Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ата-аналармен жұмыс
Акимбекова Назгул Толеуовна
Қарағанды облысы
Қарқаралы ауданы
№ 44 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Ата-аналармен жұмыс
«Жанұя-қорғаным, ата-ана –тірегім» демекші барлық қоғам біткеннің ең
арғысы және бірден бір табиғысы-отбасы» деп материалист-философ Жан Жак
Руссо айтқандай, қоғам да , мемлекет те үйден, отбасынан басталады. Осыған
байланысты мектебімізде баланы өмірге бейімдеуде мектеп, мұғалім және ата-
ананың орны бөлек.Сынып жетекшінің тәрбие жұмысындағы бір бағыты ата-
аналармен жұмыс жүргізуді ұйымдастыру болып табылады.Сынып жетекші ата-
аналармен жұмысты ең алдымен жиналыстан бастайды.Ата-аналар жиналысының
бірінші отырысында осы мәселеге қатысты өзінің ұстанымы мен педагогикалық
көзқарасын баяндайды.Оның мақсаты мен міндеттерімен, соған орай өзінің
әрекет ету бағдарламасы мен тәсілін, тәрбие жоспарымен, ата-аналармен
жүргізілетін жұмыстармен таныстырады.Ата-аналармен бірлесіп оны жүзеге
асыру жолдарын қарастырады.Мектеп тәжірибесінде сынып жетекші ата-аналарды
балалармен бірге әрекеттке қатыстырудың әр түрлі формаларын
қолданады.Саяхат, таза ауаға серуен, спорттық жарыстар,жаңа жыл шыршасы,
күзгі бал мерекесі,наурыз мейрамдары,оқушылардың жазғы демалыстарын
ұйымдастыру т.б.Егер де сынып жетекші мен ата-аналардың байланысы өте
тығыз, ұйымшыл болса,бұл шешімін табады.
[pic]
Ата-ананың мектептегі алатын орны
Ата-аналармен жүргізілетін жұмыс неғұрлым тиімді болуы үшін олармен
байланыстың әрқилы түрлерін қолдану қажет. Бұдан басқа сыныпта, мектепте
болатын кез-келген жұмыстарға мектепішілік іс-шараларға, сынып
жетекшілердің ең бірінші қолдап, демеу көрсететін-сынып оқушыларының ата-
аналары. Осыған байланысты сынып жетекші ең бірінші сынып ата-аналар
төрайымымен және сынып ата-аналарымен тығыз байланыста болуы керек. Кез
келген мәселенің жауабы ата-аналармен шешімін табуға тиісті. Осы жоспарды
барлық сынып жетекшілері бұл мәселені бірлесіп дұрыс жолға қоя білсе,
көптеген жұмыстарымыздан жеңілдіктер байқалар еді.
[pic]
Осыған байланысты көптеген ата-аналар сынып жетекшінің ай сайын
өткізетін ата-аналар жиналысына келмей де жатады, оқушыныңыздың ата-
анасымен қалай байланыс жасау керектігі жайлы шешілетін көптеген жолдары
бар.
Сынып жетекшінің ата-аналармен байланыс жасау жолдары:
1.Оқушының жанұясына барып тұру. Бұл-ата-аналармен жеке жұмыс істеудің
неғұрлым кең тараған және тиімді түрі. Жанұяға барғанда сынып жетекшісі өз
оқушысының үйдегі өмірімен, тұрмыс жағдайымен танысады. 2.Ата-аналармен хат
алмасу. Кейбір сынып жетекшілері жанұямен байланыста ата-аналармен хат
жазысып тұру түрін қолданады.
3.Сыныптық ата-аналар жиналысы. Бұл-сынып жетекшісінің жанұямен
байланысының аса-маңызды бір түрі. Сыныптағы оқу-тәрбие жұмысының жайымен
және міндеттерімен ата-аналарды таныстырып отыру үшін мұндай оқу жылының
басында және әрбір тоқсанның аяғында өткізіледі.
Ата-ананың міндеті:
* Балаңыздың сынып жетекшісімен тығыз байланыста болуы;
* Сабақтан келген балаңың күнделікті күнделігін тексеріп, көмек
көрсету;
* Мектепішілік ата-аналар жиналысына қатысу;
* Сыныптың ата-аналар комитетінің төрайымымен байланыста болу;
* Мектептегі іс-шараларға қатысу;
*Мектептегі ашық есік күні балаңыздың сабағына қатысу;
[pic]
Біз сынып жетекшілері ең бірінші өзіміздің жетекшілік етіп отырған
сыныбымыздың ата-аналарына арналған педагогикалық білімдерді насихаттау
үшін әңгімелер мен лекциялар өткізуіміз керек. Олардың мазмұны ата-
аналардың талаптарына, оқу-тәрбие жұмыстарының нақтылы міндеттеріне
байланысты болады. Әңгімелер мен лекциялар жүйелі түрде белгілі бағдарлама
бойынша өткізіліп отырса ғана көздеген мақсатына жете алады. Мысалы: Ата-
аналардың бала тәрбиелеудегі жауапкершілігін арттыру мақсатында төмендегі
жұмыстар жүргізілді. Атап айтсам «Балаларды ұқыптылыққа үйрету»,
«Үлкендерді сыйлауға үйрету», «Менің отбасым» сайысы, «Ата-аналар
жиналысы», «Қош келдің наурыз!» «Әкем, шешем және мен», «Менің әкем
мықты»атты әкелер сайысы және т.б.
Қорытынды:Мектептің ата – аналармен жүргізетін жұмысының ерекшелігі осы
екі жақтың байланысымен әрекет бірлігінің тұрақтылығынан көрінеді. Бұл
тұрақтылықты ең алдымен сынып жетекшісі қамтамасыз етеді. Ол мектеп пен
отбасы арасындағы ынтымақтастықты ұйымдастыруда жетекші қызмет
атқарадыДегенмен,ата-аналармен жұмыс істеу көп ізденуді, еңбек етуді қажет
етеді. Әсіресе, сынып жетекшісіне жүктелер жауапкершілік мол. Оны
оқушылардың ата – аналарымен тығыз байланыста болған жағдайда ғана талапқа
сай жұмыстар жүргізуге болады. Сол үшін де ата – аналармен қоян – қолтық
жұмыс істеуі мақсатты түрде өте ұзақ мерзімді қажет ететін процесс.
Қолданылған әдебиеттер:
• «Сыныптағы тәрбие» журналы
• «Сынып жетекші» журналы т.б
• Ата-ана және мектеп
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz