстар
Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері
Сұрақтарға жауап бер
Төлен Әбдік Қонақтар әңгімесі
Барлық оқушылар квадраттық функция ұғымы туралы мәлімет
Квадраттық функцияның анықтамасы
Барлық оқушылар. Көпшілік оқушылар
Өлеңдердің тақырыптары
Күз.
Іріктеп оқу
Кітап күні
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz