Сабақ жоспары :: Тәрбие сағаты

Файл қосу

Етістікті пысықтау жайлы ақпарат


Ашық сабақ жоспары

Тақырыбы: Етістікті пысықтау
Класс: 3а класс

|Басқару жоспары |Жоспар мазмұны |
|Сыныппен қалай сәлемдесемін? |Мақсаты: Оқушылардың алдағы өткен |
|Оқушылардың назарын аударып,сәлемдесу. |сабақтарын пысықтай отырып,етістік |
| |туралы берілген білімді әр түрлі |
| |материалдар,ойындар бойынша еске |
| |түсіру,талдау.Жаңа технологияны |
| |басшылыққа ала отырып,білімдерін |
| |тиянақтау.Мейірімділікке,топпен жұмыс |
| |жасауға,бір- бірін тыңдай білуге |
| |тәрбиелеу. |
|Сабақты қалай бастаймын? |Оқушылар нені біледі? |
|Психологиялық дайындық |Сабақта топқа бөліну арқылы бір- біріне|
|Тренинг «Амандасу» |қолдауға үйренеді.Әр оқушы өз міндетіне|
| |жауапкершілікпен қарап,ортақ нәтижеге |
| |қол жеткізуге талпынады. |
|Оқушыларды қалай топтастырамын? |Оқушылар сабақ соңында нені жасай алады|
|1,2,3 деп санау арқылы топқа бөлінеді. |және нені үйренеді? |
| |Оқушылар сабақ соңында өз пікірін ойын |
| |білдіріп,екі жұлдыз,бір тілек арқылы |
| |бір- бірін бағалап кері байланыс болды.|
|«Тәртіпсіз» оқушылармен не істеу керек? |Сабақтың сәтті өткенін қалай білемін? |
|Жеке жұмыс жүргізіліп,ескерту жасалады. | |
|Сыныпта оқушылар мақсаты бірдей болып | |
|табыла ма? | |
|Мақсаты бірдей болғандықтан,әр топ өз | |
|тапсырмаларын орындайды. | |
|Бағалау кезеңінде оқушыларды қалай тарта|Осы тақырыпта қандай тұжырымдамалық |
|аламын? |қиындықтар бар? |
|«Екі жұлдыз,бір тілек» бағалауы бойынша | |
|оқушылар өздері бағалай отырып,бір- | |
|бірінің кері байланыстарын анықтап | |
|отырады. | |
|Идеяны оқытуда қиындығы бар немесе | |
|қосымша болып табылатын оқушылар үшін | |
|қалай енгізе аламын? | |
|Нашар оқитын оқушыға көп көңіл бөлінеді.| |

|Уақыты |Мұғалімнің іс әрекеті | Оқушылардың іс әрекеті |Ресурстар |
|2 мин | Психологиялық сәт |Оң қол,сол қол,маңдай |Сабақ басталмас |
| |Тренинг «Амандасу» |түйістіру.Бір-бірлеріне |бұрын түрлі түсті|
| | |«Мен сабаққа дайынмын», |бояулар,плакат |
| | |«Мен жұмыс істеуге |таратылады |
| | |дайынмын» |1слайд |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|2мин |Оқушыларды топқа бөліп |1,2,3 санау арқылы | |
| |отырғызу. |топқа бөлінеді | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|3мин |Ойын: «Үн қатпа» |Әр топтан бір- бір |2слайд |
| | |оқушы шығып,қимылды | |
| | |көрсетеді.Ал бір оқушы | |
| | |сол қимылды сөзбен | |
| | |тақтаға жазады. | |
| | | | |
| | | | |
|5мин | | | |
| |Бұл сөздерге қандай сұрақтар | | |
| |қойылады. |Не істеді? | |
| |Қай сөз табына жатады? | | |
| | |Етістік | |
| |Ертеде «Қазақ тілі » әлемінде| | |
| |«Сөз таптары» деген ел | |3слайд |
| |болыпты.Сол елде «Зат есім», | | |
| |«Сын есім», «Сан есім», | | |
| |«Етістік» деген ағайындылар | | |
| |тұрыпты.Олар бір- бірімен тату| | |
| |тұрыпты.Әрқайсысы өзінің | | |
| |жұмысымен айналысыпты. | | |
| |-Зат есім,Сын есім,Сан | |4слайд |
| |есім,Етістік. | |5слайд |
| |-Балалар сендер Етістік үйіне| | |
| |қош келдіңіздер! | | |
| |Ертегілер әлемінде көптеген | | |
| |ертегілер бар бүгінгі сабақта| | |
| |сол ертегілердің тапсырмаларын| | |
| |орындаймыз. | |6слайд |
|7мин |Айдай сұлу Айсұлу тапсырмасы | | |
| |Етістік сөзіне ассоция жасап | | |
| |топтастырамыз. |[pic] |7слайд |
| | | |флипчарт |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|3мин | |Әр топ топтарында | |
| |-Етістік дегеніміз не? |топтастырады,тақтаға | |
| |-Етістік қандай сұрақтарға |шығып қорғайды. | |
| |жауап береді? | | |
| |-Дара етістік дегеніміз не? | | |
| |-Күрделі етістік дегеніміз не?| | |
| |-Негізгі етістік дегеніміз не?| | |
| |-Туынды етістік дегеніміз не? | | |
| |-Болымды және болымсыз етістік| | |
| |дегеніміз не? | | |
| | | | |
|2мин | |Наурыздың екісі. | |
| |Күн жадын,сабақ тақырыбын жазу|Класс жұмысы. |8слайд |
| | |Етістікті пысықтау. | |
| | |Көркем жазу | |
| | |Ее Ее Ее Ее Ее Ее Е | |
| | |Е әрпі кездесетін |9слайд |
| | |етістіктер жазыңдар | |
| | | | |
|3мин | | | |
| | |Өрле,сөйлесті,ашылды, |10слайд |
| |Алдаркөсенің тапсырмасы |дабылдатты,жайнады,шаңдат| |
| |«Тез тауып,бөгелмей жаз» |ты,сайрады,терледі,секірд| |
| | |і, | |
| | |тарт,кілттеді,қаңқылдады,| |
| | |қайрады,жіңішкертті,дәріл| |
| | |е. | |
| | | | |
| |-Балалар сендер туынды | | |
| |етістікті теріп жазыңдар. | | |
| |-Туынды етістіктерді | | |
| |қатыстырып бірнеше сөйлем | |11слайд |
| |құраңдар. | | |
| |Тапсырманы тексеру | | |
|5мин | | | |
| | | |12 слайд |
| |Ертөстік тапсырмасы |1 топ «Бір айналым | |
| |Топтық тапсырмалар |сөйлесу» | |
| | |Сурет таратып сол бойынша| |
| | |мәтін құрастыру.Етістікті| |
| | |табу. | |
| | |2 топ Етістікті күрделі |13 слайд |
| | |етістікке айналдырып жазу| |
| | | | |
| | |Жүзді,оқыды,сарғайды. | |
| | |Жүзді -жүзіп жүр,оқыды- | |
| | |оқып отыр,сарғайды- |14 слайд |
| | |сарғайып жатыр. | |
| | |3топ | |
| | |Ұйқасын тап | |
| | |Сабақтан мен....... | |
| | |Жаман бала............ | |
| | |Жақсылармен.......... | |
| | |Айтқан серттен......... | |
| | |Үлкендерді.......... | |
| | |Айтқандарын......... | |
| | |Көмектесем.......... | |
| | |Көріңдер,мен......... | |
| |Өлеңдегі етістіктерді | | |
| |мағынасына қарай | |Видео |
|1мин |(болымды,болымсыз) ажыратады. | | |
| |Шрек тапсырмасы | | |
| |Сергіту сәті | | |
| | |Видео «Тірі табиғат» | |
|10мин | | |15 слайд |
| |Губка БоБ тапсырмасы | | |
| |Оқулықпен жұмыс | | |
| | |«Қара- жап- айт -жаз | |
| | |тексер» | |
| | |Табалдырықты баспайды, | |
| | |Есікті теуіп ашпайды. | |
| | |Теуіп ашу есікті |16 слайд |
| |Етістікті тауып,астын сыз. |Сұмдық жолды бастайды. | |
| |3-жаттығу |Көшіріп жазу | |
| | |Жаманшылық жақсылықтан | |
| | |аса ма, | |
| | |Жақсы адам жақсы істен | |
| | |қаша ма? | |
| | |Жақсы болғың келсе | |
| | |егер,батырым, | |
| | |Жамандыққа жамандық | |
| | |жасама. | |
| | |Жанқұтты шешен | |
| | | | |
| |Өлеңнен болымсыз етістікті | | |
| |тауып,астын сызу.Нақыл сөздің | | |
| |мағынасын түсіндіремін. | |17 слайд |
|2мин | | | |
| | | |18 слайд |
|2мин |Бекіту | | |
| |Алекс тапсырмасы |Ғалымдар,журналистер |20слайд |
|1мин |Пресс-конференция | | |
| |Бағалау |«Екі жұлдыз,бір тілек» | |
| |Қосымша тапсырма | | |
| | |51- бет 2 -жаттығу | |

Күнделікті сабақ жоспар

Тақырыбы: Ақылды көмекші Класс: 2 Уақыты: 03. 05. 2012 ж

|Басқару жоспары |Жоспар мазмұны | |
|Сыныппен қалай сәлемдесемін? |Мақсаты: Оқушыларға «Ақылды көмекші» атты әңгеменің | |
| |мазмұнымен таныстыра отырып,мәтіндегі негізгі идеяны| |
|Оқушылармен амандасамын. |ұғындыру.Компьютер туралы сауаттарын одан әрі | |
| |кеңейте түсу. | |
|Сабақты қалай бастаймын? |Оқушылар нені біледі? | |
|Психологиялық сәт |Сабақта топқа бөліну арқылы бір- біріне қолдауға | |
| |үйренеді.Әр оқушы өз міндетіне жауапкершілікпен | |
| |қарап,ортақ нәтижеге қол жеткізуге талпынады. | |
|Оқушыларды қалай топтастырамын? |Оқушылар сабақ соңында нені жасай алады және нені | |
|«Молекулалар» оқушылар бір- бірімен |үйренеді? | |
|араласып тұрады,қол шапалақтағанда |Оқушылар сабақ соңында өз пікірін ойын | |
|6 адамнан бөлініп отырады. |білдіріп,өзін- өзі бағалауды үйренеді. | |
|«Тәртіпсіз» оқушылармен не істеу |Сабақтың сәтті өткенін қалай білемін? | |
|керек? | | |
|Ескерту жасалады. | | |
|Сыныпта оқушылар мақсаты бірдей | | |
|болып табыла ма? | | |
|Мақсаты бірдей болғандықтан,әр топ | | |
|өз тапсырмаларын орындайды. | | |
|Бағалау кезеңінде оқушыларды қалай |Осы тақырыпта қандай тұжырымдамалық қиындықтар бар?| |
|тарта аламын? | | |
|«Екі жұлдыз,бір тілек» бағалауы | | |
|бойынша оқушылар өздері бағалай | | |
|отырып,бір- бірінің кері | | |
|байланыстарын анықтап отырады. | | |
|Идеяны оқытуда қиындығы бар немесе | |
|қосымша болып табылатын оқушылар | |
|үшін қалай енгізе аламын? | |
|Нашар оқитын оқушыға көп көңіл | |
|бөлінеді. | |
|Уақыты |Мұғалімнің іс |Оқушылардың іс |Ресурстар |
| |әрекеті |әрекеті | |
| | | | |
|2мин |Психологиялық сәт |Оқушылар шеңбер |Күн,жүрек,алақан бейнелері. |
| |«Шаттық шеңбер» |құрып тұру арқылы| |
| | |бір біріне | |
| | |сәттілік тілейді.| |
| | | | |
| | | | |
| |«Молекулалар» |Оқушылар бір | |
|2мин |арқылы топтарға |бірімен араласып | |
| |бөлінеміз. |жүріп,қол | |
| | |шапалақтағанда | |
| | |4топқа бөлінеді. | |
| | | | |
| |«Қызығушылықты | | |
|2мин |ояту» | | |
| |Балалар,сендер | | |
| |тақтададағы | | |
| |суреттерге назар | | |
| |аударып қараңдаршы| | |
| |Бұл не деп |Компьютер. | |
| |ойлайсыңдар? | | |
| |-Компьютерді | | |
| |сендер қайдан | | |
| |көрдіңдер? | | |
| |-Осы компьютермен | | |
| |не істейді? |Оқушылар өз | |
| |Жұмбақ жасыру |топтарында | |
| | |компьютер сөзін | |
| | |топтастырады. | |
| |Жаңа сабақ | | |
| |тақырыбын хабарлау| | |
| | | | |
| |«Түртіп | | |
| |алу»стратегиясы | | |
| |бойынша |Мәтінді | |
| |оқушылармен жұмыс.|оқу,танысу,тиісті|V-білемі |
|20 мин | |белгілерді қою |+жаңа білдім |
| | | |-білмеймі |
| | | | |
| |Өздері белгілеп | |?таңғалдым |
| |алған сөздерді | | |
| |кестенің әр | | |
| |бағанына жазып |«Таңғалдым»атты | |
| |топтастырыңдар. |баған бойынша әр | |
| |Сөздік жұмыс |оқушының пікірін | |
| | |тыңдау. | |
| | |Касса- билет | |
| | |сататын арнайы | |
| | |орын | |
|5мин | |ЭЕМ -электронды | |
| | |есептеуіш машина | |
| | |Сирена | |
| | |-дабыл,белгі | |
| | |Компьютер | |
| | |-ақпараттық | |
| | |процестерді | |
| | |жүзеге асыратын | |
| | |құрал. | |
| |Сергіту сәті |Ішкі ,сыртқы | |
| | |шеңбер. | |
| | | | |
| |Топқа мәтінмен |1-топ Әуежай | |
| |жұмыс жүргізу. |радиосы | |
|2мин | |жолаушыларға не | |
| | |туралы айтып | |
| | |ескертті?Мәтіннен| |
|10 мин | |тауып оқу. | |
| | |2-топ Айгүл мен | |
| | |әкесі не жайында | |
| | |сөйлесті? | |
| | |3-топ | |
| | |Тапқышбектің не | |
| | |деп жауап | |
| | |бергенін мәтіннен| |
| | |тауып оқыңдар? | |
| | |4-топ | |
| | |Тапқышбектін | |
| | |орнында | |
| | |болсаңдар не деп | |
| | |түсіндірер | |
| | |едіңдер? | |
| | | | |
| | |Топ басшылары әр | |
| | |мүшесіне баға | |
| |Бағалау |береді. | |
| | |2*1тілек | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|2мин |Үйге тапсырма беру| | |

| |
|Сабактың тақырыбы: | |
|Сілтеме | |
|Мақсаттары: | |
|Оқыту нәтижесі | |
|Түйіндидеялар | |

Ұйқасын тап

Сабақтан мен...............
Жаман бала..................
Жақсылармен...............
Айтқан серттен............
Үлкендерді...................
Айтқандарын...............
Көмектесем..................

-----------------------
Етістік


Ұқсас жұмыстар
Үй жануарлары. Тұйық етістік
Дара етістік
Етістіктің шақтарын қайталау. Өткен шақ
Біріктірілген сыныптарға арналған қазақ тілінен ашық сабақ
Етістікті пысықтау
Тақырып Етістікті пысықтау
Нәтиже сабақ
Қазақ тілін үйренейік. 7 сынып
Сабақты етістік Салт етістік
Дыбыстарды қайталау журналы Етістікті қайталау журналы
Пәндер