Оқушылар сұрақтарға жауап береді әдісі

Бөлім
Өнер
Бөлім: Педагогтің аты - жөні
Өнер: Тогызбаева А. Х
Бөлім: Күні
Өнер: 31. 01. 2025 ж
Бөлім: Сынып:3 «А»
Өнер: Қатысушылар саны: 14
Қатыспағандар саны:1
Бөлім: Пәні
Өнер: Әдебиеттік оқу
Бөлім: Сабақтың тақырыбы
Өнер:

Атқа міну-өнер

Алан Маршалл «Мен де атқа міне аламын»

Бөлім: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Өнер: 3. 2. 1. 2 - шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу;
Бөлім:
Өнер:

Барлық оқушылар: Шығарманы іштей саналы түрде түсініп оқиды;

Оқушылардың басым бөлімі: шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқиды.

Кейбір оқушылар: шығарманы шолып, қажетті ақпаратты тауып, сын тұрғысынан бағалап оқиды.

Бөлім: Бағалау критерийі
Өнер:
  • Мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді;
  • Мәтіннен қажетті ақпаратты табады;
  • Сын тұрғысынан бағалап, ой қорытады.
Бөлім: Сабақтың барысы
Бөлім: Сабақтың кезеңі /уақыты
Өнер:

Педагогтің

әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау
Ресурстар
Бөлім:

Сабақтың басы

10минут

Өнер:

Ұйымдастыру кезеңі

  • «Шаттық шеңбері»- оқушылар дөңгелене тұрып, таратылған жылқы суреттерін алып, ондағы мақтау сөздерді оқиды.
  • 1-топ: Арғымақ
  • 2-топ: Сәйгүлік
  • 3-топ: Тұлпар

Үй тапсырмасын сұрау. «Пазл» ойыны \ lerninq. app\

Ой қозғау Сұрақ-жауап:

  • Қазіргі біз өтіп жатқан ортақ тақырып қалай аталады?
  • • Қандай өнер түрлерін білесіңдер?
  • Адам өмірінде өнердің маңыздылығы қандай деп ойласыңдар?
  • • Бүгінгі сабақта мәтін не туралы болады деп ойлайсыңдар? Қандай
  • тақырып төңірегінде өрбиді?
  • Суретте нені көріп отырсыңдар?

Жылқы мен өнердің арасында қандай байланыс болуы мүмкін? Сабақ тақырыбын болжау.

  • Қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабағымыз неге байланысты болмақ?

Сабақ тақырыбы мен мақсатын таныстыру

  • Бүгін «Атқа міну-өнер» тақырыбын өтеміз, Алан Маршаллдың «Мен де атқа міне аламын» шығармасын оқимыз.

Шеңбер жасайды

Карточкадағы сөздерді оқиды.

Жылқы түстері арқылы топтарға бірігеді.

Топ ережесін еске түсіреді

Тақырыпты болжайды

Ойындағы сұрақтарға жауап береді

Сұраққа жауап береді

Сабақ тақырыбы мен мақсатын хабарлау

Жылқы суреті мақтау сөздері

Музыка

https://www. youtube. com/watch?v=U1j0a61Fn-0

сілтеме:

слайд: сұрақтар

слайд: Сабақ мақсаты

Бөлім:

Сабақтың ортасы-

30 минут

Өнер:
  1. Шығарма авторы туралы ақпаратпен оқып танысайық. -2 минут
  2. Мәтінді іштей, түртіп алып, түсініп оқу-3 минут
  3. Сөздікпен жұмыс-

Тас бекіндім - шешім қабылдадым

Суат - өзен-көл жағасындағы арнайы дайындалған мал су ішетін жер.

Балдақ - аяқты теңестіріп жүру үшін қолданылатын жабдық

Атты іркіп - атты тоқтатып

Танау - мұрын қуысы

Көңілім толды - ризамын

Шабандоз - ат бәйгесіне қатысатын спортшы

  1. Ат әбзелдері айтылған сөйлемдерді тауып оқиық.

Ат әбзелдері туралы не білеміз?

