Файл қосу

Ата-аналармен жұмыс

Пән: Әртүрлі

Акимбекова Назгул Толеуовна

Қарағанды облысы

Қарқаралы ауданы

№ 44 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі

Ата-аналармен жұмыс

«Жанұя-қорғаным, ата-ана –тірегім» демекші барлық қоғам біткеннің ең
арғысы және бірден бір табиғысы-отбасы» деп материалист-философ Жан Жак
Руссо айтқандай, қоғам да , мемлекет те үйден, отбасынан басталады. Осыған
байланысты мектебімізде баланы өмірге бейімдеуде мектеп, мұғалім және ата-
ананың орны бөлек.Сынып жетекшінің тәрбие жұмысындағы бір бағыты ата-
аналармен жұмыс жүргізуді ұйымдастыру болып табылады.Сынып жетекші ата-
аналармен жұмысты ең алдымен жиналыстан бастайды.Ата-аналар жиналысының
бірінші отырысында осы мәселеге қатысты өзінің ұстанымы мен педагогикалық
көзқарасын баяндайды.Оның мақсаты мен міндеттерімен, соған орай өзінің
әрекет ету бағдарламасы мен тәсілін, тәрбие жоспарымен, ата-аналармен
жүргізілетін жұмыстармен таныстырады.Ата-аналармен бірлесіп оны жүзеге
асыру жолдарын қарастырады.Мектеп тәжірибесінде сынып жетекші ата-аналарды
балалармен бірге әрекеттке қатыстырудың әр түрлі формаларын
қолданады.Саяхат, таза ауаға серуен, спорттық жарыстар,жаңа жыл шыршасы,
күзгі бал мерекесі,наурыз мейрамдары,оқушылардың жазғы демалыстарын
ұйымдастыру т.б.Егер де сынып жетекші мен ата-аналардың байланысы өте
тығыз, ұйымшыл болса,бұл шешімін табады.

[pic]

Ата-ананың мектептегі алатын орны

Ата-аналармен жүргізілетін жұмыс неғұрлым тиімді болуы үшін олармен
байланыстың әрқилы түрлерін қолдану қажет. Бұдан басқа сыныпта, мектепте
болатын кез-келген жұмыстарға мектепішілік іс-шараларға, сынып
жетекшілердің ең бірінші қолдап, демеу көрсететін-сынып оқушыларының ата-
аналары. Осыған байланысты сынып жетекші ең бірінші сынып ата-аналар
төрайымымен және сынып ата-аналарымен тығыз байланыста болуы керек. Кез
келген мәселенің жауабы ата-аналармен шешімін табуға тиісті. Осы жоспарды
барлық сынып жетекшілері бұл мәселені бірлесіп дұрыс жолға қоя білсе,
көптеген жұмыстарымыздан жеңілдіктер байқалар еді.

[pic]

Осыған байланысты көптеген ата-аналар сынып жетекшінің ай сайын
өткізетін ата-аналар жиналысына келмей де жатады, оқушыныңыздың ата-
анасымен қалай байланыс жасау керектігі жайлы шешілетін көптеген жолдары
бар.

Сынып жетекшінің ата-аналармен байланыс жасау жолдары:

1.Оқушының жанұясына барып тұру. Бұл-ата-аналармен жеке жұмыс істеудің
неғұрлым кең тараған және тиімді түрі. Жанұяға барғанда сынып жетекшісі өз
оқушысының үйдегі өмірімен, тұрмыс жағдайымен танысады. 2.Ата-аналармен хат
алмасу. Кейбір сынып жетекшілері жанұямен байланыста ата-аналармен хат
жазысып тұру түрін қолданады.

3.Сыныптық ата-аналар жиналысы. Бұл-сынып жетекшісінің жанұямен
байланысының аса-маңызды бір түрі. Сыныптағы оқу-тәрбие жұмысының жайымен
және міндеттерімен ата-аналарды таныстырып отыру үшін мұндай оқу жылының
басында және әрбір тоқсанның аяғында өткізіледі.

Ата-ананың міндеті: 

* Балаңыздың сынып жетекшісімен тығыз байланыста болуы;

* Сабақтан келген балаңың күнделікті күнделігін тексеріп, көмек
көрсету;

* Мектепішілік ата-аналар жиналысына қатысу;

* Сыныптың ата-аналар комитетінің төрайымымен байланыста болу;

* Мектептегі іс-шараларға қатысу;

*Мектептегі ашық есік күні балаңыздың сабағына қатысу;

[pic]

Біз сынып жетекшілері ең бірінші өзіміздің жетекшілік етіп отырған
сыныбымыздың ата-аналарына арналған педагогикалық білімдерді насихаттау
үшін әңгімелер мен лекциялар өткізуіміз керек. Олардың мазмұны ата-
аналардың талаптарына, оқу-тәрбие жұмыстарының нақтылы міндеттеріне
байланысты болады. Әңгімелер мен лекциялар жүйелі түрде белгілі бағдарлама
бойынша өткізіліп отырса ғана көздеген мақсатына жете алады. Мысалы: Ата-
аналардың бала тәрбиелеудегі жауапкершілігін арттыру мақсатында төмендегі
жұмыстар жүргізілді. Атап айтсам «Балаларды ұқыптылыққа үйрету»,
«Үлкендерді сыйлауға үйрету», «Менің отбасым» сайысы, «Ата-аналар
жиналысы», «Қош келдің наурыз!» «Әкем, шешем және мен», «Менің әкем
мықты»атты әкелер сайысы және т.б.

Қорытынды:Мектептің ата – аналармен жүргізетін жұмысының ерекшелігі осы
екі жақтың байланысымен әрекет бірлігінің тұрақтылығынан көрінеді. Бұл
тұрақтылықты ең алдымен сынып жетекшісі қамтамасыз етеді. Ол мектеп пен
отбасы арасындағы ынтымақтастықты ұйымдастыруда жетекші қызмет
атқарадыДегенмен,ата-аналармен жұмыс істеу көп ізденуді, еңбек етуді қажет
етеді. Әсіресе, сынып жетекшісіне жүктелер жауапкершілік мол. Оны
оқушылардың ата – аналарымен тығыз байланыста болған жағдайда ғана талапқа
сай жұмыстар жүргізуге болады. Сол үшін де ата – аналармен қоян – қолтық
жұмыс істеуі мақсатты түрде өте ұзақ мерзімді қажет ететін процесс.

Қолданылған әдебиеттер:

• «Сыныптағы тәрбие» журналы

• «Сынып жетекші» журналы т.б

• Ата-ана және мектеп




Ұқсас жұмыстар
Бала тәрбиесінде ата - ананың алатын орнының ерекше екенін түсіндіру
Сынып жетекшінің сынып ата - аналарының құрамын зерттеуі
Тәрбие сағаттарын бекіту
Сынып жетекшінің міндеті
Ашық есік күні - ынтымақтастықтың көрсеткіші
Ата - аналармен серіктестікте жұмыс жасау тәжірибемнен
Мұғалім мен ата-ана арасындағы табысты қарым-қатынас
Ата-аналармен жұмыс жоспары
Отбасы - мектеп, отбасы, жұртшылық бірлескен жұмысын ұйымдастырушы орталық
Тәрбие өзегі балабақшадан басталады
Пәндер