Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі

Файл қосу

Жеңіл атлетикадан сабақ жоспарлары


Алматы облысы, Кербұлақ ауданы,
Қарашоқы ауылы
Қарашоқы орта мектебінің
дене шынықтыру пәнінің мұғалімі
Дауылбаева Аида Бейбитовна

Жеңіл атлетикадан сабақ жоспары
Өтілетін мерзімі:
Өтілетін орны: мектеп спорт алаңы
Сабақтың тақырыбы:
1. Төменгі сөреден шығу техникасы
2. Жүз метрге жүгіру әдісі
Сабақтың мақсаты:
1. Төменгі сөреден шығу техникасымсен жүз метрге жүгіру техникасын
үйрету арқылы оқушылардың денсаулығын нығайту
2. Жылдамдық, ептілік, икемділік, шыдамдылық дене сапалық қасиеттерін
жылдамдық, күш, ептілік дамыту
3. Дене тәрбиесі сабағында ұжымшылдық, адамгершілікке, эстетикалық, еңбек
тәрбиесіне баулу
4. Осы дене жаттығулары арқылы оқушылардың денсаулығын нығайту
Сабақты оқыту әдістері: Сөздік әдіс, көрнекілік әдіс, демонцтрациялау әдісі
Сабақты өткізу әдісі: Жаппай, топтық кезекті, жеке, тізбектік, бөліп алу
Сабаққа ткеректі құрал-жабдықтар: Ысқырық, жалауша, секундомер

|р/с |Сабақтың мазмұны |мөлшері |Әдістемелік |
| | | |нұсқаулар |
|І. кіріспе|Оқушыларды сапқа тұрғызып, |1 мин |Оқушылардың |
|бөлімі |кезекшіден мәлімет алып, | |сапқа дұрыс |
|10-15 мин |сәлемдесем. Сабақтың тақырыбы| |тұруын |
| |мен мақсатын айтып | |қадағалау. |
| |түсіндірем. Оңға, солға | |Сабақты |
| |бұрылу арқылы оқушылардың | |уақытында |
| |дайындығын тексерем. Спорт | |ұйымдастыру |
| |алаңының немесе квадраттың | | |
| |бойымен жүру жаттығуын | | |
| |жасатам. |1х10м | |
| |Қол жоғарыда аяқтың ұшымен | | |
| |жүру. |1х10м |Қолдың ұшына |
| |Қол иықта аяқтың өкшесімен | |қарап созылу. |
| |жүру |1х10м |Денені тік ұстап|
| |Қол белде аяқтың сыртқы | |жүру. |
| |қырымен жүру |1х10м |Жаттығуды дұрыс |
| |Қол артта аяқтың ішкі қырымен| |орындауын |
| |жүру |1 айналым |қадағалау |
| |Спорттық қадаммен жүру | | |
| | | |Спорттық |
| |Жүгіру жаттығуларын жасату |1х15м |қадамның |
| |Оң бүйірмен қолды алға | |техникасын |
| |айландырып жүгіру |1х15м |көрсету |
| |Сол бүйірмен қолды артқа | | |
| |айландырып жүгіру |1х15м |Қолды барынша |
| |Арқамен сол иықтан қарап | |кең айландыру |
| |жүгіру |400м | |
| |Спорт алаңын жеңіл жеңіл | | |
| |жүгіріспен 1 айналым жүгіру | |Арақашықтық |
| |Қозғалыста демалыс жаттығуын | |сақтау |
| |жасату. | |Жүгіру |
| |Үш қатарлы сапқа тұрғызып | |техникасын көңіл|
| |жалпы дамыту жаттығуын жасату|3-4 рет |бөлу |
| |Бастапқы қалып негізгі тұрыс | | |
| |1 дегенде қолды жоғары | | |
| |көтеріп сол аяқты артқа | | |
| |қойып шалқаю 2 дегенде | | |
| |бастапқы қалып 3-4 тура солай|3-4 рет |Барынша шалқаю |
| |оң аяқ. | | |
| |Б.қ. а.и.д қол белде басты |5-6 рет | |
| |1-4 оңға, 1-4 солға айналдыру| | |
| |Б.қ.а.и.д қол иықта 1-4 алға,|3-4 рет | |
| |1-4 артқа айналдыру | |Көзді жұмбау |
| |Б.қ.а.и.д қол белде белді 1-4|3-4 рет | |
| |оңға, 1-4 солға айналдыру | |Иықты кең |
| |Б.қ.а.и.д қол тізеде тізені |1-2 рет |айналдыру |
| |1-4 оңға, 1-4 солға | | |
| |айналдыру. | | |
| |Б.қ негізгі тұрыс қол белде | |Жаттығудв дұрыс |
| |1-4 оң аяққа, 1-4 сол аяққа, |2х20м |жасауын |
| |1-4 қос аяқпен секіру |2х20м |қадағалау |
| |Демалыс жаттығуын жасату | |Барынша биік |
| |Аяқты артқа сілтеп жүгіру | |секіру |
| |Тізені көтеріп жүгіру | | |
| | | | |
| | | |Берілген |
| | | |жаттығуды дұрыс |
| | | |орындауын |
| | | |қадағалау. |
|ІІ. |Оқушыларды сапқа тұрғызып | | |
|Негізгі |сабақты теория жүзінде | | |
|бөлім |түсіндіріп, практика жүзінде | |Оқушылардың |
|25-30 мин |көрсету. | |сөреге дұрыс |
| |1.Төменгі сөреден шығу | |тұруын қадағалау|
| |техникасын үйрету. «Сөреге» | |және итеретін |
| |деген бұйрық берілгенде сөре | |аяқтарын алға |
| |сызығына келіп бір, бір жарым| |қойығанын |
| |қадам санап алып қолды сөре | |қадағалау. |
| |сызығынының үстіне қойып | | |
| |итеретін аяқты алдығы ұшфна | | |
| |қойып итермейтін аяқтың | |Оқушылардың |
| |тізесі итеретін аяқтың | |«жүгір» деген |
| |табанының орта тұсында | |бұйрық бойынша |
| |тұрады, бас пен иық бір | |жүгіруін |
| |деңгейде, салмақ қолға түсіп | |қадағалау. |
| |тұрады. | | |
| |«Дайындал» деген бұйрықта сәл| | |
| |көтеріліп алға қарап тұрады. | | |
| |«Жүгір» деген бұйрықта бар | | |
| |екпіні мен аяқты жылдам қолды| | |
| |алға артқа сермеп 20 метрге | | |
| |максимальді қарқын алғанша | | |
| |жиі-жиі басып жүгіреді. | | |
| |2.Жүз метрге жүгіру. Жүз | | |
| |метрге жүгіру 4 фазадан | | |
| |тұрады. | |Сөреден дұрыс |
| |Сөреге тұру | |шығып берілген |
| |Сөреден шығу | |қашықтықты |
| |Берілген қашықтықты жүгіру | |тоқтамай жүгіріп|
| |Мәре сызығынан өту | |өтуін қадағалау.|
| |«Сөреге» деген бұйрықта | |Әр оқушы өз |
| |сөреге тұру. «Дайындал» деген| |жолымен жүгіруін|
| |бұйрықта көтерілу. «Жүгір» | |қадағалау. |
| |деген бұйрықта аяқ қолды тез | | |
| |тез қимылдатып 20 метрге | | |
| |дейін аяқты жиі жиі басып | | |
| |максимальді қарқын алғанша | | |
| |сөйтіп жүгіріп, қалғанын | | |
| |барынша қарқынмен жүгіріп | | |
| |келіп мәре сызығын кесіп өту | | |
| |қажет. 100 метрге жүгірту. | | |
|ІІІ |Оқушыларға қозғалыста демалыс| |Оқушылардың |
|Қорытынды |жаттығуыг жасатып, сапқа | |ағзасын бастапқы|
|бөлім |тұрғызып,саабақты жіберген | |қалыпқа келуін |
|3-5 мин |кемшіліктері мен жеткен | |қадағалау |
| |жетістіктерін айтып бағалап, | | |
| |үйге тапсырма беріп қоштасу | | |


Ұқсас жұмыстар
Эстафеталық жүгіріс 4х60 м
Секіру. Екі аяқпен екпін алып, орыннан ұзындыққа секіру
Дене мүшелері, қазақ тілі
Білімді беріп отырған - мұғалім
Спорт –мемлекетті көтерер сала
Тіл қылыштан
Пластикалық мүсін. 4сынып
Спорттық жүгіру
Бүгінгі сабақта топқа бөлінген кезде
Қышқылдар мен негіздердің қасиеттеріне еріткіштердің әсері
Пәндер