  1. Топтық жұмыс «Әдеби шеңбер»

1-топ - баяндап беруші «Креативті матрица»

:
:
:
:
:

2- топ: Зерттеуші « SWOT талдау»

Кейіпкерді зерттейді

:
:

3-топ Дәлел келтіруші «ҰТМП формуласы»

  1. Қалай ойлайсың, Аланнан мықты шабандоз шыға ма?

Әке өкініші
менің мақсатым
ұсынысым
үйрендім
Әке ақылы
Күшті
Әлсіз
Мүмкіндіктері
Қатерлері

1-тапсырманы оқиды, түсінгенін айтады

Түсініксіз сөздерді түртіп алып оқиды.

Ат әбзелдерін тауып, оқиды

Ат әбзелдері туралы Батырдың түсіндіруі

Түсініксіз сөздерді табады -1

Мағынасын айтады -1

Ат әбзелдерінің атауын жазады -1

Оқулық

1-тапсырма

Видео: автор туралы

Слайд: ат әбзелдері

Бөлім:
Өнер:
Бөлім:
Өнер:
Бөлім:
Өнер:
Бөлім:
Өнер:
Бөлім:

Сабақтың аяғы

5минут

Өнер:

Сабақты қорытындылау

« Ат жарысы» ойыны

Сұрақ : \ өмірменбайланыс\

  • Кім атқа мініп көрді? \ видео Батыр\
  • Батыр қандай сезімде болдың?

Бағалау. «Бәйге»

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Кері байланыс «Менің қоржыным»

Сабаққа пікірлер айту ұсынылады.

Сабақ маған ұнады . . . . .

Тағы қалар едім. . . . . .

Дискриптор
ұпай
үй тапсырмасының сұрақтарына жауап бердім
1 балл
-Мәтінді оқып, түсініксіз сөздерді түртіп алдым -
2 балл
-Мәтіндегі түсініксіз сөздің мағынасын түсіндіре алдым -
1 балл
-Ат әбзелдері туралы мәтіннен тауып оқыдым -
1 балл
- Топпен жұмысқа қатыстым -
4 балл
- «Бәйге» ойынында сұраққа жауап бердім -
1 балл
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
әдісі

Үйге тапсырма

37- бет 4- тапсырма

Бөлім:
Өнер:
Бөлім:
Өнер:
Бөлім:
Өнер:
Бөлім:
Өнер:
Бөлім:
Өнер:
Бөлім:
Өнер:
Бөлім:
Өнер:

Өзін-өзі бағалау парағы

Дискриптор
ұпай
Дискриптор: үй тапсырмасының сұрақтарына жауап бердім
ұпай:
Дискриптор: -Мәтінді оқып, түсініксіз сөздерді түртіп алдым -
ұпай:
Дискриптор: -Мәтіндегі түсініксіз сөздің мағынасын түсіндіре алдым -
ұпай:
Дискриптор: -Ат әбзелдері туралы мәтіннен тауып оқыдым -
ұпай:
Дискриптор: - Топпен жұмысқа қатыстым -
ұпай:
Дискриптор: - «Бәйге» ойынында сұраққа жауап бердім -
ұпай:
Дискриптор: Жалпы ұпай
ұпай:
Дискриптор
ұпай
Дискриптор: үй тапсырмасының сұрақтарына жауап бердім
ұпай:
Дискриптор: -Мәтінді оқып, түсініксіз сөздерді түртіп алдым -
ұпай:
Дискриптор: -Мәтіндегі түсініксіз сөздің мағынасын түсіндіре алдым -
ұпай:
Дискриптор: -Ат әбзелдері туралы мәтіннен тауып оқыдым -
ұпай:
Дискриптор: - Топпен жұмысқа қатыстым -
ұпай:
Дискриптор: - «Бәйге» ойынында сұраққа жауап бердім -
ұпай:
Дискриптор: Жалпы ұпай
ұпай:

Ұқсас жұмыстар
Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері
Сұрақтарға жауап бер
Төлен Әбдік Қонақтар әңгімесі
Барлық оқушылар квадраттық функция ұғымы туралы мәлімет
Квадраттық функцияның анықтамасы
Барлық оқушылар. Көпшілік оқушылар
Өлеңдердің тақырыптары
Күз.
Іріктеп оқу
Кітап күні
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz