Сабақ жоспары :: Тәрбие сағаты
Файл қосу
Етістікті пысықтау жайлы ақпарат
Ашық сабақ жоспары
Тақырыбы: Етістікті пысықтау
Класс: 3а класс
|Басқару жоспары |Жоспар мазмұны |
|Сыныппен қалай сәлемдесемін? |Мақсаты: Оқушылардың алдағы өткен |
|Оқушылардың назарын аударып,сәлемдесу. |сабақтарын пысықтай отырып,етістік |
| |туралы берілген білімді әр түрлі |
| |материалдар,ойындар бойынша еске |
| |түсіру,талдау.Жаңа технологияны |
| |басшылыққа ала отырып,білімдерін |
| |тиянақтау.Мейірімділікке,топпен жұмыс |
| |жасауға,бір- бірін тыңдай білуге |
| |тәрбиелеу. |
|Сабақты қалай бастаймын? |Оқушылар нені біледі? |
|Психологиялық дайындық |Сабақта топқа бөліну арқылы бір- біріне|
|Тренинг «Амандасу» |қолдауға үйренеді.Әр оқушы өз міндетіне|
| |жауапкершілікпен қарап,ортақ нәтижеге |
| |қол жеткізуге талпынады. |
|Оқушыларды қалай топтастырамын? |Оқушылар сабақ соңында нені жасай алады|
|1,2,3 деп санау арқылы топқа бөлінеді. |және нені үйренеді? |
| |Оқушылар сабақ соңында өз пікірін ойын |
| |білдіріп,екі жұлдыз,бір тілек арқылы |
| |бір- бірін бағалап кері байланыс болды.|
|«Тәртіпсіз» оқушылармен не істеу керек? |Сабақтың сәтті өткенін қалай білемін? |
|Жеке жұмыс жүргізіліп,ескерту жасалады. | |
|Сыныпта оқушылар мақсаты бірдей болып | |
|табыла ма? | |
|Мақсаты бірдей болғандықтан,әр топ өз | |
|тапсырмаларын орындайды. | |
|Бағалау кезеңінде оқушыларды қалай тарта|Осы тақырыпта қандай тұжырымдамалық |
|аламын? |қиындықтар бар? |
|«Екі жұлдыз,бір тілек» бағалауы бойынша | |
|оқушылар өздері бағалай отырып,бір- | |
|бірінің кері байланыстарын анықтап | |
|отырады. | |
|Идеяны оқытуда қиындығы бар немесе | |
|қосымша болып табылатын оқушылар үшін | |
|қалай енгізе аламын? | |
|Нашар оқитын оқушыға көп көңіл бөлінеді.| |
|Уақыты |Мұғалімнің іс әрекеті | Оқушылардың іс әрекеті |Ресурстар |
|2 мин | Психологиялық сәт |Оң қол,сол қол,маңдай |Сабақ басталмас |
| |Тренинг «Амандасу» |түйістіру.Бір-бірлеріне |бұрын түрлі түсті|
| | |«Мен сабаққа дайынмын», |бояулар,плакат |
| | |«Мен жұмыс істеуге |таратылады |
| | |дайынмын» |1слайд |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|2мин |Оқушыларды топқа бөліп |1,2,3 санау арқылы | |
| |отырғызу. |топқа бөлінеді | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|3мин |Ойын: «Үн қатпа» |Әр топтан бір- бір |2слайд |
| | |оқушы шығып,қимылды | |
| | |көрсетеді.Ал бір оқушы | |
| | |сол қимылды сөзбен | |
| | |тақтаға жазады. | |
| | | | |
| | | | |
|5мин | | | |
| |Бұл сөздерге қандай сұрақтар | | |
| |қойылады. |Не істеді? | |
| |Қай сөз табына жатады? | | |
| | |Етістік | |
| |Ертеде «Қазақ тілі » әлемінде| | |
| |«Сөз таптары» деген ел | |3слайд |
| |болыпты.Сол елде «Зат есім», | | |
| |«Сын есім», «Сан есім», | | |
| |«Етістік» деген ағайындылар | | |
| |тұрыпты.Олар бір- бірімен тату| | |
| |тұрыпты.Әрқайсысы өзінің | | |
| |жұмысымен айналысыпты. | | |
| |-Зат есім,Сын есім,Сан | |4слайд |
| |есім,Етістік. | |5слайд |
| |-Балалар сендер Етістік үйіне| | |
| |қош келдіңіздер! | | |
| |Ертегілер әлемінде көптеген | | |
| |ертегілер бар бүгінгі сабақта| | |
| |сол ертегілердің тапсырмаларын| | |
| |орындаймыз. | |6слайд |
|7мин |Айдай сұлу Айсұлу тапсырмасы | | |
| |Етістік сөзіне ассоция жасап | | |
| |топтастырамыз. |[pic] |7слайд |
| | | |флипчарт |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|3мин | |Әр топ топтарында | |
| |-Етістік дегеніміз не? |топтастырады,тақтаға | |
| |-Етістік қандай сұрақтарға |шығып қорғайды. | |
| |жауап береді? | | |
| |-Дара етістік дегеніміз не? | | |
| |-Күрделі етістік дегеніміз не?| | |
| |-Негізгі етістік дегеніміз не?| | |
| |-Туынды етістік дегеніміз не? | | |
| |-Болымды және болымсыз етістік| | |
| |дегеніміз не? | | |
| | | | |
|2мин | |Наурыздың екісі. | |
| |Күн жадын,сабақ тақырыбын жазу|Класс жұмысы. |8слайд |
| | |Етістікті пысықтау. | |
| | |Көркем жазу | |
| | |Ее Ее Ее Ее Ее Ее Е | |
| | |Е әрпі кездесетін |9слайд |
| | |етістіктер жазыңдар | |
| | | | |
|3мин | | | |
| | |Өрле,сөйлесті,ашылды, |10слайд |
| |Алдаркөсенің тапсырмасы |дабылдатты,жайнады,шаңдат| |
| |«Тез тауып,бөгелмей жаз» |ты,сайрады,терледі,секірд| |
| | |і, | |
| | |тарт,кілттеді,қаңқылдады,| |
| | |қайрады,жіңішкертті,дәріл| |
| | |е. | |
| | | | |
| |-Балалар сендер туынды | | |
| |етістікті теріп жазыңдар. | | |
| |-Туынды етістіктерді | | |
| |қатыстырып бірнеше сөйлем | |11слайд |
| |құраңдар. | | |
| |Тапсырманы тексеру | | |
|5мин | | | |
| | | |12 слайд |
| |Ертөстік тапсырмасы |1 топ «Бір айналым | |
| |Топтық тапсырмалар |сөйлесу» | |
| | |Сурет таратып сол бойынша| |
| | |мәтін құрастыру.Етістікті| |
| | |табу. | |
| | |2 топ Етістікті күрделі |13 слайд |
| | |етістікке айналдырып жазу| |
| | | | |
| | |Жүзді,оқыды,сарғайды. | |
| | |Жүзді -жүзіп жүр,оқыды- | |
| | |оқып отыр,сарғайды- |14 слайд |
| | |сарғайып жатыр. | |
| | |3топ | |
| | |Ұйқасын тап | |
| | |Сабақтан мен....... | |
| | |Жаман бала............ | |
| | |Жақсылармен.......... | |
| | |Айтқан серттен......... | |
| | |Үлкендерді.......... | |
| | |Айтқандарын......... | |
| | |Көмектесем.......... | |
| | |Көріңдер,мен......... | |
| |Өлеңдегі етістіктерді | | |
| |мағынасына қарай | |Видео |
|1мин |(болымды,болымсыз) ажыратады. | | |
| |Шрек тапсырмасы | | |
| |Сергіту сәті | | |
| | |Видео «Тірі табиғат» | |
|10мин | | |15 слайд |
| |Губка БоБ тапсырмасы | | |
| |Оқулықпен жұмыс | | |
| | |«Қара- жап- айт -жаз | |
| | |тексер» | |
| | |Табалдырықты баспайды, | |
| | |Есікті теуіп ашпайды. | |
| | |Теуіп ашу есікті |16 слайд |
| |Етістікті тауып,астын сыз. |Сұмдық жолды бастайды. | |
| |3-жаттығу |Көшіріп жазу | |
| | |Жаманшылық жақсылықтан | |
| | |аса ма, | |
| | |Жақсы адам жақсы істен | |
| | |қаша ма? | |
| | |Жақсы болғың келсе | |
| | |егер,батырым, | |
| | |Жамандыққа жамандық | |
| | |жасама. | |
| | |Жанқұтты шешен | |
| | | | |
| |Өлеңнен болымсыз етістікті | | |
| |тауып,астын сызу.Нақыл сөздің | | |
| |мағынасын түсіндіремін. | |17 слайд |
|2мин | | | |
| | | |18 слайд |
|2мин |Бекіту | | |
| |Алекс тапсырмасы |Ғалымдар,журналистер |20слайд |
|1мин |Пресс-конференция | | |
| |Бағалау |«Екі жұлдыз,бір тілек» | |
| |Қосымша тапсырма | | |
| | |51- бет 2 -жаттығу | |
Күнделікті сабақ жоспар
Тақырыбы: Ақылды көмекші Класс: 2 Уақыты: 03. 05. 2012 ж
|Басқару жоспары |Жоспар мазмұны | |
|Сыныппен қалай сәлемдесемін? |Мақсаты: Оқушыларға «Ақылды көмекші» атты әңгеменің | |
| |мазмұнымен таныстыра отырып,мәтіндегі негізгі идеяны| |
|Оқушылармен амандасамын. |ұғындыру.Компьютер туралы сауаттарын одан әрі | |
| |кеңейте түсу. | |
|Сабақты қалай бастаймын? |Оқушылар нені біледі? | |
|Психологиялық сәт |Сабақта топқа бөліну арқылы бір- біріне қолдауға | |
| |үйренеді.Әр оқушы өз міндетіне жауапкершілікпен | |
| |қарап,ортақ нәтижеге қол жеткізуге талпынады. | |
|Оқушыларды қалай топтастырамын? |Оқушылар сабақ соңында нені жасай алады және нені | |
|«Молекулалар» оқушылар бір- бірімен |үйренеді? | |
|араласып тұрады,қол шапалақтағанда |Оқушылар сабақ соңында өз пікірін ойын | |
|6 адамнан бөлініп отырады. |білдіріп,өзін- өзі бағалауды үйренеді. | |
|«Тәртіпсіз» оқушылармен не істеу |Сабақтың сәтті өткенін қалай білемін? | |
|керек? | | |
|Ескерту жасалады. | | |
|Сыныпта оқушылар мақсаты бірдей | | |
|болып табыла ма? | | |
|Мақсаты бірдей болғандықтан,әр топ | | |
|өз тапсырмаларын орындайды. | | |
|Бағалау кезеңінде оқушыларды қалай |Осы тақырыпта қандай тұжырымдамалық қиындықтар бар?| |
|тарта аламын? | | |
|«Екі жұлдыз,бір тілек» бағалауы | | |
|бойынша оқушылар өздері бағалай | | |
|отырып,бір- бірінің кері | | |
|байланыстарын анықтап отырады. | | |
|Идеяны оқытуда қиындығы бар немесе | |
|қосымша болып табылатын оқушылар | |
|үшін қалай енгізе аламын? | |
|Нашар оқитын оқушыға көп көңіл | |
|бөлінеді. | |
|Уақыты |Мұғалімнің іс |Оқушылардың іс |Ресурстар |
| |әрекеті |әрекеті | |
| | | | |
|2мин |Психологиялық сәт |Оқушылар шеңбер |Күн,жүрек,алақан бейнелері. |
| |«Шаттық шеңбер» |құрып тұру арқылы| |
| | |бір біріне | |
| | |сәттілік тілейді.| |
| | | | |
| | | | |
| |«Молекулалар» |Оқушылар бір | |
|2мин |арқылы топтарға |бірімен араласып | |
| |бөлінеміз. |жүріп,қол | |
| | |шапалақтағанда | |
| | |4топқа бөлінеді. | |
| | | | |
| |«Қызығушылықты | | |
|2мин |ояту» | | |
| |Балалар,сендер | | |
| |тақтададағы | | |
| |суреттерге назар | | |
| |аударып қараңдаршы| | |
| |Бұл не деп |Компьютер. | |
| |ойлайсыңдар? | | |
| |-Компьютерді | | |
| |сендер қайдан | | |
| |көрдіңдер? | | |
| |-Осы компьютермен | | |
| |не істейді? |Оқушылар өз | |
| |Жұмбақ жасыру |топтарында | |
| | |компьютер сөзін | |
| | |топтастырады. | |
| |Жаңа сабақ | | |
| |тақырыбын хабарлау| | |
| | | | |
| |«Түртіп | | |
| |алу»стратегиясы | | |
| |бойынша |Мәтінді | |
| |оқушылармен жұмыс.|оқу,танысу,тиісті|V-білемі |
|20 мин | |белгілерді қою |+жаңа білдім |
| | | |-білмеймі |
| | | | |
| |Өздері белгілеп | |?таңғалдым |
| |алған сөздерді | | |
| |кестенің әр | | |
| |бағанына жазып |«Таңғалдым»атты | |
| |топтастырыңдар. |баған бойынша әр | |
| |Сөздік жұмыс |оқушының пікірін | |
| | |тыңдау. | |
| | |Касса- билет | |
| | |сататын арнайы | |
| | |орын | |
|5мин | |ЭЕМ -электронды | |
| | |есептеуіш машина | |
| | |Сирена | |
| | |-дабыл,белгі | |
| | |Компьютер | |
| | |-ақпараттық | |
| | |процестерді | |
| | |жүзеге асыратын | |
| | |құрал. | |
| |Сергіту сәті |Ішкі ,сыртқы | |
| | |шеңбер. | |
| | | | |
| |Топқа мәтінмен |1-топ Әуежай | |
| |жұмыс жүргізу. |радиосы | |
|2мин | |жолаушыларға не | |
| | |туралы айтып | |
| | |ескертті?Мәтіннен| |
|10 мин | |тауып оқу. | |
| | |2-топ Айгүл мен | |
| | |әкесі не жайында | |
| | |сөйлесті? | |
| | |3-топ | |
| | |Тапқышбектің не | |
| | |деп жауап | |
| | |бергенін мәтіннен| |
| | |тауып оқыңдар? | |
| | |4-топ | |
| | |Тапқышбектін | |
| | |орнында | |
| | |болсаңдар не деп | |
| | |түсіндірер | |
| | |едіңдер? | |
| | | | |
| | |Топ басшылары әр | |
| | |мүшесіне баға | |
| |Бағалау |береді. | |
| | |2*1тілек | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|2мин |Үйге тапсырма беру| | |
| |
|Сабактың тақырыбы: | |
|Сілтеме | |
|Мақсаттары: | |
|Оқыту нәтижесі | |
|Түйіндидеялар | |
Ұйқасын тап
Сабақтан мен...............
Жаман бала..................
Жақсылармен...............
Айтқан серттен............
Үлкендерді...................
Айтқандарын...............
Көмектесем..................
-----------------------
Етістік
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz